• galaxyclub-logo-mobile
  • Dé onafhankelijke Galaxy experts

Galaxy Club - dé onafhankelijke Samsung experts

Vergelijk alle Galaxy prijzen en abonnementen, lees het laatste nieuws en de beste tips, en volg alle updates voor jouw Samsung telefoon.

Dé onafhankelijke Galaxy experts
  • Galaxy Club
  • Inruilen
    • Galaxy verkopen
    • iPhone verkopen
    • Ander merk…
  • Prijzen vergelijken
      • Acties
        • Samsung Galaxy S26 aanbiedingen: gratis tablet, korting
        • Samsung Galaxy S25 aanbieding: gratis JBL
        • Samsung Galaxy A57 aanbiedingen: nu al met korting
        • Samsung Galaxy A37 aanbiedingen: in prijs gedaald
        • Samsung Galaxy A17 aanbiedingen
        • Samsung Galaxy Z Fold 7 aanbieding: kopen, of wachten op de Fold 8?
        • Samsung Galaxy inruilen: nu extra geld terug voor je telefoon
      • Toestellen
        • Abonnement vergelijken
          • Samsung Galaxy S26(+) met abonnement
          • Samsung Galaxy S26 Ultra met abonnement
          • Samsung Galaxy A57 met abonnement
          • Samsung Galaxy A37 met abonnement
        • Middenklasse €200-€500
          • Galaxy A57 los toestel
          • Galaxy A37 los toestel
          • Galaxy A56 los toestel
          • Galaxy A36 los toestel
          • Galaxy S25 FE los toestel
        • High-end €500-€1000
          • Galaxy S25-serie los toestel
          • Galaxy Z Flip 7 los toestel
        • Premium >€1000
          • Galaxy S26-serie los toestel
          • Galaxy Z Fold 7 los toestel
      • Verkopen/inruilen
  • Tips
  • Reviews
    • Meest gelezen:
    • Samsung Galaxy S26 Ultra review
    • Samsung Galaxy A57 review
    • Samsung Galaxy Buds4 Pro review
    • Samsung Galaxy A17 review
    • Samsung Galaxy Z Fold 7 review
    • Samsung Galaxy A36 review
    • Alle Samsung reviews
  • Updates
    • Alle Samsung updates in NL
    • Informatie over de beveiligingsupdates
    • Alles over de One UI 8.5-upgrade
    • Tot wanneer krijgt jouw Samsung Galaxy telefoon updates?
  • Nieuws
  • Telefoons
      • Samsung telefoons
        • Galaxy S serie
          • Samsung Galaxy S26 en S26+
          • Samsung Galaxy S26 Ultra
          • Samsung Galaxy S25
          • Samsung Galaxy S25 Ultra
          • Samsung Galaxy S25 Edge
          • Samsung Galaxy S25 FE
          • Samsung Galaxy S24 FE
        • Galaxy Z serie
          • Samsung Galaxy Z Fold 7
          • Samsung Galaxy Z Flip 7
          • Samsung Galaxy Z Fold 6
          • Samsung Galaxy Z Flip 6
        • Galaxy A serie
          • Samsung Galaxy A57
          • Samsung Galaxy A56
          • Samsung Galaxy A37
          • Samsung Galaxy A36
          • Samsung Galaxy A26
          • Samsung Galaxy A17
          • Samsung Galaxy A16
          • Samsung Galaxy A55
      • Verwacht
        • Samsung Galaxy Z Fold 8
        • Samsung Galaxy Z Fold 8 Ultra
        • Samsung Galaxy Z Flip 8
      • Tabs & Wearables
        • Wearables
          • Samsung Galaxy Buds 4 (Pro)
          • Samsung Galaxy Watch Ultra
        • Tablets
          • Samsung Galaxy Tab S11 (Ultra)
          • Samsung Galaxy Tab S10+ en Ultra
Tip: Voeg GALAXYCLUB.NL toe als favoriete Google-nieuwsbron!

Galaxy Club / Samsung / Galaxy S2 / Speculatie rond de Android 4.0 update voor de Galaxy S2

Speculatie rond de Android 4.0 update voor de Galaxy S2

2 april 2012 Door Adam 60 Reacties

Geruisloos sprong de kalender afgelopen weekend op 1 april. Hiermee kwam een einde aan het eerste kwartaal van 2012, het kwartaal waarin Samsung haar Android 4.0 update voor de Galaxy S2 zou aanbieden. In tegenstelling tot wat her en der geroepen wordt is er nu pas sprake van vertraging – Samsung zelf had namelijk nooit een precieze datum – behalve ‘1e kwartaal 2012' – gecommuniceerd (zie voor meer hierover HIER).

Natuurlijk zijn wij wel erg benieuwd naar de reden van deze vertraging, en Samsung zelf houdt vooralsnog de kaken stijf op elkaar. Opvallend genoeg kwam er vandaag in Polen een versie van de Android 4.0 ROM online in Kies met de codenaam i9100XXLPS. Maar Polen was één van de weinige landen die half maart al de update hadden ontvangen – de ROM met codenaam i9100XXLPQ. Met andere woorden: in Polen heeft Samsung kennelijk een vernieuwde update uitgerold.

En dus lijkt het ons dat er – bij benadering en uitermate speculatief, dat moge duidelijk zijn – het volgende aan de hand is: Samsung gebruikt de feedback op de eerste update golf om snel nog wat te sleutelen aan de nieuwe ROM, alvorens deze uit te rollen in de echt grote markten (en Nederland). Tot nu toe is het niet zo duidelijk wat er precies veranderd of verbeterd is in de XXLPS ROM, ten opzichte van de XXLPQ versie. De veranderingen zijn in ieder geval niet direct zichtbaar. Wat ons betreft kan dit erop duiden dat er eerder sprake is van optimalisaties – snelheid? energieverbruik? – dan van ingrijpende wijzigingen. In ieder geval schijnt de nieuwe ROM erg goed te werken maar dat deed de LPQ ROM bij ons ook – na ruim twee weken fulltime gebruik kunnen we melden dat batterijduur en snelheid meer dan prima zijn op ons testtoestel.

Al met al lijkt het er dus op dat Samsung nog wat last-minute verbeteringen heeft aangebracht, of nog aan het aanbrengen is, alvorens de update in veel meer landen aan te bieden. Voorlopig houden wij hier ons mond over de update, totdat deze daadwerkelijk in Nederland beschikbaar is – nog meer speculatie dan we nu al doen wordt niemand beter van tenslotte  😉

(via @SamKiesUpdates en XDA)

Lees verder...

  • Samsung Galaxy J7 2016 begint aan update naar Android 8.1 Oreo
  • Samsung Galaxy J5 2017 krijgt Android 8.1 Oreo update in Nederland
  • PSA: nog geen Android Pie voor de Samsung Galaxy S8 deze maand
  • Samsung Galaxy J7 2017 krijgt update naar Android 8.1 in Nederland
  • Samsung start uitrol Galaxy S8 update naar Android 9 Pie - in Duitsland

Categorie: Nieuws, Samsung Galaxy S2

Reacties

  1. ZwollieBoy zegt

    2 april 2012 om 21:32

    Woehoe nieuws! 🙂

    Beantwoorden
    • Arthur Dent zegt

      2 april 2012 om 21:42

      Naja, laten we zeggen speculatie bij gebrek aan nieuws 🙂

      Beantwoorden
      • ZwollieBoy zegt

        3 april 2012 om 08:11

        😉

        Beantwoorden
  2. Bob Oude Essink Nijhuis zegt

    2 april 2012 om 21:39

    Lang leve de custom roms 🙂

    Beantwoorden
  3. Jp zegt

    2 april 2012 om 22:30

    WNed, kan je svp weer zon pakketje maken met Wned I9100OXALPS software.

