Samsung blijft haar 16 GB microSD actie maar verlengen – het is inmiddels eigenlijk geen actie meer te noemen, maar gewoon een extraatje voor iedereen die een Galaxy S2 aanschaft. Wie voor 30 juni 2012 een Galaxy S2 aanschaft, krijgt 16 GB extra geheugen in de vorm van een microSD kaartje kado.
Meedoen kan onder als je aan de volgende voorwaarden voldoet:
- je hebt jouw Galaxy S2 tussen 14 november 2011 en 30 juni 2012 gekocht
- je bent ouder dan 16 jaar
- je hebt een Nederlands toestel gekocht, dus geen (grijze) import
- je schrijft je in vóór 15 juli 2012 (dat kan HIER)
Dus wie de komende dagen of weken van plan is een Galaxy S2 aan te schaffen, moet zeker ook even langs Samsung's actiepagina surfen (HIER). De exacte voorwaarden van de actie vind je HIER.
Alikz says
ik vul min imei in maar hij geeft aan dat hij verkeerd is. iemand hier meer problemen mee?
Kees says
Vandaag een GSII gekocht met op het doosje een zegel waarop vermeld staat hoe aan het 16GB MicroSD kaartje te komen.
Net als bij Alikz slikt deze site de IMEI code niet.
Tig keer geprobeerd.
Dit eerste contact met Samsung vind ik niet leuk…
Jolanda Blaauw says
Hier hetzelfde probleem. Zie onderstaande melding die ik krijg :-((. Morgen maar even de helpdesk bellen.
Helaas het door jou ingevoerde IMEI nummer is niet correct.
Om te controleren of je recht hebt op deelname aan deze promotie dien je het IMEI-nummer in te voeren van je Samsung toestel. Toets *#06# in op je telefoon en het 15-cijferige IMEI-nummer verschijnt in je display. Let op! Vul enkel getallen in zonder leestekens. (Voorbeeld: 352441234567890)
ann says
bij mij geeft die ook aan imei nummer verkeerd is.
het invullen van de actie , lukte ook alleen bij google chrome
cora says
ja ik heb ook net ingevuld maar krijg ook dat het fout is dus slechte aktie
Geert says
Als ik de reacties lees, denk ik; wie heeft er geen problemen mee? Zo kan ik ook een actie verzinnen!
evert says
Ik heb hetzelfde probleem voor de aan vraag en hoe nou verder????
Erik says
ik had het 16 gb kaartje,voor 2 weken terug al moeten hebben,maar nog steeds niet gekregen,waardeloos,en op reacties van mijn kant wordt domweg niet op gereageerd
Peter says
Laat ze eerst de 8 Gb kaartjes van de vorige actie maar eens afsturen.
andre says
ik sluit me bij de schrijver aan
kimbo says
Komen ze nu pas mee.
ik kocht hem voor 500 euro in oktober en niks gratis er bij.
Dave says
Nou da’s dan lekker ik heb mijn Galaxy S2 12 dagen geleden(simlock vrij) gekocht
(+ een 32 GB kaartje a 45 euri’s)
16 GB voor nix is altijd mooi meegenomen , maar helaas val ik tussen wal en schip
spat says
Kan je meer dan 16 GB extra toevoegen aan de S2?
arjen says
Ook bij Samsung blijkt de afdeling marketing zich primair te richten op nieuwe klanten en wordt (te) weinig aandacht gegeven aan de bestaande klanten, de traagheid waarmee wat wordt gedaan aan structurele gebruikersproblemen is hier helaas een bewijs van, desondanks ben ik tot op heden wel erg happy met mijn S2.
Roy says
Waarom veranderen ze die actie niet gewoon
Iedereen die een GS2 Heeft gekocht een 16gb kaartje…
Jammer!
Best mooi 32GB Op je S2 😉 Kun je tenminste wat Apps opslaan 🙂
jaccon says
Heb van de phonehouse 32Gb gehad eind juni. Maar er zit al standaard 16 Gb op de telefoon, dus je kan aardig wat installeren.
vin says
Jongens
Bij mij doet het website niet????????
vin says
ik kan niet inloggen of registeren.
bij aanvraag micro sd kaart
Jolanda Blaauw says
Hallo Vin,
Had ik ook toen ik het probeerde met Internet Explorer.
