• galaxyclub-logo-mobile
  • Dé onafhankelijke Galaxy experts

Galaxy Club - dé onafhankelijke Samsung experts

Vergelijk alle Galaxy prijzen en abonnementen, lees het laatste nieuws en de beste tips, en volg alle updates voor jouw Samsung telefoon.

Dé onafhankelijke Galaxy experts
  • Galaxy Club
  • Prijzen vergelijken
      • Acties
        • Samsung Galaxy S23 pre-order aanbiedingen en acties
      • Met abonnement
        • Budget <€18 p.m.
          • Galaxy A22 5G met abonnement
          • Galaxy A32 met abonnement
        • Middenklasse €18-€32 p.m.
          • Galaxy A33 met abonnement
          • Galaxy A53 met abonnement
          • Galaxy S21 FE met abonnement
          • Galaxy A52s 5G met abonnement
          • Galaxy A52 4G met abonnement
          • Galaxy S20 FE met abonnement
        • High-end €32-€50 p.m.
          • Galaxy S22 met abonnement
          • Galaxy S22 Plus met abonnement
          • Galaxy Z Flip 4 met abonnement
          • Galaxy Z Flip 3 abonnement
          • Galaxy S21 met abonnement
          • Galaxy S21 Plus abonnement
        • Premium >€50 p.m.
          • Galaxy S22 Ultra met abonnement
          • Galaxy Z Fold 4 met abonnement
          • Galaxy Z Fold 3 abonnement
          • Galaxy S21 Ultra abonnement
      • Los toestel
        • Budget <€250
          • Galaxy A22 los toestel
        • Middenklasse €250-€600
          • Galaxy A33 los toestel
          • Galaxy A53 los toestel
          • Galaxy S21 FE los toestel
          • Galaxy A52s los toestel
          • Galaxy S20 FE los toestel
        • High-end €600-€1000
          • Galaxy S22 los toestel
          • Galaxy Z Flip 3 los toestel
        • Premium >€1000
          • Galaxy S22 Plus los toestel
          • Galaxy S22 Ultra los toestel
          • Galaxy Z Fold 3 los toestel
  • Tips
  • Reviews
    • Meest gelezen:
    • Samsung Galaxy A53 review
    • Samsung Galaxy Z Fold 4 review
    • Samsung Galaxy A23 review
    • Samsung Galaxy S22 Ultra review
    • Samsung Galaxy A33 review
    • Samsung Galaxy S21 FE review
    • Alle Samsung reviews
  • Updates
    • Alle Samsung updates in NL
    • Samsung en de Android 13 update
    • One UI 5: features, vernieuwingen
    • Beveiligingspatch info
  • Nieuws
  • Telefoons
      • Samsung telefoons
        • Galaxy S serie
          • Samsung Galaxy S23(+)
          • Samsung Galaxy S23 Ultra
          • Samsung Galaxy S22
          • Samsung Galaxy S22 Ultra
          • Samsung Galaxy S21 FE
          • Samsung Galaxy S21 Ultra
          • Samsung Galaxy S20 FE
        • Z & Note series
          • Samsung Galaxy Z Fold 4
          • Samsung Galaxy Z Flip 4
          • Samsung Galaxy Z Fold 3
          • Samsung Galaxy Z Flip 3
          • Samsung Galaxy Note 20 (Ultra)
        • Galaxy A serie
          • Samsung Galaxy A53
          • Samsung Galaxy A33
          • Samsung Galaxy A23
          • Samsung Galaxy A13
          • Samsung Galaxy A52s
          • Samsung Galaxy A52
          • Samsung Galaxy A32
          • Samsung Galaxy A22 5G
          • Samsung Galaxy A51
        • Galaxy M serie
          • Samsung Galaxy M52
          • Samsung Galaxy M22
      • Verwacht
        • Samsung Galaxy A54
        • Samsung Galaxy A14
      • Tabs & Wearables
        • Tablets
          • Galaxy Tab S8 (Ultra)
          • Galaxy Tab S7
        • Wearables
          • Galaxy Watch 5 (Pro)
          • Galaxy Buds 2 Pro
          • Galaxy Watch 4 (Classic)
          • Galaxy Buds 2

Galaxy Club / Samsung / Galaxy A5 2016 / Samsung Galaxy (A5) Wi-Fi verbinding geeft verificatiefout? Probeer deze oplossing

Samsung Galaxy (A5) Wi-Fi verbinding geeft verificatiefout? Probeer deze oplossing

23 oktober 2017 Door Michel Groenheijde 199 Reacties

Recent meldden zich meerdere gebruik(st)ers die na een update van de Galaxy A5 (2016) geen verbinding meer krijgen met hun Wi-Fi netwerk. Er treedt een verificatiefout op. De onderstaande oplossing blijkt in veel gevallen effectief. Update 5 december: inmiddels is de december update er voor de Galaxy A5 (2016). Deze bevat ook een aantal bugfixes. Laat ons hieronder weten of ook het Wi-Fi probleem opgelost wordt!

Ook onze redactionele Galaxy A5 (2016) bleek na de recente beveiligingsupdate van oktober last te hebben van de Wi-Fi verificatiefout. De Wi-Fi verbinding uit- en inschakelen helpt niet, en ook het vergeten van het netwerk biedt geen soelaas. Echter, de oplossing van bezoeker Theo blijkt op ons toestel effectief.

Galaxy A5 (2016) Wi-Fi verificatiefout oplossen

De volgende stappen kunnen helpen om de Wi-Fi verificatiefout te verhelpen, al bieden we natuurlijk geen garanties. Een definitieve fix komt vermoedelijk met een volgende firmwareupdate mee. Maar tot die tijd leiden deze stappen mogelijk tot een werkbare oplossing:

  • Ga via Instellingen naar Verbindingen
  • Tik daar bovenin op het woord Wi-Fi (niet op de schakelaar erachter)
  • Kies nu Geavanceerd…
  • … gevolgd door Wi-Fi ingeschakeld laten in slaapstand
  • Selecteer Nooit (verhoogt gegevensgebruik)
  • Herstart het toestel (al bleek dit bij ons niet eens nodig)
  • Ga wederom naar hetzelfde menuutje Wi-Fi ingeschakeld laten in slaapstand
  • En selecteer nu weer Altijd (verhoogt batterijverbruik)

Als het goed is, blijft een gemaakte Wi-Fi verbinding nu wel gewoon actief, en wordt niet meer verstoord door de verificatiefout. Op ons toestel is de fout daarna nog één keer opnieuw opgedoken: nadat we het toestel later opnieuw hadden opgestart. Echter, door Wi-Fi ingeschakeld laten in slaapstand wederom te wisselen tussen Nooit en Altijd verdween de bug – tot nu toe voorgoed.


Hebben de bovenstaande stappen ook op jouw Galaxy geholpen? Laat het ons hieronder weten! Of is het probleem er toch niet mee opgelost? Ook dat lezen we graag! Zoals gezegd: voor een fundamentele fix is het vermoedelijk wachten op de volgende (maandelijkse) update met nieuwe optimalisaties en bugreparaties.

Gerelateerde Berichten

  • Galaxy S8 of S9 tip: sneller ontgrendelen zonder overgangseffect
  • Samsung Galaxy S10 tip: voer direct de eerste update uit (betere camera, vingersensor, en Bixby)
  • Samsung Galaxy S10 screenshot (schermafbeelding) maken: zo doe je dat
  • Samsung Galaxy tip: batterijpercentage weergeven in de statusbalk
  • Snelle Galaxy tip: maak je zaklamp feller (of dim 'm juist)

Categorie: Populair, Samsung Galaxy A5 2016, Tips Tags: Galaxy A3 en A5 (2016) Tips

Comments

  1. Nina zegt

    23 oktober 2017 at 18:41

    Dit heeft bij mij helaas niet geholpen. Hopelijk een alternatieve oplossing snel.

