• galaxyclub-logo-mobile
  • Dé onafhankelijke Galaxy experts

Galaxy Club - dé onafhankelijke Samsung experts

Vergelijk alle Galaxy prijzen en abonnementen, lees het laatste nieuws en de beste tips, en volg alle updates voor jouw Samsung telefoon.

Dé onafhankelijke Galaxy experts
  • Galaxy Club
  • Prijzen vergelijken
      • Acties
        • Galaxy S23-serie: korting, cashback, gratis Buds
        • Galaxy A54: €50 inruil- en andere korting
      • Met abonnement
        • Budget <€18 p.m.
          • Galaxy A22 5G met abonnement
          • Galaxy A32 met abonnement
        • Middenklasse €18-€32 p.m.
          • Galaxy A54 met abonnement
          • Galaxy A34 met abonnement
          • Galaxy S21 FE met abonnement
          • Galaxy A53 met abonnement
          • Galaxy A33 met abonnement
          • Galaxy A52s 5G met abonnement
        • High-end €32-€50 p.m.
          • Galaxy S23 met abonnement
          • Galaxy S22 met abonnement
          • Galaxy S22 Plus met abonnement
          • Galaxy Z Flip 4 met abonnement
        • Premium >€50 p.m.
          • Galaxy S23 Ultra met abonnement
          • Galaxy S22 Ultra met abonnement
          • Galaxy Z Fold 4 met abonnement
      • Los toestel
        • Budget <€250
          • Galaxy A22 los toestel
        • Middenklasse €250-€600
          • Galaxy A33 los toestel
          • Galaxy A53 los toestel
          • Galaxy S21 FE los toestel
          • Galaxy A52s los toestel
          • Galaxy S20 FE los toestel
        • High-end €600-€1000
          • Galaxy S22 los toestel
          • Galaxy Z Flip 3 los toestel
        • Premium >€1000
          • Galaxy S22 Plus los toestel
          • Galaxy S22 Ultra los toestel
          • Galaxy Z Fold 3 los toestel
  • Tips
  • Reviews
    • Meest gelezen:
    • Samsung Galaxy A54 review
    • Samsung Galaxy A14 review
    • Samsung Galaxy A34 review
    • Samsung Galaxy S23 Ultra review
    • Samsung Galaxy Z Fold 4 review
    • Samsung Galaxy A23 review
    • Samsung Galaxy S21 FE review
    • Alle Samsung reviews
  • Updates
    • Alle Samsung updates in NL
    • Beveiligingsupdates
    • Samsung en de Android 14 update
    • One UI 5.1: welke Samsung telefoons?
  • Nieuws
  • Telefoons
      • Samsung telefoons
        • Galaxy S serie
          • Samsung Galaxy S23(+)
          • Samsung Galaxy S23 Ultra
          • Samsung Galaxy S22
          • Samsung Galaxy S22 Ultra
          • Samsung Galaxy S21 FE
          • Samsung Galaxy S21 Ultra
          • Samsung Galaxy S20 FE
        • Z & Note series
          • Samsung Galaxy Z Fold 4
          • Samsung Galaxy Z Flip 4
          • Samsung Galaxy Z Fold 3
          • Samsung Galaxy Z Flip 3
          • Samsung Galaxy Note 20 (Ultra)
        • Galaxy A serie
          • Samsung Galaxy A54
          • Samsung Galaxy A34
          • Samsung Galaxy A14
          • Samsung Galaxy A53
          • Samsung Galaxy A33
          • Samsung Galaxy A23
          • Samsung Galaxy A13
          • Samsung Galaxy A52s
          • Samsung Galaxy A52
        • Galaxy M serie
          • Samsung Galaxy M52
          • Samsung Galaxy M22
      • Verwacht
        • Samsung Galaxy Z Flip 5
        • Samsung Galaxy Z Fold 5
      • Tabs & Wearables
        • Tablets
          • Galaxy Tab S8 (Ultra)
          • Galaxy Tab S7
        • Wearables
          • Galaxy Watch 5 (Pro)
          • Galaxy Buds 2 Pro
          • Galaxy Watch 4 (Classic)
          • Galaxy Buds 2

Galaxy Club / Nieuws / Galaxy S21 Ultra leveringen vertraagd

Levering sommige Samsung Galaxy S21 modellen vertraagd

29 januari 2021 Door Michel Groenheijde 82 Reacties

Vandaag liggen de nieuwe Samsung Galaxy S21 modellen officieel in de Nederlandse winkels. Echter, de levering van sommige Galaxy S21 Ultra modellen is inmiddels (een paar dagen) vertraagd – volgens Samsung door het verkoopsucces van het toestel. Aanvulling: inmiddels horen we dat ook sommige Galaxy S21 en S21 Plus varianten pas volgende week uitgeleverd kunnen worden. Hoewel Samsung de vertraging bij haar eigen shop bevestigt, blijken ook andere winkels met vergelijkbare leveringsproblemen te kampen – zie de reacties onder dit artikel.

