Ben je van plan binnen kort een Samsung Galaxy Note 10.1 te kopen? Of heb je er recent eentje aangeschaft? Check dan even Samsung's Cashback actie! Als je beschikt over een factuur of kassabon met een datum tussen 1 november j.l. en 31 januari 2013 kun je 75 euro terug krijgen van de aanschafprijs van de Note 10.1.
Om aan deze Cashback actie deel te nemen moet je een kopie van je factuur of kassabon én een uitgeprint en ingevuld registratie formulier (HIER te vinden) opsturen naar:
Samsung Galaxy Note 10.1 Cashback
Antwoordnummer 1075
6200 VB Maastricht
Beide documenten dienen vóór 15 februari 2013 bij Samsung te zijn, en de factuur of kassabon moet duidelijk vermelden dat het om de aankoop of bestelling gaat van een Galaxy Note 10.1, de aankoopdatum, en de naam van de winkel.
Voor alle details en de kleine lettertjes van de actie kun je HIER terecht. Een overzicht van de populairste online winkels vind je hieronder.
Update: Er lijken nogal wat mensen problemen te hebben met het uitprinten van het formulier op Samsung's eigen website. Handigerwijs ontvingen wij vandaag een ‘los' formulier in PDF formaat (bedankt, PeterJ!). Voor de GT-N8000 (3G+WiFi) vindt je ‘m HIER en voor de GT-N8010 (WiFi) HIER – het verschil zit ‘m in de in te vullen code: IMEI of serienummer (bedankt voor het opmerken, Dennis).
Let op: wij van galaxyclub.nl zijn NIET gelieerd Samsung, en dus op geen enkele wijze verantwoordelijk voor al dan niet succesvolle deelname aan Samsung's cashback actie.
Samsung Galaxy Note 10.1 bestelmogelijkheden:
Samsung Mega 5.8 GT-I9150
Beeldscherm 5,8 inch LCD qHD
960 x 540 pixels
190 pixels per inch
Processor Dual core Soc @ 1,4 GHz
Geheugen RAM: 1,5 GB
Opslag intern: 8 GB
Extern: SD card
Camera's Achter: 8 megapixel, met autofocus, 1080p video opname
Voor: 1,9 megapixel
Sensoren Versnelling, kompas, gyrsoscoop, nabijheid
Verbindingen HSDPA, WiFi, WiFi Direct, Bluetooth, microUSB
Batterij 2600 mAh
Afmetingen
Gewicht162,6 x 82,4 x 9 millimeter
182 gram
Features GPS
Besturingssysteem Android 4.2 Jellybean
TouchWiz UX
Applicaties Email, Gmail, Google+, Browser, Google Maps, Navigatie, YouTube, Play Store, Facebook, Twitter, ChatON, MP3 player, Video player, en meer.
Samsung Mega 5.8 GT-I9150
beeckx pieter says
hallo ,
ik kan het document niet uitprinten , als ik hierop druk komt er bedankt voor deelname op ?
mvg pieter
marian says
waar vind ik het serienr. imeinr??
Jacqueline says
Hallo,
Wanneer ik het linkje aan klikt om het registratie formulier uit te printen krijg ik een soort foutmelding (sterretje met uitroepteken). Hoe kan ik toch aan dit formulier komen??
Groet,
Jacqueline
Arthur Dent says
Check de update hierboven 🙂
dennis says
Peter goedeavond,
Ik had het zelfde probleem, met het uitprinten van het registratie formulier. En ben ook heel blij dat het
op deze manier kan, aan de hand van het pdf bestandje. Alleen is mij iets opgevallen, en dat is….
op het originele formulier wordt gevraagd om het serienummer van de Samsung galaxy note 10.1
in te vullen. Maar op het pdf bestandje wordt Imei nummer gevraagd, en dit betreft voor mobiele telefoons. Misschien is dit een beetje verwarrend?
Arthur Dent says
Hm goed punt… het pdf bestand is een scan van het formulier dat je uiteindelijk kunt uitprinten als je alle gegevens hebt ingevuld – maar dan wel van de versie waarbij je een GT-N8000 hebt… als je GT-N8100 aanvinkt moet je een serienummer invullen. We zullen eens kijken of we voor beide apparaten een formulier kunnen krijgen…
j.bouwman says
maakt het iets uit in welke winkel je de tablet koopt?
