Samsung blijft haar 16 GB microSD actie maar verlengen – het is inmiddels eigenlijk geen actie meer te noemen, maar gewoon een extraatje voor iedereen die een Galaxy S2 aanschaft. Wie voor 30 juni 2012 een Galaxy S2 aanschaft, krijgt 16 GB extra geheugen in de vorm van een microSD kaartje kado.
Meedoen kan onder als je aan de volgende voorwaarden voldoet:
- je hebt jouw Galaxy S2 tussen 14 november 2011 en 30 juni 2012 gekocht
- je bent ouder dan 16 jaar
- je hebt een Nederlands toestel gekocht, dus geen (grijze) import
- je schrijft je in vóór 15 juli 2012 (dat kan HIER)
Dus wie de komende dagen of weken van plan is een Galaxy S2 aan te schaffen, moet zeker ook even langs Samsung's actiepagina surfen (HIER). De exacte voorwaarden van de actie vind je HIER.
patricia says
Wat is dit belachelijk
Heb alles opgestuurd en ik
Hoor al 1maand er niks
Vera says
Kan iemand mij vertellen of ik de streepjescode van de doos af moet pulken, of een kopie ervan mag maken?
Er zitten ook twee codes op, welke moet het zijn?
John van Lent says
Ook hier geen zgn geldige imei.
Wordt vervolgd.
Gyan Somai says
Krijg ook melding “geen geldige imei nummer”.
Wat een flut actie, die gasten kennen hun eigen Imei nummers niet eens.
Hoe bedoel je, mensen blij maken met een dooie mus.
Maar toestel is wel super.
Alleen jammer dat zo’n groot bedrijf zich schuldig maakt aan zo’n oplichters aktie
Arjan says
Zijn idd prutsers daar bij Unamic, (het bedrijf aan wie Samsung de kl.service heeft uitbesteed.) die doen ook UPC, dat zegt genoeg..
Ik heb mijn telefoon in januari geregistreerd en ook nog niets ontvangen.
In totaal 3x de aankoopbon e.d. opgestuurd
2x zou de Sd-kaart al zijn opgestuurd ondertussen al 18 mailtjes met ze uitgewisseld en een aantal euro aan belkosten gemaakt.
En maar TNT de schuld blijven geven..
De laatste keer antwoordde die prutser van Samsung, John Pisu (google ‘m eens, heeft aan Idols o.i.d..meegedaa. Werkelijk…. wat eenfiguur) 4 weken nadat mij verteld werd dat ie met ongeveer 2 weken geleverd zou worden “hij kan nog steefs geleverd worden, het duurt twee weken” als je toch niet van plan bent de mailjes daadwerkelijk te lezen, antwoord dan ook gewoon niet.
Nu maar weer een mailtje sturen…… Heb inmiddels een naar gevoel bij Samsung gekregen, begin me zelfs een beetje een zeikerd te voelen eigenlijk toch de omgekeerde wereld!
Adrie says
Klopt ,ik wacht al langer en heb sinds vandaag alle hoop opgegeven.
gratia says
Graag wil ik ook een reactie plaatsen …
Heb enige maandjes geleden 2 abo’s afgesloten
en op de doos vd galaxy s2 stond bij beide gratis16gb
kaart maar naar meerdere malen te hebben geprobeert
nog geen aanmelding mogelijk geeft aan niet mogelijk
tot aanmelding !!
Wat nu te doen ik wil ze wel graag ontvangen en zie
dat de actie niet meer loopt .
Hopelijk komt Samsung met een oplossing ??
Illi says
Waardeloze actie, hier ook 2 x abonnement en beide niks ontvangen!
Robbert says
Hierbij plaats ik mijn reactie aangezien ik geen bevestiging mail gehad heb na 5/6 weken na opsturen.
Ik heb via de samsung livechat gesproken met iemand en die zei gewoon ”Opnieuw opsturen” kon niet eens controleren of die daadwerkelijk was aangekomen.
ik zal nog wel is bellen en als dat niet helpt dan Laat Maar!
Annemarie van Mackelenbergh says
lees mijn verhaal maar eens, je kunt het schudden!
Bastiaan says
Telefoon, eindelijk na 2 weken vertraging door koeriersbedrijf GLS, binnengekregen met sticker op gratis 16 GB op doos.
Echter is de actie net verlopen. Kan Samsung hier geen uitzondering voor maken?
Adrie says
Maak je niet druk,ik wacht er al een jaar op!
Hij komt toch niet.
Adrie says
Ik wacht er al bijna een jaar op en heb de hoop opgegeven.
Het zal wel een aktie zijn met veel beloven en niets waarmaken.
Geen wonder dat ze de aktie verlengen er worden toch geen kaarten uitgegeven en de magazijnen zullen ongetrwijfelt vol liggen.
justus says
22-8-2012 S2 gekocht}
met sticker 16 GB micro SD cadeau !!!!!
en de actie loopt tot 30 JUNI ???
HMMM
moesten de mensen bij HI toch beter hun best doen
Annemarie van Mackelenbergh says
ja, ook ik baal enorm van Samsung en die actie. Ik heb mij via de site aangemeld voor die 16GB kaart. Ik heb 12 juli een bevestiging ontvangen van de aanmelding met de opdracht de aankoop bon en nog wat andere zaken naar een antwoordnummer te sturen. Zo gezegd, zo gedaan. Vervolgens hoor ik niets meer. Half augustus bel ik en vraag ik naar de status. Vervolgens krijg ik 29 augustus een mailtje ondertekend door John Pisu (zoek hem op op google +, hij bestaat dus echt) dat ze niets hebben ontvangen en dat ik dus niet deelneem aan de actie en dat hier niet over gecorrespondeerd kan worden. Ik stuur toch een mail naar [email protected], waarvoor ik een ontvangstbevestiging heb ontvangen. Daarin schrijf ik dat ik ter goede wil ben geweest, dat ik er niets aan kan doen als de post niet aankomt en dat ik met alle liefde en plezier de kopieën nogmaals toestuur. Ik hoor niets meer.
Vandaag maar weer eens gebeld naar samsung (10 cent per minuut!). Ik krijg die John Pisu niet aan de lijn. Sterker nog, ik heb het te doen met een dame van zo’n callcenter (HCN UNamic) Het is gewoon helaas, jammer dan, zoek het maar uit, tot ziens!!!
Niet service gericht en voor mij dus een principe kwestie!!!
Ik baal van die bureaucratie, waarbij de klant totaal ondergeschikt is en ervaren wordt als een lastige bijkomstigheid.
Wanneer gaat het lichtje branden bij die leveranciers dat uiteindelijk hun salaris aan ons klanten te danken is!
En aan John Pisu; door die mail te ondertekenen en vervolgens langs geen enige weg bereikbaar te zijn ben je voor mij een pispaaltje! dat jij jezelf daar voor leent…
Ik snap dat hij nog op zoek is naar een relatie; hij is gewoonweg niet bereikbaar!