Samsung's cashback actie voor de Galaxy S9 is terug van weggeweest. In samenwerking met de MediaMarkt kun je de komende dagen €75 terug krijgen na aanschaf. Lees verder als je wilt weten hoe je kunt deelnemen.
Als je tot en met 2 juni een Galaxy S9 of S9 Plus koopt bij de MediaMarkt kun je aankoop €75 terug krijgen van Samsung zelf. Je kunt alleen dit bedrag terugkrijgen als je jouw S9 bij de MediaMarkt koopt – niet bij andere winkels.
Daarnaast moet je jouw deelname tot en met 17 juni registreren op Samsung's actiepagina. Daar moet je ook aantonen dat je jouw toestel bij de MediaMarkt hebt aangeschaft. Dit doe je door een kopie van de bon/factuur de uploaden, evenals een foto van de streepjescode. Op registratiepagina vind je ook de verdere uitleg van de actie, en kun je Samsung zelf om hulp vragen.
Let op: de Galaxy S9 is niet de telefoon in deze cashback actie. Check ook de Galaxy S10 cashback actie waarbij je zelfs €200 retour kunt krijgen. Of ga gelijk naar de actiepagina van de MediaMarkt voor nog veel meer scherpe deals.
Eerdere afgelopen acties:
De bekende, grote Galaxy S9 cashback actie is nu weer terug. Als je vanaf nu tot en met 17 februari een actietoestel – S9, S9 Plus, Note 9 – koopt, kun je €100 teruggestort krijgen. Daardoor worden de toestellen, inclusief hun prima camera's, fantastische beeldscherm en goede accuduur, een heel stuk goedkoper. Hoe kun jij meedoen?
Galaxy S9 cashback actie
De Galaxy S9 cashback actie werkt in feite zoals je misschien wel kent van andere Samsung acties. Je moet jouw Galaxy S9 kopen tijdens de actieperiode die van 31 december t/m 17 februari loopt. Ook moet je jouw deelname registreren op de speciale actiepagina HIER. Daarna moet je uiterlijk 4 maart je aankoopbon/factuur uploaden, evenals een foto van de streepjescode van jouw S9 (Plus) of Note 9. Daarop moeten EAN-code en IMEI-nummer te zien zijn. Dit doe je eveneens op de actiepagina HIER. Wil je hulp van Samsung zelf? Ook dat kun je op die pagina krijgen.
Let op: je kunt alleen deelnemen als je een originele Nederlandse Galaxy S9, S9 Plus of Note 9 koopt. In de race om lagere prijzen importeren sommige winkels toestellen uit andere landen. Echter, met zo'n toestel kom je niet in aanmerking voor deze cashback actie. Adverteert een winkel níet expliciet met deze actie, doen dan altijd eerst navraag.
Bij een aantal winkels en providers koop je altijd een origineel Nederlandse Galaxy S9, S9 Plus of Note 9:
Hetzelfde geldt voor de providers:
Voor deelname aan de actie maakt het niet uit of je jouw telefoon los koopt, of in combinatie met een abonnement.
Aanbiedingen vergelijken
Uiteraard kun je ook in onze prijsvergelijkers op zoek naar een scherpe aanbieding. Maar vergeet dan niet: als een shop de actie niet toont, is de kans aanwezig dat je niet voor deelname in aanmerking komt. Let hierop, en vraag het voor de zekerheid na, voordat je het toestel aanschaft.
- Galaxy S9: los toestel / met abonnement
- Galaxy S9 Plus: los toestel / met abonnement
- Galaxy Note 9: los toestel / met abonnement
Erik says
De S9 plus is nu nog maar 699 bij belsimpel een aanrader dus.
m.b. says
Belsimpel verkoopt geen orgineel nederlands toestel.
Maartje says
Belsimpel geeft aan dat zij de korting al in de prijs verwerkt hebben, dus die 699 is de uiteindelijke prijs die je ook gaat betalen. Bijv. bij Mediamarkt kost hij 749. Met de 150 korting kom je dan uit op 600.
Poul van Houte says
goedemorgen,
de actiepagina werkt niet, kunt U me vertellen hoe dit komt. Ik wil me aanmelden, omdat ik gisteren een S9 plus heb gekocht.
Met vriendelijke groet,
Poul van Houte.