    Dan weet ik zeker dat het goed komt, ben beetje huiverig maar met de vorige van jou ging het goed!!

    Beantwoorden
    • FVB Izegem zegt

      3 april 2012 om 08:32

      HOI,
      is helemaal niet nodig,als je alles precies gedaan hebt wat Wned voorschreef en je hebt een account aangemaakt bij Samsung, dan kan je (ik heb het in ieder geval deze morgen gedaan) via de update van de telefoon ,de laatste versie zijnde I9100OXALPS op je telefoon krijgen
      groetjes
      Frank

      Beantwoorden
    • Edwin zegt

      3 april 2012 om 09:20

      Kan iemand mij vertellen waar ik de werkwijzen van WNed kan terugvinden?
      Alvast dank!

      Beantwoorden
      • jp zegt

        3 april 2012 om 09:56

        Ja maar de S2 van mijn zus is nog niet geupdate. kan ik dan gewoon alle stappen van Wned volgen en ipv i9100XXLPQ , i9100XXLPS downloaden en die selecteren?

        Beantwoorden
      • jp zegt

        3 april 2012 om 09:58

        WNED werkwijze:

        In dit pakketje zit het volgende.

        1: uitleg
        2: Odin3_v1.85
        3: I9100XXLPQ_I9100OXALPQ_XEO
        4: KERNEL_XXLPQ
        5: modem_XXLPQ

        Ik heb de upgrade met succes uitgevoerd maar ik ben natuurlijk niet de leverancier dus gebruik is voor eigen risico.

        (virusvrij)

        http://www.wned.nl/Complete_package_I9100XXLPQ_(Official_Final_Build).zip

        er is dus nu een nieuwere versie: i9100XXLPS

        Beantwoorden
        • Stan zegt

          3 april 2012 om 11:27

          Ik heb deze werkwijze ook gevolgd alleen kan ik niet updaten via de telefoon. Ja ik heb ook een samsung account. Niet aangemaakt, dat had ik al. Misschien wel daarom?
          Zijn er anderen met het zelfde probleem?

          Beantwoorden
        • Erikje zegt

          6 april 2012 om 19:54

          ik vind deze procedure te complex. Als je vanaf XDA download hoef je maar 1 file te flashen en niet 3.

          Beantwoorden
  4. Jp zegt

    2 april 2012 om 22:31

    Ik vind wel een nuttig bericht, snap het nu een beetje waarom hij vertraging heeft, was dus wat mis met de oude versie van ics

    Beantwoorden
  5. bas zegt

    2 april 2012 om 22:40

    Gerucht*

    Beantwoorden
  6. Dr. Dré zegt

    3 april 2012 om 07:34

    De unbranded S2 van mijn vrouw is vijf dagen geleden via kies geupdate naar ICS en is dus wel beschikbaar al in Nederland! Mijn branded S2 lukt nog niet.

    Beantwoorden
    • jp zegt

      3 april 2012 om 09:53

      Nee voor Nederlandse toestellen nog niet beschikbaar, dan heeft je vrouw een buitenlands toestel.

      Beantwoorden
  7. Robertjan zegt

    3 april 2012 om 08:50

    Toch vind ik het schandalig dat Samsung geen bericht geeft. Ze hebben hun deadline niet gehaald en geven geen reden voor vertraging. Zo komt het dus over alsof ze hun afspraken niet zo serieus nemen. Een kort berichtje had er op z’n minst wel uit gekund. Samsung gaat erg slecht om met hun vlaggenschip! Maar goed, lang leve het zelf kunnen flashen van ROMs, heb nu de officiële manier via Kies achter mij gelaten en de Poolse versie erop gezet. Werkt prima: geen reboots meer onder wifi en de telefoon lijkt sneller te werken.

    Beantwoorden
    • jjp zegt

      5 april 2012 om 06:18

      Heb net ook toestel aangekregen maar is een pools model. Is daar enig verschil of beperkingen met het nederlandse model

      Beantwoorden
  8. RS zegt

    3 april 2012 om 09:45

    Weet iemand of het flashen van de stock roms toepasbaar zijn op de i9100G of alleen op de i9100?

    Ik heb namelijk 2 weken geleden een i9100G versie ontvangen in plaats van de i9100.

    Beantwoorden
    • Arthur Dent zegt

      3 april 2012 om 10:21

      Nee, de G is een technisch nogal ander toestel en de ROMs voor de gewone 9100 werken daar niet op…

      Beantwoorden
  9. ries zegt

    3 april 2012 om 10:44

    heb vandaag de 3e update van KIES gehad.
    in een maand tijd.
    elke keer denk ik, JA, DAAR KOMTIE, maar neehoor………………

    wel kreeg ik vandaag de melding via kies om de firmware te updaten.
    klik ik het aan………………………

    een venster met de melding: initialisatie niet ondersteund door GT-I9100.

    schiet dus ook niet echt op.

    we wachten gewoon rustig verder, meer kunnen we niet, en druk maken heeft geen zin.

    voor degene die zich er wel druk over maken, sterkte en succes……………………

    Beantwoorden
  10. mitch zegt

    3 april 2012 om 10:48

    ik heb net een nieuwe kies update gekregen dat moet wel ics zijn whoopwhoop

    Beantwoorden
    • JP zegt

      3 april 2012 om 11:03

      kies update wil nog niet zeggen ics…. whaaap whaaap

      Beantwoorden
    • mitch zegt

      3 april 2012 om 11:10

      ja man wheepwheep

      Beantwoorden
      • jp zegt

        3 april 2012 om 11:31

        hij is er nog niet hoor (of je hebt een buitenlands toestel) whipp whipp

        Beantwoorden
      • ZwollieBoy zegt

        3 april 2012 om 16:55

        Neeh joh , Whatsapp 🙂

        Beantwoorden
  11. RPAV zegt

    3 april 2012 om 10:49

    Zoals velen hier heb ook ik mijn S 2 geupgrade met het pakket van WNED.

    Nou heb ik na enig speurwerk de download kunnen vinden van de nieuwste versie (i9100XXLPS) mijn vraag is of ik hetzelfde trucje kan uithalen en dan de nieuwste versie op mijn telefoon kan zetten met Odin?

    Dus alles hetzelfde doen als bij de upgrade van WNED maar dan ipv i9100XXLPQ, i9100XXLPS selecteren bij PDA…….

    Iemand die het aan durft? Of weet of dat met succes kan werken?

    http://www.hotfile.com/dl/151777801/8421dd9/I9100XXLPS_I9100OXALPS_XEO.zip.html

    thanks!

    Beantwoorden
    • Peter zegt

      3 april 2012 om 12:21

      Als je nu xxlpq erop hebt staan kan je gewoon naar softwareupdate gaan en dan update hij naar xxlps.

      Beantwoorden
    • jp zegt

      3 april 2012 om 12:22

      dat vraag ik me ook af, iemand?

      Beantwoorden
  12. jp zegt

    3 april 2012 om 12:24

    I9100XXLPS Download (Thanks To SamMobile!)
    Base Firmware: I9100XXLPS (4.0.3)
    Region Poland (XEO)
    Carrier: NA (Unbranded)
    Build Date: 25th March 2012
    Modem: XXLPS
    CSC: OXALPS
    Change List: 294511
    Kernel Version: 3.0.15

    Instructions For Flashing ICS:

    Extract the firmware
    Open the included Odin
    Put your device in Recovery MODE (Home + Volume up + Power)
    Wipe Data/Factory reset
    Wipe Cache
    Take Out Your battery & put it back in
    Put your device into Download MODE (Home + Volume Down + Power)
    Click PDA and select *.tar.md5
    Then finally click START!

