Inmiddels kun je Samsung Galaxy S10 alweer een jaar kopen in Nederland. Hoe vind je de beste Galaxy S10 aanbieding tussen alle het woud van alle deals? Hieronder zetten we belangrijkste winkels en onze prijsvergelijkers op een rij – en kijken of er ergens nog een leuke actie is.
Samsung Galaxy S10 kopen
De Galaxy S10, S10 Plus en S10e werden begin 2019 officieel onthuld. Als je ons Galaxy S10 nieuws een beetje volgt, dan ben je al een hoop te weten gekomen over de toestellen. Check ook onze uitgebreide Galaxy S10 review voor heel veel meer informatie en ervaringen. Misschien heb je ook onze Galaxy S10 tips gecheckt, en zo een voorproefje van de S10 gekregen. Als je weet dat de S10, S10 Plus of S10e jouw volgende telefoon wordt, moet je alleen nog de (voor jou) beste aanbieding vinden.
Wil je je liever niet beperken tot één winkel, maar uitgebreide prijzen vergelijken? Lees dan verder.
Uitgebreid prijzen vergelijken
Zeker als je een high end toestel als de Galaxy S10 aanschaft, dan kan het al snel de moeite lonen eerst prijzen te vergelijken. Wil je gewoon de goedkoopste aanbieding voor een losse S10, S10e of S10 Plus? Check dan onze overzichten:
Aanbiedingen i.c.m. abonnement
Het bovenstaande geldt nog eens dubbel en dwars als je jouw S10 het liefst in combinatie met een abonnement koopt. Als je direct de scherpste deals per provider wilt zien, kun je in de tabel hieronder terecht. Uitgebreid aanbiedingen vergelijken doe je in onze overzichten:
Pro-tip: kies ‘Geen BKR registratie' als je alleen ‘BKR-vrije' deals wilt zien.
Beste Galaxy S10 aanbiedingen per provider
Galaxy S10 BKR-vrij
Wil je het liefst gewoon deals zien zonder verdere BKR-checks en registratie? Selecteer dan direct de optie Geen BKR registratie onder het kopje Zonder BKR registratie? Je zult dan wel deel van de telefoon direct bij het afsluiten moeten afrekenen – maar tot €250 kun je alsnog via je abonnement betalen. Daardoor hoef je nu niet direct de gehele aanschafprijs van jouw S10 te betalen.
Gerald Cooks says
I per-ordered my s10+. through voadafone. How do I claim my gratis wireless earbuds?
Bert says
Hallo Gerald, ik weet niet of jij al een reactie gehad, hebt, Maar ik zit met de zelfde vraag, ik heb ook mijn S10+ in de actie periode besteld, voor de gratis Buds. Als ik naar Vodafone bel, vertellen ze mij , dat het een samsung actie is. Maar als ik naar Samsung bel, wordt de verbinding verbroken na 7 minuten (als de wachttijd 8 min. is, volgens het bandje) Als de wacht tijd 3 minuten is, wordt de verbinding na 2:30 min. verbroken, al met al heel vervelend.
Nu heb ik vanavond weer geprobeerd de buds te claimen via de Samsung Member app. op de telefoon, Waar de app vanmiddag niet reageerde, krijg ik nu de melding, dat ik niet voor deze actie in aanmerking kom. Ik SNAP ER OOK GEEN FUCK meer van????. Als jij meer duidelijkheid hebt, zou je mij dat dan willen laten weten?
B.v.d., M.vr.gr. Bert, Hardenberg
Maarten says
Zelfde verhaal hier.
Ik weet niet welk van al mijn documenten geldt als pre-order bewijs.
rachel says
ik heb een screenshot van me mail van de mediamarkt mee gestuurd
rachel says
je moet het via de app samsung members en dan naar mijn voordelen dan kan je het aanvragen
Anneke says
hoi Bert. en Rachel.
er zit een app op je telefoon, wat heet samsung members
tik hierop.. je ziet de buds. met links ernaast. claim jouw wireless galaxy buds. in het wit zie je het woord CLAIMEN. TIK HIER OP. je moet je eerst inloggen met je samsung account. de rest wijst zich vanzelf. let op. je moet een bewijs van pre order hebben. van de winkel waar je de telefoon gehaald hebt. succes. .
