• galaxyclub-logo-mobile
  • Dé onafhankelijke Galaxy experts

Galaxy Club - dé onafhankelijke Samsung experts

Vergelijk alle Galaxy prijzen en abonnementen, lees het laatste nieuws en de beste tips, en volg alle updates voor jouw Samsung telefoon.

Dé onafhankelijke Galaxy experts
  • Galaxy Club
  • Prijzen vergelijken
      • Acties
        • Galaxy S23 (Ultra): nu met gratis Buds2 Pro of Watch5
        • Galaxy A54: korting of cashback
        • Galaxy Tab S8: met gratis Buds 2 Pro
      • Met abonnement
        • Budget <€18 p.m.
          • Galaxy A22 5G met abonnement
          • Galaxy A32 met abonnement
        • Middenklasse €18-€32 p.m.
          • Galaxy A33 met abonnement
          • Galaxy A53 met abonnement
          • Galaxy S21 FE met abonnement
          • Galaxy A52s 5G met abonnement
          • Galaxy A52 4G met abonnement
          • Galaxy S20 FE met abonnement
        • High-end €32-€50 p.m.
          • Galaxy S22 met abonnement
          • Galaxy S22 Plus met abonnement
          • Galaxy Z Flip 4 met abonnement
          • Galaxy Z Flip 3 abonnement
          • Galaxy S21 met abonnement
          • Galaxy S21 Plus abonnement
        • Premium >€50 p.m.
          • Galaxy S22 Ultra met abonnement
          • Galaxy Z Fold 4 met abonnement
          • Galaxy Z Fold 3 abonnement
          • Galaxy S21 Ultra abonnement
      • Los toestel
        • Budget <€250
          • Galaxy A22 los toestel
        • Middenklasse €250-€600
          • Galaxy A33 los toestel
          • Galaxy A53 los toestel
          • Galaxy S21 FE los toestel
          • Galaxy A52s los toestel
          • Galaxy S20 FE los toestel
        • High-end €600-€1000
          • Galaxy S22 los toestel
          • Galaxy Z Flip 3 los toestel
        • Premium >€1000
          • Galaxy S22 Plus los toestel
          • Galaxy S22 Ultra los toestel
          • Galaxy Z Fold 3 los toestel
  • Tips
  • Reviews
    • Meest gelezen:
    • Samsung Galaxy A54 review
    • Samsung Galaxy S23 Ultra review
    • Samsung Galaxy Z Fold 4 review
    • Samsung Galaxy A23 review
    • Samsung Galaxy A33 review
    • Samsung Galaxy S21 FE review
    • Alle Samsung reviews
  • Updates
    • Alle Samsung updates in NL
    • One UI 5.1: welke Samsung telefoons?
    • Samsung en de Android 13 update
    • Beveiligingspatch info
  • Nieuws
  • Telefoons
      • Samsung telefoons
        • Galaxy S serie
          • Samsung Galaxy S23(+)
          • Samsung Galaxy S23 Ultra
          • Samsung Galaxy S22
          • Samsung Galaxy S22 Ultra
          • Samsung Galaxy S21 FE
          • Samsung Galaxy S21 Ultra
          • Samsung Galaxy S20 FE
        • Z & Note series
          • Samsung Galaxy Z Fold 4
          • Samsung Galaxy Z Flip 4
          • Samsung Galaxy Z Fold 3
          • Samsung Galaxy Z Flip 3
          • Samsung Galaxy Note 20 (Ultra)
        • Galaxy A serie
          • Samsung Galaxy A54
          • Samsung Galaxy A34
          • Samsung Galaxy A14
          • Samsung Galaxy A53
          • Samsung Galaxy A33
          • Samsung Galaxy A23
          • Samsung Galaxy A13
          • Samsung Galaxy A52s
          • Samsung Galaxy A52
        • Galaxy M serie
          • Samsung Galaxy M52
          • Samsung Galaxy M22
      • Verwacht
      • Tabs & Wearables
        • Tablets
          • Galaxy Tab S8 (Ultra)
          • Galaxy Tab S7
        • Wearables
          • Galaxy Watch 5 (Pro)
          • Galaxy Buds 2 Pro
          • Galaxy Watch 4 (Classic)
          • Galaxy Buds 2

