• galaxyclub-logo-mobile
  • Dé onafhankelijke Galaxy experts

Galaxy Club - dé onafhankelijke Samsung experts

Vergelijk alle Galaxy prijzen en abonnementen, lees het laatste nieuws en de beste tips, en volg alle updates voor jouw Samsung telefoon.

Dé onafhankelijke Galaxy experts
  • Galaxy Club
  • Inruilen
    • Galaxy verkopen
    • iPhone verkopen
    • Ander merk…
  • Prijzen vergelijken
      • Acties
        • Samsung Galaxy S26 aanbiedingen: gratis tablet, korting
        • Samsung Galaxy S25 aanbieding: gratis JBL
        • Samsung Galaxy A57 aanbiedingen: nu al met korting
        • Samsung Galaxy A37 aanbiedingen: in prijs gedaald
        • Samsung Galaxy A17 aanbiedingen
        • Samsung Galaxy Z Fold 7 aanbieding: kopen, of wachten op de Fold 8?
        • Samsung Galaxy inruilen: nu extra geld terug voor je telefoon
      • Toestellen
        • Abonnement vergelijken
          • Samsung Galaxy S26(+) met abonnement
          • Samsung Galaxy S26 Ultra met abonnement
          • Samsung Galaxy A57 met abonnement
          • Samsung Galaxy A37 met abonnement
        • Middenklasse €200-€500
          • Galaxy A57 los toestel
          • Galaxy A37 los toestel
          • Galaxy A56 los toestel
          • Galaxy A36 los toestel
          • Galaxy S25 FE los toestel
        • High-end €500-€1000
          • Galaxy S25-serie los toestel
          • Galaxy Z Flip 7 los toestel
        • Premium >€1000
          • Galaxy S26-serie los toestel
          • Galaxy Z Fold 7 los toestel
      • Verkopen/inruilen
  • Tips
  • Reviews
    • Meest gelezen:
    • Samsung Galaxy S26 Ultra review
    • Samsung Galaxy A57 review
    • Samsung Galaxy Buds4 Pro review
    • Samsung Galaxy A17 review
    • Samsung Galaxy Z Fold 7 review
    • Samsung Galaxy A36 review
    • Alle Samsung reviews
  • Updates
    • Alle Samsung updates in NL
    • Informatie over de beveiligingsupdates
    • Alles over de One UI 8.5-upgrade
    • Tot wanneer krijgt jouw Samsung Galaxy telefoon updates?
  • Nieuws
  • Telefoons
      • Samsung telefoons
        • Galaxy S serie
          • Samsung Galaxy S26 en S26+
          • Samsung Galaxy S26 Ultra
          • Samsung Galaxy S25
          • Samsung Galaxy S25 Ultra
          • Samsung Galaxy S25 Edge
          • Samsung Galaxy S25 FE
          • Samsung Galaxy S24 FE
        • Galaxy Z serie
          • Samsung Galaxy Z Fold 7
          • Samsung Galaxy Z Flip 7
          • Samsung Galaxy Z Fold 6
          • Samsung Galaxy Z Flip 6
        • Galaxy A serie
          • Samsung Galaxy A57
          • Samsung Galaxy A56
          • Samsung Galaxy A37
          • Samsung Galaxy A36
          • Samsung Galaxy A26
          • Samsung Galaxy A17
          • Samsung Galaxy A16
          • Samsung Galaxy A55
      • Verwacht
        • Samsung Galaxy Z Fold 8
        • Samsung Galaxy Z Fold 8 Ultra
        • Samsung Galaxy Z Flip 8
      • Tabs & Wearables
        • Wearables
          • Samsung Galaxy Buds 4 (Pro)
          • Samsung Galaxy Watch Ultra
        • Tablets
          • Samsung Galaxy Tab S11 (Ultra)
          • Samsung Galaxy Tab S10+ en Ultra
Tip: Voeg GALAXYCLUB.NL toe als favoriete Google-nieuwsbron!

Galaxy Club / Samsung / Galaxy S2 / Gebruikersgids voor Android 4.0 op de Galaxy S2 duikt op

Gebruikersgids voor Android 4.0 op de Galaxy S2 duikt op

20 maart 2012 Door Adam 113 Reacties

Nóg wachten wij in Nederland op de officiële Android 4.0 update voor de Samsung Galaxy S2. Wie zich alvast goed wil voorbereiden op de update kan zich nu op Samsung's eigen gebruikersgids storten. Hierin vind je een hoop informatie over de update, maar ook over de veranderingen nadat de update geïnstalleerd is. Kortom: alle wat je nodig hebt om de update goed te doorstaan.

De gids vind je HIER.

(via PocketNow)

Lees verder...

  • Samsung bevestigt eindelijk updatebeleid Galaxy A9 en Galaxy A7
  • Galaxy Tab S4 duikt op Samsung's eigen website op
  • Video: Android 9.0 Pie op de Samsung Galaxy S9
  • Samsung Galaxy S7 met Android 8.0: preview
  • PSA: nog geen Android Pie voor de Samsung Galaxy S8 deze maand

Categorie: Nieuws, Samsung Galaxy S2

Reacties

  1. See2Rough zegt

    20 maart 2012 om 19:01

    wauw wat een nieuws!!!

