Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
MachielLid
Raar dat Samsung blijft ontkent, maarja. Zou ik dan nu (vorig jaar oktober gekocht, een jaar garantie) nog een nieuw toestel kunnen vragen? Ben benieuwd wat het andere filiaal zei.
Machiel
MachielLidIk heb laatst een Android tijdschrift gelezen met daarin een artikel dat de SGS2 waterdicht is. Ze hebben de SGS2 in totaal 24 in een bak met water gelegd en alles deed het nog. Inclusief een foto van het experiment. Het kan (denk ik) dus niks met één druppeltje regen te maken hebben.
Verder heb contact opgenomen met Samsung wat voor een scherm dit is, maar dat konden ze niet zo 1, 2, 3 zeggen. Ik heb daarna eigenlijk ook nog geen verdere tips / mogelijkheden gehad wat ik nog als actie kon ondernemen terwijl ik hier wel naar gevraagd had.
Maar daar gaat het niet echt om.
Ik krijg nog steeds het scherm al hoewel ik net zoals jou, spradema mijn SGS2 terug gezet heb naar de fabriek instellingen.
Ik hoor graag van je hoe het bij het filiaal waar je morgen heen gaat afloopt.
Hou me dus op de hoogte als je dat wilt.Machiel
-
AuteurBerichten