• galaxyclub-logo-mobile
  • Dé onafhankelijke Galaxy experts

Galaxy Club - dé onafhankelijke Samsung experts

Vergelijk alle Galaxy prijzen en abonnementen, lees het laatste nieuws en de beste tips, en volg alle updates voor jouw Samsung telefoon.

Dé onafhankelijke Galaxy experts
  • Galaxy Club
  • Prijzen vergelijken
      • Acties
        • Galaxy S21 FE: nu met JBL Bluetooth speaker
        • Galaxy Z Flip 3 en Z Fold 3: nu met €250 korting
        • Galaxy A33: nu met €70 korting
        • Galaxy Tab S8: tot €100 korting + gratis Keyboard Cover
        • Galaxy S22 (Ultra): exclusieve kleuren in de Samsung Shop
      • Met abonnement
        • Budget <€18 p.m.
          • Galaxy A22 5G met abonnement
          • Galaxy A32 met abonnement
        • Middenklasse €18-€32 p.m.
          • Galaxy A33 met abonnement
          • Galaxy A53 met abonnement
          • Galaxy S21 FE met abonnement
          • Galaxy A52s 5G met abonnement
          • Galaxy A52 4G met abonnement
          • Galaxy S20 FE met abonnement
        • High-end €32-€50 p.m.
          • Galaxy S22 met abonnement
          • Galaxy S22 Plus met abonnement
          • Galaxy Z Flip 3 abonnement
          • Galaxy S21 met abonnement
          • Galaxy S21 Plus abonnement
        • Premium >€50 p.m.
          • Galaxy S22 Ultra met abonnement
          • Galaxy Z Fold 3 abonnement
          • Galaxy S21 Ultra abonnement
      • Los toestel
        • Budget <€250
          • Galaxy A22 los toestel
        • Middenklasse €250-€600
          • Galaxy A33 los toestel
          • Galaxy A53 los toestel
          • Galaxy S21 FE los toestel
          • Galaxy A52s los toestel
          • Galaxy S20 FE los toestel
        • High-end €600-€1000
          • Galaxy S22 los toestel
          • Galaxy Z Flip 3 los toestel
        • Premium >€1000
          • Galaxy S22 Plus los toestel
          • Galaxy S22 Ultra los toestel
          • Galaxy Z Fold 3 los toestel
  • Tips
  • Reviews
    • Meest gelezen:
    • Samsung Galaxy A53 review
    • Samsung Galaxy A33 review
    • Samsung Galaxy S22 Ultra review
    • Samsung Galaxy S21 FE review
    • Samsung Galaxy A52(s) review
    • Samsung Galaxy A22 review
    • Alle Samsung reviews
  • Updates
    • Alle Samsung updates in NL
    • Android 12 update
    • One UI 4 nieuws en features
    • Beveiligingspatch info
  • Nieuws
  • Telefoons
      • Samsung telefoons
        • Galaxy S serie
          • Samsung Galaxy S22
          • Samsung Galaxy S22 Ultra
          • Samsung Galaxy S22 Plus
          • Samsung Galaxy S21 FE
          • Samsung Galaxy S21
          • Samsung Galaxy S21 Ultra
          • Samsung Galaxy S20
          • Samsung Galaxy S20 FE
          • Samsung Galaxy S10
        • Z & Note series
          • Samsung Galaxy Z Fold 3
          • Samsung Galaxy Z Flip 3
          • Samsung Galaxy Note 20 (Ultra)
          • Samsung Galaxy Note 10
        • Galaxy A serie
          • Samsung Galaxy A53
          • Samsung Galaxy A33
          • Samsung Galaxy A13
          • Samsung Galaxy A52s
          • Samsung Galaxy A52
          • Samsung Galaxy A72
          • Samsung Galaxy A32
          • Samsung Galaxy A22 5G
          • Samsung Galaxy A12
          • Samsung Galaxy A51
        • Galaxy M serie
          • Samsung Galaxy M52
          • Samsung Galaxy M22
      • Verwacht
        • Samsung Galaxy Z Fold 4
        • Samsung Galaxy Z Flip 4
      • Tabs & Wearables
        • Tablets
          • Galaxy Tab S8 (Ultra)
          • Galaxy Tab S7
          • Galaxy Tab A serie
        • Wearables
          • Galaxy Buds Pro
          • Galaxy Buds 2
          • Galaxy Watch 4 (Classic)