Galaxy Club / Samsung / Galaxy S9 / Galaxy S9 cashback actie: €100 retour

Samsung Galaxy S9 cashback: €75 terug na aankoop bij de MediaMarkt

24 mei 2019 Door Michel Groenheijde 56 Reacties

Samsung's cashback actie voor de Galaxy S9 is terug van weggeweest. In samenwerking met de MediaMarkt kun je de komende dagen €75 terug krijgen na aanschaf. Lees verder als je wilt weten hoe je kunt deelnemen.

samsung galaxy s9 cashback actie €100 terug

Als je tot en met 2 juni een Galaxy S9 of S9 Plus koopt bij de MediaMarkt kun je aankoop €75 terug krijgen van Samsung zelf. Je kunt alleen dit bedrag terugkrijgen als je jouw S9 bij de MediaMarkt koopt – niet bij andere winkels.

Daarnaast moet je jouw deelname tot en met 17 juni registreren op Samsung's actiepagina. Daar moet je ook aantonen dat je jouw toestel bij de MediaMarkt hebt aangeschaft. Dit doe je door een kopie van de bon/factuur de uploaden, evenals een foto van de streepjescode. Op registratiepagina vind je ook de verdere uitleg van de actie, en kun je Samsung zelf om hulp vragen.

Let op: de Galaxy S9 is niet de telefoon in deze cashback actie. Check ook de Galaxy S10 cashback actie waarbij je zelfs €200 retour kunt krijgen. Of ga gelijk naar de actiepagina van de MediaMarkt voor nog veel meer scherpe deals.

Eerdere afgelopen acties:

De bekende, grote Galaxy S9 cashback actie is nu weer terug. Als je vanaf nu tot en met 17 februari een actietoestel – S9, S9 Plus, Note 9 – koopt, kun je €100 teruggestort krijgen. Daardoor worden de toestellen, inclusief hun prima camera's, fantastische beeldscherm en goede accuduur, een heel stuk goedkoper. Hoe kun jij meedoen?

Galaxy S9 cashback actie

De Galaxy S9 cashback actie werkt in feite zoals je misschien wel kent van andere Samsung acties. Je moet jouw Galaxy S9 kopen tijdens de actieperiode die van 31 december t/m 17 februari loopt. Ook moet je jouw deelname registreren op de speciale actiepagina HIER. Daarna moet je uiterlijk 4 maart je aankoopbon/factuur uploaden, evenals een foto van de streepjescode van jouw S9 (Plus) of Note 9. Daarop moeten EAN-code en IMEI-nummer te zien zijn. Dit doe je eveneens op de actiepagina HIER. Wil je hulp van Samsung zelf? Ook dat kun je op die pagina krijgen.

Let op: je kunt alleen deelnemen als je een originele Nederlandse Galaxy S9, S9 Plus of Note 9 koopt. In de race om lagere prijzen importeren sommige winkels toestellen uit andere landen. Echter, met zo'n toestel kom je niet in aanmerking voor deze cashback actie. Adverteert een winkel níet expliciet met deze actie, doen dan altijd eerst navraag.

Bij een aantal winkels en providers koop je altijd een origineel Nederlandse Galaxy S9, S9 Plus of Note 9:

  • Samsung Shop
  • MediaMarkt
  • Coolblue
  • Mobiel.nl
  • Bol.com

Hetzelfde geldt voor de providers:

  • Vodafone
  • Tele2
  • T-Mobile
  • KPN

Voor deelname aan de actie maakt het niet uit of je jouw telefoon los koopt, of in combinatie met een abonnement.

