Vandaag liggen de nieuwe Samsung Galaxy S21 modellen officieel in de Nederlandse winkels. Echter, de levering van sommige Galaxy S21 Ultra modellen is inmiddels (een paar dagen) vertraagd – volgens Samsung door het verkoopsucces van het toestel. Aanvulling: inmiddels horen we dat ook sommige Galaxy S21 en S21 Plus varianten pas volgende week uitgeleverd kunnen worden. Hoewel Samsung de vertraging bij haar eigen shop bevestigt, blijken ook andere winkels met vergelijkbare leveringsproblemen te kampen – zie de reacties onder dit artikel.
Galaxy S21 Ultra vertraagd
Verschillende lezers meldden ons gisteren van Samsung bericht te hebben gehad. In een email laat het bedrijf weten dat de gepre-orderde Galaxy S21 Ultra helaas niet vandaag op de releasedatum geleverd kan worden.
In het berichte, dat gisteravond door sommigen ontvangen werd, legt Samsung uit: ‘Door een overweldigende succes in het aantal pre-orders is er helaas een kleine vertraging ontstaan in de levering van dit model'. Het gaat in ieder geval om de Galaxy S21 Ultra varianten met 256 en 512GB. Aanvulling: het lijkt inmiddels om varianten van alle modellen te gaan, en niet alleen bij Samsung's eigen shop.
Samsung geeft verder aan de bestellingen uiterlijk volgende week – begin februari – alsnog te kunnen leveren. Er lijkt dus geen sprake van enorme leverproblemen, als er volgende week al genoeg nieuwe exemplaren beschikbaar komen.
In ieder geval lijken de nieuwe Galaxy S21 toestellen voldoende aandacht te krijgen, ondanks pandemie. De reacties op de toestellen zijn dan ook grotendeels lovend, waarbij vooral de S21 Ultra indruk maakt. Echter, omdat het toestel géén slot meer heeft voor een geheugenkaart, verkiezen velen het 256GB model boven de standaard 128GB. Tenslotte zit je dan ook langer goed, wat betreft de opslagcapaciteit – zeker als je bedenkt dat deze verdubbeling €50 meer kost.
Voor nu is het dan toch fingers crossed voor iedereen die langer op zijn of haar S21 Plus of Ultra moet wachten. Hopelijk volgen de volgende leveringen inderdaad gewoon volgende week al.
Overigens: van de grijze, blauwe, en bruine S21 Ultra was natuurlijk al langer bekend dat deze ‘custom' kleuren pas over enige weken geleverd kunnen worden. De hier beschreven vertraging heeft dus ook geen betrekking op deze modellen.
Is jouw Galaxy S21 (Plus/Ultra) ook vertraagd, en zoja bij welke winkel? Had jij ook de 256GB uitvoering besteld, of juist eentje met 128 of 512GB? En in welke kleur, als we zo vrij mogen zijn 😉 Weet je al wanneer jouw exemplaar alsnog gaat arriveren?
(Dank aan iedereen die het meldde!)
Stefan says
Ik heb een samsung galaxy s21 plus 128 gb ge pre-orded en ook die is vertraagt
Michel Groenheijde says
Oe, oké. Wanneer moet die van jou komen?
Ivan says
Ik heb een S21 Ultra 256gb besteld.
Hieronder de e-mail van Samsung.
Beste klant,
Morgen zou jouw Samsung pre-order bestelling geleverd worden. Door een overweldigend succes in het aantal pre-orders, is er helaas een kleine vertraging ontstaan in de levering van dit model.
We werken hier hard aan en zullen zorgen dat je jouw bestelling uiterlijk maandag 1 februari ontvangt.
Je ontvangt per mail zo snel mogelijk de definitieve bezorgdag.
We hopen op je begrip!
Met vriendelijke groet,
Samsung
Michel Groenheijde says
Ja, die heb ik veel gezien. S21 Ultra 256GB hoor ik vaak, vandaag!
Stefan says
Als het goed is uiterlijk maandag 1 februari staat in de mail
Stefan says
En ik hem hem betseld bij samsung zelf
Wendy says
Ook mijn ‘gewone’ S21 128 GB is vertraagd (zwart). Levering uiterlijk 4 februari. Jammer, dat zouden ze toch van tevoren moeten weten.
Michel Groenheijde says
Oe, oke. Dank voor je melding!