    Instructions For Rooting ICS :

    Extract the Rooted Kernel
    Open the included Odin
    Put your device into Download MODE
    Click PDA and select CF-Root-SGS2_*-v5.3-CWM5.tar
    Then finally click START!

    link: http://www.hotfile.com/dl/151777801/8421dd9/I9100XXLPS_I9100OXALPS_XEO.zip.html

    Beantwoorden
  13. heeres zegt

    3 april 2012 om 13:31

    net de officiele updat gehad via kies. En jawel het is ICS.
    Dus in Belgie is het vandaag officieel van start gegaan.

    Beantwoorden
    • jp zegt

      3 april 2012 om 14:02

      welke versie nr Heeres? (code vd update)

      Beantwoorden
  14. jp zegt

    3 april 2012 om 14:19

    luxemburg en Australie hebben hem vandaag gekregen

    bron : http://twitter.com/#!/samkiesupdates

    Beantwoorden
  15. charlie zegt

    3 april 2012 om 14:23

    Laat hem dan please ook in NL uitkomen (A)

    Beantwoorden
  16. J.J. Voskuil zegt

    3 april 2012 om 15:02

    Quasi-on-topic: weer een KIES-update.. de tweede in een paar dagen.

    Beantwoorden
    • Marc zegt

      3 april 2012 om 15:54

      Yup, wel kies update. Geen ICS… Zucht…

      Beantwoorden
  17. Kvn zegt

    3 april 2012 om 15:55

    Vandaag alleen een KIES update gehad naar 2.3.xxxx .Opmerkelijk hierbij vond ik dat er een melding kwam over het synchroniseren van gegevens van apple apparaten. Zie de link hieronder (screenshot van deel van KIES)

    http://www.tiikoni.com/tis/view/?id=92d7ece

    Zou dit nieuw zijn? Had de melding nog niet eerder gekregen.

    Beantwoorden
  18. eric zegt

    3 april 2012 om 16:05

    Heb hem net geupdatet via kies in Belgie is ie er eindelijk!!!!!

    Beantwoorden
  19. Rens zegt

    3 april 2012 om 17:06

    @Eric, de officiële android 4 update staat nu via kies op je telefoon?

    Beantwoorden
  20. IanOnline zegt

    3 april 2012 om 17:17

    En eric, is dat de Nederlandstalige versie?? Dan zouden we er in Nederland toch ook niet al te lang meer op hoeven te wachten….. neem ik aan…….??????????

    Beantwoorden
    • charlie zegt

      3 april 2012 om 17:22

      Tsja, Nederland zou lijkt me deze week moeten komen aangezien België en Luxemburg wel al uit zijn. Misschien vanavond wel 😀

      Beantwoorden
  21. ZwollieBoy zegt

    3 april 2012 om 17:33

    Mooi man!

    Kies of ota?

    Beantwoorden
  22. stefan (BE) zegt

    3 april 2012 om 18:19

    tja, Belgie lijkt aan de beurt te zijn 🙂
    Kies geeft aan; PDA:LP4/PHONE:LPS/CSC:LP1 (LUX)
    MET een button “firmware upgrade”
    M’n GSM battery is maar 60% vol, dus ben nog aan’t opladen. Ik veronderstel dat dit genoeg is, maar ja. Je weet nooit als er iets mis loopt, dan kan ik verder blijven proberen…
    Tja, samsung, MOEST dit zooooo lang duren?
    Hopelijk krijgen we ooit android 5 en wat sneller…
    ICS is kwa uiterlijk blijkbaar niet zo verschillend van de vorige versies…

    Beantwoorden
  23. Michael zegt

    3 april 2012 om 18:26

    Hier staat de Rom welke in belgie en luxemburg wordt gebruikt.

    Ik heb hem geflashed via ODIN en werkt naar behoren !
    http://www.hotfile.com/dl/151856376/af53831/I9100XWLP4_I9100LUXLP1_LUX.zip.html

    Beantwoorden
    • stefan (BE) zegt

      9 april 2012 om 14:30

      werkt ook gewoon via KIES…

      Beantwoorden
  24. Robin Goossens zegt

    3 april 2012 om 19:53

    net ook update gedaan naar ICS via kies en die via men IMAC !! goed zo samsung , vorige keer verliep het minder goed .

    Dit in Belgie

    Beantwoorden
  25. erik zegt

    3 april 2012 om 20:40

    Kan ik die van belgië ook op mijn s2 flashen ?

    Beantwoorden
  26. Roberto zegt

    3 april 2012 om 22:05

    Ik heb de poolse rom draaien en ik moet zeggen dat er wel problemen zijn ,

    Het toetsenbord stopt soms met werken en werkt daarna na een reboot weer , voor de rest werkt hij wat sneller en met 3g en wifi geen onverwachte reboots meer.

    Face unlock is wel geinig maar daar blijft het wel bij

    Beantwoorden
  27. Ben zegt

    4 april 2012 om 08:34

    ICS is gisteravond beschikbaar gesteld. Heb inmiddels via Kies geupdate.

    Beantwoorden
  28. Barry zegt

    4 april 2012 om 12:16

    hmm krijg nog geen update … in nederland duurd lang heeft iemand hem in nl al dan?

    Beantwoorden
    • Ben zegt

      5 april 2012 om 15:02

      Zit in Nederland (Hilversum). Heb blijkbaar een importtoestel. Zie dat de (LUX) versie is geïnstalleerd. Werkt overigens goed. Geen spontane reboots meer. Batterij lijkt ook langer mee te gaan bij normaal gebruik. Wel een aantal zaken opnieuw moeten instellen/installeren (connectie carkit / sygic navigatie). Ook icoontjes opnieuw moeten indelen. Na de update was mijn oorspronkelijke indeling verdwenen. ICS ‘voelt’ verder goed aan.

      Beantwoorden
  29. Marco zegt

    4 april 2012 om 12:26

    @ ben ik heb net gekeken bij mij nog geen update via kies

    provider Vodafone

    Beantwoorden
    • Barry zegt

      4 april 2012 om 12:50

      ik heb trouwens kpn ,

      Beantwoorden
  30. Rudy zegt

    4 april 2012 om 19:22

    Net de werkwijze van WNed gevolgd…nu doet mn telefoon niks meer!! HELP!!

    Alles gedaan volgens de uitleg, maar mn telefoon gaat niet meer aan..kan iemand mij helpen??

    Beantwoorden
    • Erikje zegt

      8 april 2012 om 17:58

      als je je telefoon nog wel in download mode kan krijgen dan kan je een firmware downloaden van xda ( http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1075278) en volgens de instructies flashen. De procedure van xda is eenvoudiger want je hebt maar 1 file nodig.

      Kies wel een firmware uit met de xeu csc zodat Nederlands er in elk geval op staat.

      Beantwoorden
  31. Erik zegt

    5 april 2012 om 17:03

    Via Kies (2.3.012035_16) aan de PC alleen de melding dat “Initialisatie niet ondersteund door GT-I9100

    Beantwoorden
  32. Dave zegt

    9 april 2012 om 10:52

    Ik heb de poolse firmwire, alleen heb ik nu QWERTZ inplaats van QWERTY en is de cancel en de ok button omgedraaid :/

    Beantwoorden
  33. Merijn Peters zegt

    11 april 2012 om 09:09

    Heb nu net mn mobiel eindelijk na 3 weken terug van reparatie, en zie dat ics nog steeds niet uit is.. -.- Kan ik ook gew via samfirmware.com de luxemburge ics downloade en via odin op mn mobiel zetten? Of kan da niet?

