Samsung Galaxy Note 4 arriveert, maar is aanvankelijk beperkt leverbaar (update: waar wel?)

Update:

Nadat vorig week al duidelijk werd dat de Samsung Galaxy Note 4 in het begin slechts mondjesmaat verkrijgbaar zou zijn, is duidelijk dat de situatie wat langer gaat duren dan een paar dagen. Menig winkel verschoof inmiddels de verwachte leverdatum (flink) op, en hier en daar wordt het toestel – zoals we hieronder al schreven – pas in november verwacht.

Desalniettemin zijn er shops waar het toestel, al dan niet in een specifieke kleur, direct leverbaar is. Zo heeft Typhone de zwarte Note 4 op dit moment op voorraad  (zie HIER), en zowel GSMWijzer (HIER) als StudentMobiel (HIER) hebben de witte variant (en die zijn alweer uitverkocht). Vodafone kan het toestel in beide kleurversies naar eigen zeggen direct leveren (zie HIER), en hoewel hij nog niet op voorraad is, kun je het toestel in ieder geval weer bestellen bij Samsung zelf (zie HIER) – levering wordt dan 30 oktober verwacht.

Wie geen witte of zwarte Galaxy Note 4 wil, maar een roze of bronsgouden variant, moet nog wat langer wachten. Wanneer deze precies zullen arriveren is nog niet bekend.

Oorspronkelijke bericht:

De eerste Samsung Galaxy Note 4 exemplaren zullen vandaag bij hun nieuwe eigenare(sse)n arriveren. Joepie, hoera, en meer van zulks. Toch lijkt het erop dat het toestel de eerste tijd slechts vrij beperkt leverbaar zal zijn – of tenminste niet in aantallen die direct aan de vraag voldoen.

samsung-galaxy-note-4-gc-3

Bij Samsung zelf is de Galaxy Note 4 in ieder geval alweer uitverkocht, terwijl we inmiddels van meerdere winkels hebben vernomen dat ze in eerste instantie slechts een beperkt aantal toestellen beschikbaar hebben – in sommige gevallen amper genoeg om de preorders uit te leveren. Het zou zelfs tot begin november kunnen duren voor er echt ruim voldoende exemplaren arriveren om aan de vraag te voldoen.

Wel is de Galaxy Note 4 vanaf 18 oktober direct te koop in de Samsung Experience Stores van The Phonehouse in Apeldoorn, Amersfoort, Den Haag, Eindhoven en Haarlem. Voor de eerste honderd kopers is er zelfs een speciale combi-deal: een gratis toestel in combinatie met een Vodafone Red Essential abonnement waarop je 15 euro per maand korting krijgt. Meer informatie over deze actie, die alleen op zaterdag 18 oktober geldt, vind je HIER.

Update: ook bij Vodafone aan de Lijnbaan in Rotterdam, en BelCompany aan de Lange Elisabethstraat in Utrecht geldt deze deal op 18 oktober (dank, Ruben!).

Of de leveringstekorten alleen komen door de hoge vraag, of ook door een te beperkte productie is verder niet duidelijk. Uiteraard houden we je hier op GalaxyClub.nl op de hoogte van de situatie. En hoor jij tot de gelukkigen die zijn of haar toestel wel nu al in ontvangst mag nemen: gefeliciteerd! Laat je hieronder even weten hoe hij bevalt?

Voor een overzicht van aanbiedingen check je onze Galaxy Note 4 kopen pagina.

Beste Galaxy Note 4 deals per provider

Reacties

  1. Maarten zegt

    Het lijkt erop toch dat er bijna geen telefoons geleverd zijn in Nederland. De note 4 is nergens meer te krijgen en het ziet er idd naar uit dat dit dus nog weken gaat duren. Dat is toch wel een grote teleurstelling na al die aankondigingen over de geschikbaarheid op 17 okt. Zelf heb de note 4 in de pre-order besteld bij bol.com maar nog niks vernomen over een eventuele verzending. Kan ook zijn dat ik te ongeduldig ben, haha.

  2. Elwin zegt

    Heb de note4 2 weken geleden bij de samsung store besteld, en vanochtend binnen gekregen. Zoals verwacht (heb de note 1,2 en 3 ook gehad) een toppertje! Beter dan dit wordt het volgens mij niet meer. Lege accu in minder dan 1 uur opgeladen, en het toestel ziet en voelt nu echt premium!

      • sygys zegt

        Heb hem vandaag uitvoerig kunnen testen in een meet and greet met ron smeets van mobilecowboys.

        Mij valt hij erg tegen. de hoge pixel dichtheid zorgen ook bij de note 4 weer voor stotterend scrollen door menu’s maps app loopt nog steeds niet vloeiend.

        Bij het eerste keer een snapshot maken met de s-pen liep deze gelijk vast en crashte waarna het maken van snapshots niet meer goed werkte tot een restart van het toestel.

        de matte finish op het aluminium is geen aluminium maat een soort plastic coating. je kunt dit zien omdat de schijdingslijnen bedoelt om de antennes van elkaar te scheiden niet doorlopen over de matte finish maar de matte finish er over heen gaat. ook lijkt deze erop geplakt te zijn.

        De kieren vallen mee op het eerste gezicht. Echter de accu was na een uurtje screen on time al 20% gezakt dit betekend dat je bij lange na niet de 11 uur internet browsen gaat halen zoals wordt geclaimd.

        Een behoorlijke domper voor zo’n duur toestel. Wat in mijn ogen ook nog eens expres schaars wordt gehouden door samsung om een hype te creeren.

        Ik wilde graag de note 4 maar ben erg gaan twijfelen door het (weer) slecht lopende OS, nog meer samsung apps die voor geinstalleerd zijn, het snel leeg lopen van de accu, en de slechte bouwkwaliteit van metalen rand die vooralsnog lijkt te zijn afgewerkt met een kunststof sticker rondom om het matte effect te krijgen. Zeker geen 700+ euro waard in mijn ogen. Succes met het toestel!

  3. Olivier zegt

    Mijn note 4 wordt als het goed is zo aangeboden aan postnl, ligt al vanaf vanmorgen ingepakt bij vodafone te wachten. Moet morgen in huis zijn.

    Mag ook wel aangezien ik op 16 september een pre-order heb geplaatst.

  4. Carla zegt

    Ik zie in advertenties steeds dat hij ook in het roze en goud komt maar op de winkelsites staat alleen zwart en wit. Zouden er wel roze in Nederland komen?

  5. r0mari0__ zegt

    Hier inmiddels ook binnen. Lang getwijfeld of ik wit wel mooi zou vinden maar mooi is hij zeker. Echt weer een klasse vooruit in vergelijking met mijn note 3! Ik zeg kopen!

  6. note4 zegt

    Vanochtend de note 4 gehaald met de aanbieding van vodafone.. Maar nog steeds geen promotiecode ontvangen voor de s view cover, hoe kan dat??

  7. Van 't Einde zegt

    Sinds vandaag de trotse bezitter van de Note 4. Ik was een tevreden gebruiker van de Note 2, Maar deze is veel beter. De S-pen is erg goed en het scherm super gaaf allemaalvan de Note 2, Maar deze is veel beter. De S-pen is erg goed en het scherm super gaaf allemaal.

  8. Rana zegt

    Ik wil heeel graag de note 4 in bronze gold. Maar ik zie overal alleen de black and white. En maar heel weining info over of de andere kleuren überhaupt wel beschikbaar komen en zo ja wanneer!? Sadface:(

  9. Mariska zegt

    Op 12 september een pre-order geplaatst bij typhone.nl, maar zij hebben hem nog niet binnen gekregen zeggen ze. Ze hopen ze vandaag binnen te krijgen… Het zal mij benieuwen. Het enige voordeel is dat ik er maar 509 euro voor heb betaald in combinatie met het verlengen van mijn abbo.

  10. ibo zegt

    halloo wanneer wordt de bronze gold verwacht ? ik wil hem heel erg graag hebben ….ik hoop geen maandje of 2 te wachten …kan iemand mij hier over informeren……

  11. Chris zegt

    Hier ook een probleem met de promotiecode. Afgelopen vrijdag de telefoon opgehaald. Geregistreerd op de site van Samsung. Ik wacht nog steeds op een email…… ik wil die S cover 🙂

    • Annemarie de Boer zegt

      Even aan verwachtingsmanagement doen: als je registreert moet je vervolgens nog kopietjes van aankoopbewijs, barcodes en registratieformulier printen en opsturen naar Samsung. Naar een antwoordnummer, dat dan weer wel. En vervolgens krijg je te zien dat het 6-8 weken kan duren voordat je je cover in huis hebt… Bij mij zijn de papieren gisteren op de post gegaan. Ik ben benieuwd wanneer ik ‘m krijg!

  12. jonathan zegt

    Twee weken geleden besteld op coolblue, eerst was het levering 17/10; op 17/10 bericht het niet geleverd zal worden, maar pas op 22/10 (vandaag). Deze morgen bericht dat levering met onbepaald aantal weken uitgesteld is.. JOY! NOOOOOOOOOOOOOOOOOT! danku coolblue!

    • Kenny zegt

      Idem hier

      Ik heb wel zelf moeten bellen omdat al de hele voormiddag zat te wachten op de koerier.

      Toen zeiden ze dat hij voor onbepaalde duur uitgesteld is. (Besteld n het zwart)

      Op de site van mediamarkt staat er zelfs 17/11 ….