Samsung Galaxy S21 Ultra vertraging levering

Galaxy S21 Ultra vertraagd

Verschillende lezers meldden ons gisteren van Samsung bericht te hebben gehad. In een email laat het bedrijf weten dat de gepre-orderde Galaxy S21 Ultra helaas niet vandaag op de releasedatum geleverd kan worden.

In het berichte, dat gisteravond door sommigen ontvangen werd, legt Samsung uit: ‘Door een overweldigende succes in het aantal pre-orders is er helaas een kleine vertraging ontstaan in de levering van dit model'. Het gaat in ieder geval om de Galaxy S21 Ultra varianten met 256 en 512GB. Aanvulling: het lijkt inmiddels om varianten van alle modellen te gaan, en niet alleen bij Samsung's eigen shop.

Samsung geeft verder aan de bestellingen uiterlijk volgende week – begin februari – alsnog te kunnen leveren. Er lijkt dus geen sprake van enorme leverproblemen, als er volgende week al genoeg nieuwe exemplaren beschikbaar komen.

In ieder geval lijken de nieuwe Galaxy S21 toestellen voldoende aandacht te krijgen, ondanks pandemie. De reacties op de toestellen zijn dan ook grotendeels lovend, waarbij vooral de S21 Ultra indruk maakt. Echter, omdat het toestel géén slot meer heeft voor een geheugenkaart, verkiezen velen het 256GB model boven de standaard 128GB. Tenslotte zit je dan ook langer goed, wat betreft de opslagcapaciteit – zeker als je bedenkt dat deze verdubbeling €50 meer kost.

Voor nu is het dan toch fingers crossed voor iedereen die langer op zijn of haar S21 Plus of Ultra moet wachten. Hopelijk volgen de volgende leveringen inderdaad gewoon volgende week al.

Overigens: van de grijze, blauwe, en bruine S21 Ultra was natuurlijk al langer bekend dat deze ‘custom' kleuren pas over enige weken geleverd kunnen worden. De hier beschreven vertraging heeft dus ook geen betrekking op deze modellen.

Is jouw Galaxy S21 (Plus/Ultra) ook vertraagd, en zoja bij welke winkel? Had jij ook de 256GB uitvoering besteld, of juist eentje met 128 of 512GB? En in welke kleur, als we zo vrij mogen zijn 😉 Weet je al wanneer jouw exemplaar alsnog gaat arriveren?

(Dank aan iedereen die het meldde!)

Lees verder...

  • Oudere Gear wearables niet compatible met Samsung Galaxy S21 en andere nieuwe telefoons
  • Samsung legt 'Buds Beyond' naam vast in EU
  • Eerste Samsung Galaxy S21 specs verklapt door benchmark
  • De beste Samsung Galaxy S21 aanbiedingen van dit moment
  • Samsung Galaxy S21/S30 serie krijgt grotere batterijen t.o.v. Galaxy S20 serie

Categorie: Nieuws Tagged With: Galaxy S21 nieuws

Comments

  1. Stefan says

    29 januari 2021 at 08:23

    Ik heb een samsung galaxy s21 plus 128 gb ge pre-orded en ook die is vertraagt

    Beantwoorden
    • Michel Groenheijde says

      29 januari 2021 at 08:24

      Oe, oké. Wanneer moet die van jou komen?

      Beantwoorden
      • Ivan says

        29 januari 2021 at 14:58

        Ik heb een S21 Ultra 256gb besteld.
        Hieronder de e-mail van Samsung.
        Beste klant,

        Morgen zou jouw Samsung pre-order bestelling geleverd worden. Door een overweldigend succes in het aantal pre-orders, is er helaas een kleine vertraging ontstaan in de levering van dit model.

        We werken hier hard aan en zullen zorgen dat je jouw bestelling uiterlijk maandag 1 februari ontvangt.
        Je ontvangt per mail zo snel mogelijk de definitieve bezorgdag.

        We hopen op je begrip!

        Met vriendelijke groet,
        Samsung

        Beantwoorden
        • Michel Groenheijde says

          29 januari 2021 at 15:00

          Ja, die heb ik veel gezien. S21 Ultra 256GB hoor ik vaak, vandaag!

          Beantwoorden
      • Stefan says

        29 januari 2021 at 15:22

        Als het goed is uiterlijk maandag 1 februari staat in de mail

        Beantwoorden
        • Stefan says

          29 januari 2021 at 15:45

          En ik hem hem betseld bij samsung zelf

          Beantwoorden
  2. Wendy says

    29 januari 2021 at 08:30

    Ook mijn ‘gewone’ S21 128 GB is vertraagd (zwart). Levering uiterlijk 4 februari. Jammer, dat zouden ze toch van tevoren moeten weten.

    Beantwoorden
    • Michel Groenheijde says

      29 januari 2021 at 08:31

      Oe, oke. Dank voor je melding!

      Beantwoorden
  3. GerardH says

    29 januari 2021 at 08:39

    Ik heb een S21 Ultra 512 GB Navy besteld en kreeg een mailtje van de week dat ik rekening moest houden met 6 weken. Het is zoals het is. Afwachten dus. Kreeg wel vandaag een mailtje dat de Buds Pro en SmartTag vandaag geleverd wordt door Dynalogic.

    Beantwoorden
    • Michel Groenheijde says

      29 januari 2021 at 08:41

      Ja, die ‘custom kleuren’ (navy, titanium, bruin) die duren sowieso langer, maar dat was altijd al (hoewel misschien niet 6 weken?)

      Beantwoorden
      • GerardH says

        29 januari 2021 at 10:18

        Ja klopt, exclusieve kleuren duren doorgaans altijd wat langer.

        Deze kreeg ik binnen:

        Beste Gerard,

        Je telefoon wordt geproduceerd.

        Houd rekening met een levertijd van ongeveer 6 weken. Je ontvangt een email bevestiging na verzending van je bestelling.
        Ordernummer: NLXXXXXXXXXX
        Besteldatum: 15 JANUARI 2021, 01:36 PM

        Beantwoorden
        • Indodraakje says

          29 januari 2021 at 12:13

          Ik heb ook de Navy besteld =)

          Beste [naamhier],

          Houd rekening met een levertijd van ongeveer 5 weken. Je ontvangt een email bevestiging na verzending van je bestelling.

          Ordernummer: NL———

          Besteldatum: 14 JANUARI 2021, 07:25 PM

          Beantwoorden
          • Indodraakje says

            29 januari 2021 at 12:14

            S21 Ultra 512GB – Navy had ik besteld trouwens… (vergeten in de vorige post)

  4. Martijn says

    29 januari 2021 at 08:50

    Ik heb een zwarte Ultra, 256 GB besteld, Samsung zegt:

    “We werken hier hard aan en zullen zorgen dat je jouw bestelling uiterlijk maandag 1 februari ontvangt. Je ontvangt per mail zo snel mogelijk de definitieve bezorgdag.”

    Dus hopelijk maandag a.s.

    Beantwoorden
  5. Tim says

    29 januari 2021 at 09:34

    Ik heb bij belsimpel gister 512 gb uitvoering besteld online op voorraad stond er dus vandaag in huis. Niet dus! Ze hebben hem niet binnen gekregen maar wel lekker op de site zetten op voorraad voor 23.30 besteld morgen in huis. Ik heb er zelf voor moeten bellen van hoe of wat. Nou komt hij waarschijnlijk vandaag daar binnen nou als dat niet het geval is annuleer ik de bestelling.

    Beantwoorden
    • Tim says

      29 januari 2021 at 10:39

      Hele vage bedoeling daar. Toen ik vanmorgen belde stond hij ineens op levertijd 2-4 dagen. Nou staat hij weer op voorraad, heb gelijk gebeld en kreeg te horen dat hij nog niet binnen was maar waarom staat er op de site dan wel op voorraad?

      Beantwoorden
      • Tim says

        29 januari 2021 at 22:20

        Net een mail gehad hij is verzonden!

        Beantwoorden
  6. Noud says

    29 januari 2021 at 10:19

    Ik heb de S21 Ultra gekocht de 256gb variant. bij mij staat dat hij uiterlijk 4 februari wordt geleverd.

    Beantwoorden
  7. Jan says

    29 januari 2021 at 11:01

    Ik heb de s20 Ultra in zilver besteld op 16 januari . Ook ik heb Gisteren om 23:00 een mail gehad dat hij maandag binnen moet komen. Echter ook hier geloof ik helemaal niks van Als ik de berichten lees op verschillende sites. Hun proces is vaker niet op orde Ik heb al vaker deze problemen gehad. Ze zijn volledig doof voor de klant. Nederland en België zijn te klein voor Samsung. Het is vooral een arrogante houding. En klantenservice is ook niet meer bereikbaar via WhatsApp kan ik niet meer antwoord krijgen . Dit zegt al genoeg over hoeveel mensen dit moment ontevreden zijn over de levering. Het is ook de laatste keer dat ik heb besteld bij Samsung . Er zijn namelijk websites die hun toestellen wel geleverd hebben

    Beantwoorden
    • Albert says

      29 januari 2021 at 11:20

      Zeker waar, de klantenservice en communicatie is niet zo goed. Raar dat iemand die pre-ordert ‘m later krijgt dan iemand die vandaag gewoon bij de Media Markt koopt

      Beantwoorden
  8. Tom says

    29 januari 2021 at 12:17

    Slecht man, Je betaalt gauw geld voor en met 1 maaltje maken ze dit goed.
    S21 ultra 256 in kleur pirsm black besteld.
    Gisteren rond 17:00 nog geaapt met Samsung. Na verwachting geen verwachting.. ze zij bezig met mijn order. De status van mij bestelling nog steeds niet veranderd. Zeg dan eerlijk i.p.v. boelshit verkopen..