    Beantwoorden
    • Laura zegt

      23 oktober 2017 at 20:53

      Hier ook niet blijft hetzelfde

      Beantwoorden
      • Aniel zegt

        22 december 2017 at 18:46

        Ik heb voor mijn vrouw volgens de bovenste methode gedaan en nu ongeveer 2 uur gaat prima.groetjes

        Beantwoorden
        • sam501 zegt

          27 december 2017 at 20:58

          Ben naar wifi gegaan op mijn samsung galaxy s5,naast de wifi aan en uit knop heb je 3 puntjes staan daar op geklikt. Daar kan je dan aanvinken of je de WPS knop gaat indrukken dit gedaan en bij mij is’t opgelost

          Beantwoorden
          • Schoenmaker zegt

            5 augustus 2020 at 08:09

            Deze laatste oplossing van de WPS knop op het modem indrukken werkt. Heel hartelijk dank.

  2. Jurgen van Bergen zegt

    24 oktober 2017 at 14:36

    je google chrome browser erafhalen dat werkt als je dat er op hebt staan

    Beantwoorden
  3. Ro zegt

    25 oktober 2017 at 16:49

    Hier blijft de bug ook voort bestaan. Erg irritant.

    Beantwoorden
  4. ingridennogwat zegt

    26 oktober 2017 at 19:45

    Helaas, ook bij mij werkt het niet. Ook niet na deze stappenplan. Vreemd genoeg is dit allemaal ontstaan nar de laatste update die heeft plaats gevonden. Morgen ga ik eens kijken hoe dat op mijn werk is.

    Beantwoorden
    • Kathleen zegt

      28 november 2017 at 11:47

      Inderdaad, bij mij ook na de laatste update.
      Heb jij al een oplossing gevonden?

      Beantwoorden
  5. Ro zegt

    27 oktober 2017 at 11:07

    Iemand nog een suggestie om het probleem tijdelijk op te lossen. Mijn partner heeft door Dit gedoe haar bundel onbedoeld leeg getrokken.

    Beantwoorden
  6. Esther zegt

    27 oktober 2017 at 19:51

    Een aantal keer geprobeerd maar het probleem blijft. Ontzettend irritant, normaal contact via Wifi is niet mogelijk.

    Beantwoorden
  7. Ro zegt

    28 oktober 2017 at 13:16

    Ik hoop dat Samsung nu snel met een oplossing komt. Een extra snelle update. Dit is echt knudde.

    Beantwoorden
  8. Jelly Groeneveld zegt

    28 oktober 2017 at 14:38

    ik heb er een paar dagen geen last meer van gehad en nu begint de ellende weer.

    Beantwoorden
  9. Madelon zegt

    29 oktober 2017 at 00:10

    Ik heb de netwerkinstellingen gereset via Instellingen/info telefoon/resetten/netwerkinstellingen resetten. Opnieuw opgestart en nu doet ie t weer op Wi-Fi

    Beantwoorden
    • Eric Bruurs zegt

      3 november 2017 at 12:44

      @Madelon, Dank voor jouw tip/advies. Deze heb ik zodanig uitgevoerd, en vooralsnog lijkt deze wel te werken ?

      Beantwoorden
      • Hinke zegt

        11 december 2017 at 12:05

        Een prima tip Madelon. Het werkt weer. Bedankt.

        Beantwoorden
    • Gijs zegt

      26 november 2017 at 21:20

      Goed idee -not- hierdoor dus alle wifi passworden kwijt :-S
      En het probleem is nog steeds aanwezig.

      Beantwoorden
    • Lique zegt

      11 januari 2018 at 15:51

      Hier heeft het resetten ook niet geholpen . Ga nu over mijn bundel heen … heel vervelend

      Beantwoorden
  10. Lilian zegt

    29 oktober 2017 at 14:51

    Ook geen effect na de bovenstaande stappen doorlopen te hebben. Waardeloos. Samsung een bericht gestuurd maar zij reageren geen eens. Probleem ook ontstaan na de laatste update. Hopelijk komen ze heel snel met een nieuwe update waarmee het probleem ook verholpen wordt.

    Beantwoorden
  11. Nora Jager zegt

    29 oktober 2017 at 17:25

    Probleem is bij mij ook niet opgelost. Wie gaat al die extra data via de bundel dan betalen?

    Beantwoorden
  12. S. Duin zegt

    30 oktober 2017 at 09:32

    Ook ik heb hetzelfde probleem na de update grrr heel vervelend. Inderdaad een snelle oplossing van samsung lijkt me terecht.

    Beantwoorden
  13. Sanne zegt

    30 oktober 2017 at 11:48

    Ook hier hetzelfde probleem na de update. Bovenstaande stappen uitgevoerd maar helaas niks geholpen.

    Beantwoorden
  14. Sabina zegt

    30 oktober 2017 at 16:20

    Helaas ook bij mij geen enkele stap die werkt. Mijn Samsung blijft steeds naar 4G terug schakelen wegens verificatiefout.

    Beantwoorden
  15. Martin zegt

    30 oktober 2017 at 19:31

    Ik heb het probleem van de verificatiefout ook gehad vanaf begin oktober. Sinds vandaag ingelogd op de experia box en de 5.0 ghz wifi uit gezet, dus alleen de 2.4 nog. Daarna geen verificatiefouten meer op mijn samsu.g a5 2016

    Beantwoorden
  16. Saskia Damen zegt

    30 oktober 2017 at 20:07

    Bij mij helpt ook niets, Samsung gebeld, zeggen dat ze geen klachten krijgen over update en dat ik nu moet proberen om hem terug te zetten naar fabrieksinstellingen, niet echt zin in dus als iemand tip heeft ?!

    Beantwoorden
    • JG zegt

      28 november 2017 at 08:55

      Ik heb ookal contact gehad met Samsung. Het is wel bekend bij hun alleen ze erkennen het niet.

      Beantwoorden
  17. Madelon zegt

    1 november 2017 at 20:19

    Netwerkinstellingen resetten. Opnieuw opstarten en Wi-Fi instellingen opnieuw invoeren (wachtwoord).

    Beantwoorden
    • Mathilda zegt

      1 november 2017 at 20:31

      Dit lijkt vooralsnog te werken! Dank voor deze tip.

      Beantwoorden
    • Susan zegt

      11 november 2017 at 16:14

      Ik heb dit geprobeerd op mijn S6, die ook dit probleem had en dit lijkt voor nu te werken, hopelijk komt het probleem niet terug.

      Beantwoorden
    • Jorrit zegt

      4 januari 2018 at 11:32

      DEZE TIP WERKT !!!!! Ik had hier op de s6 edge ook last van. Inmiddels al een dikke maand verder en geen problemen meer gehad. Reset de netwerkinstellingen

      Beantwoorden
    • Angèlique Kanters zegt

      11 januari 2018 at 15:53

      Ook dit werkt voor geen kant

      Beantwoorden
  18. Mathilda zegt

    1 november 2017 at 20:20

    Helaas hier ook geen succes. Kortdurend verbinding met de wifi en weg is het weer. Dit is echt niet leuk. Hopelijk komt er snel een update die dit verhelpt

    Beantwoorden
  19. Marion zegt

    2 november 2017 at 15:02

    Uitermate irritant. Ook hier hetzelfde probleem. Dacht eerst nog dat het aan de interactie met de nieuwe verwarmingsketel met thermostaat lag. Maar niet dus. Zeer storend. Ik wordt bijna gelijk weer van de wifi afgegooid. Ik hoop dat er heel snel een nieuwe update komt.

