- Dit onderwerp bevat 8 reacties, 2 stemmen, en is laatst geüpdatet op 12 jaren geleden door wned.
-
AuteurBerichten
-
11 september 2011 om 11:26 #25072wnedLid
Hallo.
Toestel net in mijn bezit en heb een Telfort simonely abbo met internet toegang.
Probleem bij mij is, internet valt soms uit en krijg deze niet weer aan (of ik doe het via de verkeerde wegen) maar als ik de telefoon weer opnieuw opstart is de verbinding er weer. Iemand een idee?
Gr Wned.nl
11 september 2011 om 11:33 #28451AlexLidWelke internet verbinding? Als je draadloos bent verbonden, kan je bv geen verbinding maken via 3g.
23 september 2011 om 09:48 #28545wnedLidHallo
Ik was niet verbonden met WiFi dus dat was het niet maar ben al een stuk verder inmiddels. Ik heb gisteren een nieuwe simkaart gehaald, geen resultaat. Vervolgens dacht ik, omruilen maar eerst een fabrieksherstel gedaan, wat overigens ook al was toen ik deze kocht maar dat heeft het wel opgelost. Ik heb de fabrieksinstelling gisteren om 19:00 uur gedaan en nu om 9:45 staat internet nog steeds aan met de zelfde apps die ik weer heb geïnstalleerd. Een enorme verbetering vooralsnog.
Conclusie, mogelijk een bug in de software vanuit de winkel offfff, toestel is al eens verkocht en van alles verkeerd ingesteld.
Hoe dan ook, fabrieksinstelling heeft gewerkt. Mocht het veranderen meldt ik me weer maar voor nu is het opgelost. (topic nog even open laten dus)
Gr Hans
24 september 2011 om 17:16 #28556wnedLidHallo.
Hierbij een nieuwtje, internet valt alweer steeds uit op gsm/3g/hsdpa en wifi. Vooralsnog zeer slechte ervaring met dit toestel dus ik ga nu gebruik maken van de 60 dagen omruil garantie en dan plaats ik wel weer een nieuw bericht met de nieuwe toestel ervaring. Hoe lang het gaat duren, geen idee maar ik kom er op terug.
Gr Hans
27 september 2011 om 15:05 #28579wnedLidQuote:Quote uit wned op September 24, 2011, 17:16
Hallo.Hierbij een nieuwtje, internet valt alweer steeds uit op gsm/3g/hsdpa en wifi. Vooralsnog zeer slechte ervaring met dit toestel dus ik ga nu gebruik maken van de 60 dagen omruil garantie en dan plaats ik wel weer een nieuw bericht met de nieuwe toestel ervaring. Hoe lang het gaat duren, geen idee maar ik kom er op terug.
Gr Hans
Morgen, 28-09-2011 komt er een nieuwe binnen. Rest volgt.
Gr Hans
30 september 2011 om 11:43 #28597wnedLidInmiddels een nieuw toestel en 2 dagen getest, nog veel meer problemen. Volgende stap is dus dit.
Ik heb een servicepoint gebeld, zowel internet verbinding als upgrades is een probleem van de software welke de provider er bij in plaatst. Is een bekend probleem dus. Ik heb T-mobile en ga vanmiddag heen voor originele Samsung Software zonder T-mobile rommel.
Nogmaals, vooral bij t-mobile toestellen, dit is een bekend probleem…., doe je zelf een plezier en haal de provider rommel er af.
1 oktober 2011 om 18:10 #28608wnedLidIk ben heen geweest en alle T-mobile rommel is er af. Ik kreeg de telefoon met Android Versie 2.3.3 maar wel vele malen beter alleen internet is helaas even niet te testen vanwege langdurige storing bij Telfort internet. Wel blijft de adapter nu aan en wifi blijft nu ook stabiel. Ik heb vervolgens het toestel op kies aangesloten, en whalla, de update was beschikbaar en accu wil kennelijk nu niet meer leeg. Ik zeg, met name de 2.3.4 is een enorme verbetering met de accu en zowel 2.3.3 als 2.3.4 is het menu en het hele toestel compleet anders en veel beter dan met de T-mobile software. Een software reset en alle overige reparaties kosten bij een servicepoint, aangewezen door Samsung, helemaal niets binnen de garantie.
Kortweg, een provider gerichte gsm geeft absoluut problemen en werd ook aangegeven bij de servicepoint. Doe je zelf een lol, ga er gewoon heen en laat de originele software er op plaatsen. Garantie vervalt niet omdat het een Samsung aangewezen servicepoint is.
Zie locaties NL:
http://www.samsung.com/nl/support/location/supportServiceLocation.do?page=SERVICE.LOCATION2 oktober 2011 om 12:51 #28615wnedLidInternet van Telfort is weer stabiel, ik heb internet gisteravond aangezet en vanmorgen kon ik weer internetten zonder reset en nu om 12:48 uur is internet (een record) nog steeds niet offline. Kortom, na het verwijderen van T-mobile software en een update naar 2.3.4 is mijn toestel nu 100%.
Gr Hans
3 oktober 2011 om 09:54 #28626wnedLidHallo.
Laatste update, ben nu een hele dag en nacht verder en alles is nog steeds online. Voor mij was de software flash en T-mobile rommel er af de oplossing. Dit topic kan gesloten worden.
Gr Hans
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.