We hebben zojuist uit betrouwbare bron bevestigd gekregen dat dinsdag aanstaande alleen de witte Samsung Galaxy S3 zal verschijnen. De blauwe variant laat – evenals in een groot deel van Europa – nog twee weken op zich wachten.
Eerder deze week deed dit gerucht al de ronde, maar wilde niemand er officieel iets over kwijt – nu horen wij dus van een grote retailer dat de blauwe Galaxy S3 inderdaad iets later zal arriveren.
Of deze ‘vertraging' altijd al in de planning zat, of te wijten is aan onvoorziene omstandigheden is bij ons op dit moment niet bekend.
(Bedankt, tipgever)
Update:
Het lijkt erop dat de produktie van de Pebble Blue Galaxy S3 al eerder vertraging opliep, waardoor de geproduceerde aantallen achter lopen bij de vraag – de reden voor Samsung om de release in een aantal markten te verschuiven. Of de uiteindelijke vertraging precies twee weken zal blijken is niet duidelijk. Wij reken er eerder gewoon op dat er de eerste weken simpelweg te weinig blauwe toestellen zullen zijn om aan de vraag te voldoen. Als je geluk hebt ontvang je jouw blauwe Galaxy S3 alsnog snel – als je verder in de rij staat, gaat het langer duren.
Martijn says
Gelukkig heb ik de witte besteld (a)..
Wel lullig voor de rest die wel de blauwe hadden besteld!
Bart Rijnhout says
Mooi kut 🙁
Jeroen van der Wal says
dikke prima 😀
jeroen says
me too, heb mooi de witte gelukkig, ook al zijn het maar 2 weken die duren dan wel erg lang haha
Thomas says
Wat opvallend is, is dat op de site van Hi staat dat de blauwe eind juni komt.. Bij de PhoneHouse staat nog steeds dat de blauwe 29 mei komt. Hopelijk kan ik als ik 18 juni ga verlengen bij Hi hoe dan ook de blauwe krijgen..
Noes Declercq says
Aaaaaaaaaaaaaaaaah neeeeeee……
Rwin says
“een grote retailer” ? Toevallig alleen Cool Blue?
Lijkt er nu nog op dat alleen Cool Blue problemen ondervind, dus ik hoop dat de blauwe door andere retailers gewoon 29/30 mei geleverd gaat worden.
Samsung ontkent, tot dusver, de vertragingen:
https://twitter.com/Samsung_NL/status/205679500070096897
En ik neem aan dat ze hier niet om liegen!
Wouter Pijnenburg says
laten we het hopen! *fingers crossed*
Tjeerd van Hak says
gadverdamme. ik heb maar meteen mijn preorder laten veranderen in een witte. haha ga niet nog langer wachten haha
Dr.house says
Ben benieuwd hoe vodafone (als toch een wereld speler) hier in staat.
Uiteraard wisten ze bij de helpdesk van niks…
jeroen says
bij mij vertelde vodafone dat er problemen zijn met de achterkant cover.
achterkant zou breken en niet goed aansluiten op de S3
Dennis says
Net met Studentmobiel gebeld, die laten mij weten dat de samsung galaxy s3 (blauwe) inderdaad vertraagd is maar ze weten nog niet wanneer die wel binnekomt. de witte word in iederegeval wel begin volgende week verwacht. dus dan zit er niets anders op dan wachtte…
Frédéric Hannes says
Nja, aan de ene kant wel zuur, maar ze gooien 600000 back covers weg vanwege kwaliteits-problemen, dat moet een enorm verlies zijn, lijkt me wel knap dat ze dat voor hun klanten doen…
Angelique Ansems says
Gelukkig wil ik een witte
wouter says
vodafone gebeld, door een productiefout van de achterkant van de blauwe galaxy s III zijn er 600.000 teruggeroepen (zeg maar heel nederland) om opnieuw geproduceerd te worden… 2 tot 3 weken vertraging
het was dus een productiefout in de achterkant van de blauwe galaxy s III