- Dit onderwerp bevat 21 reacties, 8 stemmen, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 2 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Galaxy Club - dé onafhankelijke Samsung experts
Vergelijk alle Galaxy prijzen en abonnementen, lees het laatste nieuws en de beste tips, en volg alle updates voor jouw Samsung telefoon.
Galaxy Club / Onderwerpen / Galaxy S2 (Plus) / Probleemoplossen / Kan niet meer verbinden met Kies
Hoi.
Sinds kort heb ik een probleem.’
Ik kan me s2 niet meer verbinden met Kies.
De foutmelding is : Kan niet verbinden met GT-I9100. Kan apparaat gegevens niet ophalen.
Ik heb de optie Verbindingsfout oplossen al gedaan.
En ook al 2x kies opnieuw geinstalleerd, maar dit werkt ook niet.
Wat moet ik doen?
Kies is een heel lastig programma, zelf ook vaak last van gehad.
Wat kan helpen is opnieuw installeren van je drivers of telefoon ‘rebooten’.
In het begin ging je telefoon in een bepaalde modus zodra je hem aan je PC linkte, deze is er niet meer, sindsdien heb ik er ook moeite mee (al gebruik ik geen kies meer).
In het begin heb ik een aantal keren Kies van de PC verwijderd en opnieuw ingesteld. Dat wilde nog wel eens helpen. Sinds de nieuwe updates heb ik bijna nooit meer last dat ik geen verbinding kan krijgen. Als ik daar nu last van heb trek ik de stekker uit de telefoon en plug opnieuw in. Dat helpt bij mij. Het enige wat Kies nu nog niet wilt doen bij mij is mijn agenda backuppen. Wel synchroniseren. Blijft een ballenprogramma.
De II is een prima toestel, maar als Kies niet verbetert ben ik bang dat ik volgend jaar afscheid van mijn mobiel gaat nemen en eigenlijk vind ik dat wel jammer.
Ik heb hiervoor de oplossing al vaker aangegeven, zoals deze bij mij althans altijd werkt. Dat is eerst je telefoon met je PC of laptop verbinden en wachten, totdat de inhoud van je telefoon zichtbaar is op het scherm. Pas daarna start ik KIES en – het duurt soms even! – maar ik krijg tot nu toe altijd verbinding met KIES. Baat het niet, het zal zeker niet schaden, dus proberen zou ik zeggen.
Dan krijg ik juist vaak geen verbinding. Dan maak ik de telefoon weer even los van de PC, verbindt hem direct weer en meestal lukt het dan wel.
Blijft een bijzonder programma dat Kies.
ja, bijzonder slecht. Voor de huis-, tuin- en keukendingen kun je trouwens Kies Air (via wifi) gebruiken. Dat werkt dan weer prima.
dat lukt dan weer niet bij mij! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
gewoon Kies Air installeren via de market
heb ik, maar op de 1 of andere manier lukt het niet.
vandaar mijn vraag: hoe doe je dat, want installeren is bij mij in ieder geval niet voldoende.
heb ik, maar op de 1 of andere manier lukt het niet.
vandaar mijn vraag: hoe doe je dat, want installeren is bij mij in ieder geval niet voldoende.
Je moet uiteraard ok verbonden zijn met en draadloos netwerk, wijst zichzelf
Hey, bij mij werkt het kies prog. ook niet en kan daardoor geen update doen, grrr
Ik gebruik Kies altijd om mijn telefoon te kijken of er al een nieuwe update is…
Verder gebruik ik Kies nergens voor.
Ik heb ook al contact gehad met Samsung Live Chat.
Toen moest ik wat veranderen. Maar werkt nu nog niet!
Het is gekomen sinds KPN een andere versie van 4.0.3 Erop heeft gezet.
hoe synchroniseer je dan je agenda? en je adressenbestand?
ik heb het zelfde probleem nu onderhand alweer 4 uur bezig om het voor elkaar te krijgen.. het enige wat ik eigenlijk wil is al mijn telefoonnummers overzetten pffff
iemand een idee hoe ik dat voor elkaar krijg?