Galaxy Club / Nieuws / Galaxy S10 One UI 3.1 update: problemen

One UI 3.1 update Samsung Galaxy S10 zorgt voor problemen: dit kan helpen

9 maart 2021 Door Michel Groenheijde 61 Reacties

De recente upgrade naar One UI 3.1 zorgt op een aantal Samsung Galaxy S10 toestellen voor problemen. Het lijkt vooral de Tele2-simkaart te zijn, die niet meer herkend wordt, en waardoor bellen of mobiel internetten onmogelijk is. Aanvulling: een (tijdelijke) oplossing lijkt mogelijk. Zie hieronder.

samsung galaxy s10 update one ui 3.1 problemen

Galaxy S10: problemen na de One UI 3.1 update

Vorige week donderdag verscheen de update naar One UI 3.1 op de Nederlandse Galaxy S10, S10e, en S10+. De nieuwe firmware (G97*FXXU9FUBD), die een paar Galaxy S21 features naar de S10-serie brengt, geeft op een aantal toestellen problemen. Dat blijkt uit de hoeveelheid reacties en berichten die wij sindsdien ontvingen.


Een groeiend aantal gebruik(st)ers meldt dat simkaarten niet herkend worden, of dat hun toestel om de haverklap de melding ‘com.android.phone is gestopt‘ geeft. Mobiele netwerken werken niet, bellen is onmogelijk, en ook mobiel internet doet het logischerwijs niet. Inmiddels lijkt vrij duidelijk dat het probleem optreedt op toestellen met een Tele2-simkaart.

Tijdelijke oplossing

Logische doe-het-zelf oplossingen zoals het wissen van verschillende caches van Telefoon en SIM-toolkit apps lijken vooralsnog niet te helpen. Het terugzetten van het toestel naar de fabrieksinstellingen verhelpt het probleem wel, maar is ook een vrij omslachtige handeling.

Echter, bezoeker Ben (dank!) heeft in de reacties hieronder een mogelijke (tijdelijke) oplossing geplaatst. Doe je er voordeel mee, en laat even weten of het bij jou geholpen heeft:

  • Schakel je toestel uit en verwijder de Tele2 SIM
  • Plaats een simkaart van een willekeurige andere provider in het toestel, zet toestel aan en activeer op het netwerk (wacht tot de je balkjes ziet verschijnen/mobiele dataverbinding hebt)
  • Zet het toestel weer uit
  • Plaats oorspronkelijke Tele 2 SIM weer terug en zet toestel aan en het probleem moet zijn verholpen.

Uiteindelijk zal Samsung zelf een structurele oplossing moeten bieden in de vorm van een nieuwe update – zie hieronder. Maar als het goed is kun je hiermee tenminste voor nu weer aan de slag.

Omdat ons eigen toestel géén last heeft van de problemen kunnen wij het een en ander helaas niet zelf checken. Heb jij de bovenstaande fix geprobeerd? Heeft het bij jou geholpen? Of ben jij andere oplossingen tegengekomen? Laat dat hieronder dan even weten!

Definitieve oplossing

Uiteindelijk is het Samsung zelf die z.s.m. een nieuwe update zal moeten uitrollen die deze vreemde bug wegpoetst. Het bedrijf is in ieder geval op de hoogte van de vele meldingen. Toen de Android 11 update op de Galaxy S10 bugs bleek te bevatten, heeft Samsung redelijk vlot een nieuwe, bijgewerkte versie van de upgrade uitgebracht. Een dergelijke vlotte ‘fix' zou nu ook erg op zijn plaats zijn (al dan niet in samenwerking met Tele2, uiteraard).

