Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
84Sanne84Lid
Hier het zelfde probleem, ik heb alleen geen kpn maar T-mobile, mijn SGS2 is net 2 maanden oud, ik heb de software update gedaan via samsung kies naar 4.0. daarna alleen maar problemen,
Toestel maakt geen verbinding met internet,
Toestel loopt vast,
Maakt geen verbinding meer met samsung kies,
en sinds maandag valt toestel ook uit.Toestel is al terug geweest voor reparatie, maar T-mobile heeft er niks mee gedaan en de problemen zijn er dus nog steeds. al meerdere keren contact gehad met T-Mobile en toestel moet weer terug voor reparatie. Ook is mij gezegt dat je software niet zelf terug kan zetten naar 2.3 dat zou alleen kunnen via je provider 😕 😕 heb mijn toestel dus net 2 maanden en moet er nog 2 jaar mee, ik heb alleen geen flauw idee hoe als hij nu al kuren heeft.
Morgen ga ik mijn toestel terug sturen voor reparatie dus ben benieuwd. 😮
84Sanne84LidHier het zelfde probleem, ik heb alleen geen kpn maar T-mobile, mijn SGS2 is net 2 maanden oud, ik heb de software update gedaan via samsung kies naar 4.0. daarna alleen maar problemen,
Toestel maakt geen verbinding met internet,
Toestel loopt vast,
Maakt geen verbinding meer met samsung kies,
en sinds maandag valt toestel ook uit.Toestel is al terug geweest voor reparatie, maar T-mobile heeft er niks mee gedaan en de problemen zijn er dus nog steeds. al meerdere keren contact gehad met T-Mobile en toestel moet weer terug voor reparatie. Ook is mij gezegt dat je software niet zelf terug kan zetten naar 2.3 dat zou alleen kunnen via je provider 😕 😕 heb mijn toestel dus net 2 maanden en moet er nog 2 jaar mee, ik heb alleen geen flauw idee hoe als hij nu al kuren heeft.
Morgen ga ik mijn toestel terug sturen voor reparatie dus ben benieuwd. 😮
-
AuteurBerichten