    Beantwoorden
  20. Marion zegt

    2 november 2017 at 15:03

    PS het bovengenoemde trucje helpt niet.

    Beantwoorden
  21. Anoeska zegt

    2 november 2017 at 17:41

    Helaas ook hier geen resultaat! Word er gek van?

    Beantwoorden
  22. Petra zegt

    2 november 2017 at 19:34

    Ik hier problemen dat hij steeds van wifi gegooid word. Het is gebeurt na de laatste update. Echt balen hoop dat het snel verholpen word.

    Beantwoorden
  23. Hanneke van der Zwan zegt

    3 november 2017 at 09:21

    Niets helpt. Heeft iemand nog een andere oplossing. Nu alles geprobeerd.

    Beantwoorden
  24. Remco zegt

    3 november 2017 at 11:04

    Hier zelfde probleem. Bovenstaande oplossingen hielpen niet. Uiteindelijk succes met hier als 4 genoemde oplossing: http://updato.com/how-to/fix-android-wi-fi-authentication-problem

    Beantwoorden
  25. Stefan zegt

    3 november 2017 at 19:55

    Weet iemand of er nog een nieuwe update komt? Want het speelt sibds de laatste update

    Beantwoorden
  26. Remco zegt

    4 november 2017 at 08:21

    Oplossing was helaas van korte duur. Probleem treedt opnieuw op. Heel vervelend, benieuwd naar de update.

    Beantwoorden
  27. Tjaart zegt

    4 november 2017 at 20:13

    truc is geen oplossing. probleem blijft aanwezig.

    Beantwoorden
  28. Tjaart zegt

    4 november 2017 at 20:22

    https://youtu.be/9scVksuPCKA

    Bijgaand filmpje was voor mijn A5 2016 de oplossing. succes!

    Beantwoorden
  29. Maria zegt

    5 november 2017 at 11:50

    Ik heb de oplossing!

    1. Ga naar de instellingen en ga naar verbindingen.

    2. Klik op de Wi-Fi en ga naar geavanceerd.

    3. Klik op de 2e van boven: netwerken beheren.

    4.Verwijder alle WiFi’s die daar staan

    5. Zet de WiFi uit en daarna weer aan, nu gaat hij opnieuw zoeken naar de
    Wi-Fi en vul de code ook opnieuw in.

    Als het goed is doet hij het nu weer prima!

    Beantwoorden
  30. Mirella zegt

    5 november 2017 at 14:01

    Bij mij werkt het na alle oplossingen tijdelijk. Dan gooit hij steeds wifi er weer uit. Ook bleutooth werkt niet meer na de update. Geen verbinding in de auto en met mijn jbl speaker. Herkent ze niet.

    Beantwoorden
  31. Gerda zegt

    5 november 2017 at 16:12

    Na alle tips lijkt het eventjes opgelost maar al gauw valt de WiFi er wéér uit. Heeft iemand enig idee wanneer er een update komt? Die dan wel over mijn data gedownload moet worden, je snapt waarom….

    Beantwoorden
  32. Mart zegt

    5 november 2017 at 19:28

    Helpt maar eventjes, Maria

    Beantwoorden
  33. Jomanda buurkes zegt

    8 november 2017 at 08:42

    Ik heb Samsung gebeld en hun willen zoveel mogelijk hiervan een melding binnen krijgen. Ze zijn ermee bezig , want ik was niet de eerste die gebeld had over dit probleem. Dus ik zou toch maar even bellen naar hun.

    Beantwoorden
    • Lot zegt

      13 november 2017 at 16:27

      Bij mij zeggen ze gelijk dat ik mijn telefoon moet opsturen voor reparatie e.d. Super irritant.

      Beantwoorden
  34. Eric Trip zegt

    8 november 2017 at 17:00

    Heb hetzelfde probleem, echter wanneer de ontvangst géén 100% is valt de verbinding niet weg!!!