    Beantwoorden
    • jp zegt

      11 april 2012 om 09:13

      ja dat kan prima

      Beantwoorden
  34. Ricardo zegt

    11 april 2012 om 13:05

    T-Mobile NL geeft de update voorlopig nog niet uit, helaas. Ze hebben een bug gevonden in de update die Samsung eerst dient te fixen. Fijn dat ze goede kwaliteit willen leveren, gaat alleen dus nog wel een onbepaalde tijd duren.
    Bron is T-Mobile Webcare.

    Beantwoorden
  35. Roy Wasse zegt

    12 april 2012 om 22:05

    Indien je bij het kiezen van de upgrade optie een initialisatiefout krijgt, dan moet je in menu instellingen->applicaties->ontwikkeling de optie ‘USB fouten opsporen’ even uitzetten. Pas hierna vond Kies bij mij de firmware upgrade

    Beantwoorden

Geef een reactie Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

MEER DEALS

Samsung Galaxy S26 aanbiedingen: kopen, prijzen, korting

Aanbiedingen: Samsung Galaxy S26 met extra korting en een gratis tablet

Samsung Galaxy S25 aanbiedingen

Samsung Galaxy S25 aanbiedingen: flink goedkoper én gratis JBL-speaker

Samsung Galaxy S24 inruilen of verkopen

Actie: extra inruilwaarde als je nu je Samsung Galaxy verkoopt (of koopt)

Samsung Galaxy A57 aanbiedingen

Samsung Galaxy A57 aanbiedingen: JBL-speaker cadeau en korting

Samsung Galaxy A37 aanbiedingen

Samsung Galaxy A37-aanbiedingen: nu met gratis JBL-speaker

POPULAIRSTE GALAXY S26 ABO’S:

Laatste updates in NL

One UI 8.5-update beschikbaar op Samsung Galaxy A54, A34, meer (aanvulling)

Volgende Samsung Galaxy A-generatie krijgt update naar One UI 8.5 – en de Tab S9

Deze Samsung-tablets en -telefoons krijgen deze week de One UI 8.5-update

Twee Galaxy A-telefoons krijgen Samsungs One UI 8.5-update – en de eerste Xcover

Samsung Galaxy S22 en Flip/Fold 4 krijgen update: nieuwe patch, geen One UI 8.5

Meer firmware updates

Laatste reacties

  • Michel Groenheijde op Samsung telefoons krijgen tweede Google Play-update in week tijd
  • Jeroen op Samsung telefoons krijgen tweede Google Play-update in week tijd
  • Kees op Samsung-telefoons en -tablets krijgen nu nieuwe Google Play-update
  • ejaz sanwal op One UI 8.5-update beschikbaar op Samsung Galaxy A54, A34, meer (aanvulling)
  • Mark De Quidt op Bugs op je Galaxy Watch met One UI 8? Samsung werkt aan fix

Over GalaxyClub

GalaxyClub is dé onafhankelijke blog, prijsvergelijker en community voor Galaxy smartphones en tablets. GalaxyClub is niet gelieerd aan Samsung zelf.

Privacy en cookies

Jouw privacy staat op GalaxyClub.nl voorop. Wil je weten welke gegevens wij opslaan, waarom, en welke cookies wij plaatsen? Lees dan onze PRIVACY EN COOKIE VERKLARING.

Contact

Heb je vragen voor onze redactie, een nieuwstip, of een zakelijke voorstel? Maak gebruik van onze CONTACTPAGINA.

Support

Heb je vragen over (technische) problemen met je telefoon/tablet, of over acties van Samsung? Neem dan contact op met SAMSUNG ZELF.

Houd het leuk

Onder onze artikelen en op ons forum zijn veel gebruik(st)ers actief. Meningen zijn gewenst, maar houd het leuk. Wij behouden ons het recht voor beledigingen, trolls en flame bait zonder verdere uitleg van de site te verwijderen.

Copyright © 2026 · GalaxyClub.nl · Deze blog is niet gelieerd aan Samsung · Aan de op deze website vermelde informatie kunnen geen rechten worden ontleend.