GerardH says
Ik heb een S21 Ultra 512 GB Navy besteld en kreeg een mailtje van de week dat ik rekening moest houden met 6 weken. Het is zoals het is. Afwachten dus. Kreeg wel vandaag een mailtje dat de Buds Pro en SmartTag vandaag geleverd wordt door Dynalogic.
Michel Groenheijde says
Ja, die ‘custom kleuren’ (navy, titanium, bruin) die duren sowieso langer, maar dat was altijd al (hoewel misschien niet 6 weken?)
GerardH says
Ja klopt, exclusieve kleuren duren doorgaans altijd wat langer.
Deze kreeg ik binnen:
Beste Gerard,
Je telefoon wordt geproduceerd.
Houd rekening met een levertijd van ongeveer 6 weken. Je ontvangt een email bevestiging na verzending van je bestelling.
Ordernummer: NLXXXXXXXXXX
Besteldatum: 15 JANUARI 2021, 01:36 PM
Indodraakje says
Ik heb ook de Navy besteld =)
Beste [naamhier],
Houd rekening met een levertijd van ongeveer 5 weken. Je ontvangt een email bevestiging na verzending van je bestelling.
Ordernummer: NL———
Besteldatum: 14 JANUARI 2021, 07:25 PM
Indodraakje says
S21 Ultra 512GB – Navy had ik besteld trouwens… (vergeten in de vorige post)
Martijn says
Ik heb een zwarte Ultra, 256 GB besteld, Samsung zegt:
“We werken hier hard aan en zullen zorgen dat je jouw bestelling uiterlijk maandag 1 februari ontvangt. Je ontvangt per mail zo snel mogelijk de definitieve bezorgdag.”
Dus hopelijk maandag a.s.
Tim says
Ik heb bij belsimpel gister 512 gb uitvoering besteld online op voorraad stond er dus vandaag in huis. Niet dus! Ze hebben hem niet binnen gekregen maar wel lekker op de site zetten op voorraad voor 23.30 besteld morgen in huis. Ik heb er zelf voor moeten bellen van hoe of wat. Nou komt hij waarschijnlijk vandaag daar binnen nou als dat niet het geval is annuleer ik de bestelling.
Tim says
Hele vage bedoeling daar. Toen ik vanmorgen belde stond hij ineens op levertijd 2-4 dagen. Nou staat hij weer op voorraad, heb gelijk gebeld en kreeg te horen dat hij nog niet binnen was maar waarom staat er op de site dan wel op voorraad?
Tim says
Net een mail gehad hij is verzonden!
Noud says
Ik heb de S21 Ultra gekocht de 256gb variant. bij mij staat dat hij uiterlijk 4 februari wordt geleverd.
Jan says
Ik heb de s20 Ultra in zilver besteld op 16 januari . Ook ik heb Gisteren om 23:00 een mail gehad dat hij maandag binnen moet komen. Echter ook hier geloof ik helemaal niks van Als ik de berichten lees op verschillende sites. Hun proces is vaker niet op orde Ik heb al vaker deze problemen gehad. Ze zijn volledig doof voor de klant. Nederland en België zijn te klein voor Samsung. Het is vooral een arrogante houding. En klantenservice is ook niet meer bereikbaar via WhatsApp kan ik niet meer antwoord krijgen . Dit zegt al genoeg over hoeveel mensen dit moment ontevreden zijn over de levering. Het is ook de laatste keer dat ik heb besteld bij Samsung . Er zijn namelijk websites die hun toestellen wel geleverd hebben
Albert says
Zeker waar, de klantenservice en communicatie is niet zo goed. Raar dat iemand die pre-ordert ‘m later krijgt dan iemand die vandaag gewoon bij de Media Markt koopt
Tom says
Slecht man, Je betaalt gauw geld voor en met 1 maaltje maken ze dit goed.
S21 ultra 256 in kleur pirsm black besteld.
Gisteren rond 17:00 nog geaapt met Samsung. Na verwachting geen verwachting.. ze zij bezig met mijn order. De status van mij bestelling nog steeds niet veranderd. Zeg dan eerlijk i.p.v. boelshit verkopen..
Tom says
En hier nog een keer maar zonder fouten xD
Slecht man, Je betaalt gauw geld voor en met 1 maaltje maken ze dit goed.
S21 ultra 256 in kleur pirsm black besteld. Word uiterlijk 4 februari geleverd.
Gisteren rond 17:00 nog geaapt met Samsung. Na verwachting geen vertragingen.. ze zijn bezig met mijn order.
