Nog niet zo lang geleden kon je HIER lezen dat sommige gebruikers van de Samsung Galaxy S4 kampen met een vreemd probleem: de batterij van het toestel kan na een paar maanden gebruik gaan opzwellen. Samsung laat aan de Engelse website Trusted Reviews weten deze batterijen gratis te vervangen.
Het is duidelijk dat Samsung het opduiken van het probleem heeft opgemerkt, en de oplossing is eigenlijk gewoon ontzettend logisch. Natúúrlijk kun je een batterij die zich niet gedraagt zoals je ervan mag verwachten laten vervangen – gratis, want daar is garantie nu eenmaal voor.
Samsung laat dus in Engeland weten dat gebruikers met het probleem zich kunnen wenden tot één van Samsung's officiële service centers. Hoe deze kwestie in ons land zit, is nog niet bekend – noch hoevaak het probleem hier voorkomt, noch de oplossing ervan, maar ook in ons land heeft Samsung verschillende service centers (je vindt ze HIER). Echter omdat het in principe om een normaal garantiegeval gaat, is het in eerste instantie de winkel of provider die het toestel verkocht heeft die aangesproken moet worden.
In ieder geval is het goed dat Samsung het probleem erkent, en niet moeilijk doet over de logische oplossing.
Geef een reactie