    Beantwoorden
  2. Michael zegt

    20 maart 2012 om 19:30

    Ach … wel grappig. Ik zocht me soms rot naar sommige functies

    Beantwoorden
  3. Rick zegt

    20 maart 2012 om 20:03

    Wat hebben we daar aan?:p

    Beantwoorden
  4. Kvn zegt

    20 maart 2012 om 20:13

    In de handleiding wordt de vroegere Android Market aangeduid als Play Shop, op dit moment heet het bij mij Play Store (android 2.3.6). Wat zou dit betekenen?

    Beantwoorden
    • arjan zegt

      20 maart 2012 om 22:42

      Niets, je heb gewoon playstore en android 2.3.6, ik heb precies t zelfde

      Beantwoorden
      • cora zegt

        1 april 2012 om 20:05

        nou ik heb ook play store maar nog steeds de android 2.3.4 en heb al via kies geprobeerd om 2.3.6. te krijgen maar volgens kies heb ik al de laatste versie,nou daar kom ik ook niet verder mee,help

        Beantwoorden
  5. tonytrimb zegt

    20 maart 2012 om 20:15

    Mooi, Ze kunnen het dus toch. 🙂

    Beantwoorden
  6. Arjenp zegt

    20 maart 2012 om 22:03

    ben ik de enige die eigenlijk “Face-unlock” als enige nuttige aanpassing tegenkwam?

    Beantwoorden
    • serkan zegt

      20 maart 2012 om 23:31

      doet het toch niet en mijn tel loopt vaaak vast echt heel vaak wat een illegale kut update als die in nederland komt ga ik deze verwijderen en die van nederland erop zetten

      Beantwoorden
    • Triple zegt

      21 maart 2012 om 14:45

      Face-unlock vond ik zelf de meest neppe functie … facebook foto ervoor en hup iedereen kan in mn telefoon 🙁

      Beantwoorden
      • Zakelijk zegt

        21 maart 2012 om 19:27

        Misschien een maf gezicht trekken voor de Face unlock functie :P, lijkt me trouwens wel grappig om je dan te zien bij een stel leuke meiden (of jongens als je een meid bent) en de telefoon gaat 😀

        Beantwoorden
      • ikke zegt

        29 maart 2012 om 21:52

        Lijkt me sterk aangezien je iris belangrijk is volgens mij plus dat ie t alleen kan zien als het levend is en een foto is hartstikke levenloos dus die vlieger gaat lekker niet op! Want de iris op een foto ziet ie toch echt niet voor echt aan….

        Beantwoorden
  7. logan zegt

    20 maart 2012 om 23:18

    face unlock is grappig, niet handig, hij herkent mn broertje ook als mij :-p

    Beantwoorden
  8. Wilco zegt

    21 maart 2012 om 00:22

    In de handleiding staat dat je Samsung Kies 2.0 moet downloaden. Momenteel ben ik daar mee bezig.

    update:

    Kies 2.0 geinstalleerd via http://www.samsung.com
    Android 4.0.3 is nog niet beschikbaar..

    Ik hoop dat het nu echt snel gaat komen die update, kan niet meer wachten xD

    Beantwoorden
  9. stefan (BE) zegt

    21 maart 2012 om 00:38

    betere batterijduur? even goed als mijn eerste GSM 10 jaar geleden
    verbeterde touchwiz? zo goed als dezelfde als vorige. Stel u voor dat microsoft een nieuwe windows uitbrengt met dezelfde interface…. (missschien een idee voor hen, kunnen ze werken aan het oplossen van de windowsproblemen zelf)
    face unlock? konden ze een app voor maken ook.
    snelheid? sommigen beweren dat het trager is, anderen dan weer dat ie sneller is…
    Je ziet niets van het “nieuwe ics”. Touchwiz verbergt alles…
    Ik hoop alleszins dat het toch de moeite wordt, en dat touchwiz uiteindelijk nog een update krijgt…
    ps: ALS we de update ooit krijgen. Android 5 (Jelly Bean) is zelfs al bijna klaar?

    Beantwoorden
    • ikke zegt

      29 maart 2012 om 21:57

      die komt pas over een dik half jaar ofzo

      maar face unlock als app is juist niet handig
      als je het dezelfde ui vind hebben als de vorige heb je toch echt niet goed gekeken kennelijk
      als je gaat kijken wat en smartphone nu kan is de batterij duur juist langer dan je foon van 10 jaar geleden aangezien deze nu door allerlei factoren eraan getrokken wordt wat 10 jaar geleden niet zo was dus das niet waar dat je foon van 10 jaar geleden een net zo lange batterijduur heeft…
      touchwiz maakt juist vele functies net wat makkelijker dan ics en heeft net als htc’s sense schil vast wel wat nuttige dingen die NIET in ics zitten en je daarmee dus niet kan… verborgen is ook erg sterk want de schil ligt er alleen overheen… daaronder is ics duidelijk te zien…
      snelheid langzamer lijkt me toch echt sterk na een update….

      Beantwoorden
  10. jeroen zegt

    21 maart 2012 om 11:47

    is de update alleen beschikbaar via Kies of ook via OTA?

    Beantwoorden
  11. JP zegt

    21 maart 2012 om 11:48

    alleen Kies

    Beantwoorden
    • jeroen zegt

      21 maart 2012 om 12:34

      ik heb zojuist aan samsung gevraagd op twitter en die zeggen dat de update ook beschikbaar is voor OTA?

      Beantwoorden
    • Stefan (BE) zegt

      23 maart 2012 om 09:19

      In principe ook OTA. Maar dan is het bestand dat moet binnengehaald worden veel groter…. Ik zou, indien mogelijk, toch voor Kies gaan…

      Beantwoorden
  12. sander zegt

    21 maart 2012 om 11:48

    Ik hoop ook dat de update snel komt want ik wil die nieuwe features wel is gaan testen voor mezelf dus en het nieuwe data limiet instellen dat lijkt me al helemaal fijn vooral als je dan precies kan zien waar het allemaal heen gaat :p

    Beantwoorden
  13. Andy zegt

    21 maart 2012 om 13:32

    Komaan zeg, nog steeds geen ICS in België!!!! Begint me nu wel verdomme mijn strot uit te komen!

    Beantwoorden
    • Kurt zegt

      21 maart 2012 om 14:46

      Idd Andy, en ik dacht zelfs dat de 2.3.6 in België ook een stuk later was dan in Nederland. niks anders te doen als wachten…. pfff

      Beantwoorden
      • Andy zegt

        21 maart 2012 om 16:33

        Ik heb nog steeds de 2.3.5 op mijn S2, ik krijg geen nieuwe update voor 2.3.6 binnen via Kies en OTA :-/

        Beantwoorden
        • Kurt zegt

          21 maart 2012 om 16:53

          Ik heb de 2.3.6 via Kies erop gezet. Maar miss toch niet echt een aanrader. regelmatig krijg ik reboots als wifi opstaat. had ik niet met 2.3.5

          Beantwoorden
          • Andy zegt

            21 maart 2012 om 18:47

            Dan ben ik blij dat mijn Kies geen 2.3.6 vindt :p Ik zou wel willen dat hij ICS eens begint voor te stellen -_-“

          • Stefan (BE) zegt

            22 maart 2012 om 09:56

            is blijkbaar typisch bij 2.3.6
            Enkel als wifi aanstaat , krijg ik reboots….

    • Stefan (BE) zegt

      22 maart 2012 om 10:00

      @Andy,
      ben jij er ooit in geslaagd om een azerty toetsenbord in te stellen met nederlands als taal ?

      Beantwoorden
      • Andy zegt

        22 maart 2012 om 10:56

        Op de S2? Geen probleem mee gehad 🙂
        Instellingen => Taal en toetsenbord => Taal selecteren => Nederlands (België) => toetsenbord staat in Azert ^_^

        Beantwoorden
        • Stefan (BE) zegt

          23 maart 2012 om 09:24

          tja, bij mij dus niet…
          Instellingen=>taal toetstenbord= Nederlands(Belgie)
          invoermethode=Swype
          haaaa!!!!
          Gevonden!
          Als ik invoermethode Samsung toetsenblok neem, dan heb ik AZERTY
          Als ik invoermethode Swype neem;dan neemt ie QUERTY.
          Ik heb als swype taal: Nederlands en UK-English (zo herkent ie ook engelse woorden)
          Blijkbaar ligt het dus aan Swype….

          Beantwoorden
      • Andy zegt

        22 maart 2012 om 11:01

        Als dat niet werkt, kun je klikken op het tandwieltje bij het toetsenbord wanneer je een sms aan het typen bent (zie hier het rood omkaderde). Dan kies je vervolgens voor ‘Invoertalen’ => Français. Als ik hier Nederlands pak, krijg ik Querty.

        Beantwoorden
      • Andy zegt

        22 maart 2012 om 11:02

        Oei, was link vergeten toe te voegen :p
        http://www.andyjanssens.be/SC20120322-095732.png

        Beantwoorden
  14. marco zegt

    22 maart 2012 om 11:05

    22 Maart en nog steeds geen update.

    Vanmiddag maar eens kijken hoe ik z’n custom rom kan installeren.

    Gsm is mij te druk bezig met rebooten de hele dag 🙁 (dankzij Samsung 2.3.6 rom!)

    Wil je bellen of ben ik online op een site, loopt alles vast en ja hoor weer een reboot.

    GSM toestel is top, Samsung ondersteuning is zeer zwaar bagger net als de 2.3.6 rom.

    Beantwoorden
  15. whs zegt

    22 maart 2012 om 14:57

    Bij mij (GS2, 2.3.6 stock rom) geen reboot meer sinds ik geen apps op mijn externe SD kaart verplaatst heb (heb ze allemaal terug gezet). Soms nog wel reboot als ik wifi aan heb tijdens het starten.
    Beschikking over de ICS handleiding is NICE als het zover is. Ik gebruik de top app ssLauncher en verwacht daardoor geen grote verandering in de interface. W’ll see.

    Beantwoorden
  16. cassettebendje zegt

    22 maart 2012 om 23:05

    I scream
    You scream
    We all scream for icecream!

    Beantwoorden
  17. J. Voskuil zegt

    23 maart 2012 om 00:56

    De Android 4 stock rom voor de Galaxy SII komt half april.

    M.v.g.
    Jan Voskuil

    Beantwoorden
    • Stefan (BE) zegt

      23 maart 2012 om 09:28

      Weet jij meer dan Samung NL en BE ? 🙂
      (ironisch bedoeld) Als je hen daarover iets vraagt antwoorden zij dat ze het niet weten..

      Beantwoorden
    • JP zegt

      23 maart 2012 om 09:33

      J. voskuil hoe kom je aan deze info??

      Beantwoorden
  18. ernst zegt

    23 maart 2012 om 09:20

    Kan niet via kies updaten krijg melding dat mijn toestel geen firm update ondersteund heb in verleden wel isc er op gehad via odin en e.e.a weer hersteld.

    Kan iemand mij helpen???

    Beantwoorden
  19. Stefan (BE) zegt

    23 maart 2012 om 09:34

    Als je hier naar die datums kijkt…. ik krijg hier antwoorden uit de toekomst 🙂
    ’tis nu 8u33 en ik zie al antwoorden staan van oa J.Voskuil om 12u56 !
    Ik heb hem dus 3u en half geantwoord vooraleer hij postte. ik ben helderziend ! :):)

    Beantwoorden
    • Chiel zegt

      26 maart 2012 om 11:19

      12:56 AM ofwel 4 minuten voor 1 ’s nachts.. scherp zijn jullie daar niet echt he

      Beantwoorden
  20. Bas zegt

    23 maart 2012 om 11:29

    @Stefan lol

    Beantwoorden
  21. foufou zegt

    23 maart 2012 om 12:32

    SAMSUNGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

    At least give us a roll out planning for the netherlands, or my next phone iwll be an IPHONE

    Beantwoorden
    • Stefan (BE) zegt

      23 maart 2012 om 15:06

      ik denk dat ze af en toe “een kaartje trekken” en de naam van het land dat er op staat, dat daar een roll out voor gebeurt.
      Samsung NL en BE weten van niets…. ze laten het “dadelijk” weten als ze iets weten.
      Juist hetzelfde antwoord krijg je als je naar Android 5 vraagt. (android 5 is bijna klaar).
      Het enige dat je kan doen is wachten (en bidden) 🙂 🙂

      Beantwoorden
  22. eppo zegt

    23 maart 2012 om 20:44

    Nederlands is voor maandag denk ik aan beurt. want op site staat bij NL dat ics updating is. en bij andere landen is hij 1/2 dagen daarna online gekomen.
    dus duurt niet lang meer mensen!!!

    Beantwoorden
    • stefan (BE) zegt

      23 maart 2012 om 23:14

      staat al bijna een week op updating…

      Beantwoorden
  23. Michiel zegt

    24 maart 2012 om 15:26

    Hij is beschikbaar! heb hem net geinstalleerd.Werkt goed, heb het idee dat enkele apps lekkerder werken.

    Beantwoorden
    • ssddd zegt

      24 maart 2012 om 22:08

      Weet niet waar jij dit vandaan hebt?

      Beantwoorden
    • penamala zegt

      24 maart 2012 om 23:18

      Net gecontroleerd via kies, niks dus …

      Beantwoorden
    • stefan (BE) zegt

      27 maart 2012 om 13:46

      ofwel geen nederlands/belgisch toestel, ofwel wil ie opvallen 😉

      Beantwoorden
      • Michiel zegt

        29 maart 2012 om 09:42

        He ja klopt inderdaad. Toen ik mijn telefoon kocht stond alles op Pools, dus blijkbaar komt deze uit Polen. Dus gaat dat per toestel. Sorry wist ik niet. Heb het nu 5 dagen maar zie niet echt heel veel verschil. Het ontgrendelen en een aantal menu’s zijn anders. Schermpje gaat minimaal soepeler. Batterij gaat iets langer mee in standby maar voor de rest is het niet echt bijzonder te noemen. Dus snap niet echt waarom iedereen zo overdreven doet over android 4.0 eigenlijk.

        Beantwoorden
  24. arjan zegt

    24 maart 2012 om 23:10

    Dus niet beschikbaar…

    Beantwoorden
  25. frank zegt

    25 maart 2012 om 10:52

    ik krijg nog steeds geen 2.3.6 op mijn S2. niet via kies en niet via update via de telefoon zelf. De enigste melding die ik wel krijg is dat er geen updates beschikbaar zijn. :-((

    Beantwoorden
    • JP zegt

      25 maart 2012 om 12:02

      2.3.6 is teruggehaald vanwege de reboot bug, dus dat kan kloppen

      Beantwoorden
  26. bas zegt

    25 maart 2012 om 14:17

    Mijn s2 draait ook op 2.3.6 nooit ergens last van gehad.