Maar op de site waar ik de status kan volgen is de status van mij bestelling nog steeds niet veranderd “bestelling geplaatst”
Zeg dat dan eerlijk i.p.v. boelshit verkopen..
Johnny says
Hier ook al op 18 januari de s21 ultra 512gb black besteld bij belsimpel en niet binnen. Mijn vriendin besteld gister de 256gb zilver en die komt vandaag gewoon binnen.En belsimpel laat ook gewoon staan dat als je ze voor 23.30 besteld heb ze morgen in huis heb. Beetje jammer dit weer.
Johnny says
Belsimpel nu toch vandaag geleverd terwijl er eerst nog heeft gestaan 2-4 werkdagen.
Johnny says
Zelfde gezeik nu met appelhoes.nl
Hoesje besteld die stond op voorraad zou dezelfde dag verzonden worden na 22:00.
Krijg ik de avond erna (vrijdag) na 22:00 bericht dat ze hem volgende week hopen te kunnen leveren.En in het weekend zijn ze niet bereikbaar. ZET DAN GVD NIET OP DE SITE DAT HET OP VOORRAAD IS!!!!
Roel Schreurs says
S21 Ultra 512Gb besteld evenals het hoesje met pen (wel pas vanaf 11/02 beschikbaar).
Gisteravond mail ontvangen met melding dat de levering inderdaad vertraagd is en ik deze, uiterlijk, op maandag 1 februari zou ontvangen.
Vind het inderdaad spijtig (en een beetje raar) dat je hem vandaag gewoon in de winkel kan kopen terwijl Samsung hem niet kan leveren.
C. says
S21 Ultra phantom black, 512 GB rechtstreeks bij Samsung besteld. Zou vandaag, 29/1 geleverd worden. Gisteravond 23:00 ineens mail gehad dat het waarschijnlijk do. 4/2 gaat worden. Slechte service. Sommige winkels hebben zelfs afgelopen dagen al toestellen geleverd maar Samsung zelf lukt dat niet. Volgende keer geen bestelling meer rechtstreeks bij Samsung.
Marcel van der Laan says
Bij mij hetzelfde liedje is. Ga ook niet meer rechtstreeks bij samsung bestellen
Steve says
Coolblue (be) kan ook niet leveren vandaag. Ze hebben zelf geen ontvangen. Ze weten niet wanneer ze in stock zullen zijn.
Michel Groenheijde says
Ai, dan zijn het toch inderdaad meer shops dan eerst gedacht.
Stefan says
Ik heb de zwarte s21 plus gekocht en die komt nu uiterlijk 1 februari staat in de mail
Tom says
Samsung s21 ultra 256gb phantom Brown
Levertijd 5 weken…
Buds en smart tag krijg ik uiterlijk 4 februari.
Marcello says
Je heb een van de premium kleuren die kosten langer staat er ook bij vermeld.
Juventino says
Samsung s21 ultra 512GB phanthom black op 15 januari pre orderd op samsung website. Is zogezegd verzonden door Samsung maar nooit bij Dynalogic toegekomen waardoor Dynalogic order geannuleerd heeft. Ondertussen staat bij samsung onder mijn account bestellingen wel dat hij geleverd is en zelfs imei nummer toestel !!! Maar dus niets ontvangen. Niemand die me deftig antwoord kan geven of weet waar toestel is bij samsung. Ook geen mail ofzo gehad, enkel 3x sms met datum dat hij zou geleverd worden. Echt triestig.
B. says
Contact them via WhatsApp or Facebook messenger, they answer within an hour or so. They are useless but at least they can help. I canceled my 512 Ultra which I ordered on the 14th, as I know from Amazon that once again they have problems delivering the 512 version.
I re-ordered the 256 one which is also delayed, but chances are the 512 one will be the most delayed and the most battery draining.
Tinus says
Ik had 18 februari de Ultra 512 gepreorderd bij Mediamarkt. Helaas nog geen nieuws wanneer ze het toestel gaan leveren.
Robin says
Ik heb een s21 ultra 512 gb bestelt bij t mobile
Zelfs vanochtend om 9 uur stond er nog direct leverbaar op hun site.
Dit is toch valse marketing ten top.
Alsof er vanochtend na 9 uur een vrachtwagen kwam aanrijden met de telefoons en er toen pas achter kwamen dat ze een tekort hadden.
Echt een puinhoop.
Marcello says
Mijn ultra is ook vertraagt.
Ik heb de 512gb besteld via samsung.
Uiterlijk de 4de krijg ik hem.