Michel Groenheijde says
Bezoek je de pagina toevallig in Google Chrome? Samsung’s website doet daarin wel eens moeilijk (‘Deze site is niet bereikbaar
samsung.com heeft de verbinding onverwacht verbroken.’). Probeer de pagina te openen in een incognito tab, of in (bijv.) Firefox.
Poul says
oke, dank je wel voor de tip
Hamdi says
Dankje
Voor de tip
Ode visser says
Let vooral ook op de modelcode die moet correnspenderen met de rand code wat eigenlijk een lot is uit de loterij Samsung heeft er zo voor gezorgd dat de cashback minimaal zijn zie bijzondere voorwaarden als je je toestel aanmeld voor de cacashback
Selvada says
*edit door redactie* Je kunt je aanmelden op Samsung’s actiepagina HIER, niet hier op deze site;)
Naeem says
Hoi Ik wil graag 100 euro van jullie turg krijgen
Michel Groenheijde says
Moet je bij Samsumg zijn 😉
J.P.C. van Aalst says
Hoe lang duurt het voordat je het geld krijgt.
Met de actie van september heb ik een 9+ gekocht maar nog geen terug betaling ontvangen.
Michel Groenheijde says
Tot 6 weken, volgens Samsung
wendy says
ik zit ook te wachten van augustus dikke zever nog niks gezien
Ilona says
Ik heb hem laatst sept/ begin okt. Gekocht en ook nog niets terug ontvangen
Aveg says
Did you receive the money?
Sab says
Whahahha ja ? Nou ik wacht nog steeds na de 6 week
Anja says
Al 3x mail gekregen ze zijn er druk mee…inmiddels al ruim 2 maanden verder
Roel says
Ik kreeg ook bericht dat het 24 maart word.steeds later dus wegens succes.jaja
Hans says
Hoi, ik wil de samsung galaxy s8+ kopen maar wel de originele uit nederland. Kunnen jullie mij een aantal webshops aanraden waar ze origineel te koop zijn voor een goede prijs? Ps: ik wil geen zwarte, liefst blauw of zilver.
gwen says
lekker zuur,we kunnen de 16e pas verlengen bij tele2….echt balen
laura says
Wel jammer dat de pagina voor het terug vragen van het bedrag onbereikbaar blijft!
Michel Groenheijde says
Probeer hem in een incognito browser tab te openen, dat werk meestal wel.
Micky says
op het cashback registratieformulier voor mijn samsung S9 komt maar steeds België bij mijn adres te staan terwijl ik toch echt in Nederland woon, In mijn account profiel staat toch echt Nederland. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen, van Samsung heb ik via twitter nog geen correct antwoord. De aktie loopt tot 14 okt en van het weekend zijn ze er natuurlijk niet. Of heeft iemand een telefoonnummer van samsung ?
Michel Groenheijde says
Invullen van het formulier kan sowieso tot de 29e, dus dat hoeft niet per se dit weekend.
Micky says
Ah nu via 088-9090100 een antwoord gekregen waar ik wat aan heb, Ik kan het formulier insturen met België als land, daar is een notitie van gemaakt en ik kreeg een klantnummer.. Twee dagen twitter, Lang in de wacht bij het bellen en toen afgebroken. Nogmaals gebeld en uiteindelijk opgelost, Kost wat moeite maar hopelijk 100 euro echt terug.
Rcw says
Een aankoopbon heb ik niet gekregen, alleen het contract van mijn nieuwe abonnement…. Is dit voldoende?
Michel Groenheijde says
Moet je even bij Samsung zelf vragen of dat ook geldt als bon of factuur: http://www.samsung.com/nl/info/contactus.html
Dermod O'Reilly says
Tot nu alle mijn pogingen voor inschriving gaan kapot. Alles is geweigeerd.
Ik ben klaar mijn splinter nieuw Samsung S9 terug te sturen wegens valse prijs informatie.
Anita says
Mijn zoon heeft er 1 in juli gekocht en nog geen cashback terug ontvangen duurt wel erg lang .
We kregen bij aankoop andere beloftes jammer we zitten nog te wachten nu eind oktober
Danielle says
Graag zou ik willen weten of ik.die cashback nog ga ontvangen?????
Dennis says
Heel fijn! Uiterlijk 29 oktober had je de telefoon moeten registreren bij samsung! Ik heb dit niet gezien toen ik deze telefoon bij jullie kocht. Nu krijg ik die 100 euro niet terug? Deze actie heeft mij juist over de streep getrokken en nu mis ik die 100 euro alsnog???