Lees verder...

  • Samsung hervat Android 11 update Galaxy S10, S10e, S10+ (nog niet in NL)
  • Samsung Galaxy S10 update van juli van start in Nederland
  • Samsung begint met uitrol Android 11 voor de Galaxy S10 serie (nog niet in NL)
  • Juni update Samsung Galaxy S10 Lite brengt veel verbeteringen
  • Samsung brengt One UI 2.1 update uit voor de Galaxy S10 Lite in Nederland

Categorie: Nieuws Tags: Galaxy S10 nieuws, Galaxy S10 Tips

Comments

  1. Gerry zegt

    8 maart 2021 at 09:42

    Zelfde probleem hier, provider Tele2. Ik heb een maand geleden een nieuwe SIM kaart gekregen, mijn vrouw niet. Na de laatste upgrade (gisteren 7 maart) wordt mijn SIM kaart niet meer blijvend herkend: hij herkent hem en valt dan weer weg, en com.android.phone keeps stopping. Op de telefoon van mijn vrouw geen probleem.
    Ik heb alles geprobeerd incl. wat isolatietape op de SIM kaart, cache/data van Phone/Messages/Sim toolkit verwijderen, systeem cache verwijderen, alleen fabrieksinstellingen terugzetten nog niet. Hopelijk snel een fix van Samsung.

    Beantwoorden
    • Michel Groenheijde zegt

      8 maart 2021 at 09:46

      Vervelend, maar dank voor de uitgebreide info 🙂

      Beantwoorden
    • Margreet Wegter zegt

      9 maart 2021 at 09:03

      bij mij hielp ook niks, maar terugzetten naar fabrieksinstellingen hielp wel, s10+ doet het weer goed nu.

      Beantwoorden
  2. Erik zegt

    8 maart 2021 at 09:48

    S10 met KPN simkaart hier. Geen problemen tot nu toe na de OneUI 3.1 update.

    Beantwoorden
  3. Frits zegt

    8 maart 2021 at 13:06

    Hier ook een tele2 sim. Telkens de melding; com.android.phone is gestopt. Iedere keer PIN code invoeren bij ontgrendelen telefoon.
    Heel vervelend, want de telefoon is zo niet te gebruiken waar hij initieel voor bedoeld is: bellen!

    Beantwoorden
  4. Laura zegt

    8 maart 2021 at 15:45

    Ik heb hetzelfde probleem na de software update One UI 3.1
    Ik heb een galaxy s10 en tele2 sim.
    Kan niet bellen en internetten.

    Melding: Com.android.phone stopt steeds

    Hoop dat dit snel word opgelost.

    Beantwoorden
  5. Marcel zegt

    8 maart 2021 at 16:19

    Hier ook Tele2, zelfde probleem, nieuwe simkaart gekregen, probleem lijkt nu opgelost…
    Met dank aan de Phone House Hoogeveen.

    Beantwoorden
  6. Jamal zegt

    8 maart 2021 at 16:33

    Tele 2 sim, kan niets

    Beantwoorden
  7. Gijs zegt

    8 maart 2021 at 19:45

    Ik heb hetzelfde probleem,

    Continu deze foutmelding ‘com.android.phone is gestopt‘, daardoor gaat de batterij snel leeg, wordt de telefoon heet en kan ik niet bellen.

    Heb een tele2 simkaart + een Galaxy A70

    Beantwoorden
    • Gijs zegt

      9 maart 2021 at 13:28

      Contact gehad met Samsung en die raadde mij aan om de telefoon terug te zetten naar de fabrieksinstellingen omdat het kan dat na een update de huidige instelling niet correct worden teruggezet.

      Dit hielp, probleem is nu verholpen! Wel aan denken om bij een eventuele back-up niet ook de instellingen naderhand te herstellen naderhand, dan treed denk ik hetzelfde probleem weer op want daar zit de fout

      Beantwoorden
  8. Antissa zegt

    8 maart 2021 at 19:54

    Hier ook een S10 met Tele2 simkaart. Van alles geprobeerd. Terug naar fabrieksinstellingen pakt hij zelfs niet. Dan treed er een fout op en ga je terug naar het scherm waar je je wachtwoord in moet vullen. Met tele2 en Samsung gebeld maar nog geen stap verder

    Beantwoorden
  9. BR zegt

    8 maart 2021 at 20:02

    Bij mij crashen bepaalde apps steeds.

    Bijv.
    Telegraaf
    Knab app

    Hebben meer mensen hier last van?
    Begon na de ui 3.1 update

    Beantwoorden
  10. G zegt

    8 maart 2021 at 21:53

    Also having this issue on a Samsung S10 – SM-G973F/DS

    One UI: 3.1
    Android: 11
    Baseband Version: G973FXXU9FUBD

    Using Dual Sim, Tele2 and VodafoneNL. When using one sim the phone works fine, when trying to use dual I constantly get com.android.phone errors rendering the phone useless till one of the two sim cards is removed.

    Certainly a bad update. Clearing cache partition did not resolve the issue, and from research it appears that factory reset wont resolve the issue either.

    Beantwoorden
  11. Ben zegt

    8 maart 2021 at 21:56

    Helaas hetzelfde probleem met Tele2 abo

    Beantwoorden
  12. Hans zegt

    8 maart 2021 at 22:02

    Hier geen probleem s10+ na update,provider simpel…..

    Beantwoorden
  13. Mike zegt

    8 maart 2021 at 23:41

    Voor mij ook een s10 en tele 2 en exact dezelfde storingen als de andere mensen ervaren. Ook cache geheugen wissen werkt niet.

    Beantwoorden
  14. Roel zegt

    8 maart 2021 at 23:57

    Samsung s20 android11 en oneUI 3.1 – geen problemen. Echter app Buienradar opent en sluit direct weer.

    Beantwoorden
  15. Eduard zegt

    9 maart 2021 at 00:11

    Ik heb totaal geen problemen met de One UI 3.1 update op mijn Samsung Galaxy S10.

    Mijn provider is Hollandsnieuwe/Vodafone.

    Beantwoorden
  16. Hans zegt

    9 maart 2021 at 00:33

    Bij mij ook problemen gehad zoals anderen al schreven met mijn s10
    Mijn provider is Tele2.
    Ik had cache gewist van app. Dat werkte niet.
    Toen cache gewist via recovery en “apps herstellen” uitgevoerd.
    Helaas zonder resultaat.
    Uiteindelijk alle data via Smart Switch op desktop gebackupt en terug gezet na reset naar fabrieksinstellingen.
    Nu draait alles weer als een zonnetje.

    Beantwoorden
  17. Monique zegt

    9 maart 2021 at 07:39

    Zelfde hier s10 en provider tele2. Probleem (tijdelijk) opgelost met het verwisselen van tele2 simcard met ander nummer en dan weer oude nummer.

    Beantwoorden
  18. Durk zegt

    9 maart 2021 at 07:57

    Hier nergens last van. Vodafone simkaart. Heb zelfs het gevoel dat het toestel vlotter is.

    Beantwoorden
  19. Oosterhuis zegt

    9 maart 2021 at 08:56

    Hier ook een galaxy S10+ met Tele2 en dezelfde melding helaas. Geen netwerk sinds de update van 8 maart.

    Beantwoorden
  20. Margreet Wegter zegt

    9 maart 2021 at 09:02

    Hier precies hetzelfde probleem, s10+ en tele2 sim. Geen van bovenstaande oplossingen hielp, maar terugzetten naar fabrieksinstellingen heeft bij mij wel geholpen.

    Beantwoorden
  21. Harry zegt

    9 maart 2021 at 09:09

    Probleem opgelost, ik heb ook tele 2 en het zelfde probleem als beschreven. Ik ging naar de folder “mijn bestanden” dan folder “interne opslag” en heb de backup folder gewist. Daarna vliegtuig modus aan en uit en mijn sim kon weer worden gebruikt. Voor de zekerheid nog even opnieuw de telefoon gestart.

    Beantwoorden
  22. Mo zegt

    9 maart 2021 at 09:49

    Hier het zelfde probleem, met Tele2 simkaart. Niets lijkt te helpen.

    Beantwoorden
  23. Faat zegt

    9 maart 2021 at 10:03

    Hier precies dezelfde melding. Totaal geen netwerkverbinding. Provider tele 2. Hopelijk een snelle oplossing want dit is geen leuk geintje meer!!

    Beantwoorden
  24. Maurice Hendriks zegt

    9 maart 2021 at 10:15

    Na de update werken alle apps behalve de Rabo bankieren app. Deze opnieuw geinstalleerd, cache leeg gemaakt echter geen resultaat…..

    Beantwoorden
  25. Paulus zegt

    9 maart 2021 at 11:20

    Hier ook geüpdatet met Tele 2 sim kaart maar geen probleem gevonden alles werkt zelf sneller.

    Beantwoorden
  26. Brenda zegt

    9 maart 2021 at 11:37

    Ook ik had dit probleem. Tele2 abonnement. De telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen heeft het probleem bij mij verholpen.

    Beantwoorden
  27. Ief zegt

    9 maart 2021 at 11:47

    Ik heb tele2 maar geen problemen tot nu toe na de update. Vreemd

    Beantwoorden
    • Michel Groenheijde zegt

      9 maart 2021 at 11:49

      Ook dat kan 😀

      Beantwoorden
  28. leonardo zegt

    9 maart 2021 at 12:12

    “com.android..Phone stopt steeds ”
    Vandaag 9-3-2021 een update gekregen op mijn Galaxy A70. Ik heb ook een Tele2 abonnement en kort geleden een nieuwe sim-kaart geplaatst. Toestel deed het het goed, maar na de up-date. krijg ik steeds de bovenstaande pop-up..
    Opnieuw opstarten en cache leeg maken helpen niet.

    Beantwoorden
  29. Maartje zegt

    9 maart 2021 at 13:14

    Ik heb gisteren de update gehad op mijn S10 met T-mobile abbonement. Vanochtend problemen met dat mijn 4G het niet deed. Na opnieuw opstarten hier gelukkig geen problemen meer mee.

    Beantwoorden
    • Joey zegt

      9 maart 2021 at 17:17

      Bij mijn s10+ heb ik nu het probleem dat bepaalde apps en games direct blijven crashen en niet openen. Sommige games heb ik gekocht, problemen alleen na UI 3.1 update. Echt heel naar dit!

      Beantwoorden
  30. Marie-José zegt

    9 maart 2021 at 14:00

    Hier ook zelfde. Contact gehad met tele2. Is bekend, maar ja, daar hebben we niks aan. Alles geprobeerd, behalve de fabrieksinstellingen, daar heb ik nog niet zo’n trek in. Wel mega irritant. Advies van klantenservice tele2: stop je sim in een oude telefoon…uuhhhhh!!

    Beantwoorden
  31. Matthijs zegt

    9 maart 2021 at 15:22

    Na update ervaar ook ik de problemen die hier worden genoemd:
    – continue error: com.android.phone stopt steeds
    – simkaart wordt niet herkend waardoor mobiel netwerk, bellen en sms-en niet werken. Eens in de paar uur lijkt hij wel bereik te hebben en ontvang ik ineens een sms-bericht.

    Tele2 geeft aan dat het probleem bekend is en het een kwestie van wachten is. Daarnaast is het advies om zelf contact op te nemen met Samsung.

    Beantwoorden
  32. BEn zegt

    9 maart 2021 at 16:01

    ik heb een fix!!

    1) Schakel je toestel uit en verwijder de Tele 2 SIM.
    2) Plaats SIM van willekeurige andere provider in het toestel, zet toestel aan en activeer op het netwerk (wacht tot de je balkjes ziet verschijnen/mobiele dataverbinding hebt)
    3) Zet het toestel uit.
    4) Plaats oorspronkelijke Tele 2 SIM weer terug en zet toestel aan en het probleem moet zijn verholpen.
    Het is een tijdelijke fix maar hopelijk kun je zo weer bellen en internetten

    Beantwoorden
    • Michel Groenheijde zegt

      9 maart 2021 at 17:45

      Top, dank! Hopelijk helpt dit bij anderen ook 🙂

      Beantwoorden
    • Marie-Jose zegt

      9 maart 2021 at 18:44

      Ben, je bent geweldig!
      Heel de dag al lopen klooien en jij hebt gewoon de oplossing
      Thanks

      Beantwoorden
    • Joke zegt

      9 maart 2021 at 19:25

      Top! Werkt bij mij ook!

      Beantwoorden
    • Theo Kemper zegt

      9 maart 2021 at 21:19

      Bedankt voor de tip. Bij mij werkt het ook.

      Beantwoorden
    • Mike zegt

      9 maart 2021 at 23:02

      Super ook bij mij werkt het!

      Beantwoorden
    • Matthijs zegt

      11 maart 2021 at 13:51

      Dit heeft ook mij geholpen. Heel erg bedankt voor de moeite om het hier te plaatsen.

      Een leuk feitje: de klantenservice van Tele2 geeft exact jouw stappenplan als oplossing mee aan hun klanten dus jouw hulp reikt verder dan dit forum. Goed werk.

      Beantwoorden
    • Frank zegt

      12 maart 2021 at 02:22

      Dit werkt, dankjewel!

      Beantwoorden
  33. Rutger zegt

    9 maart 2021 at 17:35

    Geen problemen met Vodafone sim.

    Beantwoorden
  34. Michel zegt

    9 maart 2021 at 18:12

    Ik heb de s10 plus met tele2 sim.
    Bij mij loopt de teke2 app bij het opstarten vast.
    Met toets terug en opnieuw opstarten loopt de opstarten wel door.

    Tweede probleem heb ik bij het internetbundel vergroten via de app. De internet werkt dan niet meer terwijl alles er prima uitziet.
    Internet uit en aan zetten werkt niet maar wel als ik de toestel op flightmodus zet en na een seconde weer afhaal.

    Ik hoop dat dit vele gedupeerden helpt.

    Beantwoorden
  35. Simon zegt

    9 maart 2021 at 19:01

    Deze work-around werkt bij mijn s10 met tele2 sim.
    Een sim van T-Mobile er in aanzetten, wachten op de 4g verbunding, uitetten, oude sim er weer in.
    Probleem lijkt nu voorbij. Appjes komen weer binnen,
    Bedankt!

    Beantwoorden
  36. Lieke zegt

    9 maart 2021 at 19:22

    Het plaatsen van een simkaart van een andere provider heeft bij mij het probleem opgelost! Heel fijn!!

    Beantwoorden
  37. Jose zegt

    10 maart 2021 at 09:26

    Andere simkaart heeft bij mij geholpen! Ontzettend bedankt

    Beantwoorden
  38. Elbert zegt

    10 maart 2021 at 11:44

    Truc met Simkaart werkt!
    Thanks!

    Beantwoorden
  39. Natas zegt

    10 maart 2021 at 23:15

    Hier ook dezelfde problemen maar dan met tmobile simkaart.
    MEGA irritant….zoals updates wel vaker niet doen wat ze wel zouden moeten?

    Beantwoorden
  40. Andrew zegt

    11 maart 2021 at 10:03

    Ja update probleem met melding:
    com.android.phone stopt steeds
    Lag bij mij idd aan Tele2 simkaart verwijderen en andere simkaart erin/eruit. Nu weer alles ok.
    Bedankt Ben !!

    Beantwoorden
  41. Matty zegt

    12 maart 2021 at 18:35

    Geprobeerd wat in de tekst stond probleem nu opgelost ?