Romano says
Vertraagd. Uiterlijk geleverd op 4 februari.
Gekozen voor de s21 128 gb. Ik heb sinds de s6 edge een edge samsung en wil wat anders. Ik twijfelde erg over de ultra omdat ik de camera belangrijk vindt. Maar ik vindt het een nadeel dat die nog groter is ten opzichte van wat ik nu heb en daarnaast weer de edge…
Ik heb nu de s8 plus en vanwege de nog amper zichtbare bezel ga ik met de s21 haast geen scherm grootte verliezen maar is het toestel wel compacter. Precies wat ik wil! Nu alleen nog wachten.. Ik baal wel dat ’t is vertraagd. Dit konden ze inzien en tijdig melden op de site.
Leon says
Ook Ik heb de mail gehad dat mijn toestel 1 februari gaat komen . Ik heb echt mijn twijfels want via de chat met Samsung krijg ik donderdag 4 februari te horen. Ook deze datum blijkt bij hun een prognose. Samsung heeft haar geld binnen dus echt hardlopen doen ze natuurlijk niet. Het is een heel groot bedrijf met maar een heel klein marktaandeel in de Benelux . Als er bijvoorbeeld in Duitsland meer vraag is dan in Nederland is het niet zo moeilijk om de toestellen daar te leveren en geschikte maken voor de Duitse Markt . Al met al ben ik zeer ontevreden over de gang van zaken en zal ook na 7 toestellen nooit meer bij hun direct bestellen .
sander says
ja de mijn s21 ultra 512gb, fanthom black is ook vertraagd ondanks de beloftes die gedaan zijn dat ze konden leveren. dit bij T-mobile.
maargoed omdat het zo’n goed en mooi toestel is heb ik me er voor nu bij neergelegd.
Gerard says
Mijn S21 128gb is gisteren bezorgd, maar ben ik zelf vertraagd tot woensdag…
Net zo erg, hahah!
Kees says
Ik kreeg gister ook email dat mijn s21 uiterlijk 1 februari geleverd wordt. Er stond geen jaartal bij trouwens? ben benieuwd.
Tom says
ja hinderlijk he?!
Kees says
Zeker hinderlijk… het is nu 1 februari 14.30 uur. NIKS, GEEN S21, GEEN EMAIL. Contact gehad met samsung, we weten niet wanneer het wel komt, geduld hebben zeggen ze…?? Je moet wel meteen afrekenen als je besteld.
Leon says
Bij mij of maandag of donderdag. Teleurgesteld ben ik wel. Zeker om hij deels wel uitgeleverd wordt.
Gilbert says
128 gb ultra zwart pre-order bij Vodafone op de dag van aankondiging zelf. Netjes afgelopen vrijdag geleverd.
Vdboog.nl says
Ik heb bij t-mobile een s21 ultra 256gb zwart besteld (wel pas 27-1-2021 besteld)
Uitlevering staat op 4-2-2021
Leonard says
Bij Vodafone kunnen ze nog steeds niets vertellen over de levering van mijn ultra 512gb. Geen enkel perspectief ook niet een eventuele uitgestelde datum.
Tom says
Ik heb de Samsung S21 Ultra 512GB phantom silver besteld. En ook vertraagd! Geen idee wanneer die geleverd wordt.
A van Eck says
Ik heb de Galaxy 21 Ultra 256 GB zwart bij Samsung besteld op 20 januari,
heb hem ook nog niet ontvangen.
Wel een mail dat ik uiterlijk 1 februari geleverd zou worden.
Ik vind dit een zeer kwalijke zaak van Samsung, inmiddels een mail gestuurd maar nog geen antwoord.
Rob says
Mijn S21 Ultra 512GB phantom black besteld op 15 jan.
op 28 jan. mail dat deze uiterlijk 1 feb geleverd zou worden.
Vrees dat deze dus vandaag niet wordt geleverd 🙁
Mail naar Samsung gestuurd maar geen reactie terug
Wat een slechte communicatie is dit.
A. van Eck says
Zonet een sms ontvangen, wordt morgen 02-01-2021 bezorgd,
ben benieuwd!
A. van Eck says
Heb hem vanmiddag ontvangen, ziet er gelikt uit, blij ?
Rick says
Ik heb de S21 Ultra Phantom Silver 512GB op 18 januari besteld via Samsung.nl, bij mijn bestelling staat nog steeds ”Voorbereiding verzending”, afgelopen week kreeg ik de mail dat hij maandag 1feb (vandaag) zou worden bezorgd, maar in mijn account staat dus nog niet dat hij verzonden is.