Iren says
In augustus geregistreerd en nog steeds niets terug gekregen.
Cin says
Je krijgt er een mailtje over wanneer het geld gestort gaat worden via samsung.
Ik heb in oktober geregistreerd en gister de mail gehad dat het over enkele dagen op me rekening staat.en anders samsung even bellen! Ze zijn makkelijk te bereiken.
Jan van der Stegen says
CashBack actie werkt niet!
De regel waar je moet invullen: Vul 3 tekens in om te zoeken naar jouw product accepteert niets.
Arjo says
Ik heb afgelopen december een abonnement bij Vodafone met de note 9 aangeschaft en me opgegeven voor de promotie (micro af kaart 512gb)
Ik krijg vandaag een mail dat het is afgewezen met de reden:
“Er is geen los toestel aangekocht”.
Michel Groenheijde says
Dat was inderdaad een voorwaarde voor de geheugenkaart promo actie – aankoop van een los toestel, niet icm een abonnement.
JHvS says
Mooi meegenomen. Overzetten van HTC fluitje van een cent
L. Verhoog says
Ik heb 03-01-2019 een s9 gekocht met cashback actie heb nog niks gehoord of ontvangen waarom niet.
Michel Groenheijde says
Zou ik even aan Samsung vragen 😉
Ferry says
Kan tot 6 weken duren ……….even geduld dus
Nico says
Ik kocht een Samsung S9 met de cashback actie
30-11-2018 Samsung gaat kijken of ik aan de voorwaarden voldoe
05-12-2018 Goed nieuws. Binnen 6 weken ontvang ik 100 Euro
07-01-2019 Wegens overweldigend succes wordt het wat later
21-01-2019 Wegens overweldigend succes wordt het wat later
23-01-2019 Samsung bedankt mij voor mijn boze reactie en maakt excuses.
11-02-2019 Wegens overweldigend succes wordt het wat later.
Heeft Samsung al officieel ergens uitstel van betaling aangevraagd of zijn ze al failliet?
john says
Hoi ik kan pas 19 februari verlengen
Icm de s9 plus
Heb ik dan pech wat betreft de cashback?
Krystyna oerbekke says
Ik heb het nog niet ontvangen
100euro zou ik binnen 4 weken binnen hebben. Samsung Galaxy s9
Sab says
Nou mooi sprookje 100 euro terug! Wacht nog steeds !
Nona says
Krijg je precies na 6 weken 100 euro terug gestort op mijn rekening heb samsung 9plus gehaald dit was maand geleden ben benieuwd of ik feedback terug krijg? via mijn email?
Debby says
15 januari 2019 cashback ingestuurd maar tot op heden niets vernomen ?
Rob says
Ook ik heb 14 januari 100 euro cashback ingestuurd maar ook tot op heden niets gehoord!!
staat in de eerste mail dat je binnen 2 weken bericht krijgt inmiddels al 8 weken verder
Krista says
Geachte samsung medewerkers, ook ik wacht op een reactie. Ik heb er ook al achteraan gemaild maar voor als nog niets terug gehoord…
Michel Groenheijde says
Wij zijn hier geen Samsung medewerkers 😉
spychala says
15 februari 2019 cashback ingestuurd maar tot op heden niets vernomen
Elles says
Op 28-02 per mail en sms bericht dat bedrag binnen enkele dagen of 1 week terug gestort zou worden. Tot op heden nog niets ontvangen. Krijg er beetje raar gevoel bij. Ook als ik dr andere reacties hier lees.
Maaike says
Beste,
Ik heb nu 4wk later nog niets vernomen. Zelfs nog geen mail ontvangen. Slechte service!
Claire says
Waardeloze actie! Ze beloven iets maar je krijgt het niet. Stuur je een e-mail helaas mevrouw u bent te laat.
melgert says
geachte dames en heren,
ik heb in januari jl via t-mobile de galaxy s9 gekocht gehad. ik zou €100,- cashback krijgen maar helaas heb ik tot de dag van vandaag nog niets gehoord of ontvangen.
zou u mij hierover kunnen inlichten??hoe dit komt.
mvg Nicole Melgert
Michel Groenheijde says
Dat kun je beter aan Samsung vragen, denk ik 😉