    Beantwoorden
  35. Letizia zegt

    10 november 2017 at 09:17

    Tot nu toe helpt het bij mij wel.. ben wel blij dat ik niet de enige ben! Wou mijn telefoon al gaan laten nakijken 🙂

    Beantwoorden
  36. Harry zegt

    10 november 2017 at 09:42

    2x Samsung S6 in huis beide regelmatig verificatie error sinds laatste update, meerdere Apple’s op laatste IOS zonder problemen. Eenmaal contact blijft het werken, als ik het huis verlaat en bij terugkomst verwacht dat de telefoon opnieuw connect aan wifi gaat het vaak fout. Experimenteren met bovenstaande fixes levert veelal kortstondige verbetering. Ik heb daarom tijdelijk extra SSID op mijn AP aangemaakt om te onderzoeken of ik met een andere (mindere) beveiliging beter resultaat boek. WEP geen problemen maar eigenlijk geen optie ivm security. WPA is nu ook al 14 uur stabiel, het wifi netwerk verlaten en terugkomen werkt weer als vanouds. Voor de time being zou dit een optie kunnen zijn. To be continued.

    Beantwoorden
    • Harry zegt

      10 november 2017 at 12:37

      Wat ik niet vermeld heb is dat de originele configuratie WPA2 is.

      Beantwoorden
  37. Stephan zegt

    11 november 2017 at 20:16

    Ik heb ook al drie weken dat gezeur met ‘verificatiefout’. Het gaat beter in de ochtend en avond, als er weinig gebruik wordt gemaakt van WiFi denk ik. Ik moet ook steeds verbinding verbreken en aanmelden en dan doet ie het weer voor even. Ik word er echt gek van! Ik zat al te denken aan een nieuwe telefoon. Ik wacht de update af, maar vind Samsung wel traag ik het komen van een oplossing.

    Beantwoorden
  38. Marleen zegt

    12 november 2017 at 16:11

    bovenstaande werkt niet bij mijn toestel.
    Ik heb op mijn werk en andere plekken wel wifi, dus ik dacht dat het aan mijn provider zou liggen, maar op 2 laptops en 3 andere telefoons werkt het wel.
    Sinds 2 november heb ik een nieuwe provider en sinds dien speelt het. Wellicht viel dit bijna samen met de update van Samsung.
    Ik hoop dat er snel een update komt welke dit probleem oplost, want buiten de frustratie kost het ook veel batterij en geld.

    Beantwoorden
  39. Lot zegt

    13 november 2017 at 15:04

    Van alles geprobeerd door contact met Samsung maar niks helpt.
    Ik heb een Samsung A5 2017.
    Het begint onderhand erg vervelend te worden..

    Beantwoorden
    • Henriette zegt

      13 november 2017 at 19:18

      Ik heb een Samsung A5 2016 maar bij mij vliegt de Wi-Fi er ook elke keer uit, wordt er helemaal dol van. Alles al geprobeerd, router Ziggo, slaapstand altijd/ nooit, maar niet helpt!!!

      Beantwoorden
  40. Marianne zegt

    13 november 2017 at 18:53

    Bij mij met mijn s6 werkt deze truc niet, bij mijn man met de s6 edge wel. Vandaag had ik het niet door een heb ik de helft van mijn bundel er doorheen gejaagd. Flink balen!

    Beantwoorden
  41. Martijn zegt

    13 november 2017 at 19:38

    Hier werk de in het artikel uitgelegde fix helaas ook niet. Heb net een maand een Samsung Galaxy A5 (2017) en dit probleem kwam inderdaad vandaag direct na de update. Samsung maakt hiermee een erg slechte beurt, verwacht je niet van zo’n groot bedrijf. Ik was net vanaf een iPhone overgestapt. Verwacht snel een fix zodat m’n partner ook te overtuigen is z’n 2 jaar oude iPhone voor een Samsung in te ruilen. Een maand thuis geen Wifi op je mobiel helpt niet.