Amit says
Got the tracking number and it’s being delivered today by 1530. I ordered S21, white, 128 GB on 15th Jan
Amit says
Mine got delivered around 1430 . Looks impressive. But I felt phone heating up when transferring data using smart switch.
Richard says
Samsung Shop heeft wel de earbuds en samsung tag geleverd zaterdag 30. Ik heb nog geen overzicht wanneer mijn bruine 256 ultra geleverd wordt.
Nou weet ik nog dat mijn laatste -9 plus- ook een tikkie later geleverd werd, en ik wil niet iedereen blij maken, maar ik weet dat Samsung erg scheutig is met excuus cadeautjes geven, ik heb toen als excuus een 120 GB SD kaartje cadeau gekregen. (gebruik ik binnenkort wel voor mn tablet) Stiekem ben ik benieuwd of ze nu weer zo aardig zijn met een dingetje.
Michel Groenheijde says
De bruine zou echter altijd al later geleverd worden (net als titanium en navy), dus dat die later komt is eigenlijk geen verrassing.
Indodraakje says
Ik heb de S21 Ultra 512GB- Navy besteld. ondanks dat die later komt, moeten ze geen email sturen met
We werken hier hard aan en zullen zorgen dat je jouw bestelling uiterlijk maandag 1 februari ontvangt.”
Klantenservice gaf aan:
Er is helaas nog steeds een vertraging, we hebben vanuit het hoofdkantoor vernomen dat er iets mis is gegaan met de bestellingen. We moeten dit helaas afwachten. Excuses voor het ongemak!
Bart says
De levering van mijn bestelling van 16 januari was vertraagd naar uiterlijk 1 februari. Ik vertrouwde het niet en deed weer navraag vandaag en nu ineens wordt het aankomende vrijdag. Redelijk bizar vind ik. Stuur dan geen mail met uiterlijk 1 februari..
Tom says
Een mail gehad dat S21 utlra 256 zwart uiterlijk 4 februari geleverd word. Zo niet dan word het een annuleren van de bestelling.. geld nog niet overgemaakt (achteraf betalen) dus ben niets kwijt. Het word dan lekker overstappen naar de concurrentie..
Robin says
1x S21 Ultra 128 GB phantom black 14-01 besteld zou 29-01 komen
1x S21 Ultra 128 GB navy weet nog niet wanneer maar was ook aangegeven min 4 weken
donderdag 28-01 1xbuds en 1xtag ontvangen.
sávonds contact via whatsapp gaven ze aan niets te weten over vertraging, ging over het verlichten van workload vrijdag.
toen wist ik dat het niet goed zou komen.
workload verlichten door het in 2 zendingen te doen ppppfffffff
vrijdag dus zoals verwacht niks
ik appen bij retailers op voorraad en preorders bij jullie vertraagd, das raar
toen melden ze het nu wel bekende verhaal over overweldigend succes bla,bla,bla
maar uiterlijk 1 feb heb je hem in huis
ahum en wat denken jullie 🙂 niks ontvangen
via whatsapp reageren ze niet meer
erg slechte klantenservice
zeg dan gelijk dat het vertraagd is door dit of dat, maar ga geen lulverhalen opspelden
ik had het idee om het via Samsung zelf te doen des te groter de kans dat hij ook mooi op tijd geleverd gaat worden.
dat ga ik dus nooit meer doen
vermoed dat de grootste 1e leveringen naar de retailers gingen omdat ze die belangrijker vinden
Pascal says
Ik heb in de pre-order de standaard s21 128 gb besteld.
Mail op 28 jan. Gekregen dat het niet ging lukken om 29 jan. Te leveren. En dat uiterlijk 1 febr. Zou worden geleverd. Vandaag staat mijn order bij samsung nog steeds in voorbereiding voor verzending.
Tamara says
Bestelling gedaan via Telenet. Waarom geen gebruik maken van de korting als dat kan. Maar dat doen we ook niet meer. Ik heb een ultra 512 GB in pre-order gezet op 21/1.
Zoals ik al lees krijg je via samsung wel melding van vertraging enz, bij telenet weten ze van niets. Tegenstrijdige datums op hun website over wanneer de levering start. De test gedaan en enkele malen contact genomen. Maar die lieve mensen vertellen allemaal verschillende verhalen.
Dus nog even geduld zeker.