    Beantwoorden
    • Tom says

      29 januari 2021 at 16:01

      En hier nog een keer maar zonder fouten xD

      Slecht man, Je betaalt gauw geld voor en met 1 maaltje maken ze dit goed.
      S21 ultra 256 in kleur pirsm black besteld. Word uiterlijk 4 februari geleverd.

      Gisteren rond 17:00 nog geaapt met Samsung. Na verwachting geen vertragingen.. ze zijn bezig met mijn order.
      Maar op de site waar ik de status kan volgen is de status van mij bestelling nog steeds niet veranderd “bestelling geplaatst”
      Zeg dat dan eerlijk i.p.v. boelshit verkopen..

      Beantwoorden
  9. Johnny says

    29 januari 2021 at 13:12

    Hier ook al op 18 januari de s21 ultra 512gb black besteld bij belsimpel en niet binnen. Mijn vriendin besteld gister de 256gb zilver en die komt vandaag gewoon binnen.En belsimpel laat ook gewoon staan dat als je ze voor 23.30 besteld heb ze morgen in huis heb. Beetje jammer dit weer.

    Beantwoorden
    • Johnny says

      30 januari 2021 at 13:10

      Belsimpel nu toch vandaag geleverd terwijl er eerst nog heeft gestaan 2-4 werkdagen.

      Beantwoorden
      • Johnny says

        30 januari 2021 at 13:14

        Zelfde gezeik nu met appelhoes.nl
        Hoesje besteld die stond op voorraad zou dezelfde dag verzonden worden na 22:00.
        Krijg ik de avond erna (vrijdag) na 22:00 bericht dat ze hem volgende week hopen te kunnen leveren.En in het weekend zijn ze niet bereikbaar. ZET DAN GVD NIET OP DE SITE DAT HET OP VOORRAAD IS!!!!

        Beantwoorden
  10. Roel Schreurs says

    29 januari 2021 at 13:15

    S21 Ultra 512Gb besteld evenals het hoesje met pen (wel pas vanaf 11/02 beschikbaar).
    Gisteravond mail ontvangen met melding dat de levering inderdaad vertraagd is en ik deze, uiterlijk, op maandag 1 februari zou ontvangen.

    Vind het inderdaad spijtig (en een beetje raar) dat je hem vandaag gewoon in de winkel kan kopen terwijl Samsung hem niet kan leveren.

    Beantwoorden
  11. C. says

    29 januari 2021 at 13:56

    S21 Ultra phantom black, 512 GB rechtstreeks bij Samsung besteld. Zou vandaag, 29/1 geleverd worden. Gisteravond 23:00 ineens mail gehad dat het waarschijnlijk do. 4/2 gaat worden. Slechte service. Sommige winkels hebben zelfs afgelopen dagen al toestellen geleverd maar Samsung zelf lukt dat niet. Volgende keer geen bestelling meer rechtstreeks bij Samsung.

    Beantwoorden
    • Marcel van der Laan says

      30 januari 2021 at 13:01

      Bij mij hetzelfde liedje is. Ga ook niet meer rechtstreeks bij samsung bestellen

      Beantwoorden
  12. Steve says

    29 januari 2021 at 15:07

    Coolblue (be) kan ook niet leveren vandaag. Ze hebben zelf geen ontvangen. Ze weten niet wanneer ze in stock zullen zijn.

    Beantwoorden
    • Michel Groenheijde says

      29 januari 2021 at 15:13

      Ai, dan zijn het toch inderdaad meer shops dan eerst gedacht.

      Beantwoorden
  13. Stefan says

    29 januari 2021 at 15:20

    Ik heb de zwarte s21 plus gekocht en die komt nu uiterlijk 1 februari staat in de mail

    Beantwoorden
  14. Tom says

    29 januari 2021 at 16:47

    Samsung s21 ultra 256gb phantom Brown

    Levertijd 5 weken…

    Buds en smart tag krijg ik uiterlijk 4 februari.

    Beantwoorden
    • Marcello says

      29 januari 2021 at 22:52

      Je heb een van de premium kleuren die kosten langer staat er ook bij vermeld.

      Beantwoorden
  15. Juventino says

    29 januari 2021 at 18:07

    Samsung s21 ultra 512GB phanthom black op 15 januari pre orderd op samsung website. Is zogezegd verzonden door Samsung maar nooit bij Dynalogic toegekomen waardoor Dynalogic order geannuleerd heeft. Ondertussen staat bij samsung onder mijn account bestellingen wel dat hij geleverd is en zelfs imei nummer toestel !!! Maar dus niets ontvangen. Niemand die me deftig antwoord kan geven of weet waar toestel is bij samsung. Ook geen mail ofzo gehad, enkel 3x sms met datum dat hij zou geleverd worden. Echt triestig.