Arthur Dent says
Voor zover wij hebben begrepen uit de algemene voorwaarden van de actie niet, zolang je maar een ‘legitieme’ kassabon of factuur kunt opsturen…
Lapere says
Hallo,
Ik ben erg geïnteresseerd in deze Samsung Galaxy Note 10.1
Ik woon in Zonnebeke, Belgïe. Kan ik ook van deze 75 euro cashback genieten?
Graag info hierover,
Dank bij voorbaat,
M. Lapere
Arthur Dent says
Zeker is dat de actie alleen geldt voor apparaten die in Nederland gekocht zijn. Of je in België kunt wonen én toch meedoen met een in NL gekochte Note 10.1 weet ik ook niet, dat kun je beter even bij Samsung zelf navragen.
M.Talebi says
Hallo,
ik moet de 13 cijferige IMEI code invullen terwijl de code op mijn tablet doos uit 15 cijfer bestaat.
klopt dat?
MVG,
pieter says
is er al iemand die de 75€ heeft ontvangen ?
Franca says
Heb in december alles opgestuurd en niks ontvangen!!
Michel says
Wil graag Samsung Galaxy Note 10.1 Wifi + 3G olded met pen kopen en wil dit graag bestellen bij Coolblue in hun eerste en nieuwste vestiging in Vlaanderen in de stad Antwerpen.
Maar zie via het Nederlandse web de cashback actie van € 75 korting.
Iemand enig idee of ik hier ook kan van genieten? (als NIET inwoner van van NL maar van Vlaanderen dus)
Arthur Dent says
Voor zover ik de algemene voorwaarden van de actie begrijp moet de Note 10.1 in Nederland aangekocht zijn. Of je als koper ook in Nederland moet wonen durf ik niet te zeggen… misschien even Samsung zelf contacteren?
andres says
Actiegebied: De Actie geldt alleen op goederen die in Nederland aangekocht zijn.
Artikel 2 Deelname
Iedere natuurlijke persoon met een vaste woon- of verblijfplaats in het Actiegebied, die ouder dan 18 jaar is op het moment van deelname, mag deelnemen aan de Actie. Samsung is gerechtigd hiervan bewijs te vragen. …
Ik veronderstel dat dit duidelijk is ?
De rest kan je hier vinden.
http://www.samsung.com/nl/promotion/note-10-1-cashback/voorwaarden.html
Arthur Dent says
Ah, dank! Heel duidelijk!
joop krauthausen says
de mafketels bij samsung mailen me net dat ik het serienummer niet heb bijgevoegd.. ik heb het in duplo uitgeprint en wat blijkt.. ik heb het wel bijgevoegd.
uitsteltaktieken.
Beste J.
Wij hebben je aanvraag ontvangen. Helaas hebben wij je aanvraag (nog) niet kunnen honoreren vanwege onderstaande reden:
– Helaas ontbreekt bij je inzending je serienummer of imeinummer.
Indien gegevens niet juist of niet volledig zijn, verzoeken wij je deze ontbrekende gegevens spoedig aan ons door te geven. Je kan dit dan gewoon per email (ingescand) toesturen. Mocht je het toch liever per post inzenden kan dat ook:
Foutafhandeling Samsung Galaxy Note 10.1
Postbus 1227
6201 BE Maastricht
Met vriendelijke groet,
Samsung Mobile
Arno says
Deze mail kreeg ik vandaag ook.
Beetje vreemd want zie het nergens gevraagd…
Waar heeft u het serie-/imei nummer gevonden?
adma says
Al die moeite gedaan maar alles opgestuurd maar daarna nooit meer wat gehoord nog steeds geen 75 euro klachtenformulier ingevuld maar krijg geen mail terug om de klacht te bevestigen
thea says
alles opgestuurd ruim 2 maanden geleden nog niets gehoord of gezien….waarom wordt er geen berichtje gestuurd hierover ?
graag verneem ik wat van Samsung !
Danny says
geen problemen binnen 10 dagen stond het geld op mijn rekening.
Robin says
Mediamarkt heeft nu die “geen-BTW” actie en de Note 10.1 wifi 16GB kost daar nu maar €408,24. Dan geldt de cashback actie nog steeds neem ik aan?