Aanbiedingen vergelijken

Uiteraard kun je ook in onze prijsvergelijkers op zoek naar een scherpe aanbieding. Maar vergeet dan niet: als een shop de actie niet toont, is de kans aanwezig dat je niet voor deelname in aanmerking komt. Let hierop, en vraag het voor de zekerheid na, voordat je het toestel aanschaft.

  • Galaxy S9: los toestel / met abonnement
  • Galaxy S9 Plus: los toestel / met abonnement
  • Galaxy Note 9: los toestel / met abonnement

Categorie: Samsung Galaxy S9 Tagged With: Galaxy S9 nieuws, Galaxy S9 Tips

Comments

  1. Erik says

    4 juli 2018 at 12:16

    De S9 plus is nu nog maar 699 bij belsimpel een aanrader dus.

    Beantwoorden
    • m.b. says

      10 juli 2018 at 16:34

      Belsimpel verkoopt geen orgineel nederlands toestel.

      Beantwoorden
    • Maartje says

      8 oktober 2018 at 13:42

      Belsimpel geeft aan dat zij de korting al in de prijs verwerkt hebben, dus die 699 is de uiteindelijke prijs die je ook gaat betalen. Bijv. bij Mediamarkt kost hij 749. Met de 150 korting kom je dan uit op 600.

      Beantwoorden
  2. Poul van Houte says

    28 juli 2018 at 08:23

    goedemorgen,

    de actiepagina werkt niet, kunt U me vertellen hoe dit komt. Ik wil me aanmelden, omdat ik gisteren een S9 plus heb gekocht.

    Met vriendelijke groet,

    Poul van Houte.

    Beantwoorden
    • Michel Groenheijde says

      28 juli 2018 at 08:45

      Bezoek je de pagina toevallig in Google Chrome? Samsung’s website doet daarin wel eens moeilijk (‘Deze site is niet bereikbaar
      samsung.com heeft de verbinding onverwacht verbroken.’). Probeer de pagina te openen in een incognito tab, of in (bijv.) Firefox.

      Beantwoorden
  3. Poul says

    28 juli 2018 at 09:11

    oke, dank je wel voor de tip

    Beantwoorden
  4. Hamdi says

    12 september 2018 at 20:38

    Dankje
    Voor de tip

    Beantwoorden
  5. Ode visser says

    19 september 2018 at 05:37

    Let vooral ook op de modelcode die moet correnspenderen met de rand code wat eigenlijk een lot is uit de loterij Samsung heeft er zo voor gezorgd dat de cashback minimaal zijn zie bijzondere voorwaarden als je je toestel aanmeld voor de cacashback

    Beantwoorden
    • Selvada says

      23 september 2018 at 09:37

      *edit door redactie* Je kunt je aanmelden op Samsung’s actiepagina HIER, niet hier op deze site;)

      Beantwoorden
  6. Naeem says

    4 oktober 2018 at 20:51

    Hoi Ik wil graag 100 euro van jullie turg krijgen

    Beantwoorden
    • Michel Groenheijde says

      4 oktober 2018 at 21:05

      Moet je bij Samsumg zijn 😉

      Beantwoorden
  7. J.P.C. van Aalst says

    7 oktober 2018 at 11:24

    Hoe lang duurt het voordat je het geld krijgt.
    Met de actie van september heb ik een 9+ gekocht maar nog geen terug betaling ontvangen.

    Beantwoorden
    • Michel Groenheijde says

      7 oktober 2018 at 11:30

      Tot 6 weken, volgens Samsung

      Beantwoorden
      • wendy says

        14 november 2018 at 21:36

        ik zit ook te wachten van augustus dikke zever nog niks gezien

        Beantwoorden
        • Ilona says

          16 november 2018 at 10:12

          Ik heb hem laatst sept/ begin okt. Gekocht en ook nog niets terug ontvangen

          Beantwoorden
          • Aveg says

            5 maart 2019 at 20:05

            Did you receive the money?

      • Sab says

        4 maart 2019 at 22:51

        Whahahha ja ? Nou ik wacht nog steeds na de 6 week

        Beantwoorden
    • Anja says

      11 februari 2019 at 14:49

      Al 3x mail gekregen ze zijn er druk mee…inmiddels al ruim 2 maanden verder

      Beantwoorden
      • Roel says

        5 maart 2019 at 19:20

        Ik kreeg ook bericht dat het 24 maart word.steeds later dus wegens succes.jaja

        Beantwoorden
  8. Hans says

    7 oktober 2018 at 20:59

    Hoi, ik wil de samsung galaxy s8+ kopen maar wel de originele uit nederland. Kunnen jullie mij een aantal webshops aanraden waar ze origineel te koop zijn voor een goede prijs? Ps: ik wil geen zwarte, liefst blauw of zilver.

    Beantwoorden
  9. gwen says

    10 oktober 2018 at 16:37

    lekker zuur,we kunnen de 16e pas verlengen bij tele2….echt balen

    Beantwoorden
  10. laura says

    11 oktober 2018 at 20:50

    Wel jammer dat de pagina voor het terug vragen van het bedrag onbereikbaar blijft!

    Beantwoorden
    • Michel Groenheijde says

      11 oktober 2018 at 21:05

      Probeer hem in een incognito browser tab te openen, dat werk meestal wel.

      Beantwoorden
  11. Micky says

    11 oktober 2018 at 21:31

    op het cashback registratieformulier voor mijn samsung S9 komt maar steeds België bij mijn adres te staan terwijl ik toch echt in Nederland woon, In mijn account profiel staat toch echt Nederland. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen, van Samsung heb ik via twitter nog geen correct antwoord. De aktie loopt tot 14 okt en van het weekend zijn ze er natuurlijk niet. Of heeft iemand een telefoonnummer van samsung ?

    Beantwoorden
    • Michel Groenheijde says

      11 oktober 2018 at 21:58

      Invullen van het formulier kan sowieso tot de 29e, dus dat hoeft niet per se dit weekend.

      Beantwoorden
      • Micky says

        12 oktober 2018 at 09:30

        Ah nu via 088-9090100 een antwoord gekregen waar ik wat aan heb, Ik kan het formulier insturen met België als land, daar is een notitie van gemaakt en ik kreeg een klantnummer.. Twee dagen twitter, Lang in de wacht bij het bellen en toen afgebroken. Nogmaals gebeld en uiteindelijk opgelost, Kost wat moeite maar hopelijk 100 euro echt terug.

        Beantwoorden
  12. Rcw says

    15 oktober 2018 at 11:47

    Een aankoopbon heb ik niet gekregen, alleen het contract van mijn nieuwe abonnement…. Is dit voldoende?

    Beantwoorden
    • Michel Groenheijde says

      15 oktober 2018 at 11:55

      Moet je even bij Samsung zelf vragen of dat ook geldt als bon of factuur: http://www.samsung.com/nl/info/contactus.html

      Beantwoorden
  13. Dermod O'Reilly says

    21 oktober 2018 at 07:56

    Tot nu alle mijn pogingen voor inschriving gaan kapot. Alles is geweigeerd.
    Ik ben klaar mijn splinter nieuw Samsung S9 terug te sturen wegens valse prijs informatie.

    Beantwoorden
  14. Anita says

    22 oktober 2018 at 19:19

    Mijn zoon heeft er 1 in juli gekocht en nog geen cashback terug ontvangen duurt wel erg lang .
    We kregen bij aankoop andere beloftes jammer we zitten nog te wachten nu eind oktober

    Beantwoorden
  15. Danielle says

    26 oktober 2018 at 10:16

    Graag zou ik willen weten of ik.die cashback nog ga ontvangen?????

    Beantwoorden
  16. Dennis says

    17 november 2018 at 15:58

    Heel fijn! Uiterlijk 29 oktober had je de telefoon moeten registreren bij samsung! Ik heb dit niet gezien toen ik deze telefoon bij jullie kocht. Nu krijg ik die 100 euro niet terug? Deze actie heeft mij juist over de streep getrokken en nu mis ik die 100 euro alsnog???

    Beantwoorden
  17. Iren says

    21 november 2018 at 22:03

    In augustus geregistreerd en nog steeds niets terug gekregen.

    Beantwoorden
    • Cin says

      22 november 2018 at 12:13

      Je krijgt er een mailtje over wanneer het geld gestort gaat worden via samsung.
      Ik heb in oktober geregistreerd en gister de mail gehad dat het over enkele dagen op me rekening staat.en anders samsung even bellen! Ze zijn makkelijk te bereiken.

      Beantwoorden
  18. Jan van der Stegen says

    9 januari 2019 at 22:10

    CashBack actie werkt niet!
    De regel waar je moet invullen: Vul 3 tekens in om te zoeken naar jouw product accepteert niets.

    Beantwoorden
  19. Arjo says

    16 januari 2019 at 07:18

    Ik heb afgelopen december een abonnement bij Vodafone met de note 9 aangeschaft en me opgegeven voor de promotie (micro af kaart 512gb)
    Ik krijg vandaag een mail dat het is afgewezen met de reden:
    “Er is geen los toestel aangekocht”.

    Beantwoorden
    • Michel Groenheijde says

      16 januari 2019 at 08:28

      Dat was inderdaad een voorwaarde voor de geheugenkaart promo actie – aankoop van een los toestel, niet icm een abonnement.

      Beantwoorden
  20. JHvS says

    20 januari 2019 at 16:25

    Mooi meegenomen. Overzetten van HTC fluitje van een cent

    Beantwoorden
  21. L. Verhoog says

    5 februari 2019 at 08:10

    Ik heb 03-01-2019 een s9 gekocht met cashback actie heb nog niks gehoord of ontvangen waarom niet.

    Beantwoorden
    • Michel Groenheijde says

      5 februari 2019 at 08:16

      Zou ik even aan Samsung vragen 😉

      Beantwoorden
  22. Ferry says

    8 februari 2019 at 11:10

    Kan tot 6 weken duren ……….even geduld dus

    Beantwoorden
  23. Nico says

    11 februari 2019 at 16:34

    Ik kocht een Samsung S9 met de cashback actie
    30-11-2018 Samsung gaat kijken of ik aan de voorwaarden voldoe
    05-12-2018 Goed nieuws. Binnen 6 weken ontvang ik 100 Euro
    07-01-2019 Wegens overweldigend succes wordt het wat later
    21-01-2019 Wegens overweldigend succes wordt het wat later
    23-01-2019 Samsung bedankt mij voor mijn boze reactie en maakt excuses.
    11-02-2019 Wegens overweldigend succes wordt het wat later.

    Heeft Samsung al officieel ergens uitstel van betaling aangevraagd of zijn ze al failliet?

    Beantwoorden
  24. john says

    14 februari 2019 at 19:09

    Hoi ik kan pas 19 februari verlengen
    Icm de s9 plus
    Heb ik dan pech wat betreft de cashback?

    Beantwoorden
  25. Krystyna oerbekke says

    2 maart 2019 at 16:47

    Ik heb het nog niet ontvangen
    100euro zou ik binnen 4 weken binnen hebben. Samsung Galaxy s9

    Beantwoorden
  26. Sab says

    4 maart 2019 at 22:59

    Nou mooi sprookje 100 euro terug! Wacht nog steeds !

    Beantwoorden
  27. Nona says

    6 maart 2019 at 12:30

    Krijg je precies na 6 weken 100 euro terug gestort op mijn rekening heb samsung 9plus gehaald dit was maand geleden ben benieuwd of ik feedback terug krijg? via mijn email?

    Beantwoorden
  28. Debby says

    7 maart 2019 at 15:17

    15 januari 2019 cashback ingestuurd maar tot op heden niets vernomen ?