    Beantwoorden
  27. sebas zegt

    25 maart 2012 om 14:38

    @bas

    Ik draaide ook al een maand op 2.3.6 en had nooit ergens last van. Maar uiteindelijk begon mijn toestel toch spontaan te rebooten. Gelukkig gebeurt het maar af en toe en heb ik er niet heel veel last van. Toch hoop ik dat dit probleem snel verholpen word.

    Beantwoorden
  28. v hendrix zegt

    26 maart 2012 om 08:34

    Word tijd dat samsung en google die update uitbrengen…vind het echt ronduit belachelijk dat die er nog niet is…in polen kan het wel maar hier niet???!!!!! dus stoppen met dat gelul!!! zo moeilijk kan het niet zijn om die uitrol te starten heren van samsung en google !!!!

    Beantwoorden
  29. Stefan zegt

    26 maart 2012 om 09:11

    Net gecontroleerd, via kies nog steeds niets…. 🙁

    P.S. Zit echt te wachten ivm de reboot bug (met wifi aan) op firmware 2.3.6
    als ik wifi uit zet heb ik nergens last van. maar toch heb ik wifi het liefst aan scheelt data op mijn bundel…..

    Beantwoorden
    • Jordi zegt

      26 maart 2012 om 10:02

      Stefan,

      Heb je een externe micro-sd kaart erin zitten?

      Beantwoorden
      • Stefan zegt

        26 maart 2012 om 18:25

        Ja die ik via de actie heb gekregen.

        Nu heb ik wifi niet persee nodig. heb een data bundel van 1250MB en gebruik > 100MB per maand.

        de 2.3.6 versie heeft deze bug er in zitten. En zolang 4.0 er nog niet is laat ik mijn wifi gewoon uit…

        Maar ja dus.

        Beantwoorden
    • Albert zegt

      26 maart 2012 om 19:12

      Ik heb precies hetzelfde probleem… hoop dat het bij ICS opgelost is!

      Beantwoorden
      • Jordi zegt

        27 maart 2012 om 08:21

        Stefan,

        Ik ben bijna 100% zeker, dat als je je micro-sd kaartje eruit haalt,
        je geen reboots met wifi aan meer krijgt.

        Test het eens en laat maar iets weten. 🙂

        Beantwoorden
  30. Remzi Cavdar zegt

    26 maart 2012 om 11:11

    Ik heb een app gemaakt over hoe je moet rooten en het gaat over Android in zijn algemeen: wat betekent rooten, superuser, custom rom’s, linux commands en veel meer!!

    Het is informatief. Je kan hem vinden door in te typen: Rooting Guides.

    Hier is de link van Android Market

    https://play.google.com/store/apps/details?id=root.world.guide.free.remzi.cavdar

    Beantwoorden
  31. Remzi Cavdar zegt

    26 maart 2012 om 11:12

    Dit is de mobile link: market://details?id=root.world.guide.free.remzi.cavdar

    Het open gelijk de mijn app op de Market.

    Deze link werkt alleen op je mobile telefoon.

    Beantwoorden
  32. tinus zegt

    26 maart 2012 om 14:35

    “hier hebbie wat te lezen tijdens ’t wachten…”
    we worden lekker aan ’t lijntje gehouden jongens!!!

    Beantwoorden
  33. J. Voskuil zegt

    26 maart 2012 om 19:05

    Half april komt de custom rom voor de S2.

    Nog even wachten dus.

    Beantwoorden
    • stefan (BE) zegt

      27 maart 2012 om 13:48

      ik zou zeggen half mei 🙂
      wie nog meer ?????

      Beantwoorden
  34. jp zegt

    26 maart 2012 om 19:32

    j voskuil hoe weet je dit? Bron?

    Beantwoorden
  35. Stefan zegt

    27 maart 2012 om 11:43

    Nog steeds geen update via kies… 🙁

    Mijn collega verwees mij naar de site http://forum.xda-developers.com
    Misschien dat mensen dit leuk vinden. Hier zitten veel custom ROM’s ook al versies gebaseerd op ICS. Ik wacht (gezien de leeftijd van mijn toestel) nog even op de kies versie.

    Beantwoorden
  36. stefan (BE) zegt

    27 maart 2012 om 11:55

    in belgie ook niks. ’t zal toch waar zijn dat we twee maanden moeten wachten zoals aangekondigd in “De Standaard”.
    In elk geval, ik begin ineens ook te wachten op Jelly Bean (android 5.0)
    Hopelijk zullen de laatsten dan de eerste zijn 😉

    Beantwoorden
    • Andy zegt

      27 maart 2012 om 14:44

      Reken daar maar niet op 🙂

      Beantwoorden
  37. NICK zegt

    27 maart 2012 om 14:20

    Pfff.. Hoelang moet het duren :S.. Mijn collega lacht zich kapot (Iphone4s)..
    Voortaan gwn een datum vasthouden en niet blijven uitstellen…

    Beantwoorden
  38. Robbert zegt

    27 maart 2012 om 15:43

    Lekker lang wachten weer.
    Maar ik had hier wel een artikel verwacht over de aangetroffen ’testfile’ en de vage MTC app in de Play store….
    Het gaat hier namelijk over allemaal verschillende galaxy toestellen, waaronder ook de Samsung Galaxy s2.