Met Google Chrome lukt het wel.
Geen idee waarom.
Groet.
Jolanda Blaauw says
Net gebeld met Klantenservice van Samsung via 0900 – SAMSUNG (0900-7267864). (Telnr. gevonden bij Algemene Voorwaarden van deze actie).
Het blijkt dat het systeem van Samsung nog niet alle IMEI nummers kent. Heb nu mijn gegevens achtergelaten inclusief IMEI nummer. Wordt doorgegeven aan de Actie afdeling Volgens helpdeskmedewerkers kan ik vanaf begin volgende week (maar zeker woensdag) mij registreren voor de actie. De IMEI code moet dan in hun systeem zitten.
Wordt vervolgd.
Jolanda
vin says
Wordt vervolgt
vin says
Grappig
cora says
hallo jolanda ik heb dat telfnr +319007267864 gebeld via skype maar dat werkt niet of heb je het nr gewoon gebeld?
vin says
heey Jolanda Blaauw
Tijdens het typen bij IMEI Nummer.
Krijg je dan een Rode teken tezien.?
Alvast bedankt
Stephanie says
Ook bij mij werkt de site niet – uiterst onbehulpzame reactie van Samsung op mijn email waarin ik om hulp vraag, daarna de helpdesk gebeld en ook daar waren ze zeer onbehulpzaam (“probeer het eens op een andere computer”). Het werkt niet Samsung – al op 3 PCs geprobeerd……
Ik sluit me aan bij de Kees: eerste contact met Samsung is niet leuk….
arjen says
soms lijkt het wel of Samsung ook heeft gekozen voor een verkeerde helpdesk (en helpdesk medewerkers) bij 2 mijns inziens voor Samsung simpele vragen toch in de wacht gezet omdat betrokken medewerken e.e.a. moest “navragen” , als je een nieuw product in de markt zet zorg dat a.u.b. wel voor een goede en snelle after sales.
nog steeds ben ik wel happy met mijn S2.
Sjaak says
Ook ik heb hetzelfde probleem: IMEI wordt niet herkend. Heb ook al met de helpdesk gebeld en vervolgens gemaild. Ze zouden het nummer in de database plaatsen en dan moest ik het over 2 dagen nog eens proberen. Niet dus. Weer gemaild en ja, het was doorgegeven, maar het kon wat langer duren. Blijven proberen maar. Ze reageren in principe wel snel en netjes, maar uiteindelijk komt tevredenheid pas met de oplossing van het probleem. Ik vraag me wel af of het mensen wel in 1 keer gelukt is; maar die komen natuurlijk niet op dit forum.
arjen says
Beste Sjaak,
Een snelle reactie is natuurlijk leuk maar een snelle definitieve oplossing is beter ! ik heb identieke ervaringen, leuk dat je mensen snel aan de lijn krijgt en dat ze je snel bepaalde oplossingen aanreiken maar uiteindelijk is het moment waarop je probleem daadwerkelijk opgelost is bepalend voor je mate van tevredenheid.
Nog steeds tevreden met mijn S2 maar in minder mate met de Helpdesk van Samsung !
Niels says
Bij mij werkt de IMEI code ook niet 😐
Succes bij mensen die hebben gebeld? Beetje vreemd dat ze dit niet voor iedereen goed weten te fixen..
jolanda.blaauw says
Yes gelukt!
Ook ik had eerst een niet herkende IMEI code.
De aanhouder wint!
Michel says
Heb me gister succesvol aangemeld, maar wat nu????
Krijg een mooie bevestigingsmail met in de header: Bevestiging deelname Galaxy S II 16GB geheugenkaart promotie
Denk je dan mee klaar te zijn, echter in de mail staat:
Stuur een kopie van deze “aanmelding” samen met een kopie van je kassabon naar:
Samsung Galaxy S II – 16GB actie
Antwoordnummer 10.016
6200 XP MAASTRICHT
Echter als je op de link “aanmelding” klikt, opent een pdf formulier, waarin staat:
Print uit en stuur samen met een kopie van uw aankoopbon + barcode van de doos naar:
Samsung 16GB
Antwoordnummer 10016
3400 AC IJsselstein
Nederland
Wat is nu de bedoeling?
jolanda.blaauw says
Ha ha ha wordt er onderdehand wel een beetje moe van zeg. Zie het nu ook. Net even gebeld met de helpdesk en mij werd gezegd het adres in de e-mail aan te houden. Maastricht dus.
