• galaxyclub-logo-mobile
  • Dé onafhankelijke Galaxy experts

Galaxy Club - dé onafhankelijke Samsung experts

Vergelijk alle Galaxy prijzen en abonnementen, lees het laatste nieuws en de beste tips, en volg alle updates voor jouw Samsung telefoon.

Dé onafhankelijke Galaxy experts
  • Galaxy Club
  • Prijzen vergelijken
      • Acties
        • Samsung Galaxy S23 pre-order aanbiedingen en acties
      • Met abonnement
        • Budget <€18 p.m.
          • Galaxy A22 5G met abonnement
          • Galaxy A32 met abonnement
        • Middenklasse €18-€32 p.m.
          • Galaxy A33 met abonnement
          • Galaxy A53 met abonnement
          • Galaxy S21 FE met abonnement
          • Galaxy A52s 5G met abonnement
          • Galaxy A52 4G met abonnement
          • Galaxy S20 FE met abonnement
        • High-end €32-€50 p.m.
          • Galaxy S22 met abonnement
          • Galaxy S22 Plus met abonnement
          • Galaxy Z Flip 4 met abonnement
          • Galaxy Z Flip 3 abonnement
          • Galaxy S21 met abonnement
          • Galaxy S21 Plus abonnement
        • Premium >€50 p.m.
          • Galaxy S22 Ultra met abonnement
          • Galaxy Z Fold 4 met abonnement
          • Galaxy Z Fold 3 abonnement
          • Galaxy S21 Ultra abonnement
      • Los toestel
        • Budget <€250
          • Galaxy A22 los toestel
        • Middenklasse €250-€600
          • Galaxy A33 los toestel
          • Galaxy A53 los toestel
          • Galaxy S21 FE los toestel
          • Galaxy A52s los toestel
          • Galaxy S20 FE los toestel
        • High-end €600-€1000
          • Galaxy S22 los toestel
          • Galaxy Z Flip 3 los toestel
        • Premium >€1000
          • Galaxy S22 Plus los toestel
          • Galaxy S22 Ultra los toestel
          • Galaxy Z Fold 3 los toestel
  • Tips
  • Reviews
    • Meest gelezen:
    • Samsung Galaxy A53 review
    • Samsung Galaxy Z Fold 4 review
    • Samsung Galaxy A23 review
    • Samsung Galaxy S22 Ultra review
    • Samsung Galaxy A33 review
    • Samsung Galaxy S21 FE review
    • Alle Samsung reviews
  • Updates
    • Alle Samsung updates in NL
    • Samsung en de Android 13 update
    • One UI 5: features, vernieuwingen
    • Beveiligingspatch info
  • Nieuws
  • Telefoons
      • Samsung telefoons
        • Galaxy S serie
          • Samsung Galaxy S22
          • Samsung Galaxy S22 Ultra
          • Samsung Galaxy S22 Plus
          • Samsung Galaxy S21 FE
          • Samsung Galaxy S21
          • Samsung Galaxy S21 Ultra
          • Samsung Galaxy S20 FE
        • Z & Note series
          • Samsung Galaxy Z Fold 4
          • Samsung Galaxy Z Flip 4
          • Samsung Galaxy Z Fold 3
          • Samsung Galaxy Z Flip 3
          • Samsung Galaxy Note 20 (Ultra)
        • Galaxy A serie
          • Samsung Galaxy A53
          • Samsung Galaxy A33
          • Samsung Galaxy A23
          • Samsung Galaxy A13
          • Samsung Galaxy A52s
          • Samsung Galaxy A52
          • Samsung Galaxy A32
          • Samsung Galaxy A22 5G
          • Samsung Galaxy A51
        • Galaxy M serie
          • Samsung Galaxy M52
          • Samsung Galaxy M22
      • Verwacht
        • Samsung Galaxy S23
        • Samsung Galaxy S23 Ultra
        • Samsung Galaxy A54
        • Samsung Galaxy A14
      • Tabs & Wearables
        • Tablets
          • Galaxy Tab S8 (Ultra)
          • Galaxy Tab S7
        • Wearables
          • Galaxy Watch 5 (Pro)
          • Galaxy Buds 2 Pro
          • Galaxy Watch 4 (Classic)
          • Galaxy Buds 2

