Update: de koptelefoon-actie is inmiddels afgelopen. Maar niet getreurd, je kunt nu (december) de Galaxy S9 met gratis Bluetooth speaker van JBL ontvangen. Details van de afgelopen AKG actie vind je hieronder:
Koop vanaf nu t/m 18 november een Galaxy S9, S9 Plus of Note 9, en ontvang een gratis draadloze AKG koptelefoon. Hieronder lees je hoe je kunt deelnemen aan deze nieuwe actie van Samsung zelf.
Galaxy S9 of Note 9 met gratis AKG koptelefoon
De recente Galaxy S9 cashback actie lijkt nu toch echt afgelopen. Heb je ‘m gemist? Niet getreurd, want een volgende actie gaat vandaag van start. En dit keer is deze niet alleen geldig bij aankoop van een Galaxy S9, maar ook als je een Note 9 aanschaft: bij alle topmodellen die Samsung dit jaar uitbracht dus, inclusief hun prima camera's, mooie Infinity AMOLED schermen, en puike accuduur. De koptelefoon die je bij de toestellen kunt krijgen is de AKG Y500. Dit is een draadloze koptelefoon met een winkelprijs van €149. Je verbindt ‘m met je smartphone via de Bluetooth verbinding. Dit is hoe je ‘m krijgt.
Zo doe je mee
Allereerst moet je dus jouw S9 of Note 9 uiterlijk 18 november aanschaffen. Vervolgens moet je uiterlijk 3 december je deelname aan de actie registreren op Samsung's actiepagina HIER. Daar moet je ook een kopie van je bon/factuur uploaden, en een foto van de streepjescode van de verpakking. Daarop moeten de EAN-code en het IMEI-nummer van het toestel zichtbaar zijn.
Waar kopen?
LET OP: zoals altijd, kun je alleen aan deze actie deelnemen als je een Nederlands toestel koopt. Je herkent een winkel die Nederlandse toestellen verkoopt heel eenvoudig. Wordt er met deze actie geadverteerd? Is dat niet het geval, doe dan eerst navraag voordat je jouw telefoon aanschaft. Nog eenvoudiger – koop je telefoon bij een van deze shops:
Hetzelfde geldt voor de providers:
En verder…
Nog meer puntjes die je moet weten:
- Voor deelname aan de actie maakt het niet uit of je jouw Galaxy S9 (Plus) los koopt, of in combinatie met een abonnement.
- Samsung zelf zegt dat het tot 6 weken kan duren voor je de koptelefoon ontvangt
- Voor hulp bij deelname, of vragen over de actie kun je bij Samsung zelf terecht op de actiepagina HIER
Aanbiedingen vergelijken
Wil je liever eerst gewoon op het gemak aanbiedingen voor de toestellen met of zonder abonnement vergelijken? Check dan de onderstaande pagina's – maar bedenk: als een winkel níet met de actie adverteert vraag dan eerst of ze wel Nederlandse toestellen verkopen.
- Galaxy S9: los toestel / met abonnement
- Galaxy S9 Plus: los toestel / met abonnement
- Note 9: los toestel / met abonnement
Vissertje says
Had liever gezien dat ze de cashback actie hadden verlengd naar 18 november.
Edith says
Ik heb woensdag 17 oktober jl een S9 bij T-Mobile (winkel) aangeschaft. De verkoper heeft niets over deze actie gezegd. Is dit bij hen wel bekend?
Angela says
Help , 31 oktober Samsung S9 gekocht, het lukt me niet om te registreren voor gratis koptelefoon.
beide barcodes van doos ingevoerd
foto geüpload van barcode
krijg steeds melding dat codes niet kloppen .. kwam ook pas achter deze aktie ..
Michel Groenheijde says
Heb je wel een echt Nederlands toestel? Winkels als Belsimpel verkopen vaak geïmporteerde toestellen, bijv.
Peter says
Geen eerlijke actie van Samsung. Als je een pre-order heb geplaatst als echte Samsung fan wordt je dus gestraft. Waarom niet alle aankopen tot en met einddatum actie.???????
Peter says
Waarom niet alle aankopen t/m einddatum actie?????? Nu worden alle Samsung fans die bijvoorbeeld een pre-order hebben geplaatst gestraft. Waarom Samsung?
niel says
wat een gedoe om de headset te krijgen. ik ben al uren bezig en heb zo mijn bedenkingen bij deze actie of het niet een verkooptruc is. je merkt het vanzelf bij het invullen…:(
Ron says
samsung s9 met abonnement genomen binnen 2week de koptelefoon binnen…wacht nu nog op de 2e koptelefoon
marten says
Ja hoor, doe je mee aan de actie, vul je alles in, upload je je bon en foto van het doosje, blijkt de barcode niet herkent te worden en dus niet goed. Pis je er dus weer naast. ondanks aanschaf nieuwe s9 bij gerenommeerd bedrijf. Belsimpel. dit is gewoon balen en vind ik geen goede actie bij Samsung. gewoon een lokkertje
Frank says
Bij belsimpel staat zelfs op de website vermeld dat hun samsung toestellen niet mee doen met de acties! Zij hebben vaak buitenlandse toestellen en kunnen daarom ook met aanzienlijk lagere prijzen stunten. De cashback actie zat al in de prijs verwerkt bijvoorbeeld. Tenminste zo werd het verkocht. Je kan niet en de laagste prijs en dan ook nog een extra actie verwachten…
Hans says
Dan moet je op de vraagtekens drukken , dan zie je waar de fout zit.
Remco says
En als je je toestel retourneerd maar je hebt al een headphone gratis ontvangen wat dan? Mag je die houden ofso
Mariët says
Er staat dat het ongeveer 6 weken kan duren voordat je de koptelefoon ontvangt. Tegen die tijd kun je het toestel niet meer retourneren.
M. Boogh says
krijg de melding dat mijn EAN code niet goed is.
Op de verpakking staat een andere code dan op de aankoop bon.
Alle twee zijn ze niet goed, wat nu??
Hans says
Dan moet je op de vraagtekens drukken , dan zie je waar de fout zit.
Mariët says
Ik wil graag de koptelefoon ontvangen. Heb mijn abonnement bij KPN online verlengd. Toestel ontvangen maar hoe kom ik nu aan een aankoopbon?
Mariët says
Het duurt ca. 6 weken voordat je de koptelefoon ontvangt, dat staat in de info. Tegen die tijd mag je het toestel niet meer terug doen.
Lamia says
Ik had de samsing galaxy s9 plus begin november besteld met de koptelefoon apart. Alleen heb ik die nog steeds niet ontvangen.. ik zie ook nergens een bevestigings mail waarop staat wanneer ik de koptelefoon geleverd zou krijgen..
Natacia says
Hoi allemaal,ik heb op 9 november 2018 bij een tmobile winkel mijn telefoon besteld,ik kreeg wel informatie over de actie van een medewerker.
Via Samsung account de koptelefoon besteld,tot 2x moest ik alle gegevens opnieuw invoeren en opsturen.
Vervolgens via een link die ik in mijn mail kreeg,eindelijk gelukt.
Sneller dan verwacht op 21 december mijn koptelefoon via de post ontvangen.Dus mijn advies toch klantenservice van Samsung benaderen,succes.
Peter says
Hoi Lamia
Hier precies hetzelfde, ook nog niks ontvangen
G.Berendsen says
Hier ook.nog steeds niks ontvangen