Ik kan zelfs me niet registreren voor de buds en de tags vermits ze de nodige documenten ook nog niet opsturen.
Conclusie : volgende keer wacht ik netjes tot de gewenste gsm in de winkel ligt. Dan heb ik maar geen promotie. Dat is ook niet het belangrijkste 🙂
Guido says
Zelfde pre-order gedaan bij Telenet, maar tot op vandaag weten ze van niks. “Mail moet via Postnl komen, dat zijn wij niet..” Tsss..
Gilles says
Hier ook bij telenet maar dan de gewone s21 128 paars, klantendienst is compleet clueless.
Guido says
Ben net in telenet winkel geweest en daar liggen ze gewoon op voorraad maar
ik heb ze toch niet meegekregen omdat dat een ander circuit is..
Jeroen says
Ik heb de Ultra titanium 256gb gekocht op 15 januari, kreeg toen een mail dat het 5 weken kon duren dus ben bang dat ik nog wel even moet wachten. Vorig weekend wel al de buds pro en smarttag ontvangen! Heb al iets om in de tussentijd mee te klooien 🙂
Jeroen says
Samsung klantenservice is gewoon NIET te bereiken. Gister ochtend een berichtje gestuurd of ze al meer informatie hadden omdat alles zo in de soep loopt qua bestellingen maar nog steeds geen gehoor. Valt me flink tegen moet ik zeggen.
Fa says
Galaxy s21 ultra zwart besteld!! Uiterlijk 4 februari binnen?
Jeroen says
Slecht nieuws voor de mensen die een S21 ultra hebben besteld in een bijzondere kleur (titanium/navy blue/brown). Het was voor mij in ieder geval niet duidelijk, maar ze rekenen dus 4 weken vanaf de releasedatum en niet de besteldatum…. Dit houdt dus in dat ondanks je het gelijk op 14 januari besteld hebt het nog tot 26 februari (!) kan duren voordat je telefoon bezorgd wordt. Als ik dit had geweten had ik gewoon de zwarte besteld 🙁 ….
tanley says
hoi ,
heb je inmiddels je toestel al ontvangen ?
ik heb contact gehad met Samsung over mijn pre-order. en zij hebben nog steeds geen lever datum voor mijn toestel.
op de vraag of het 26Fem gaat worden willen zij geen antwoord opgeven.
Stanley
Koen says
Dit geldt voor mij ook. Ik moet afwachten, tot ik een mail van Samsung krijg. Terwijl ik toch echt verwacht dat ik vrijdag mijn S21 ultra phantom brown heb.
Iemand de Phantom Brown al ontvangen?
Guido says
Ben net in telenet winkel geweest en daar liggen ze gewoon op voorraad maar
ik heb ze toch niet meegekregen omdat dat een ander circuit is..
Stanley says
Pre-order Bestelling S21-Ultra op 23 Jan geplaats. nog steeds aan het wachten op levering van mijn toestel.
GerardH says
Gisteravond een mooie verassing via de mail ontvangen van Samsung. Mijn S21 Ultra 512 GB Navy wordt vandaag geleverd wordt door Dynalogic.
Glenn says
Gefeliciteerd.
ik wacht nog steeds op mijn pre-order van 23Jan. levering nog niet bekend.
Maurice says
Preorder s21 ultra donkerblauw tot op dag van
Vandaag niet geleverd!!!!
Al 3 keer uitgesteld personaliseren van kleur neemt tijd in beslag volgens Samsung nu is de datum inmiddels uitgesteld naar 28 februari!!!!!!
Maurice says
Samsung Galaxy s21 ultra besteld bij Samsungs eigen webshop 256 Gb in de kleur navyblauw besteld op 26 januari 2021 vandaag 8 maart nog steeds niet geleverd!
Een leverdatum is niet beschikbaar en Samsung weet nog niet wanneer ze kunnen leveren.
Jeffrey says
Ik had de mijne, een S21 ultra phantom brown, 18 januari ge pre-ordered. En nog niet binnen, ook geen zicht op wanneer die komt.
Koen says
Heb gebeld met Samsung.
Ze gaven aan dat dit weekend de skins voor de gepersonaliseerde kleur binnen zijn gekomen, en dat ze die aan het monteren waren. En dat ze waarschijnlijk deze week geleverd worden.
Ik heb op 14 jan de S21 Ultra in phantom brown gepreorderd, dus hoop dat het daadwerkelijk geleverd wordt deze week. Want het duurt me wel lang zo.