    Andere fixes die minder technisch zijn dan een extra SSID aanmaken zijn trouwens erg welkom.

    Beantwoorden
  42. Martijn zegt

    13 november 2017 at 19:47

    Een aanvulling op m’n vorige bericht. Een reset van de modem heeft wel geholpen.

    Beantwoorden
  43. Nancy zegt

    13 november 2017 at 23:53

    Helaas werkt de bovenstaande tip maar voor kort..Thuis valt de wifi telkens uit en moet je de wifi op de telefoon even aan en uitzetten..werkt nog geen minuut, erg frusterend en hoop extra kosten als je niet op let..balen!

    Beantwoorden
  44. Marianne zegt

    14 november 2017 at 11:19

    Ik heb gemerkt dat als ik de data uitzet dus echt alleen via wifi de bovenstaande truc wel werkt. Nu nog onthouden dat ik het weer aanzet als ik wegga….

    Beantwoorden
  45. Mardy zegt

    14 november 2017 at 16:37

    Bij mij werkt het helaas maar even…

    Beantwoorden
  46. Janny Veth zegt

    14 november 2017 at 17:00

    Bij mij heeft het niet geholpen.
    Knap waardeloos.

    Beantwoorden
  47. Dagmar zegt

    14 november 2017 at 19:03

    Ja! Bij mij heeft deze truc geholpen. Eindelijk weer wifi! Dank

    Beantwoorden
  48. Willy zegt

    14 november 2017 at 20:47

    Wanneer komt de nieuwe update ???!!!!????

    Beantwoorden
  49. karin zegt

    14 november 2017 at 21:32

    bij mij werkt het ook niet. en al een poos zonder wifi..
    wat een ellende.
    hoop dat er snel weer een update komt.

    Beantwoorden
  50. Tom zegt

    14 november 2017 at 22:55

    Bij mij zelfde probleem na de update van de firmware op mijn Galaxy s6.
    Na reset van mijn netwerkinstellingen heeft het even terug gewerkt maar nu niet meer. Het is voor mij duidelijk dat er een bug in deze firmware zit. Hopelijk wordt dit snel opgelost.

    Beantwoorden
Nieuwere reacties »

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Samsung Galaxy A5 (2016)

samsung galaxy a3 20165,2 inch FHD Amoled
Premium design
13 MP camera
Vingersensor...
[maxmegamenu location=max_mega_menu_16]

AANBIEDINGEN:

Over GalaxyClub

GalaxyClub is dé onafhankelijke blog, prijsvergelijker en community voor Galaxy smartphones en tablets. GalaxyClub is niet gelieerd aan Samsung zelf.

Privacy en cookies

Jouw privacy staat op GalaxyClub.nl voorop. Wil je weten welke gegevens wij opslaan, waarom, en welke cookies wij plaatsen? Lees dan onze PRIVACY EN COOKIE VERKLARING.

Contact

Heb je vragen voor onze redactie, een nieuwstip, of een zakelijke voorstel? Maak gebruik van onze CONTACTPAGINA.

Heb je vragen over (technische) problemen met je telefoon/tablet, of over acties van Samsung? Neem dan contact op met SAMSUNG ZELF.

Houd het leuk

Onder onze artikelen en op ons forum zijn veel gebruik(st)ers actief. Meningen zijn gewenst, maar houd het leuk. Wij behouden ons het recht voor beledigingen, trolls en flame bait zonder verdere uitleg van de site te verwijderen.

Uitgelichte pagina’s

  • Galaxy S22 tips
  • Galaxy S21 tips
  • Samsung telefoon
  • Forum archief

Copyright © 2023 · GalaxyClub.nl · Deze blog is niet gelieerd aan Samsung · Aan de op deze website vermelde informatie kunnen geen rechten worden ontleend.