Peter says
Vandaag promoten ze er zelfs mee. Echter je kunt hem nog beter bij BCC bestellen, zelfde prijs, maar zonder verzendkosten (4.99) en zonder thuiskopieheffing/verwijderingsbijdrage (5.99)
🙂
Hans says
Ik heb een kopie van de kassabon meegestuurd.
Is dat een probleem?
Er staat…..”Om aan deze Cashback actie deel te nemen moet je een kopie van je factuur of kassabon én een uitgeprint en ingevuld registratie formulier (HIER te vinden) opsturen naar:”….
Nu twijfel ik of ik toch een originele kassabon had moeten bijsluiten.
Arthur Dent says
Kopie is prima!
Kaat says
Geldt de cashback aktie ook in combinatie met een abb?
Ronnie says
Vorige week een Note 10.1 gekocht bij Mediamarkt met btw korting. Heb de formulieren ingezonden (zonder postzegel vanwege antwoordnummer). Krijgt men nog een ontvangstbevestiging dat de documenten zijn ontvangen per email?
pieter says
Ik vindt het erg als er geen reactie en zelfs geen 75 € komt na lang wachten en contact met samsung !
J. Pronk says
Op 26-01-2013 een samsung note 10.1 gekocht bij Mediamarkt Den Haag. Op 27-01-2013
het registratieformulier ingezonden met de aankoopbon voor die 75 euro cashback.
Tot op heden geen ontvangstbevestiging gekregen dat de documenten zijn ontvangen.
Gaarne reactie tot op heden nog niets ontvangen.
Arthur Dent says
Hoi! Wij kunnen wel een reactie geven, zoals hierboven ook staat vermeld zijn wij niet Samsung 🙂 Dus voor een reactie moet je even contact met Samsung zelf opnemen.
M vd Knaap says
Ik heb de 2e week januari de samsung note 10.1 gekocht bij mediamarkt.Keurig netjes formulier ingevuld,copy van de bon en alles opgestuurd naar sumsung in Maastricht.Zodat ik een cashback van 75 Euro retour zou krijgen.Ben nu een maand verder en heeft nog steeds niets op mijn bank gezien (Hoe kan dat of duurd het zo lang ?) voor je iets retour krijgt !!
harrie says
Heb ook 26 -1 -2013 een samsung note 10.1 gekocht en alles netjes ingestuurd ,maar helaas geen ontvangst bevestiging en geen geld ontvangen . Ik begrijp ook niet dat het zo lang moet duren voor er een reactie komt..
Ronnie says
Vandaag eindelijk ontvangstbevestiging ontvangen:
Beste Samsung Gebruiker,
Bedankt voor je registratie!
Dit is een bevestiging dat jouw registratie en aankoopbon in goede orde is ontvangen bij ons antwoordnummer.
De promotie zal binnen 1 week worden uitbetaald.
Voor vragen of opmerkingen kun je contact opnemen met de Samsung Service- en informatielijn: 0900-2020088 (10 cent/minuut).
Met vriendelijke groet,
Samsung Mobile
Nu nog even afwachten…
Ronnie says
Vandaag zijn mijn 75 euro netjes bijgeschreven. En binnen 3 tot 6 weken zoals door de Mediamarkt was aangegeven.
Connie says
Gisteren bij de Media Markt de Samsung note 10.1 gekocht en ik wil dus met de cash back actie meedoen. NU lees ik hier dat de bon voor 15 februari opgestuurd had moeten worden.
Lekker is dat zeg, het was gisteren de 23e en MM heeft de kaartjes niet weggehaald.
Hoe zit dat nu met de cash back actie??
Arthur Dent says
De ’75 euro cashback’ actie is inderdaad al even afgelopen. Wel loopt momenteel deze actie nog: http://www.samsung.com/nl/promotion/galaxy-tablet-telegraaf-magazines-actie/
S.j. van der Wees says
Ik heb de formulieren opgestuurd maar nooit wat gehoord en ook geen geld terug ontvangen!!
Help! Wat nu?!
jan van der alm says
hallo allemaal,
wij hebben in Dec 2012 de code.s voor actie van 75 euro opgestuurd maar opheden niets
gezien , dat is nu maart 2013.