    Beantwoorden
    • Arthur Dent zegt

      27 maart 2012 om 15:48

      Bewuste app is heel snel verwijdert uit Google Play, en is dus geen gevaar meer – als er hier mensen blijken te zijn die hem hebben willen we wel een handleiding publiceren om hem te verwijderen…

      Beantwoorden
  39. jp zegt

    27 maart 2012 om 17:58

    Graag stuur ik heb hem

    Beantwoorden
  40. JP zegt

    27 maart 2012 om 18:09

    Die Russische mtc app vraagt nog steeds om bijwerken in mij play store

    Playstore,

    opties toets

    mijn apps

    en dan staat er bovenaan MTC ojc mobile telesysytems (bijwerken)

    Niet gedaan uiteraard, maar hoe krijg ik dit weg??????????

    Beantwoorden
    • Arthur Dent zegt

      27 maart 2012 om 18:17

      Ik zal er vanavond eens induiken 🙂

      Beantwoorden
      • Robbert zegt

        27 maart 2012 om 20:23

        Bij mij is hij inmiddels automatisch verwijdert, niks aan de hand dus.

        Beantwoorden
        • Arthur Dent zegt

          27 maart 2012 om 21:07

          Van je telefoon? Kun je dit bevestigen?

          Beantwoorden
          • Robbert zegt

            30 maart 2012 om 15:50

            Yup, van mijn telefoon ja.

  41. dfg zegt

    27 maart 2012 om 19:18

    Nog geen nieuws over de update 4.0.3?????

    Beantwoorden
  42. arjan zegt

    27 maart 2012 om 21:13

    Mense WTF BLIJFT DIE FAAAAAAACKIN ANDROID 4 IK WORD ECHT GEEEK

    Beantwoorden
    • Dirk zegt

      28 maart 2012 om 13:42

      He, er is meer dan ICS. Get a life …

      Beantwoorden
      • arjan zegt

        28 maart 2012 om 14:24

        Als je alleen maar ruzie zoekt moet je zelf een leven gaan zoeken TRAGE BOLLE

        Beantwoorden
  43. jp zegt

    27 maart 2012 om 21:48

    bij mij is de Russische app ook weg!! :-))

    Beantwoorden
    • arjan zegt

      28 maart 2012 om 14:20

      Jonguuh als je denkt dat dit me leven is moet je echt opdondere, ik vind dat het alleen veel te lang duurt, ga ergens anders ruzie zoeken ofzo

      Beantwoorden
  44. arjan zegt

    28 maart 2012 om 14:21

    Fack post ik bij de verkeerde 😛

    Beantwoorden
  45. Lex zegt

    28 maart 2012 om 15:39

    Kan me voorstellen dat sommigen gek worden van het wel of niet opduiken van die update, maar houd er rekening mee dat de veranderingen hoofdzakelijk ‘onder de motorkap’ zitten … 4.03 voor de S2 ziet er nagenoeg hetzelfde uit als gingerbread …

    Als je echt ICS wilt hebben (zoals hij hoort) moet je gewoon ICS stock op je phone flashen … dan heb je die hele touchwiz onzin niet … Dus maak je niet druk om die update .. die is toch alleen maar teleurstellend …

    Beantwoorden
  46. Dimitri zegt

    28 maart 2012 om 18:17

    Koop je zo’n prijzige telefoon van samsung, krijg je er zulke slechte kut service bij…, Ze moeten onderhand gewoon heel erg snel die update gaan geven. Dit is gewoonweg schandalig. Het heeft nu wel lang genoeg geduurd en genoeg beloftes gekost.

    Beantwoorden
  47. Bram zegt

    28 maart 2012 om 22:04

    Pfffff, het wordt steeds mooier met Samsung en hun Android 4.0 (Ice Cream Sandwich) update. We krijgen net te horen via i4u dat de update naar Android ICS voor de Galaxy S2 is uitgesteld tot nadere order. Het vreemde is dat je zou verwachten dat de bouwer van de Galaxy Nexus al aardig wat ervaring zou hebben met Android 4.0, maar niets is minder waar.

    Eind deze maand eindigt het eerste kwartaal en aangezien Samsung had beloofd dat de update deze maand zou komen, lijkt het erop dat zij hun eigen deadline niet gaan halen. Wanneer de update er dan wel gaat komen is ook niet duidelijk en ook een reden voor het uitstellen van de update geven zij niet.

    Beantwoorden
  48. Bas zegt

    29 maart 2012 om 09:59

    http://www.nu.nl/gadgets/2775040/android-40-komende-weken-meer-smartphones-en-tablets.html

    S2 geen idee , ik zie het na de zomer wel , heb lang genoeg afgewacht.