Galaxy Club / Nieuws / Galaxy A5 (2017) en A5 (2016) krijgen update met oktober beveiligingspatch

Galaxy A5 (2017) en A5 (2016) krijgen update met oktober beveiligingspatch

14 oktober 2017 Door Michel Groenheijde 78 Reacties

Vanaf vandaag begint de beveiligingspatch van oktober in Nederland te arriveren. De unbranded Galaxy A5 (2017) en A5 (2016) hebben de primeur.

Vorige maand skipte Samsung de beveiligingspatch van september. In plaats daarvan kregen bijna alle toestellen de update met de fix voor het Blueborne lek. Vanaf nu gaat het ‘normale' maandelijke patroon weer verder, zo lijkt het. Althans, voor de twee recentste A5 modellen.

Galaxy A5 (2017) beveiligingspatch oktober

Voor de Galaxy A5 (2017) staat een update klaar naar firmwareversie A520FXXS2BQIJ. Na installatie blijkt deze voornamelijk te bestaan uit de beveiligingspatch van de maand oktober. Daarmee is de nieuwste versie van de A5 de eerste Galaxy waarvoor de update in Nederland beschikbaar is. Maar het is dus niet de enige.


Galaxy A5 (2016)

Ook voor zijn voorganger, de unbranded Galaxy A5 uit 2016 staat een update klaar. Dit toestel krijgt firmwareversie A510FXXU4CQJ1. Met ruim 26MB is ook deze update bescheiden, en eigenlijk alleen bedoeld om de nieuwste beveiligingspatch naar de telefoon te brengen. Andere veranderingen zijn wij in ieder geval zo gauw nog niet tegengekomen.

Andere toestellen?

Nu de oktober patch gelijktijdig voor de A5 (2017) en A5 (2016) uitgerold wordt, is hopelijk het hek weer een beetje van de dam. Tenslotte heeft Samsung nog wat in te halen, na de – toegegeven vlotte – uitrol van de Blue. Hopelijk volgen toestellen als de Galaxy S8, Galaxy S7, en veel andere modellen nu ook spoedig. Wij houden je, zoals je van ons gewend bent, op de hoogte.

Heb jij de oktober patch op jouw A5 geïnstalleerd? Heb je andere veranderingen ontdekt na het uitvoeren van de update? Laat het ons hieronder weten.

(Dank, o.a. Hendrik!)

Lees verder...

  • Galaxy A5 2017 krijgt update van september
  • Galaxy A5 2017 krijgt update met beveiligingspatch van december
  • Galaxy A5 2017 krijgt eindelijk weer update - februari patch
  • Galaxy A5 uit 2016 krijgt nu dan toch update van september
  • Maart update arriveert dan toch op de Samsung Galaxy A5 2017

Categorie: Nieuws, Samsung Galaxy A5 (2017), Samsung Galaxy A5 2016, Updates in Nederland Tags: Galaxy A 2017 nieuws

Comments

  1. Yonah zegt

    14 oktober 2017 at 13:41

    Krijgt de s6 edge deze update ook?

    Beantwoorden
    • Michel zegt

      14 oktober 2017 at 14:05

      Yep, weet alleen nog niet wanneer.

      Beantwoorden
  2. Dicky zegt

    14 oktober 2017 at 17:23

    Vanmorgen binnen gekregen.