Maar je kunt natuurlijk altijd het zekere voor het onzekere nemen en naar beide adressen kopieën sturen.
Samsung Mobile NL says
Beste Michel,
Onze excuses voor de verwarring over het correcte antwoordnummer. Dit stond inderdaad foutief in de pdf-file die je vanuit je bevestigingsmail kon downloaden. Je kunt een kopie van je aankoopbon sturen naar het adres in Maastricht dat in je bevestigingsmail staat.
Sorry voor het ongemak, we wensen je veel plezier met je Galaxy S II.
Groeten, het Samsung Mobile team
Michel says
Hoi Samsung-team.
Bedankt voor jullie respons!!!!!!
Groeten,
Michèl
Adrie says
Geachte Samsung Mobile team.
Het heeft echt geen nut om iets te downloaden.
Ik heb dit 1 jaar geleden gedaan en samen met alle gevraagde bescheiden naar maastricht gestuurd .Ik wacht nog steeds en heb inmiddels de hoop opgegeven.Ik heb ook verschillende mails gestuurt maar zelfs daarop wordt er geen moeite gedaan om een fatsoenlijk antwoord te geven.
Grt Adrie
Frank says
@ hierboven,
Ook ik had eerst een onbekende IMEI code maar nu deed hij het idd in 1 keer.
Maar ook kreeg ik dit bevestigings mailtje, Dus kopie aankoopbon en een kopie van die aanmelding snap ik , maar een kopie van de barcode van het doosje? verwachten ze dat iedereen tegenwoordig een scanner heeft staan ofzo? of is dit een manier om minder kaartjes uit te hoeven delen?
Erwin says
Heb mij net aangemeld. IMEI werd direct herkend. Idd vreemd dat ze ook de barcode op het doosje nodig hebben. M.i. lijkt aankkopfactuur en brief Samsung zelf voldoende. Ben nu benieuwd hoe lang het duurt. Zelf melden ze tussen 6 en 8 weken.
harald says
mail je imei naar de klantenservice en wacht drie dagen en klaar is klara
heydoe says
Heb de 16 gb sd card binnen ging gigantisch vlekkeloos, eerst aanmeld problemen, daarna heeft de klanteneservice imei geactiveert en heb mail ontvangen deze copies zoals gevraagd naar het adres in de mail verzonden en 5 dgn later de sd card ontvangen.
service top, terwijl ik lees vaak negatieve dingen over samsung en acties.
Ben tot nu zeer tevreden
Sven says
Bij mij ging het ook niet, getelefooneerd naar samsung.
Dan moest ik een mail sturen naar [email protected]
dit is het antwoord ”
Beste,
Ook als je via de site registreert, moet je je aanvraag nog per post opsturen, dus dat mag je doen en dan de bevestigingsemail vervangen door je gegevens (naam, adres en emailadres).
Dus graag volgende dingen opsturen naar onderstaand adres met vermelding van de actie:
kopie aankoopfactuur of kassaticket
Uitgeknipte imei code van de doos van de gsm (geen kopie)
Je gegevens
Je aanvraag zal in januari behandeld worden.
Fijne feestdagen,
Wijk Pelink, 80 | B-1790 ESSENE | BELGIUM
Wel een ingewikkelde procedure voor een geheugenkaartje
S.Smit says
Op dit moment doet de site van Samsungworld.nl het niet eens, meer mensen met dit probleem?
Gerard says
bij mij ook niet 🙁
edje says
Wat een misleidende reclame!!
Hopen natuurlijk dat mensen opgeven.