Wij hebben gemaild en getelefoneerd maar geen reactie.
jammer.
van Gorkum says
Mijn tablet 30 december 2012 gekocht , netjes het formulier ingevuld verstuurd , geen geld geen reactie. Ik zal nooit meer aan een soortgelijke actie deelnemen!
Via de Samsung site geprobeerd een telefoonnummer te vinden voor contact , is er alleen een telefoonnummer voor hulp bij andere problemen.
Een zaak voor kassa!
F.Esselman says
Ik heb alles opgestuurd voor de cashback, raken ze de streepjescode kwijt, of valt ineens je aankoop niet onder de aktie, dan weer wel, moet je fotos opsturen enz.Ze hopen dat je de moed opgeeft.Logisch toch, waarom geef je niet gewoon korting?
Dus trap er niet in.
F.Esselman says
Ik heb inmiddels
Tros kieskeurig op de hoogte gesteld.
Daar was al actie gestart, zie hun site.
EN REAGEER.
Anders blijft dit soort diefstal doorgaan.
Suggestie aan mij, en schuw de media niet, je wordt gewoon belazerd.
pieter says
Kan je de link hiernaartoe geven ?
Sena says
İk had mijn envelop voordat de actie verlopen was opgestuurd, maar ik zie nog steeds geen 75 cashback op mijn bankrekening staan, hoelang gaat dit nog duren?
Krishan says
Ik heb ongeveer in de 2e week van januari een tablet gekocht. Samsung note 10.1.
Ook heb ik direct 75 euro cashback formulier ingevuld en opgestuurd.
Maar we zijn nu al ongeveer 3 maanden verder en heb alsnog niks ontvangen.
Wat moet ik nu doen?
Arthur Dent says
Heb je al contact opgenomen met Samsung? http://www.samsung.com/nl/info/contactus.html
R.Bijlsma says
op 4 januari een Galaxy tab2 10.1 gekocht, er zou een gratis docking station geleverd worden
voucher + factuur opgestuurd naar antwoordnummer.
tot nu toe nog geen docking station ontvangen op 15 april 2013.
groet Rick,
Krishan says
Een periode geleden heb ik een aanschaf gedaan van een samsung galaxy tab 10.1.
Hierbij werd er een belofte gedaan om 75 euro cashback terug te claimen.
Na mijn aankoop heb ik direct het formulier ingevuld en opgestuurd.
We zijn nu al een aantal maanden verder maar nog steeds heb ik mijn cashback niet terug gekregen.
Hoe zit het ermee? Wat moet ik doen om het wel terug te krijgen?
Michel says
Misschien nog een keertje contact opnemen met Samsung?
Erik Burgers says
Goededag,
Wellicht kan ik via deze weg een reactie terug ontvangen op onderstaande gegevens?
Mvg Erik Burgers
Geachte heer,mevrouw,
Ik heb de originele streepjescode van de verpakking samen met de aanvraag in dezelfde
envelop toegestuurd. Wilt u nakijken wat hier mis kan zijn gegaan?
Met vriendelijke groeten,
Erik Burgers
Citeren [email protected]:
[Verberg aangehaalde tekst]
Beste E. Burgers,
Wij hebben je aanvraag ontvangen. Helaas hebben wij je aanvraag (nog)
niet kunnen honoreren vanwege onderstaande reden:
– Er is geen originele streepjescode van het Samsung actiemodel
bijgesloten. Deze graag alsnog per post toesturen.
Voor de exacte actie specifieke voorwaarden verwijzen we graag naar:
http://www.samsung.com/nl/promotion/smart-tv-tab3/voorwaarden.html
Indien gegevens niet juist of niet volledig zijn, verzoeken wij je
deze ontbrekende gegevens spoedig aan ons door te geven (uiterlijk
voor 31-12-2013). Je kan dit dan gewoon per email (ingescand)
toesturen.
Mocht je het toch liever per post inzenden kan dat ook:
Samsung SMART TV en Tab promotie(foutafhandeling))
Postbus 1227
6201 BE Maastricht
Indien in de voorwaarden gevraagd wordt om de originele streepjescode
in te sturen, kan dit enkel per post.
Met vriendelijke groet,
Samsung
Michel says
Wat voor reactie zou je willen? GalaxyClub.nl is géén Samsung tenslotte 😉