Martijn says
Huichelarij ten top, je had je moeten registreren in actie periode. En dan nu claimen met je imei. Wat een hufterzooi weer. Morgen kpn bellen!
nana says
Hoi Martijn,
Dat is niet zo, je kunt gewoon voor 9 april met je nieuwe Samsung naar de app Samsung Members en dan kies je het tabblad voordeel en dan kun je ze gewoon aanvragen. Ik had geen problemen.
Sarina says
Wat is jullie pre order?
Wat sturen jullie mee als je online hebt besteld?
Peters says
Heb inderdaad alleen een mail met bedankt voor je bestelling. Heb geen pre order datum. Echter ziet Tele2 wel in het systeem dat ik netjes op tijd was maar kunnen me geen bewijs geven daarvan en een screenshot van hun scherm mag niet. Echt belachelijk. Laten me gewoon stikken
Michel Groenheijde says
Heb je geen factuur gehad? Ook niet als bijlage bij de bedankt voor je bestelling-mail?
Michael Bolderdijk says
Kan dat claimen alleen via de app
maarten says
en de app reageert niet: loopt vast!
Janny Holleman says
Ik heb anderhalve dag ermee bezig geweest met mijn partner Nadat ik de Samsung 10+ heb ontvangen Moet je op je nieuwe toestel de Samsung members app downloaden via play store En dan de stappen volgen van gratis buds claimen Zo moet je een bewijs van je provider toevoegen dat je het toestel besteld heb De tweede stap is je EANCode eerste streepjes code op je doosje van je smartphone En de imeicode de tweede streepjescode op het doosje van je smartphone een foto ervan maken en uploaden En stap drie waar en wanneer je je smartphone gekocht heb en dan alles bevestigen En dan krijg je daarna binnen 24 uur een bevestigingsemail dat je binnen 6 weken je gratis bugs geleverd krijg Dus het is een heel gedoe om ze gratis te krijgen
Mark says
Misschien 5 minuten mee bezig geweest. Wat een gezeur op deze pagina.
Jeannette says
Ontzettend bedankt voor deze uitleg, Janny!
Ik was al tijden aan het zoeken hoe het moest en welke ingang ik daarvoor nodig had en ik denk dat ik zonder jouw uitleg er zelf ook niet zo snel uitgekomen was…
Patrick says
Ja inderdaad via die samsung members app.Heel simpel aanklikken. Gegevens invullen en klaar. Binnen 6 weken ontvang je dan de galaxy buds
Peter says
Als ik bij mij naar de Members App ga dan vragen ze gelijk toestemming naar je toestel.
Is toch raar dat ik dat toesta….dus eigenlijk kom ik niet verder
Timothy says
Ik ben vandaag voor de weet ik niet hoeveelste keer het aan het proberen. Een beetje bedrijf doet dit op een nette en vooral klantvriendelijke manier. Die members app van samsung is echt drama. Telkens zijn mijn afbeeldingen incorrect. Die app is non stop aan het laden? Ik weet niet maar met zo’n processor moet dit wel sneller gaan. Ik kom er nog steeds niet doorheen. Dan had ik nog enigszins gehoopt dat het systeem een cache onthoudt… zodat ik nog 10000x die Imei en dan opnieuw hoef in te voeren. Maar ook dat is drama.
Sheryl says
Ik krijg steeds de Melding dat de EAN code niet goed is
Cengiz says
Ik ben heb ook promotie bude aan gevraagt maar zonder resultaat jammer
Sjaak says
Vandaag de Samsung S10 gehaald bij KPN Den Bosch
Toestel los gekocht voor €672,- en kreeg als update het 512 GB model mee
Erg blij mee want ik was bijna voor de One Plus 6T gegaan maar dit was een super koopje.
Sjaan says
Google zoek samsung promoties. Dan scrollen tot de S10 dan de stappen volgen. Je kan nog tot 16dec de earbuds claimen.
Actie zelf liep tm 2dec.