    Beantwoorden
    • B. says

      29 januari 2021 at 19:30

      Contact them via WhatsApp or Facebook messenger, they answer within an hour or so. They are useless but at least they can help. I canceled my 512 Ultra which I ordered on the 14th, as I know from Amazon that once again they have problems delivering the 512 version.
      I re-ordered the 256 one which is also delayed, but chances are the 512 one will be the most delayed and the most battery draining.

      Beantwoorden
  16. Tinus says

    29 januari 2021 at 21:40

    Ik had 18 februari de Ultra 512 gepreorderd bij Mediamarkt. Helaas nog geen nieuws wanneer ze het toestel gaan leveren.

    Beantwoorden
  17. Robin says

    29 januari 2021 at 22:15

    Ik heb een s21 ultra 512 gb bestelt bij t mobile

    Zelfs vanochtend om 9 uur stond er nog direct leverbaar op hun site.

    Dit is toch valse marketing ten top.

    Alsof er vanochtend na 9 uur een vrachtwagen kwam aanrijden met de telefoons en er toen pas achter kwamen dat ze een tekort hadden.

    Echt een puinhoop.

    Beantwoorden
  18. Marcello says

    29 januari 2021 at 22:48

    Mijn ultra is ook vertraagt.

    Ik heb de 512gb besteld via samsung.

    Uiterlijk de 4de krijg ik hem.

    Beantwoorden
  19. Romano says

    30 januari 2021 at 04:40

    Vertraagd. Uiterlijk geleverd op 4 februari.
    Gekozen voor de s21 128 gb. Ik heb sinds de s6 edge een edge samsung en wil wat anders. Ik twijfelde erg over de ultra omdat ik de camera belangrijk vindt. Maar ik vindt het een nadeel dat die nog groter is ten opzichte van wat ik nu heb en daarnaast weer de edge…

    Ik heb nu de s8 plus en vanwege de nog amper zichtbare bezel ga ik met de s21 haast geen scherm grootte verliezen maar is het toestel wel compacter. Precies wat ik wil! Nu alleen nog wachten.. Ik baal wel dat ’t is vertraagd. Dit konden ze inzien en tijdig melden op de site.

    Beantwoorden
  20. Leon says

    30 januari 2021 at 08:08

    Ook Ik heb de mail gehad dat mijn toestel 1 februari gaat komen . Ik heb echt mijn twijfels want via de chat met Samsung krijg ik donderdag 4 februari te horen. Ook deze datum blijkt bij hun een prognose. Samsung heeft haar geld binnen dus echt hardlopen doen ze natuurlijk niet. Het is een heel groot bedrijf met maar een heel klein marktaandeel in de Benelux . Als er bijvoorbeeld in Duitsland meer vraag is dan in Nederland is het niet zo moeilijk om de toestellen daar te leveren en geschikte maken voor de Duitse Markt . Al met al ben ik zeer ontevreden over de gang van zaken en zal ook na 7 toestellen nooit meer bij hun direct bestellen .

    Beantwoorden
  21. sander says

    30 januari 2021 at 12:48

    ja de mijn s21 ultra 512gb, fanthom black is ook vertraagd ondanks de beloftes die gedaan zijn dat ze konden leveren. dit bij T-mobile.

    maargoed omdat het zo’n goed en mooi toestel is heb ik me er voor nu bij neergelegd.

    Beantwoorden
  22. Gerard says

    30 januari 2021 at 13:39

    Mijn S21 128gb is gisteren bezorgd, maar ben ik zelf vertraagd tot woensdag…
    Net zo erg, hahah!

    Beantwoorden
  23. Kees says

    30 januari 2021 at 15:49

    Ik kreeg gister ook email dat mijn s21 uiterlijk 1 februari geleverd wordt. Er stond geen jaartal bij trouwens? ben benieuwd.

    Beantwoorden
    • Tom says

      1 februari 2021 at 09:26

      ja hinderlijk he?!

      Beantwoorden
      • Kees says

        1 februari 2021 at 15:34

        Zeker hinderlijk… het is nu 1 februari 14.30 uur. NIKS, GEEN S21, GEEN EMAIL. Contact gehad met samsung, we weten niet wanneer het wel komt, geduld hebben zeggen ze…?? Je moet wel meteen afrekenen als je besteld.

        Beantwoorden
  24. Leon says

    30 januari 2021 at 19:35

    Bij mij of maandag of donderdag. Teleurgesteld ben ik wel. Zeker om hij deels wel uitgeleverd wordt.

    Beantwoorden
  25. Gilbert says

    30 januari 2021 at 23:28

    128 gb ultra zwart pre-order bij Vodafone op de dag van aankondiging zelf. Netjes afgelopen vrijdag geleverd.