    Gegroet

    Beantwoorden
  49. Stefan zegt

    29 maart 2012 om 17:54

    Mijn collega heeft mijn tel geroot, en verkut, en kon alleen nog recoveren met odin, maar heb toen wel gelijk de ICS rom pack gezocht op inet, en die er maar op gezet. Ik draai dus nu 4.0.3 (official release) na installatie stond hij wel in het pools. maar als eerst moest je een taal selecteren, dus ENG (US) en klaar. ik draai ICS 4.0.3.

    En… Ik ben zo ver ik nu gemerkt heb van de reboot bug af. That why I needed it.
    Verder, is hij iets mooier, maar niet bij definitie sneller.

    Beantwoorden
  50. stefan (BE) zegt

    29 maart 2012 om 19:53

    ICS: komt ie of komt ie niet? Er gebeurt niets meer? Heeft Samsung problemen?

    Beantwoorden
  51. ddddd zegt

    30 maart 2012 om 10:47

    Had vanmorgen wel een update van kies.
    En nee dat is geen oude update.
    Max 2 dagen oud.

    Beantwoorden
    • jan zegt

      30 maart 2012 om 13:35

      klopt deze kwam bij mij gister avond binnen en ik check elke dag.

      Beantwoorden
  52. william zegt

    30 maart 2012 om 11:41

    Kan iemand mij helpen.
    Voor het updaten van app’s krijg ik sinds vandaag de foutcode 941.
    Kreeg mijn app’s dus niet geupdate.
    Heb een Sgs2 met 2.3.6

    Alvast bedankt

    Beantwoorden
    • william zegt

      30 maart 2012 om 12:11

      Het is al gelukt.
      Heb het maar via de PC en website van google play gedaan
      Wel een vraamde bedoeling

      Beantwoorden
  53. jan zegt

    30 maart 2012 om 13:40

    het vertrouwen in samsung heeft wel een enorme deuk bij mij opgelopen en dat heeft te maken dat je van alles belooft wordt maar niet nagekomen weet ook wel dat deze update niet super veel verandert maar het belangrijkste waar het mij om te doen is zijn de reboots waar ik veel last van heb en de korte levensduur van de batterij.

    Beantwoorden
    • william zegt

      30 maart 2012 om 13:50

      Ik ben het helemaal met je eens.
      Ook ik heb last van die reboots, ben er zo klaar mee.
      Hopelijk komt de update alsnog snel.

      Beantwoorden
  54. jaap zegt

    31 maart 2012 om 07:29

    Nou nou vandaag alweer de laatste dag van het eerste kwartaal! Wat was er ook alweer belooft? Weten jullie het nog? Ben benieuwd maar vrees het ergste.

    Beantwoorden
  55. Dennis zegt

    31 maart 2012 om 09:43

    Dit schiet gewoon echt niet op zo, update van kies gedaan voor firmware beheer, dacht misschien dat die dan nu zou komen.
    Heb overigens nu de samsung extended battery in de s2 met dat iets andere achterkantje, telefoon gaat nu makkelijk 14 uur mee met veel gebruik en da heb ik nog 20% over. dat is dus al een hele verbetering

    Beantwoorden
  56. Rassel zegt

    31 maart 2012 om 13:39

    HTC heeft hem al wel beschikbaar voor de Sensation.

    Beantwoorden
  57. Jan Doedel zegt

    31 maart 2012 om 15:27

    Wat is dat toch met die reboots, wat zegt Samsung daar nou eigenlijk van als je ze belt? Oplossing?

    Beantwoorden
    • jan zegt

      31 maart 2012 om 17:01

      ze weten niet hoe het komt ze raden je aan het toestel op te sturen heeft me broertje ook gedaan ben je hem een maand kwijt en krijgt hem dan weer terug en dan gaat hij vrolijk verder met rebooten ligt gewoon aan de software 2.3.6. mijn vriendin heeft ook s2 maar zij heeft 2.3.5. en er bijna geen last van ik zo een 20 keer per dag zij 2 keer per week daarom snap ik ook niet waarom ze het tempo van updaten niet omhoog gooien hun vlaggenschip begint langzamerhand steeds meer op een modderschuit te lijken op het rebooten na is het wel een geweldige telefoon alleen die service hé.

      Beantwoorden
      • Jan Doedel zegt

        1 april 2012 om 15:25

        20x per dag?! En dan ga jij maar gedwee wachten op een update die steeds wordt beloofd en vervolgens weer uitgesteld?
        Je bent opgescheept met een defect apparaat en je moet het er maar mee doen blijkbaar. Lekker dan, zo’n ‘geweldige telefoon’

        Beantwoorden
      • nieq-oh zegt

        6 april 2012 om 19:22

        Komt door de micro sd kaart.haal die eruit en je probleem is weg.