(niet opgeven dus)
sharona says
Ik had nergens last van, heb mn gs2 vorige week aangemmet eeb abbonement gehaald en meteen aangemeld voor de 16gb en bijho mi!j ging alles in 1x goed. Moest wel eerst ff zoeken hoe en wat maar daarna niks aan de hand
diver says
hmm bij mij lukt deze aktie ook niet,lkkr hoorrrrr
cora says
en bij mij dus ook niet mooi zeg zo’n aktie wat niet werkt er zitten altijd addertjes onder het gras slechte aanbieding van samsung
cora says
wie kan mij helpen? ik heb sinds 3 dec jl de galaxy s2 i9100 en zit in speciale hoes voor dit type telf,maar nu komt het bij een gesprek hoort de persoon die ik bel een echo zeer irritant en als ik de luidspeaker aanzet is de echo weg maar kan iedereen meeluisteren.
wie heeft dit probleem ook? en wat is de oplossing?
Aj says
Hallo,
Ik heb sinds kort een Galaxy S 2 overgekocht via een collega.
Mijn vraag is kan ik me voor de actie van 16GB geheugen aanmelden ? ik heb de factuur waar op mijn collega’s adress, email en telefoon nummer staat.
Zal dit probleem leveren of maakt dat niet uit? want ik wil me eigen adres en email aangeven voor de actie!
hopelijk krijg ik snel een reactie van de samsung team
Peter says
Op 5 december 2011 een s2 gekocht met de actie gratis 16 gig sd kaart.
Nu 17-2-12 nog steeds geen sd kaart gezien
Zo kan ik ook wel mensen over halen
kishan says
Hallo,
ik heb gister succesvol mijn imei nummer opgestuurd, vervolgens krijg je een bericht, dat je over “enkele minuten” een bevestigingsmail krijg. Dit heb ik na een dag nog steeds niet gekregen.
Hebben meerdere mensen hier last van?
Nayuu says
Ja, daar heb ik ook last van. Na drie dagen nog steeds niks! Hoe kan dit opgelost worden?
Nayuu says
Het is al goed gekomen, het duurde gewoon een hele tijd voor de mail kwam.
Miriam Rodrigues Pereira says
Ik heb sinds 2 dagen ook één. Ook hier geen 16 GB geheugen. Alles gelezen hebbend denk ik dat het gewoon een grote rip-off is.
WWoest says
Bij GSMweb een S2 gekocht, na drie dagen (14-1-2012) dekaart/e-mail opgestuurd, na 5 dagen bevestigingsmail, na 1 1/2 week de 16 GB kaart ontvangen, erin, werken, klaar.?!
Na 3 dagen je mail nog niet gehad, waar zeur je over?!
Gert Goossens says
Ik vier weken geleden kaart verzonden. Nog steeds geen sd kaart ontvangen… daar zeur ik over.
Andere sd-kaartjes accepteert het toestel niet (krijg deze niet geformateerd).
Daarnaast heb ik Navigon Europe ge-download en kan ik op geen enkele manier de bijbehorende kaarten downloaden. Weet niet zeker of dat bij Galaxy S2 of Navigon zit, maar heb al wel spijt van overstap vanaf iPhone:-(
marc hokke says
ik heb het geprobeerd
maar toen ik mijn IMEI code in moest voeren gaf die aan dat de code niet bruikbaar was
opvolgende 10X zelfde verhaal en bij servicedesk konden ze niks doen….toen maar 16G kaartje in de winkel gehaald
Vincent says
ik heb van mij verzekering een nieuw galaxy s2 gekregen
val dit ook in dit systeem?
krijg ik dan ook een sd kaart
Maikel says
Nadat ik in januari de papieren heb opgestuurd, nog steeds geen MicroSD-card heb ontvangen. Gemaild naar Samsung. 1e antwoord van hen is om het imei-nr en de bevestigingsmail van de actie via een nieuwe mail naar Samsung te sturen. In reactie daarop moest ik toch maar weer de papieren opnieuw versturen. Nu heb ik dus voor de 2e keer de papieren naar Samsung gestuurd. Tot op heden nog steeds geen reactie over die MicroSD-card. Lijkt mij nu wel tijd voor Kassa of Opgelicht…voel me nu wel een beetje opgelicht.
alie paapst says
– bericht verwijdered vanwege taalgebruik – samenvatting: geen 16 GB geheugen kaart ontvangen, zeer ontevreden
T. Versteeg says
Ik krijg foutmelding 404 op de site en kan mij dus niet eens aanmelden voor de gratis SD kaart. Hoe moet dit verder? BEN TELEURGESTELD!
