Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
gabriel1949Deelnemer
Mag hopen dat zowel G4 en Wi-Fi een upload krijgen naar 5.1
Maar dat zal welgabriel1949Deelnemerzelf gevonden en er ook van geschrokken dat dit kan:
er bleek bij: Namen toegangspunten en dan mobel internet behoort dus portalmmm.nl te staan — maar tot mijn schrik stond er dus UPC
vreemd dat zoiets kan gebeuren zonder mijn medewerking.
En logisch dat niks meer werkte zonder Wi-Fi. Immers de provider die ik had was automatisch gewijzigd. Kortom heel vreemdgabriel1949DeelnemerJa, en nu kan het aan mij liggen maar neem b.v. het paneel met Flickr foto’s van SPB.
Ik heb heden 6 september 2012 weer geschreven nadat ik nu zelf maar een album bij Flickr genomen had.
Nee, nu blijkt plots weer dat je dus geen eigen album in het Paneel kunt laden.Idem over het weerbericht.
Ik heb een gekochte versie en dus logisch dat je die wild gebruiken, nee kan nietWerkelijk het kan een geweldig programma worden als ze willen luisteren, maar je betaald en ….. dus nu wil ik zien dat programma wat op hun site staat te mogen gebruiken (zal wel niet) en als dat niet mag tja dan kan ik alleen maar zeggen ze adviseren steeds anders.
Maar de oplossing komt niet.gabriel1949DeelnemerAls ik kijk naar bovenin het schermpje dan zou het behoorlijk beter kunnen.
Maar
Doe ik de meeting met Speed Test dan zit ik op 9.8 en dat zou hooguit 10 moeten zijn, dus hier moet ik zeggen dat de Wi-Fi goed is.Dat er is wel wat maar hoe dat zit…………. hier geeft hij dus onduidelijkheden aan boven in zijn scherm.
gabriel1949DeelnemerHallo,
Ik gebruik de PowerAMP betaalde versie en voor radio TuneIn Radio ook ontdaan van reclame ofwel betaald.
En ieder zijn smaak maar hij geeft foto v.d.artiest,nummers, album of alleen de artiesten.
en dat maakt het toch makkelijk met buitensport of reizenvr. gr.
-
AuteurBerichten