Inderdaad: galaxyclub.nl heeft een lichte make-over ondergaan. Een zelf-kritische blik leerde ons dat met name de frontpage inmiddels een overvulde chaos met een lichte overkill aan informatie was geworden. En dus werd het tijd om de bezem er door te halen. Met name in het aantal nieuws items dat tot diep onderin de pagina te vinden was hebben we aardig zitten snoeien. Wie graag door rijen met nieuws artikelen bladert kan daarvoor nu terecht in ons hoofdmenu onder het kopje ‘Nieuws' (rechtsboven).
Boelmeister zegt
Ik zou alleen de header toch wat donkerder maken, of de tekst wat donkerder. zakelijk en nieuws is slecht te lezen en forum zag ik niet eens staan totdat ik met me muis erover heen ging.
jacco zegt
Oh, is me niet opgevallen en ik kom hier wekelijks….
mitch zegt
Ik meerdere keren per dag en het viel me ook niet op,
Jacco zegt
Haha, ik had de oude nog in de cache staan geloof ik want er viel me niets op. Na refresh wel een nieuwe look. Beter!
Mitchel zegt
buttons zijn bijna niet te lezen.
Arthur Dent zegt
Probeer je browsercache te verversen….
ZwollieBoy zegt
Ziet er goed uit Arthur !
Jordy zegt
Ziet er goed uit jongens!!
Ruben zegt
achtergrond faalt…
Op full HD (1920×1080) scherm in chrome (en misschien andere) zijn aan beide kanten witte balken zichtbaar.
ZwollieBoy zegt
Alleen vindt ik het forum wel erg klein geworden, kwa letters…
ArjenP zegt
hebben we nu op het forum ook de mogelijkheid om afbeeldingen te plaatsen zoals bv. screenshots??
Arthur Dent zegt
Staat op de things-to-do lijst 😉
jordy zegt
@ruben, luxe probleem. Oplossing: back to 800×600 vierkante beeldbuis!
Arthur Dent zegt
320 bij 200 CGA 🙂
Ruben zegt
haha 😉
Het is opgelost zie ik. De randen lopen nu langzaam uit naar wit 🙂
Beter
(p.s. 1920×1080 is geen luxe 😉 eyefinity 6 met 1080P schermen is luxe)
Arthur Dent zegt
😉
ArjenP zegt
beste Arthur, ben jij hier webmaster?
Arthur Dent zegt
Ik ben van de tekst, niet de techniek 😉
ArjenP zegt
das jammer, had je graag lastig gevallen met het verzoek om het plaatsen van afbeeldingen (screenshots) op het forum mogelijk te maken!