    Beantwoorden
  26. Vdboog.nl says

    31 januari 2021 at 13:02

    Ik heb bij t-mobile een s21 ultra 256gb zwart besteld (wel pas 27-1-2021 besteld)
    Uitlevering staat op 4-2-2021

    Beantwoorden
  27. Leonard says

    31 januari 2021 at 20:43

    Bij Vodafone kunnen ze nog steeds niets vertellen over de levering van mijn ultra 512gb. Geen enkel perspectief ook niet een eventuele uitgestelde datum.

    Beantwoorden
  28. Tom says

    1 februari 2021 at 09:25

    Ik heb de Samsung S21 Ultra 512GB phantom silver besteld. En ook vertraagd! Geen idee wanneer die geleverd wordt.

    Beantwoorden
  29. A van Eck says

    1 februari 2021 at 09:41

    Ik heb de Galaxy 21 Ultra 256 GB zwart bij Samsung besteld op 20 januari,
    heb hem ook nog niet ontvangen.
    Wel een mail dat ik uiterlijk 1 februari geleverd zou worden.
    Ik vind dit een zeer kwalijke zaak van Samsung, inmiddels een mail gestuurd maar nog geen antwoord.

    Beantwoorden
    • Rob says

      1 februari 2021 at 12:19

      Mijn S21 Ultra 512GB phantom black besteld op 15 jan.
      op 28 jan. mail dat deze uiterlijk 1 feb geleverd zou worden.

      Vrees dat deze dus vandaag niet wordt geleverd 🙁
      Mail naar Samsung gestuurd maar geen reactie terug

      Wat een slechte communicatie is dit.

      Beantwoorden
    • A. van Eck says

      1 februari 2021 at 14:51

      Zonet een sms ontvangen, wordt morgen 02-01-2021 bezorgd,
      ben benieuwd!

      Beantwoorden
    • A. van Eck says

      2 februari 2021 at 16:28

      Heb hem vanmiddag ontvangen, ziet er gelikt uit, blij ?

      Beantwoorden
  30. Rick says

    1 februari 2021 at 11:07

    Ik heb de S21 Ultra Phantom Silver 512GB op 18 januari besteld via Samsung.nl, bij mijn bestelling staat nog steeds ”Voorbereiding verzending”, afgelopen week kreeg ik de mail dat hij maandag 1feb (vandaag) zou worden bezorgd, maar in mijn account staat dus nog niet dat hij verzonden is.

    Beantwoorden
  31. Amit says

    1 februari 2021 at 12:10

    Got the tracking number and it’s being delivered today by 1530. I ordered S21, white, 128 GB on 15th Jan

    Beantwoorden
    • Amit says

      1 februari 2021 at 15:20

      Mine got delivered around 1430 . Looks impressive. But I felt phone heating up when transferring data using smart switch.

      Beantwoorden
  32. Richard says

    1 februari 2021 at 12:54

    Samsung Shop heeft wel de earbuds en samsung tag geleverd zaterdag 30. Ik heb nog geen overzicht wanneer mijn bruine 256 ultra geleverd wordt.

    Nou weet ik nog dat mijn laatste -9 plus- ook een tikkie later geleverd werd, en ik wil niet iedereen blij maken, maar ik weet dat Samsung erg scheutig is met excuus cadeautjes geven, ik heb toen als excuus een 120 GB SD kaartje cadeau gekregen. (gebruik ik binnenkort wel voor mn tablet) Stiekem ben ik benieuwd of ze nu weer zo aardig zijn met een dingetje.

    Beantwoorden
    • Michel Groenheijde says

      1 februari 2021 at 12:59

      De bruine zou echter altijd al later geleverd worden (net als titanium en navy), dus dat die later komt is eigenlijk geen verrassing.

      Beantwoorden
      • Indodraakje says

        1 februari 2021 at 15:43

        Ik heb de S21 Ultra 512GB- Navy besteld. ondanks dat die later komt, moeten ze geen email sturen met

        We werken hier hard aan en zullen zorgen dat je jouw bestelling uiterlijk maandag 1 februari ontvangt.”

        Klantenservice gaf aan:

        Er is helaas nog steeds een vertraging, we hebben vanuit het hoofdkantoor vernomen dat er iets mis is gegaan met de bestellingen. We moeten dit helaas afwachten. Excuses voor het ongemak!

        Beantwoorden
  33. Bart says

    1 februari 2021 at 13:13

    De levering van mijn bestelling van 16 januari was vertraagd naar uiterlijk 1 februari. Ik vertrouwde het niet en deed weer navraag vandaag en nu ineens wordt het aankomende vrijdag. Redelijk bizar vind ik. Stuur dan geen mail met uiterlijk 1 februari..

    Beantwoorden
  34. Tom says

    1 februari 2021 at 15:55

    Een mail gehad dat S21 utlra 256 zwart uiterlijk 4 februari geleverd word. Zo niet dan word het een annuleren van de bestelling.. geld nog niet overgemaakt (achteraf betalen) dus ben niets kwijt. Het word dan lekker overstappen naar de concurrentie..