    Beantwoorden
  3. Pizza zegt

    14 oktober 2017 at 18:07

    A5 2015 ook een update?
    Groet pizza

    Beantwoorden
  4. Peetje zegt

    15 oktober 2017 at 00:17

    Zojuist, zonder problemen, de update gehad A5 2016

    Beantwoorden
  5. Hans zegt

    15 oktober 2017 at 09:17

    Als je een abonnement hebt bij Vodafone, is het nog maar de vraag of je de update krijgt. Niemand bij Vodafone schijnt te weten wat het update beleid is. Amateurs.

    Beantwoorden
  6. Davy zegt

    15 oktober 2017 at 19:41

    Ook de update gehad, en sindsdien problemen met de luidspreker (komt enkel luide ruis uit). Ook het niveau android beveiligingspatch blijft steken op augustus (A5 2017). Nog iemand hier last van?

    Beantwoorden
  7. Yassin zegt

    15 oktober 2017 at 19:50

    Ik heb geen enkel update van s6 egde waneer word dat op me mobiel aangegeven?

    Beantwoorden
  8. Joke van der Plaats zegt

    15 oktober 2017 at 22:30

    Na update wifi problemen. Valt steeds uit

    Beantwoorden
    • rou zegt

      20 oktober 2017 at 20:02

      hier ook Wi-Fi problemen na de update

      Beantwoorden
      • Dorus zegt

        21 oktober 2017 at 11:28

        Ook wifi problemen na update. Iemand een oplossing???

        Beantwoorden
        • chantal zegt

          23 oktober 2017 at 10:00

          ik heb ook wifi problemen sinds de update. nu al een week….

          Beantwoorden
        • Robin Flikkema zegt

          24 oktober 2017 at 16:02

          Mag ik vragen wat voor router u gebruikt?

          Beantwoorden
          • Ronald van Heijst zegt

            25 oktober 2017 at 19:51

            Heb nooit hier last van gehad maaf nu wel. Hoezo wat voor router heeft u!!

  9. M zegt

    18 oktober 2017 at 10:56

    Op mijn s7 net ook ontvangen.

    Beantwoorden
  10. Astrid zegt

    18 oktober 2017 at 11:39

    Na de update krijg ik geen wifi meer op mijn toestel bij mezelf thuis hij geeft steeds aan verificatie fout maar als ik de wifi bij mijn dochter thuis aanzet dan doet mijn toestel het wel ik baal dus van die update bij de vorige versie moest ik een hard reset doen maar dat helpt zelfs nu niet meer wou dat Samsung met een goede update kwam zonder bugs of andere ellende

    Beantwoorden
  11. rou zegt

    20 oktober 2017 at 20:04

    hier ook Wi-Fi problemen na de update

    Beantwoorden
    • Robin Flikkema zegt

      24 oktober 2017 at 16:01

      Wat voor router gebruikt u?

      Beantwoorden
  12. Aad zegt

    22 oktober 2017 at 14:31

    A5 2016, na update ook verificatiefout op wifi.

    Beantwoorden
  13. Arjan zegt

    22 oktober 2017 at 14:59

    Hier ook A5 2016 Wi-Fi problemen, verificatie fout ☹

    Oplossing ????

    Beantwoorden
    • Michel zegt

      22 oktober 2017 at 15:04

      Al geprobeerd het wi-fi netwerk te vergeten, en daarna opnieuw aan te melden met wachtwoord?

      Beantwoorden
      • Arjan zegt

        22 oktober 2017 at 15:15

        Heb zelfs een fabrieks herstel gedaan, maar dit helpt niets.
        Ook het modem spanningsloos en opnieuw opgestart, en uiteindelijk ook gereset, maar helpt ook niets..

        van alles zitten proberen, tot ik dus dit las dat er meerdere zijn met problemen..
        Niets heeft me geholpen tot een oplossing, ja elke keer soms na 30sec. al wifi uit en weer aan zetten…….

        Zwaar irritant !!