Ook herkennen PC’s de externe SD kaart niet. Mijn vorig toestel Omnia 2 pro was veel eenvoudiger te koppelen. Insteken was voldoende.
Lisette says
Ik heb geen problemen gehad met het aanmelden op de site en zonet gedaan. Werk ook met IE. Heb de aanmelding nu uitgeprint, maar ze vragen om mijn bankgegevens. Ik zie niet in waarom die gegevens nodig zijn aangezien ik geen geld terug krijg.
Ik stuur de aanmelding dan ook zonder mijn bankgegevens op.
Ben benieuwd naar de levertijd.
Wesley says
ik heb mijn s2 al een tijdje (ongeveer anderhalve maand) terug gekregen. ik heb mij aangemeld op de site voor het sd kaartje, en hier is alles vlekkeloos verlopen, ik heb hem zelfs al in huis. goede zaak, wel vervelend dat er nu problemen zijn met de actie als ik het zo lees nu.
A. vd Kroft says
Ik heb mij ook aangemeld. Maar ik krijg steeds het antwoord je IMEI is niet goed nou hij is wel goed. Maar ik heb het idee dat jullie niets willen weg geven. Ik vind als jullie er reclamen mee maakt maak het dan waar.En geen smoesjes verzinnen. Vind dat het niet staat bij zo groten firma.
Gartelijke groeten Albert
J.Kuijper says
Je moet even naar de klantenservice van Samsung een printt screen van het formulier en een begeleidend berichtje sturen. Ik had met 3 dagen de sd kaart in de bus 🙂
Gr Jos
Celine says
In januari 2012 aangemeld, nog altijd geen 16GB kaartje. Wat moet ik nu doen om deze alsnog te ontvangen?
Stephanie says
Als ze die kaartjes nou gewoon bij de telefoon in de doos stoppen, krijgt iedereen z’n kaartje scheelt een hoop gezeik… heb er gewoon 3 maanden over moeten bakkeleien met samsung voordat ik uiteindelijk mn kaartje kreeg. jaa de postbode zal hem wel gehouden hebben kreeg ik te horen… nou sorry maar dat denk ik niet….
rene says
Ik probeer mij al dagen aan te melden voor de 16tv af kaart maar de side is geblokkeerd hoe nu verder
Bibi says
Mijn kaartje doet het geen eens !! Het kan niet formateren en als ik dingen erop wil zetten staat er een fout en overslaan.. dan moet ik nu formateren maar ook dat werkt niet ! Grrrr
kaas says
Volgens mij is het bij mij wel gelukt? Maar als je 100 jaar moet wachten voor je ‘m misschien krijgt had ik er zelf meteen een bij gekocht. Heb alles 3x opnieuw opgevuld, ben overigens wel geregistreerd, maar die kaart komt maar niet..Denk dat het een bullsh*t actie is:p
A. vd Kroft says
Het is mij eindelijk gelukt om mij aantemelden.
Nu maar hopen dat de kaart binnen komt het duurt wel 6 tot 8 weken .
Albert
Martijn says
Vandaag had ik het 16 GB kaartje in de bus liggen. de bestelling is goed gegaan en zonder problemen.
En het kaartje doet het ook nog
Iemand says
Ik wacht nu al vanaf 16 januari? Inmiddels zijn er 5 facturen voorbij komen waaien maar nog steeds geen SD kaart? Ik heb mijn info en al gegeven in de tmobile shop, waar ze mij ‘hielpen’ de formulieren in te vullen. Maar alsnog geen SD kaart.
P Banis says
Ook ik heb alles wat gevraagd werd opgestuurd..maar nu is men ineens de aankoop bon kwijt..al mijn gegevens en de barcode opgestuurd, alsook de bon,maar klaarblijkelijk probeert men eronder uit te komen om mij te voorzien van de extra sd kaart..prima, ik had toch al weinig vertrouwen dat ik m zou krijgen na al die klachten forums omtrendt deze actie.