        Beantwoorden
      • Stefan zegt

        8 april 2012 om 11:21

        Of zet wifi uit als je hem niet nodig hebt….. Dat was bij mij de oplossing.
        Nu heb ik 4.0 via odin er op gezet. (kies kan hem nu niet meer updaten….) maar alle problemen weg.

        wifi altijd aan. sd kaart er in. en zelfs de irritante bol.com app mogen wissen 🙂

        Beantwoorden
  58. Gunnar zegt

    31 maart 2012 om 18:31

    waarom duurt het bij samsung zo lang voor een update naar android 4.0.. dit terwijl vrienden van mij met htc en SE het afgelopen week al hebben kunnen updaten.. :S is het uberhaubt al bekend waar samsung er mee komt?

    Beantwoorden
  59. Peter zegt

    31 maart 2012 om 23:11

    Hallo,
    Is het al mogelijk om android 4.0 stock op je sgs2 te zetten, dus zonder tochwiz? Zo ja, waar kan je die vinden?

    Beantwoorden
  60. rob zegt

    1 april 2012 om 16:39

    Gewoon erop zette met odin. Je counter blijft zelfs op 0 staan 😉

    Beantwoorden
  61. Wiljan zegt

    6 april 2012 om 19:25

    Damn zeg… Ondertussen al 6 april… Duurt mij echt te lang deze shit! Waarom zeggen ze dat er iets is wat compleet niet te downen is voor de S2… Vaag…

    Beantwoorden
  62. Dimitri zegt

    8 april 2012 om 18:24

    Nogsteeds niks….. Pff hoe moeilijk kan het zijn om hem te lanceren in nederland…. Luxemburg en Belgie hebben hem al, dan zou hij toch klaar moeten zijn voor Nederland ook

    Beantwoorden
  63. Merijn Peters zegt

    11 april 2012 om 09:14

    Heb nu net mn mobiel eindelijk na 3 weken terug van reparatie, en zie dat ics nog steeds niet uit is.. -.- Kan ik ook gew via samfirmware.com de luxemburge ics downloade en via odin op mn mobiel zetten? Of kan da niet?

    Beantwoorden

Geef een reactie Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

MEER DEALS

Samsung Galaxy S26 aanbiedingen: kopen, prijzen, korting

Aanbiedingen: Samsung Galaxy S26 met korting, cashback, gratis tablet

Samsung Galaxy S24 inruilen of verkopen

Actie: extra inruilwaarde als je nu je Samsung Galaxy verkoopt (of koopt)

Samsung Galaxy Z Fold 7 aanbieding: gratis Watch Ultra, korting

Samsung Galaxy Z Fold 7 aanbiedingen: kopen, of wachten op de Fold 8?

Samsung Galaxy S25 aanbiedingen

Samsung Galaxy S25 aanbiedingen: flink goedkoper én gratis JBL-speaker

Samsung Galaxy A37 aanbiedingen

Samsung Galaxy A37-aanbiedingen: nu met gratis JBL-speaker

POPULAIRSTE GALAXY S26 ABO’S:

Laatste updates in NL

Nieuwe Samsung Galaxy Watch-update van start in Nederland

One UI 8.5-update beschikbaar op Samsung Galaxy A54, A34, meer (aanvulling)

Volgende Samsung Galaxy A-generatie krijgt update naar One UI 8.5 – en de Tab S9

Deze Samsung-tablets en -telefoons krijgen deze week de One UI 8.5-update

Twee Galaxy A-telefoons krijgen Samsungs One UI 8.5-update – en de eerste Xcover

Meer firmware updates

Laatste reacties

  • Mike op Samsung-telefoons krijgen derde Google Play-update in korte tijd
  • arjan op Samsungs volgende Galaxy Watch Ultra krijgt veel grotere batterij
  • Geertjoch op Samsung-telefoons en -tablets krijgen nu nieuwe Google Play-update
  • Bjorn op Nieuwe Samsung Galaxy Watch-update van start in Nederland
  • HJ op Samsung-telefoons krijgen derde Google Play-update in korte tijd

Over GalaxyClub

GalaxyClub is dé onafhankelijke blog, prijsvergelijker en community voor Galaxy smartphones en tablets. GalaxyClub is niet gelieerd aan Samsung zelf.

Privacy en cookies

Jouw privacy staat op GalaxyClub.nl voorop. Wil je weten welke gegevens wij opslaan, waarom, en welke cookies wij plaatsen? Lees dan onze PRIVACY EN COOKIE VERKLARING.

Contact

Heb je vragen voor onze redactie, een nieuwstip, of een zakelijke voorstel? Maak gebruik van onze CONTACTPAGINA.

Support

Heb je vragen over (technische) problemen met je telefoon/tablet, of over acties van Samsung? Neem dan contact op met SAMSUNG ZELF.

Houd het leuk

Onder onze artikelen en op ons forum zijn veel gebruik(st)ers actief. Meningen zijn gewenst, maar houd het leuk. Wij behouden ons het recht voor beledigingen, trolls en flame bait zonder verdere uitleg van de site te verwijderen.

Copyright © 2026 · GalaxyClub.nl · Deze blog is niet gelieerd aan Samsung · Aan de op deze website vermelde informatie kunnen geen rechten worden ontleend.