- Dit onderwerp bevat 6 reacties, 3 stemmen, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 5 maanden geleden door Joh.Olthof.
-
AuteurBerichten
-
2 november 2012 om 20:38 #26270Joh.OlthofLid
1. Sinds een paar dagen komen mijn e-mails niet meer automatisch binnen en zijn dus ook niet meer zichtbaar bovenste balk. Pas als ik e-mail aanklik, stromen de meldingen binnen. Heeft iemand hiervoor een oplossing?
2. Als ik de emails verwijder uit de “prullenbak” staan ze er de volgende dag gewoon weer in. Ook hiervoor zoek ik een oplossing.
Ben benieuwd.7 november 2012 om 23:02 #31989Joh.OlthofLidPROBLEEM OPGELOST! S2 uitgezet, accu verwijderd en naderhand S2 weer aangezet, waarna de problemen even plotseling weer waren verdwenen, zoals ze gekomen waren!
13 november 2012 om 18:33 #32012CorryLidHartelijk dank voor de info. Blijft vreemd. Ik heb er opeens ook last van. Zal zeker deze oplossing gaan proberen.
14 november 2012 om 16:09 #32013Joh.OlthofLidIk ben achteraf te vroeg geweest met mijn oplossing, want het probleem is bij mij nu weer terug. Ben verder aan het zoeken gegaan. Bij Account- en synchronisatie staan bij mij 3 accounts: WhatsApp, mijn zakelijke emailadres en een gmail emailadres.Achter de eerste en laatste staat een groene bol met twee pijltjes erin. De eerste en derde meldingen komen gewoon binnen via beltoon en zijn ook zichtbaar in de balk bovenin. Bij de tweede is deze bol met pijltjes grijs van kleur en ik zie nergens een mogelijkheid om die bol groen te krijgen. Ik heb sterk het vermoeden, dat het hier aan ligt. Nu alleen nog de oplossing. Wie?
15 november 2012 om 15:17 #32014CorryLidBij mij heeft het ook niet geholpen.
Bij mij staat alleen mijn planet rekening in het scherm bij synchronisatie.
Alleen weet ik nooit of de dagen donker of licht moeten zijn.
Heb dus nu piek en daluren aangevinkt om altijd tedownloaden.
De ene keer lukt het. De andere keer niet.
Gisteren had ik van drie dagen (!) de mail nog op mijn mobiel staan.15 november 2012 om 17:31 #32015Peter KellerDeelnemerMisschien het betreffende account opnieuw aanmelden?
17 november 2012 om 18:26 #32020Joh.OlthofLidBeste Peter, dom dat ik daar niet eerder aan heb gedacht. Heb oude account verwijderd en handmatig een nieuwe aangemaakt. En het werkt weer als van ouds. Bedankt!
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.