        Beantwoorden
        • Michel zegt

          22 oktober 2017 at 15:25

          Hm, curieus, klinkt inderdaad als een echt softwarebug dan

          Beantwoorden
          • henk zegt

            22 oktober 2017 at 16:25

            had ik ook last van heb experia box opeen ander kanaal gezet ivm wifi signaal te zwak en tot nu toe geen last meer van gehad

        • Theo zegt

          22 oktober 2017 at 16:32

          Hier het zelfde probleem. Wifi valt steeds weg, verificatiefout. Ben bepaald niet deskundig op dit gebied. Wel van alles geprobeerd. Uiteindelijk probleem verholpen:
          Instellingen
          Verbindingen
          Wifi
          Geavanceerd
          “wifi ingeschakeld laten in slaapstand” gewijzigd van “altijd” naar “nooit”
          Toestel opnieuw opgestart
          “wifi ingeschakeld laten in slaapstand” gewijzigd van “nooit” naar altijd”

          Vraag me niet hoe het zit, bij mij werkte het.

          Beantwoorden
          • Michel zegt

            22 oktober 2017 at 16:36

            Als het werkt, werkt het:)

          • Yolanda Bruggeman zegt

            24 oktober 2017 at 16:24

            Werkt wel, alleen maar voor een korte periode. Raar allemaal.

          • Jaap zegt

            13 december 2017 at 16:54

            Dit begon bij mij na de update van december 2017. Dit nu toegepast … werkt. Dank je wel.

    • Jol zegt

      24 oktober 2017 at 16:24

      Dat van die slaapstand werkt niet bij mij.

      Beantwoorden
  14. waldpiek zegt

    24 oktober 2017 at 13:32

    Hier idem…wifi verificatie fout….. mooi klaar mee 🙁

    Beantwoorden
    • Yolanda Bruggeman zegt

      24 oktober 2017 at 16:23

      Ook hier na de laatste update constant die melding. Slaapstand uit en aanzetten helpt wel, maar alleen maar heel even.

      Beantwoorden
  15. Arjan zegt

    24 oktober 2017 at 17:59

    Alles wat je kunt verzetten qua instellingen met betreft WiFi heb ik wel geprobeerd…

    Niets helpt, idd soms lijkt het erop dat het helpt en heb ik soms zelfs uren verbinding.
    Maar dan ineens klapt hij hem er weer uit en de zelfde problemen.

    Ik heb uit eindelijk gisteravond laat weer een fabrieksherstel gedaan.
    Maar het was laat toen ik weer klaar was met alles instellingen etc etc…

    Ben nu net weer thuis en zit al een 2 uur op de Wi-Fi !!!!
    Maar wacht even af of het de hele avond goed gaat en morgen ook…..

    Beantwoorden
  16. Quirijn zegt

    24 oktober 2017 at 22:15

    Ik heb hem nog steeds niet ontvangen op mijn a5 2017?

    Beantwoorden
  17. Arjan zegt

    25 oktober 2017 at 12:11

    Het lijkt erop Jacm, gisteravond een uurtje of 3 als ik hem pakte op de WiFi gezeten.
    Ik heb wifi in slaapstand uit staan, elke keer als ik hem pakte maakte hij verbinding en bleef verbonden.

    Nu weer aan het werk, dus geen idee.
    Maar hou het vanavond weer in de gaten ?
    Beste antwoord Like Quote

    Beantwoorden
  18. Arjan zegt

    25 oktober 2017 at 20:04

    Gvd……na gister een hele avond goed gegaan nu is het weer fout, Wi-Fi verbinding valt weer weg houd het nog geen 60 seconden vol ?? Wi-Fi icoontje is gewoon blauw maar geeft verificatie fout aan ??

    Beantwoorden
  19. Frans zegt

    27 oktober 2017 at 00:37

    Hier is het ook een probleem, op alle 3 de Samsung a5. Wi-Fi valt weg.

    Beantwoorden
  20. Marce zegt

    27 oktober 2017 at 18:58

    Ook hier hetzelfde probleem. Zwaar klote. Als de wifi het al een tijdje mag doen, dan na verbinding g4 terug naar wifi en ja hoor daar is de verificatiefout weer! Samsung HELP je gebruikers!

