Vorig jaar was het de Galaxy S4 Mini die flink in de spotlights werd gezet door Samsung's samenwerking met Doutzen Kroes. Deze deal krijgt een vervolg in de vorm van een nieuwe campagne, met in de hoofdrol – naast mevrouw Kroes natuurlijk – de Galaxy S5 en de Gear Fit.
In het kader ‘hoe-verkopen-we-de-Galaxy-S5-en-Gear-Fit-aan-vrouwen' ligt de nadruk in de nieuwe campagne op de fitnessfeatures van de Galaxy S5 en de Gear Fit, waar Doutzen Kroes naar eigen zeggen erg mee in haar nopjes is.
En passent laat ze ook weten een voorkeur te hebben voor Samsung's nieuwe Level koptelefoons, hoewel we ons afvragen of deze zodanig waterbestendig zijn dat je er – zoals op Doutzen's foto's – mee in het zwembad kunt gaan liggen.
Voor nu zijn wij benieuwd wat deze campagne nog meer gaat brengen. Zien we straks bijvoorbeeld een Doutzen Kroes flipcover voor de Galaxy S5? We houden je op de hoogte…
(via)
Geef een reactie