    Beantwoorden
  29. Rob says

    7 maart 2019 at 22:08

    Ook ik heb 14 januari 100 euro cashback ingestuurd maar ook tot op heden niets gehoord!!
    staat in de eerste mail dat je binnen 2 weken bericht krijgt inmiddels al 8 weken verder

    Beantwoorden
  30. Krista says

    10 maart 2019 at 19:26

    Geachte samsung medewerkers, ook ik wacht op een reactie. Ik heb er ook al achteraan gemaild maar voor als nog niets terug gehoord…

    Beantwoorden
    • Michel Groenheijde says

      10 maart 2019 at 19:46

      Wij zijn hier geen Samsung medewerkers 😉

      Beantwoorden
  31. spychala says

    12 maart 2019 at 13:47

    15 februari 2019 cashback ingestuurd maar tot op heden niets vernomen

    Beantwoorden
  32. Elles says

    13 maart 2019 at 22:34

    Op 28-02 per mail en sms bericht dat bedrag binnen enkele dagen of 1 week terug gestort zou worden. Tot op heden nog niets ontvangen. Krijg er beetje raar gevoel bij. Ook als ik dr andere reacties hier lees.

    Beantwoorden
  33. Maaike says

    18 maart 2019 at 20:18

    Beste,

    Ik heb nu 4wk later nog niets vernomen. Zelfs nog geen mail ontvangen. Slechte service!

    Beantwoorden
  34. Claire says

    8 april 2019 at 12:48

    Waardeloze actie! Ze beloven iets maar je krijgt het niet. Stuur je een e-mail helaas mevrouw u bent te laat.

    Beantwoorden
  35. melgert says

    12 juni 2019 at 08:26

    geachte dames en heren,
    ik heb in januari jl via t-mobile de galaxy s9 gekocht gehad. ik zou €100,- cashback krijgen maar helaas heb ik tot de dag van vandaag nog niets gehoord of ontvangen.
    zou u mij hierover kunnen inlichten??hoe dit komt.
    mvg Nicole Melgert

    Beantwoorden
    • Michel Groenheijde says

      12 juni 2019 at 08:43

      Dat kun je beter aan Samsung vragen, denk ik 😉

      Beantwoorden

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Samsung Galaxy S9

samsung galaxy s95,8 inch AMOLED Infinity scherm
Camera f/1.5 Low Light
Waterbestendig, Android 8.0
Iris- en gezichtsscanner...
  • Meer over de Galaxy S9
    • Specificaties
    • Tips & trucs
    • Updates
    • Abonnement
    • Hoesjes
    • Los toestel: prijzen
    • Forum
    • Zie ook: Galaxy S9 Plus

KOOPTIPS:

Over GalaxyClub

GalaxyClub is dé onafhankelijke blog, prijsvergelijker en community voor Galaxy smartphones en tablets. GalaxyClub is niet gelieerd aan Samsung zelf.

Privacy en cookies

Jouw privacy staat op GalaxyClub.nl voorop. Wil je weten welke gegevens wij opslaan, waarom, en welke cookies wij plaatsen? Lees dan onze PRIVACY EN COOKIE VERKLARING.

Contact

Heb je vragen voor onze redactie, een nieuwstip, of een zakelijke voorstel? Maak gebruik van onze CONTACTPAGINA.

Heb je vragen over (technische) problemen met je telefoon/tablet, of over acties van Samsung? Neem dan contact op met SAMSUNG ZELF.

Houd het leuk

Onder onze artikelen en op ons forum zijn veel gebruik(st)ers actief. Meningen zijn gewenst, maar houd het leuk. Wij behouden ons het recht voor beledigingen, trolls en flame bait zonder verdere uitleg van de site te verwijderen.

Uitgelichte pagina’s

  • Galaxy S22 tips
  • Galaxy S21 tips
  • Samsung telefoon
  • Forum archief

Copyright © 2023 · GalaxyClub.nl · Deze blog is niet gelieerd aan Samsung · Aan de op deze website vermelde informatie kunnen geen rechten worden ontleend.