    Beantwoorden
  42. Bianca zegt

    16 maart 2021 at 16:45

    Donderdag update gehad , sinds vrijdag is mijn batterij vreselijk snel leeg. Gebruik mijn s10 niet meer dan anders .

    Beantwoorden
    • Dick zegt

      28 maart 2021 at 23:59

      Hier idem en mijn wifi valt steeds uit.

      Beantwoorden
  43. Roelof zegt

    23 maart 2021 at 07:48

    Kan niet meer internetten op de galaxy s10 plus
    Bij mail staat het instellings icoon niet meer helppp

    Beantwoorden
  44. Lieke Korff zegt

    23 maart 2021 at 17:44

    Bij mij openen sommige app heel even en dan schieten ze terug naar het basisscherm .ook mijn mail van outlook kan ik zo niet lezen

    Beantwoorden
  45. Dick zegt

    28 maart 2021 at 23:58

    Mijn s10plus gooit de sterke wifi verbinding er steeds uit sinds de laatste update.
    Dan ben ik verbonden zonder internet.
    Maar alle andere apparaten werken gewoon.
    Ik heb ook tele2.
    Wat kan ik daar aan doen, behalve alles opnieuw opstarten. Of fabrieks instellingen terug zetten.

    Beantwoorden
  46. Frank zegt

    7 april 2021 at 19:45

    Ik heb de A40. Kreeg verschillende meldingen over mijn SIM-kaart. Heb de kaartjes er uit gehaald en opnieuw er in gedaan. Nu geen last meer van meldingen

    Beantwoorden
  47. Natas zegt

    12 april 2021 at 08:20

    T-mobile simkaart maar ondervindt ook problemen na update, geen wifi/geen 4g.
    Batterij slurpt leeg.
    Er staat nu alweer n nieuwe update klaar, maar ik wacht er nog even mee.
    Iemand tips?

    Beantwoorden
  48. Sandra zegt

    10 mei 2021 at 18:24

    Sinds de laatste update lukt het niet meer onpgeslagen notities te openen ….na aantikken gaat hij terug naar startscherm …heel irritant staan heel veel notities in

    Beantwoorden

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Samsung Galaxy S10

samsung galaxy s106,1 inch WQHD+ Amoled
Infinity-O design
Vingersensor in display
Triple camera
  • Meer over de Galaxy S10
    • Review
    • Tips & trucs
    • Updates
    • Nieuws
    • Specificaties
    • Abonnement vergelijken
    • Los toestel
    • zie ook: Galaxy S10E
    • zie ook: Galaxy S10 Plus

GALAXY DEALTIPS:

Over GalaxyClub

GalaxyClub is dé onafhankelijke blog, prijsvergelijker en community voor Galaxy smartphones en tablets. GalaxyClub is niet gelieerd aan Samsung zelf.

Privacy en cookies

Jouw privacy staat op GalaxyClub.nl voorop. Wil je weten welke gegevens wij opslaan, waarom, en welke cookies wij plaatsen? Lees dan onze PRIVACY EN COOKIE VERKLARING.

Contact

Heb je vragen voor onze redactie, een nieuwstip, of een zakelijke voorstel? Maak gebruik van onze CONTACTPAGINA.

Heb je vragen over (technische) problemen met je telefoon/tablet, of over acties van Samsung? Neem dan contact op met SAMSUNG ZELF.

Houd het leuk

Onder onze artikelen en op ons forum zijn veel gebruik(st)ers actief. Meningen zijn gewenst, maar houd het leuk. Wij behouden ons het recht voor beledigingen, trolls en flame bait zonder verdere uitleg van de site te verwijderen.

Uitgelichte pagina’s

  • Galaxy S22 tips
  • Galaxy S21 tips
  • Samsung telefoon
  • Forum archief

Copyright © 2022 · GalaxyClub.nl · Deze blog is niet gelieerd aan Samsung · Aan de op deze website vermelde informatie kunnen geen rechten worden ontleend.