    Beantwoorden
  21. Arjan zegt

    27 oktober 2017 at 22:10

    Aankaarten bij Samsung ! Ik heb het via Facebook gedaan bij Samsung Mobile NL. Openbaar op het berichten gedeelte kom je niet verder en reageren ze niet, via messenger komt er enige reactie maar ontkennen dat er een bekend probleem is…..terwijl ik hier helaas dus meerdere mensen zie met dezelfde klachten…

    Inmiddels moet ik hier 24uur op veilige modus draaien van Samsung Mobile NL, om te kunnen kijken of er een app is die problemen geeft.
    Tot nu gaat dat goed ben nu net 3 uurtjes verder…..

    Ik krijg het idee dat het NIET aan mij ligt, gezien de meerdere klachten met dezelfde problemen…..

    Beantwoorden
  22. Arjan zegt

    28 oktober 2017 at 16:12

    Samsung heeft eindelijk te kennen gegeven dat ze bewust zijn van het probleem.

    Er zou zo spoedig mogelijk een update moeten verschijnen ??? Daar hopen we maar op dan….

    Beantwoorden
    • Diaantje zegt

      5 december 2017 at 00:42

      Ik heb gisteren nieuwe update gehad..weer problemen met verificatiefout. Echt balen

      Beantwoorden
  23. Mon zegt

    28 oktober 2017 at 21:24

    Draai sinds de software update ook alleen nog op mijn abonnement door “verificatiefout” met wifi. Voor het eerst ben ik voor einde maand door mijn mb’s heen ? Hoop op snelle actie van Samsung, wordt wel es tijd!

    Beantwoorden
  24. Mon zegt

    29 oktober 2017 at 00:14

    Heb mijn netwerkinstellingen gereset en dit lijkt te werken. Via instellingen/info telefoon/resetten/netwerkinstellingen. Opnieuw opgestart en hij draait nu weer op wifi

    Beantwoorden
  25. Hans Bakker zegt

    29 oktober 2017 at 00:14

    Ook geen wifi meer met melding verificatiefout. Behoorlijk balen. Nu maar wachten op een nieuwe update die het probleem verhelpt.

    Beantwoorden
  26. Truida zegt

    29 oktober 2017 at 08:02

    Hier zelde probleem met wifi, doe ik het trucje met de slaapstand en dan even weer goed ,maar ga ik nar een andere ruimte is het weer mis!!
    idd balen ,dus hoop op een snelle oplossing :(:(

    Beantwoorden
  27. Theo zegt

    30 oktober 2017 at 14:58

    Ook sinds vorige geen wifi op de A5 van mijn echtgenote. Ook van alles geprobeerd en zelfs geprobeerd apparaten via bleutooth te ontkoppelen maar het helpt maar even. Heb zelf ook een A5 en heb ook het probleem echter iets minder

    Beantwoorden
  28. Abert zegt

    1 november 2017 at 09:46

    Zelfde probleem op A5 na update van vorige week

    Beantwoorden
  29. Arjan zegt

    1 november 2017 at 18:24

    Hier gaat het al weer een tijdje goed !
    Je kunt proberen:

    Instellingen–> verbindingen–> wifi –> geavanceerd–> netwerken beheren –> het vinkje bij automatisc verbinden uit zetten, opnieuw opstarten, wifi verbinden en daarfna weer dat vinkje aan zetten !!

    Beantwoorden
    • Arjan zegt

      1 november 2017 at 18:27

      Of dit DE oplossing is weet ik niet !!

      Maar hij kwam wel voorbij en had deze nog niet gezien of geprobeerd….
      Ik draaide thuis geforceerd op de 5Ghzband wat gewoon al goed ging.
      Nu vanavond gaat het al een tijdje goed op de 2.4Ghz band…

      Nogmaals of het DE oplossing is geen idee ! Maar het proberen waard !

      Beantwoorden
  30. PatRos zegt

    2 november 2017 at 13:04

    hier hetzelfde probleem, maakt geen verbinding met de experiabox na de update oktober

    Beantwoorden
  31. Els zegt

    4 november 2017 at 22:07

    Het blijft een probleem, kan een bedrijf als Samsung geen makkelijke oplossing geven?

    Beantwoorden
  32. Irene zegt

    6 november 2017 at 16:45

    Ik heb contact gehad met Samsung hierover. Zij verwezen me door naar de provider van internet thuis. KPN heeft iets gewijzigd aan de wifinaam en nu gaat het al een aantal uren goed. Denk dat het probleem hiermee dus is opgelost.
    Voor mensen die een router hebben: je schijnt een knop te hebben, iets van WTPS ofzo en diue moet je indrukken en dat zou het probleem ook oplossen.
    Hoop dat ik niet te vroeg juich en het goed blijft gaan hier. Anders zou mijn toestel opgehaald worden door Samsung maar ben ik hem 3 dagen kwijt en wil ik liever ook niet.
    Succes en ik hoop dat jullie iets aan deze tip hebben

    Beantwoorden
    • PatRos zegt

      13 november 2017 at 20:47

      Zojuist al wat jij voorstelt gedaan maar bij werkt t niet, helaas. begint toch wel een kostbare toestand te worden zo…

      Beantwoorden
    • Carla zegt

      17 december 2017 at 20:12

      Wij hebben ziggo mijn partner zelfde telefoon en zit ook op ziigo-app maar totaal geen problemen. Op de WiFi van de buren die KPN hebben geen probleem dan maar via de buren op de WiFi zolang als het duurt

      Beantwoorden
  33. Rob Elfferich zegt

    9 november 2017 at 13:05

    Wifi valt niet alleen thuis uit met kpn verbinding, maar ook in de openbare ruimten zoals bijv. hier winkelcentrum kronenburg met veel wifi verbindingen bij de diverse winkels en ook van het winkelcentrum zelf.

    Beantwoorden
  34. PatRos zegt

    13 november 2017 at 20:54

    Het telefoonnummer(gekregen via de helpdesk van KPN) is: 088-9090100

    Beantwoorden
  35. Arthur zegt

    23 november 2017 at 20:45

    Mijn A5 idem. Na instellingen/info telefoon/resetten/netwerkinstellingen en weer wifi verbinden blijft hij verbonden met de wifi waar ik dan ben (bijvoorbeeld thuis). Zodra ik contact maak met een andere wifi-omgeving (werk) krijg ik weer een verificatiefout. Met instellingen/info telefoon/resetten/netwerkinstellingen en weer wifi verbinden krijg ik ook hier weer een stabiele wifi, maar zodra ik thuis ben begint het liedje weer van voor af aan. SAMSUNG HELP JE GEBRUIKERS!!!

    Beantwoorden
  36. Jan Voorthuizen zegt

    27 november 2017 at 16:32

    Sinds enkele weken hebben wij hier met 2 x A5 6 telefoons van 2016 dezelfde problemen met de verificatie.
    Dit kost ons veel onnodige data.
    SAMSUNG HELP JE GEBRUIKERS DAT IS HET MINSTE WAT JE KUNT DOEN.

    Beantwoorden
  37. Tony Vermeulen-Wolswijk zegt

    3 december 2017 at 00:56

    Sins enige tijdkrijg ik geen wattsapp meer automatisch binnen. Als ik op het icoontje druk komen ze pas binnen en dan van uren geleden of de vorige dag. Zwaar irritant. Niemand kan me daar tot nog toe bij helpen.

    Beantwoorden
  38. Ingrid zegt

    4 december 2017 at 15:39

    Nieuwe update gehad maar Wi-Fi blijft verificatiefout aangeven. Niets helpt ??

    Beantwoorden
  39. Diaantje zegt

    5 december 2017 at 00:38

    Gisteren nieuwe update gehad nu weer verificatiefout met de wifi. Echt balen. Bij instellingen geavenceerd wifi in slaapstand nooit herstart en dan altijd instellen helpt ook niet meer..Wat nu?! Kost mij deze mnd heel veel MB’s al.€15 extra deze maand. Weet iemand een oplossing!!

    Beantwoorden
  40. Els zegt

    7 december 2017 at 10:44

    Hier ook steeds wegvallende wi-fi na updates op mijn Samsung S6 Edge. Niets helpt. Samsung…..waar blijft de oplossing?

    Beantwoorden
  41. Marga zegt

    12 december 2017 at 11:34

    Sinds zondag hadden wij met een S7, S8 en een Lenovo laptop hetzelfde probleem. Op het werk e.d. geen probleem met WIFI maar thuis kregen we geen verbinding meer. Wij hebben een KPN Experia box v10. Even gebeld met KPN. We hebben de namen van de SSID’s aangepast zodat we bij beschikbare netwerken 2 frequenties zien, een 2,4 GHz en 5 Ghz. Bij de 5GHZ gaat het fout. Als we kiezen voor 2,4 GHz zijn er geen problemen met de WIFI. Het is nu wachten tot Samsung de ‘bug’ heeft gefixed. Want 5GHz heeft wel de voorkeur.

    Beantwoorden
    • Arthur zegt

      17 december 2017 at 17:35

      Hoi Marga. Ik heb net als jij ook een V10. Ik zie in de Experiabox een kader met 2,4GHZ en een kader met 5GHZ. Ik kan in beide kaders veel wijzigen, maar niets uitschakelen. De 5GHZ blijft dus actief, terwijl het daar volgens jou fout gaat. Zou je mij kunnen vertellen hoe jij dat probleem hebt opgelost?

      Vriendelijke groet,
      Arthur

      Beantwoorden
  42. Marco zegt

    13 december 2017 at 08:51

    Lees het al kan beter wachten met updaten dus.
    Dit zou de derde keer al zijn.

    Beantwoorden
  43. Sabrina Helmyr zegt

    14 december 2017 at 08:31

    Ik heb gisteren een update gehad van mijn A5. Kan nu geen mails meer beantwoorden. Telefoon blijft melding geven ‘berichten laden’. Iemand enig idee?

    Beantwoorden
  44. rob zegt

    21 december 2017 at 18:22

    Hier hetzelfde probleem geen internet meer en geen wifi , soms heel kort wifi en ik gebruik deze telefoon voor mijn werk in proef periode , jammer zal dus wel niet de baan worden 🙁

    Beantwoorden
    • rob zegt

      21 december 2017 at 18:25

      heb al een fabrieks herstel gedaan werkt ook niet , vele jaren blij geweest met samsung maar dit wordt geen volgende meer nu al; 2 keer na een update gekloot gehad.

      Beantwoorden
  45. Anna zegt

    21 december 2017 at 22:32

    Ik heb ook dezelfde probleem net als jullie met mijn A5 2016 model
    Sinds ongeveer oktober.
    Daarvoor geen problemeb gehad met de wifi.
    Steeds weg vallende wifi
    Gebeurt ook regelmatig dat de wifi helemaal niet werkt.
    We zijn met zijn vijven in huis en alleen mijn telefoon heeft er last van
    Op deze manier zit ik ook aldoor boven mijn data bundel.

    Hoop toch echt dat er gauw een oplossing komt.

    Beantwoorden
  46. Imrane zegt

    24 december 2017 at 21:41

    Hier ook problemen. Had allang getwijfeld om over te stappen naar iPhone. Maar de kogel is nu door de kerk.

    Beantwoorden
  47. Flip zegt

    26 december 2017 at 15:35

    Ik heb in de Modem/Router de 2.4 hz een andere naam gegeven dan de 5 hz. De 5 hz verbinding laten vergeten door de A5 en vervolgens de A5 verbinding laten maken met de 2.4 hz. Tot nu toe werkt het.

    Beantwoorden
    • edwin zegt

      3 januari 2018 at 01:49

      @Flip ik heb het zelfde gedaan zoals jou ik had -5G gedaan bij de instellingen van de modem het werkt super wi-fi valt niet meer uit nu

      Beantwoorden
    • Theo zegt

      4 januari 2018 at 17:00

      Ik heb de twee frequenties van de experiabox V10 (2.4 Ghz en 5Ghz) nu ook afzonderlijke SSID namen gegeven. Dat is ook het advies van KPN die, naar ik begreep, samen met Samsung op zoek is naar een definitieve oplossing.
      Op de site van KPN wordt geadviseerd de 5 Ghz uit te zetten. Volgens de helpdesk van KPN is dat echter niet noodzakelijk. Ik heb dat dan ook niet gedaan. Ik heb al ruim een week probleemloos wifi.

      Beantwoorden
  48. Christian van Goch zegt

    4 januari 2018 at 21:14

    Ik zit bij Telfort. Via hun website heb ik de frequentie van mijn modem gewijzigd van 5 GHz naar 2.4Ghz. Tot op heden lijkt dit te werken bij mijn Samsung A5 2016

    Beantwoorden
  49. Arthur zegt

    15 januari 2018 at 16:55

    Ik heb ook geprobeerd om op mijn V10 de 5GHz uit te schakelen, of de twee frequenties afzonderlijke namen te geven, maar het is me niet gelukt. Ik zou niet weten hoe dat moet. Kan iemand mij dat uitleggen?

    Beantwoorden
    • Theo zegt

      9 februari 2018 at 16:58

      Oplossing lijkt nabij: https://www.kpn.com/service/internet/problemen/wifi-storing.htm

      Beantwoorden
  50. Karin zegt

    29 januari 2018 at 11:51

    Ook bij mij valt sinds twee maanden wifi steeds uit. Ik ben de enige hier in huis met een galaxy a5 16 in huis en bij mij valt wifi steeds weg en bij de rest van de familie niet. Kost idd erg veel mb’s. Baal hier ontzettend van. Weet ook niet meer wat ik er aan moet doen.

    Beantwoorden
Nieuwere reacties »

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Samsung Galaxy A5 (2017)

samsung galaxy a5 20175,2 inch FHD AMOLED
16 MP camera
IP68 waterbestendig
Vingersensor...
  • Meer over de Galaxy A5 2017
    • Updates
    • Specificaties
    • Abonnement
    • Los toestel
    • Hoesjes

AANBIEDINGEN:

Over GalaxyClub

GalaxyClub is dé onafhankelijke blog, prijsvergelijker en community voor Galaxy smartphones en tablets. GalaxyClub is niet gelieerd aan Samsung zelf.

Privacy en cookies

Jouw privacy staat op GalaxyClub.nl voorop. Wil je weten welke gegevens wij opslaan, waarom, en welke cookies wij plaatsen? Lees dan onze PRIVACY EN COOKIE VERKLARING.

Contact

Heb je vragen voor onze redactie, een nieuwstip, of een zakelijke voorstel? Maak gebruik van onze CONTACTPAGINA.

Heb je vragen over (technische) problemen met je telefoon/tablet, of over acties van Samsung? Neem dan contact op met SAMSUNG ZELF.

Houd het leuk

Onder onze artikelen en op ons forum zijn veel gebruik(st)ers actief. Meningen zijn gewenst, maar houd het leuk. Wij behouden ons het recht voor beledigingen, trolls en flame bait zonder verdere uitleg van de site te verwijderen.

Uitgelichte pagina’s

  • Galaxy S22 tips
  • Galaxy S21 tips
  • Samsung telefoon
  • Forum archief

Copyright © 2023 · GalaxyClub.nl · Deze blog is niet gelieerd aan Samsung · Aan de op deze website vermelde informatie kunnen geen rechten worden ontleend.