Eerste firmware update Samsung Galaxy S6 (Edge) een feit

Vanaf vandaag liggen de Samsung Galaxy S6 en de Galaxy S6 Edge officieel in de Nederlandse winkels. Niet geheel toevallig rolt vandaag ook de eerste firmware update voor beiden toestellen ons land binnen.

samsung-galaxy-s6-android-update-nederland

De ongeveer 250 MB grote updates voor de Galaxy S6 en S6 Edge brengen firmwareversie XXU1AOCV, met aan boord de nodige last minute optimalisaties. De update brengt verbeteringen voor de vingerscanner, Foto-editor, en kleine interface optimalisaties. Dit alles naast de gebruikelijke ‘verbeterde stabiliteit en prestaties’, uiteraard.

samsung-galaxy-s6-edge-firmware-update-xxu1aocv

Iedereen die dus zijn of haar gloednieuwe Galaxy S6 of S6 Edge in gebruik neemt, kan direct aan de slag met deze eerste update. Veel plezier met je nieuwe toestel!

(o.a. dank Henk!)

Beste Galaxy S6 deals

Per provider

Los toestel

Reacties

  1. Patjess Place zegt

    Ik heb bevestiging van coolblue.be dat ik straks mijn galaxy s6 edge black 32Gb mag verwachten tussen 18.00 en 21.30, er zou dan een koerier langskomen 🙂 Kijk er erg naar uit.

  2. Patjess Place zegt

    Vrijdagavond precies 20.00u de koerier voor de deur met men splinternieuwe Samsung Galaxy S6 Edge. Het toestel uitgepakt, instellingen doorlopen, en opgestart, de kleuren spatten van het scherm, wat een prachtig toestel. Tijd om het toestel eens grondig te bestuderen maar toen ging het mis, de speaker begon een raar geluid te maken (precies het geluid van een cirkelzaag) eerst kwam er 1 streep door het scherm, kort daarna stond het scherm vol met strepen, leek een beetje op de alternatieve kleuren die je kan instellen in de instellingen van het toestel. Het S6 edge toestel bevriest en doet niets meer, tot het in een boot loop kwam, om de minuut ging het toestel rebooten. Heel vervelend als je de batterij er niet kan uit halen, en steeds opnieuw moet luisteren naar het opstart deuntje van Samsung, dan maar wachten tot de batterij leeg is. Gelukkig online gekocht en direct de klantendienst gebeld, mijn uitleg gedaan met het gedacht het is een fabricagefout ik krijg wel gelijk een nieuwe opgestuurd en deze gaat dan retour, maar niets is minder waar, maandag krijg ik retour bons in de mail waar ik het toestel ter reparatie kan opsturen, toch een beetje vreemd als je een pre-order heb gedaan, meer dan een maand gewacht, en geen werkend toestel krijgt dat je dan weer een hele procedure moet doorlopen en weer wachten tot het toestel terug is. Ik heb gelijk een nieuwe besteld en het niet werkend toestel ga ik terug sturen met de mededeling dat ik het retour zend (met teruggave geld) en niet ter reparatie, zo heb ik dan toch een nieuw toestel en niet een gerepareerde van 850€ die misschien later nog kuren kan verkopen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *