Eerder deze week was al een nieuw reclamespotje voor de Samsung Galaxy S2 te zien. Tijdens de officiële presentatie die Samsung dinsdag hield voor de Galaxy S2 maakte de Koreaanse fabrikant bekend voor de nieuwe Galaxy S2 de grootste media campagne te lanceren die ze ooit voor een telefoon heeft ingezet. Als het aan Samsung ligt is niemand begin mei meer veilig voor het goede nieuws: de Galaxy S2 moet simpelweg het populairste toestel van 2011 worden – radio, televisie, kranten: alles wordt ingezet om Samsung's ambities kenbaar te maken.
Wijzelf denken – uiteraard- dat Samsung een goede kans maakt om het succes van de eerste Galaxy S op zijn minst nog eens dunnetjes over te doen met de S2. Opvallend is wel dat de er zoveel moeite wordt gedaan voor één telefoontoestel – binnen Samsung's volledige spektrum van activiteiten toch maar een erg klein onderdeel van het geheel. Dit toont in ieder geval aan dat hi tech mobiele telefonie nog steeds sterk in de lift zit. En nu maar wachten tot iedereen overal in Nederland bij iedere provider ook een netwerk heeft wat de HSPA+ datasnelheden kan bieden.
Rob says
Welke providers bieden nu HSPA+ aan?
Arthur Dent says
Vodafone is voor zover wij weten het verst met het uitrollen van een HSPA+ netwerk, maar de beschikbare snelheid is nog lang niet overal maximaal te noemen. Check hun dekkingsgraad bijvoorbeeld…
Sven ten Dam says
JA! Deze telefoon heb ik dinsdag al besteld! lekker hoor
Rob says
Owwkee…. HI heeft dan geen HSPA netwerk? Want ik zit nog bij HI tot augustus maar zou eind mei wel kunnen verlengen en dan wil ik graag de Samsung Galaxy SII nemen
Chofny Sadhoe says
NUUUUUU ik ben i gprs zone !!!!!!
Kurdhawler says
volgende week ik ga koop van Samsung Galaxy SII 1.2 GHz voor 539.- euro…