    Beantwoorden
  35. Robin says

    1 februari 2021 at 19:22

    1x S21 Ultra 128 GB phantom black 14-01 besteld zou 29-01 komen
    1x S21 Ultra 128 GB navy weet nog niet wanneer maar was ook aangegeven min 4 weken

    donderdag 28-01 1xbuds en 1xtag ontvangen.

    sávonds contact via whatsapp gaven ze aan niets te weten over vertraging, ging over het verlichten van workload vrijdag.
    toen wist ik dat het niet goed zou komen.
    workload verlichten door het in 2 zendingen te doen ppppfffffff

    vrijdag dus zoals verwacht niks
    ik appen bij retailers op voorraad en preorders bij jullie vertraagd, das raar

    toen melden ze het nu wel bekende verhaal over overweldigend succes bla,bla,bla
    maar uiterlijk 1 feb heb je hem in huis

    ahum en wat denken jullie 🙂 niks ontvangen
    via whatsapp reageren ze niet meer

    erg slechte klantenservice

    zeg dan gelijk dat het vertraagd is door dit of dat, maar ga geen lulverhalen opspelden

    ik had het idee om het via Samsung zelf te doen des te groter de kans dat hij ook mooi op tijd geleverd gaat worden.
    dat ga ik dus nooit meer doen
    vermoed dat de grootste 1e leveringen naar de retailers gingen omdat ze die belangrijker vinden

    Beantwoorden
  36. Pascal says

    1 februari 2021 at 21:43

    Ik heb in de pre-order de standaard s21 128 gb besteld.
    Mail op 28 jan. Gekregen dat het niet ging lukken om 29 jan. Te leveren. En dat uiterlijk 1 febr. Zou worden geleverd. Vandaag staat mijn order bij samsung nog steeds in voorbereiding voor verzending.

    Beantwoorden
  37. Tamara says

    2 februari 2021 at 07:23

    Bestelling gedaan via Telenet. Waarom geen gebruik maken van de korting als dat kan. Maar dat doen we ook niet meer. Ik heb een ultra 512 GB in pre-order gezet op 21/1.

    Zoals ik al lees krijg je via samsung wel melding van vertraging enz, bij telenet weten ze van niets. Tegenstrijdige datums op hun website over wanneer de levering start. De test gedaan en enkele malen contact genomen. Maar die lieve mensen vertellen allemaal verschillende verhalen.

    Dus nog even geduld zeker.
    Ik kan zelfs me niet registreren voor de buds en de tags vermits ze de nodige documenten ook nog niet opsturen.

    Conclusie : volgende keer wacht ik netjes tot de gewenste gsm in de winkel ligt. Dan heb ik maar geen promotie. Dat is ook niet het belangrijkste 🙂

    Beantwoorden
    • Guido says

      3 februari 2021 at 10:14

      Zelfde pre-order gedaan bij Telenet, maar tot op vandaag weten ze van niks. “Mail moet via Postnl komen, dat zijn wij niet..” Tsss..

      Beantwoorden
      • Gilles says

        3 februari 2021 at 10:52

        Hier ook bij telenet maar dan de gewone s21 128 paars, klantendienst is compleet clueless.

        Beantwoorden
      • Guido says

        5 februari 2021 at 16:39

        Ben net in telenet winkel geweest en daar liggen ze gewoon op voorraad maar
        ik heb ze toch niet meegekregen omdat dat een ander circuit is..

        Beantwoorden
  38. Jeroen says

    2 februari 2021 at 09:18

    Ik heb de Ultra titanium 256gb gekocht op 15 januari, kreeg toen een mail dat het 5 weken kon duren dus ben bang dat ik nog wel even moet wachten. Vorig weekend wel al de buds pro en smarttag ontvangen! Heb al iets om in de tussentijd mee te klooien 🙂

    Beantwoorden
    • Jeroen says

      4 februari 2021 at 15:06

      Samsung klantenservice is gewoon NIET te bereiken. Gister ochtend een berichtje gestuurd of ze al meer informatie hadden omdat alles zo in de soep loopt qua bestellingen maar nog steeds geen gehoor. Valt me flink tegen moet ik zeggen.

      Beantwoorden
  39. Fa says

    2 februari 2021 at 10:40

    Galaxy s21 ultra zwart besteld!! Uiterlijk 4 februari binnen?

    Beantwoorden
  40. Jeroen says

    5 februari 2021 at 16:21

    Slecht nieuws voor de mensen die een S21 ultra hebben besteld in een bijzondere kleur (titanium/navy blue/brown). Het was voor mij in ieder geval niet duidelijk, maar ze rekenen dus 4 weken vanaf de releasedatum en niet de besteldatum…. Dit houdt dus in dat ondanks je het gelijk op 14 januari besteld hebt het nog tot 26 februari (!) kan duren voordat je telefoon bezorgd wordt. Als ik dit had geweten had ik gewoon de zwarte besteld 🙁 ….

    Beantwoorden
    • tanley says

      18 februari 2021 at 11:00

      hoi ,
      heb je inmiddels je toestel al ontvangen ?
      ik heb contact gehad met Samsung over mijn pre-order. en zij hebben nog steeds geen lever datum voor mijn toestel.
      op de vraag of het 26Fem gaat worden willen zij geen antwoord opgeven.

      Stanley

      Beantwoorden
      • Koen says

        24 februari 2021 at 15:17

        Dit geldt voor mij ook. Ik moet afwachten, tot ik een mail van Samsung krijg. Terwijl ik toch echt verwacht dat ik vrijdag mijn S21 ultra phantom brown heb.

        Iemand de Phantom Brown al ontvangen?

        Beantwoorden
  41. Guido says

    5 februari 2021 at 16:40

    Ben net in telenet winkel geweest en daar liggen ze gewoon op voorraad maar
    ik heb ze toch niet meegekregen omdat dat een ander circuit is..

    Beantwoorden
  42. Stanley says

    15 februari 2021 at 14:34

    Pre-order Bestelling S21-Ultra op 23 Jan geplaats. nog steeds aan het wachten op levering van mijn toestel.

    Beantwoorden
  43. GerardH says

    20 februari 2021 at 10:54

    Gisteravond een mooie verassing via de mail ontvangen van Samsung. Mijn S21 Ultra 512 GB Navy wordt vandaag geleverd wordt door Dynalogic.

    Beantwoorden
    • Glenn says

      24 februari 2021 at 13:15

      Gefeliciteerd.
      ik wacht nog steeds op mijn pre-order van 23Jan. levering nog niet bekend.

      Beantwoorden
  44. Maurice says

    22 februari 2021 at 19:47

    Preorder s21 ultra donkerblauw tot op dag van
    Vandaag niet geleverd!!!!

    Al 3 keer uitgesteld personaliseren van kleur neemt tijd in beslag volgens Samsung nu is de datum inmiddels uitgesteld naar 28 februari!!!!!!

    Beantwoorden
  45. Maurice says

    8 maart 2021 at 14:18

    Samsung Galaxy s21 ultra besteld bij Samsungs eigen webshop 256 Gb in de kleur navyblauw besteld op 26 januari 2021 vandaag 8 maart nog steeds niet geleverd!
    Een leverdatum is niet beschikbaar en Samsung weet nog niet wanneer ze kunnen leveren.

    Beantwoorden
  46. Jeffrey says

    14 maart 2021 at 21:34

    Ik had de mijne, een S21 ultra phantom brown, 18 januari ge pre-ordered. En nog niet binnen, ook geen zicht op wanneer die komt.

    Beantwoorden
    • Koen says

      15 maart 2021 at 11:40

      Heb gebeld met Samsung.
      Ze gaven aan dat dit weekend de skins voor de gepersonaliseerde kleur binnen zijn gekomen, en dat ze die aan het monteren waren. En dat ze waarschijnlijk deze week geleverd worden.

      Ik heb op 14 jan de S21 Ultra in phantom brown gepreorderd, dus hoop dat het daadwerkelijk geleverd wordt deze week. Want het duurt me wel lang zo.

      Beantwoorden

Geef een reactie Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Samsung Galaxy S21 Ultra

samsung galaxy s21 ultra6,8 inch AMOLED 120Hz
Exynos 2100
5000 mAh accu
108MP main, dual zoom
  • Meer over de Galaxy S21 Ultra
    • Review
    • Updates
    • Specificaties
    • Abonnement
    • Nieuws
    • Zie ook: Galaxy S21
    • Zie ook: Galaxy S21 Plus

Galaxy S23 Ultra ABO TIPS:

Over GalaxyClub

GalaxyClub is dé onafhankelijke blog, prijsvergelijker en community voor Galaxy smartphones en tablets. GalaxyClub is niet gelieerd aan Samsung zelf.

Privacy en cookies

Jouw privacy staat op GalaxyClub.nl voorop. Wil je weten welke gegevens wij opslaan, waarom, en welke cookies wij plaatsen? Lees dan onze PRIVACY EN COOKIE VERKLARING.

Contact

Heb je vragen voor onze redactie, een nieuwstip, of een zakelijke voorstel? Maak gebruik van onze CONTACTPAGINA.

Heb je vragen over (technische) problemen met je telefoon/tablet, of over acties van Samsung? Neem dan contact op met SAMSUNG ZELF.

Houd het leuk

Onder onze artikelen en op ons forum zijn veel gebruik(st)ers actief. Meningen zijn gewenst, maar houd het leuk. Wij behouden ons het recht voor beledigingen, trolls en flame bait zonder verdere uitleg van de site te verwijderen.

Uitgelichte pagina’s

  • Galaxy S22 tips
  • Galaxy S21 tips
  • Samsung telefoon
  • Forum archief

Copyright © 2023 · GalaxyClub.nl · Deze blog is niet gelieerd aan Samsung · Aan de op deze website vermelde informatie kunnen geen rechten worden ontleend.