      Zwakke service van coolblue…

    • oscar zegt

      Ik heb em afgelopen zondag besteld, dat was de 18e, toen ging ik naar de samsung site en stond dat die bij Thyphone en Ritel op voorraad was. bij ritel was die 50 euro goedkoper dus heb ik em daar besteld. en ik kreeg na 2 dagen een mail dat er 2 dagen bij op kwamen en ik heb dus gevraagd bij de klantenservice op die dan daadwerkelijk 2 dagen later aankwam maar ze zijden dat ze em ook nog niet eens binnen hadden dus dat kan van mij ook heel lang duren.

  13. Joost zegt

    Ik heb de note 4 nu een aantal dagen in mijn bezit en ben zeer tevreden met dit toestel.

    Het enige minpuntje tot nu vind ik de ontvangst van het mobiele netwerk. Dit zit constant op 1 a 2 streepjes. (waar een ander toestel bijv. op hetzelfde netwerk vol ontvangst heeft)

    Hoe is dat bij jullie?

  14. Tyrell zegt

    Ik wordt er een beetje kansloos van, elke keer maar bellen en dezelfde reactie ”we verwachten hem één deze dagen” wat een kansloze lanchering van een nieuw toestel, hoe lang wil je nog wachten zonder een concrete datum. Ik baal hiervan ik ben al een half jaar aan het wachten op dit toestel en dan is het eindelijk zover…..

  15. Maarten zegt

    Galaxy note 4 (zwart) vandaag ontvangen via Bol.com en 9 sept. besteld in de pre-order. Super blij mee en erg tevreden. Moet wel zeggen dat de lancering erg moeizaam verloopt hier in Nederland.

  16. zegt

    Ieder jaar is het weer wat met Samsung. Vorig jaar kon je een half jaar op de S View Cover voor de Note 3 wachten.
    Daarnaast erger ik me eraan dat de upgrades ieder jaar maar incrementeel zijn. Zo hadden ze op dit moment al veel meer in het toestel kunnen stoppen, maar nee daar wachten ze weer mee tot de Note 5. Waarom bijvoorbeeld niet in alle landen de Exynos 64-bit processor inbouwen als je weet dat Android 5.0 eraan zit te komen welke 64-bit ondersteunt?

    Ik voorspel nu al dat het met de upgrade naar Android 5.0 ook niet zal vlotten. Lekker maken met Twitter foto’s en dan vervolgens nog een half jaar moeten wachten. Dit is immers ieder jaar hetzelfde liedje bij Samsung. En als de update er dan eindelijk is, dan zal de telefoon wel zoals gewoonlijk weer langzamer zijn geworden en wordt de accu leeg getrokken.
    Over lekker maken met Twitter-foto’s gesproken… Hoe zit het dan met die verwijzing naar die iris-scanner…? Nee, natuurlijk betrof het hier gewoon weer lekkermakerij.

    Op het gebied van klantgerichtheid is Samsung een schande. Het is dat het qua specificaties nog steeds de beste telefoon van dit moment is, daarom schaf ik hem aan. De levering moet echter niet te lang meer op zich laten wachten, anders stap ik uit ergernis over op Apple.

  17. Bianca Borchardt zegt

    Besteld bij belsimpel en verwacht deze de 17e te krijgen. Dit was echter niet het geval maar alsnog gisteren de 22e gekregen terwijl ze zelf verwacht hadden deze pas de 22e binnen te krijgen. superblij mee supertoestel

  18. Jonker zegt

    Mijn Samsung Galaxy Note 4 White ontving ik twee dagen geleden van WWW REDCOON NL
    Ik zat met ongeduld te wachten op dit toestel, dan eindelijk zo ver.
    Het gebruiksgemak, de nieuwe look t.o.v. S3 en het lichte gewicht van het toestel charmeert meteen op eerste gezicht.
    Achteraf bezien nam ik een juiste, en goede keuze voor dit toestel.
    Komende tijd nog veel uit te proberen, o.a.: MHL naar Beamer e.a. accessoires.
    Echte aanrader voor wie nog moet beslissen en aan het zoeken zijn.

  19. zegt

    Ik heb mijn Note 4 inmiddels binnen, ben er erg blij mee. Ik had mij voor 18 oktober aangemeld voor de gratis S view Cover en zou hiervoor een promotiecode ontvangen, deze heb ik nooit gehad.. Heb hier verschillende Samsung en GSMwijzer medewerkers over gesproken, niemand die mij hiermee kan helpen. Zo wordt de S view Cover helaas door mijn neus geboord.

    Vind het erg jammer dat je bij deze immens grote bedrijven niemand kan spreken, die boven de situatie uit kan stijgen en kan zeggen: ‘Ja, hier is iets fout gegaan aan onze zijde, ik begrijp je situatie, ik zorg dat jij je S view cover alsnog ontvangt. Ik ben blij dat ik dit binnen mijn eigen bedrijf wél goed geregeld is, een goede service is de backbone van mijn eigen bedrijf, kon Samsung dat ook maar zeggen..

    Dennis Beckx

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *