• galaxyclub-logo-mobile
  • Dé onafhankelijke Galaxy experts

Galaxy Club - dé onafhankelijke Samsung experts

Vergelijk alle Galaxy prijzen en abonnementen, lees het laatste nieuws en de beste tips, en volg alle updates voor jouw Samsung telefoon.

Dé onafhankelijke Galaxy experts
  • Galaxy Club
  • Inruilen
    • Galaxy verkopen
    • iPhone verkopen
    • Ander merk…
  • Prijzen vergelijken
      • Acties
        • Samsung Galaxy S26 aanbiedingen: gratis tablet, korting
        • Samsung Galaxy S25 aanbieding: gratis JBL
        • Samsung Galaxy A57 aanbiedingen: nu al met korting
        • Samsung Galaxy A37 aanbiedingen: in prijs gedaald
        • Samsung Galaxy A17 aanbiedingen
        • Samsung Galaxy Z Fold 7 aanbieding: kopen, of wachten op de Fold 8?
        • Samsung Galaxy inruilen: nu extra geld terug voor je telefoon
      • Toestellen
        • Abonnement vergelijken
          • Samsung Galaxy S26(+) met abonnement
          • Samsung Galaxy S26 Ultra met abonnement
          • Samsung Galaxy A57 met abonnement
          • Samsung Galaxy A37 met abonnement
        • Middenklasse €200-€500
          • Galaxy A57 los toestel
          • Galaxy A37 los toestel
          • Galaxy A56 los toestel
          • Galaxy A36 los toestel
          • Galaxy S25 FE los toestel
        • High-end €500-€1000
          • Galaxy S25-serie los toestel
          • Galaxy Z Flip 7 los toestel
        • Premium >€1000
          • Galaxy S26-serie los toestel
          • Galaxy Z Fold 7 los toestel
      • Verkopen/inruilen
  • Tips
  • Reviews
    • Meest gelezen:
    • Samsung Galaxy S26 Ultra review
    • Samsung Galaxy A57 review
    • Samsung Galaxy Buds4 Pro review
    • Samsung Galaxy A17 review
    • Samsung Galaxy Z Fold 7 review
    • Samsung Galaxy A36 review
    • Alle Samsung reviews
  • Updates
    • Alle Samsung updates in NL
    • Informatie over de beveiligingsupdates
    • Alles over de One UI 8.5-upgrade
    • Tot wanneer krijgt jouw Samsung Galaxy telefoon updates?
  • Nieuws
  • Telefoons
      • Samsung telefoons
        • Galaxy S serie
          • Samsung Galaxy S26 en S26+
          • Samsung Galaxy S26 Ultra
          • Samsung Galaxy S25
          • Samsung Galaxy S25 Ultra
          • Samsung Galaxy S25 Edge
          • Samsung Galaxy S25 FE
          • Samsung Galaxy S24 FE
        • Galaxy Z serie
          • Samsung Galaxy Z Fold 7
          • Samsung Galaxy Z Flip 7
          • Samsung Galaxy Z Fold 6
          • Samsung Galaxy Z Flip 6
        • Galaxy A serie
          • Samsung Galaxy A57
          • Samsung Galaxy A56
          • Samsung Galaxy A37
          • Samsung Galaxy A36
          • Samsung Galaxy A26
          • Samsung Galaxy A17
          • Samsung Galaxy A16
          • Samsung Galaxy A55
      • Verwacht
        • Samsung Galaxy Z Fold 8
        • Samsung Galaxy Z Fold 8 Ultra
        • Samsung Galaxy Z Flip 8
      • Tabs & Wearables
        • Wearables
          • Samsung Galaxy Buds 4 (Pro)
          • Samsung Galaxy Watch Ultra
        • Tablets
          • Samsung Galaxy Tab S11 (Ultra)
          • Samsung Galaxy Tab S10+ en Ultra
Tip: Voeg GALAXYCLUB.NL toe als favoriete Google-nieuwsbron!

Galaxy Club / Onderwerpen / In blijde verwachting / Wie? Waar?

Wie? Waar?

  • This topic has 12 reacties, 10 stemmen, and was last updated 15 years, 2 months geleden by gertjan.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • 5 maart 2011 om 21:23 #24539
    Michel Groenheijde
    Keymaster

    Er zijn al een flink aantal mensen die de Galaxy S2 ergens in bestelling hebben staan. Sommigen in Nederland (bijvoorbeeld bij 2Call, maar anderen bijvoorbeeld in Engeland (bij Play), omdat ‘ie daar vermoedelijk nog eerder geleverd wordt. Iedereen die nu nagelbijtend (of niet) zit te wachten kan hier zijn ei of spanning kwijt!

    5 maart 2011 om 23:12 #27140
    Tricia
    Lid

    Hallo, ik wil ook dolgraag de nieuwe S2 hebben, maar heb hem nog niet in bestelling staan.
    Ik kijk eerst flink rond en bel ook op als ik wat zie.
    Heb vrijdagmiddag ook Samsung zelf gebeld, zij zeggen dat het echt binnen 2 weken duidelijk is over beschikbaarheid in Nederland en komt waarschijnlijk eerder dan we denken werd mij verzekerd !
    Ondertussen nog veel schik met de “oude” S met Darky ROM, werkt top !
    Ik hoop hier snel meer reacties te zien.

    Groeten, Theo.

    6 maart 2011 om 14:14 #27142
    Alfredo
    Lid

    Zojuist mijn Galaxy S II pre-order geplaatst.
    Verwacht 1 april?
    Groet, Alfredo

    6 maart 2011 om 15:23 #27143
    Andy-dw
    Lid

    Als ik de prijs vergelijk met deze van Engeland zit er toch redelijk verschil in. Voor dat verschil wil ik zonder probleem wel iets langer wachten.

    Eénmaal in preorder besteld ligt de prijs vast, toch ?

    7 maart 2011 om 10:04 #27150
    EvaQ8
    Lid

    * Indien je niet pre-ordered, zou de prijs (bij bv. 2Call) dan hoger komen te liggen eens gereleased?

    * Iemand een idee of de 32GB versie op dezelfde datum als de 16GB versie wordt gereleased?

    Groeten,

    E.

    7 maart 2011 om 10:41 #27151
    Michiel
    Lid

    Ik heb de Galaxy SII gepreordered van PhoneShop.nl. Ik ben heel benieuwd welke versie dat wordt, de 32 of 16GB, met of zonder NFC, TEGRA-2 of niet.
    Ik hoop dat hij begin april natuurlijk bij mij aan de deur komt!

    8 maart 2011 om 15:24 #27152
    Michiel
    Lid

    Om jullie op de hoogte te houden: ik heb vandaag een mail ontvangen van Phoneshop.nl:

    Voor uw order is momenteel de Samsung Galaxy S II i9100 Black niet direct leverbaar.
    De verwachte levertijd/datum is : ca 3 a 4 weken.

    Uw order zal na binnenkomst van het product direct afgehandeld worden.

    Ik ben dus benieuwd of hij inderdaad direct aan het begin van april bij mij binnen zal zijn 🙂

    8 maart 2011 om 20:40 #27153
    Bob
    Lid

    Phoneshop = 2call dus :). Ben benieuwd of hij ook daadwerkelijk binnen 3-4 weken binnenkomt.

    11 maart 2011 om 20:05 #27154
    LoL
    Lid

    ik ben een normale scholier, dus moet even wachten tot het wat goedkoper wordt. die prijzen nu zijn veel te hoog!

    12 maart 2011 om 16:48 #27155
    Andy-dw
    Lid

    Michiel, je hebt dus al een pre-order geplaatst maar weet nog niet welke versie het wordt? Hebben ze dit er niet bij vermeld in de mail?

    Moeilijk vergelijken dus met Engeland. Daar heb ik intussen gelezen dat de prijs 528 pond wordt incl. btw voor de 16GB-versie. Over NFC spreken ze niet dus ga ik er ook vanuit dat dit zonder deze optie is.
    De leveringstermijn zou uitgesteld zijn naar mei.

    12 maart 2011 om 22:42 #27156
    Michiel
    Lid
    Quote:
    Quote uit Andy-dw op March 12, 2011, 16:48
    Michiel, je hebt dus al een pre-order geplaatst maar weet nog niet welke versie het wordt? Hebben ze dit er niet bij vermeld in de mail?

    Moeilijk vergelijken dus met Engeland. Daar heb ik intussen gelezen dat de prijs 528 pond wordt incl. btw voor de 16GB-versie. Over NFC spreken ze niet dus ga ik er ook vanuit dat dit zonder deze optie is.
    De leveringstermijn zou uitgesteld zijn naar mei.

    Ik heb inderdaad een pre-order geplaatst, en ik weet niet of het om de 16 of 32gb versie gaat. Maar dat is voor mij niet zo erg; de SGS was 8gb en ik wil er toch een 32gb kaartje in stoppen, dus 16gb is sowieso voor mij al goed genoeg (liever natuurlijk 32gb, maar hoeft niet per sé).
    Met of zonder NFC is ook niet bekend, maar van wat ik heb gevolgd, zal er één van beide versies in Nederland beschikbaar zijn, dus ook geen extra voordeel om te wachten.

    Ik ben benieuwd wanneer ik hem binnen krijg.

    11 april 2011 om 13:18 #27169
    andrek
    Lid

    Hoe zit het met Amazon in Duitsland ? Waarschijnlijk is daar een levering begin mei mogelijk.
    Welke nadelen zijn er bij aanschaf in Duitsland ?
    (Amazon vertrouw ik wel, heb al meer besteld, maar nooit een GSM).

    16 april 2011 om 12:50 #27170
    gertjan
    Lid

    ik vind r nog veel onduidelijkheden in wat voor s 2 je nu geleverd krijgt 16 of 32 gb en met of zonder nfc.
    ik wacht wel af,zal wel niet lang meer duren omdat de htc sensation verwacht wordt in juni,en die willen ze toch voor zijn

  • Auteur
    Berichten
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Inloggen

MEER DEALS

Samsung Galaxy S26 aanbiedingen: kopen, prijzen, korting

Aanbiedingen: Samsung Galaxy S26 met korting, cashback, gratis tablet

Samsung Galaxy S24 inruilen of verkopen

Actie: extra inruilwaarde als je nu je Samsung Galaxy verkoopt (of koopt)

Samsung Galaxy Z Fold 7 aanbieding: gratis Watch Ultra, korting

Samsung Galaxy Z Fold 7 aanbiedingen: kopen, of wachten op de Fold 8?

Samsung Galaxy S25 aanbiedingen

Samsung Galaxy S25 aanbiedingen: flink goedkoper én gratis JBL-speaker

Samsung Galaxy A37 aanbiedingen

Samsung Galaxy A37-aanbiedingen: nu met gratis JBL-speaker

POPULAIRSTE GALAXY S26 ABO’S:

Laatste updates in NL

Nieuwe Samsung Galaxy Watch-update van start in Nederland

One UI 8.5-update beschikbaar op Samsung Galaxy A54, A34, meer (aanvulling)

Volgende Samsung Galaxy A-generatie krijgt update naar One UI 8.5 – en de Tab S9

Deze Samsung-tablets en -telefoons krijgen deze week de One UI 8.5-update

Twee Galaxy A-telefoons krijgen Samsungs One UI 8.5-update – en de eerste Xcover

Meer firmware updates

Laatste reacties

  • Mike op Samsung-telefoons krijgen derde Google Play-update in korte tijd
  • arjan op Samsungs volgende Galaxy Watch Ultra krijgt veel grotere batterij
  • Geertjoch op Samsung-telefoons en -tablets krijgen nu nieuwe Google Play-update
  • Bjorn op Nieuwe Samsung Galaxy Watch-update van start in Nederland
  • HJ op Samsung-telefoons krijgen derde Google Play-update in korte tijd

Over GalaxyClub

GalaxyClub is dé onafhankelijke blog, prijsvergelijker en community voor Galaxy smartphones en tablets. GalaxyClub is niet gelieerd aan Samsung zelf.

Privacy en cookies

Jouw privacy staat op GalaxyClub.nl voorop. Wil je weten welke gegevens wij opslaan, waarom, en welke cookies wij plaatsen? Lees dan onze PRIVACY EN COOKIE VERKLARING.

Contact

Heb je vragen voor onze redactie, een nieuwstip, of een zakelijke voorstel? Maak gebruik van onze CONTACTPAGINA.

Support

Heb je vragen over (technische) problemen met je telefoon/tablet, of over acties van Samsung? Neem dan contact op met SAMSUNG ZELF.

Houd het leuk

Onder onze artikelen en op ons forum zijn veel gebruik(st)ers actief. Meningen zijn gewenst, maar houd het leuk. Wij behouden ons het recht voor beledigingen, trolls en flame bait zonder verdere uitleg van de site te verwijderen.

Copyright © 2026 · GalaxyClub.nl · Deze blog is niet gelieerd aan Samsung · Aan de op deze website vermelde informatie kunnen geen rechten worden ontleend.