• galaxyclub-logo-mobile
  • Dé onafhankelijke Galaxy experts

Galaxy Club - dé onafhankelijke Samsung experts

Vergelijk alle Galaxy prijzen en abonnementen, lees het laatste nieuws en de beste tips, en volg alle updates voor jouw Samsung telefoon.

Dé onafhankelijke Galaxy experts
  • Galaxy Club
  • Inruilen
    • Galaxy verkopen
    • iPhone verkopen
    • Ander merk…
  • Prijzen vergelijken
      • Acties
        • Samsung Galaxy S26 aanbiedingen: gratis tablet, korting
        • Samsung Galaxy S25 aanbieding: gratis JBL
        • Samsung Galaxy A57 aanbiedingen: nu al met korting
        • Samsung Galaxy A37 aanbiedingen: in prijs gedaald
        • Samsung Galaxy A17 aanbiedingen
        • Samsung Galaxy Z Fold 7 aanbieding: kopen, of wachten op de Fold 8?
        • Samsung Galaxy inruilen: nu extra geld terug voor je telefoon
      • Toestellen
        • Abonnement vergelijken
          • Samsung Galaxy S26(+) met abonnement
          • Samsung Galaxy S26 Ultra met abonnement
          • Samsung Galaxy A57 met abonnement
          • Samsung Galaxy A37 met abonnement
        • Middenklasse €200-€500
          • Galaxy A57 los toestel
          • Galaxy A37 los toestel
          • Galaxy A56 los toestel
          • Galaxy A36 los toestel
          • Galaxy S25 FE los toestel
        • High-end €500-€1000
          • Galaxy S25-serie los toestel
          • Galaxy Z Flip 7 los toestel
        • Premium >€1000
          • Galaxy S26-serie los toestel
          • Galaxy Z Fold 7 los toestel
      • Verkopen/inruilen
  • Tips
  • Reviews
    • Meest gelezen:
    • Samsung Galaxy S26 Ultra review
    • Samsung Galaxy A57 review
    • Samsung Galaxy Buds4 Pro review
    • Samsung Galaxy A17 review
    • Samsung Galaxy Z Fold 7 review
    • Samsung Galaxy A36 review
    • Alle Samsung reviews
  • Updates
    • Alle Samsung updates in NL
    • Informatie over de beveiligingsupdates
    • Alles over de One UI 8.5-upgrade
    • Tot wanneer krijgt jouw Samsung Galaxy telefoon updates?
  • Nieuws
  • Telefoons
      • Samsung telefoons
        • Galaxy S serie
          • Samsung Galaxy S26 en S26+
          • Samsung Galaxy S26 Ultra
          • Samsung Galaxy S25
          • Samsung Galaxy S25 Ultra
          • Samsung Galaxy S25 Edge
          • Samsung Galaxy S25 FE
          • Samsung Galaxy S24 FE
        • Galaxy Z serie
          • Samsung Galaxy Z Fold 7
          • Samsung Galaxy Z Flip 7
          • Samsung Galaxy Z Fold 6
          • Samsung Galaxy Z Flip 6
        • Galaxy A serie
          • Samsung Galaxy A57
          • Samsung Galaxy A56
          • Samsung Galaxy A37
          • Samsung Galaxy A36
          • Samsung Galaxy A26
          • Samsung Galaxy A17
          • Samsung Galaxy A16
          • Samsung Galaxy A55
      • Verwacht
        • Samsung Galaxy Z Fold 8
        • Samsung Galaxy Z Flip 8
      • Tabs & Wearables
        • Wearables
          • Samsung Galaxy Buds 4 (Pro)
          • Samsung Galaxy Buds FE
          • Samsung Galaxy Ring
          • Samsung Galaxy Ultra
        • Tablets
          • Samsung Galaxy Tab S9 (Ultra)
          • Samsung Galaxy Tab S10+ en Ultra
Tip: Voeg GALAXYCLUB.NL toe als favoriete Google-nieuwsbron!

Galaxy Club / Onderwerpen / Galaxy S2 (Plus) / Jouw ervaringen / Waar en hoe laad ik android 4.

Waar en hoe laad ik android 4.

  • This topic has 12 reacties, 6 stemmen, and was last updated 14 years geleden by ArjenP.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • 21 april 2012 om 10:29 #25893
    motorhan
    Lid
    Quote:
    Quote uit motorhan op April 21, 2012, 12:39

    Quote:
    Quote uit Diana1976 op April 21, 2012, 11:21
    gewoon ff op je pc aan sluiten dan gaat de rest van zelf 🙂

    Jij bent zeker de leukste thuis op de deurknop na. 😮

    Groetjes en ik hoop als jij ooit een probleem hebt je ook een dergelijke reactie krijgt.

    Han

    Gewoon vanwege dit bericht weiger ik überhaupt na te denken om je (in de toekomst) te helpen…
    Laten we even aardig blijven! In wezen geeft hij je wel de oplossing voor je probleem, er is namelijk bijna niks anders te zeggen. Zijn post is bijv. 100% antwoord op de titel die jij deze ’thread’ heb gegeven.

    Heb je een probleem
    BLIJF AARDIG, we zitten hier allemaal om elkaar te helpen. Kan je soms niet tegen een geintje of vat je snel dingen verkeerd op… werk daar dan aan!

    21 april 2012 om 11:21 #30956
    Diana1976
    Lid

    gewoon ff op je pc aan sluiten dan gaat de rest van zelf 🙂

    21 april 2012 om 12:39 #30958
    motorhan
    Lid
    Quote:
    Quote uit Diana1976 op April 21, 2012, 11:21
    gewoon ff op je pc aan sluiten dan gaat de rest van zelf 🙂

    Jij bent zeker de leukste thuis op de deurknop na. 😮

    Groetjes en ik hoop als jij ooit een probleem hebt je ook een dergelijke reactie krijgt.

    Han

    21 april 2012 om 13:10 #30955
    simthadim
    Lid
    Quote:
    Quote uit motorhan op April 21, 2012, 12:39

    Quote:
    Quote uit Diana1976 op April 21, 2012, 11:21
    gewoon ff op je pc aan sluiten dan gaat de rest van zelf 🙂

    Jij bent zeker de leukste thuis op de deurknop na. 😮

    Groetjes en ik hoop als jij ooit een probleem hebt je ook een dergelijke reactie krijgt.

    Han

    Gewoon vanwege dit bericht weiger ik überhaupt na te denken om je (in de toekomst) te helpen…
    Laten we even aardig blijven! In wezen geeft hij je wel de oplossing voor je probleem, er is namelijk bijna niks anders te zeggen. Zijn post is bijv. 100% antwoord op de titel die jij deze ’thread’ heb gegeven.

    Heb je een probleem
    BLIJF AARDIG, we zitten hier allemaal om elkaar te helpen. Kan je soms niet tegen een geintje of vat je snel dingen verkeerd op… werk daar dan aan!

    22 april 2012 om 08:17 #30972
    Corry
    Lid

    Bij mij gaf Kies aan dat ik moest upgraden, maar geen flauw idee hoe dat moest. Waar ik ook op klikte of klakte: geen nieuwe versie. Ook niet als ik op mijn mobiel controleerde. Omdat ik toch last had van een echo met praten ben ik naar de KPN winkel gegaan. Die zei dat ik 2 versies achter liep en die hebben het er voor mij opgezet. Maar ik snap eerslijk gezegd ook niet waarom Kies het niet voor mij deed.

    22 april 2012 om 12:12 #30978
    simthadim
    Lid

    Corry,
    Mijn ervaringen met KIES zijn ook erg slecht. Regelamtig kreeg ik geen verbinding met KIES en als ik dan een verbinding kreeg dan verbrook KIES de verbinding TIJDENS de update. Al met al blijft het een lastig programma… Kan je helaas geen andere tips geven behalve het te blijven proberen (in de toekomst) en wellicht updaten via andere kanalen (lees: via het toestel zelf OF via andere programma’s als ODIN. LET OP: hier zitten nadelen, ogen en haken, aan, ik laat het aan de lezer over om deze op te zoeken via Google)

    22 april 2012 om 12:27 #30979
    ArjenP
    Lid

    mijn problemen met Kies waren voorbij na het downloaden van de laatste versie via de site van Samsung, hierna heb ik de upgrade naar 4.0.3. probleemloos kunnen uitvoeren.

    23 april 2012 om 10:59 #30993
    motorhan
    Lid
    Quote:
    Quote uit simthadim op April 21, 2012, 13:10

    Quote:
    Quote uit motorhan op April 21, 2012, 12:39

    Quote:
    Quote uit Diana1976 op April 21, 2012, 11:21
    gewoon ff op je pc aan sluiten dan gaat de rest van zelf 🙂

    Jij bent zeker de leukste thuis op de deurknop na. 😮

    Groetjes en ik hoop als jij ooit een probleem hebt je ook een dergelijke reactie krijgt.

    Han

    Gewoon vanwege dit bericht weiger ik überhaupt na te denken om je (in de toekomst) te helpen…
    Laten we even aardig blijven! In wezen geeft hij je wel de oplossing voor je probleem, er is namelijk bijna niks anders te zeggen. Zijn post is bijv. 100% antwoord op de titel die jij deze ’thread’ heb gegeven.

    Heb je een probleem
    BLIJF AARDIG, we zitten hier allemaal om elkaar te helpen. Kan je soms niet tegen een geintje of vat je snel dingen verkeerd op… werk daar dan aan!

    Als er was gezegd het hoort zo te zijn dat als je de telefoon aansluit op de pc het programma automatisch moet upgraden of iets van dien aard dan had ik dat een normale reactie gevonden.

    Maar als je vraagt/zegt ik sluit hem aan en er gebeurt niks, en dan krijg je zo’n reactie als je al een hele tijd aan het klooien bent ja dan wordt ik pissig en als je dat niet snapt dan is dat jammer.

    Het is overigens inmiddels gelukt. dat heb ik al volgens mij ergens vermeld. hier nog even in het kort.
    Geheugenkaartje er uit gehaald. Blue Tooth stond aan uitgezet en Kies op een andere oude PC
    geïnstalleerd met Vista. daar kreeg ik ze dus wel verbonden maar kreeg ik de melding de laatste updat is reeds geïnstalleerd. 2.
    Toen weer procede herhaalt op nieuwere laptop met W7 en toen werkte het wel. werd wel 1 x onderbroken dus opnieuw gedaan en toen stond het er op.

    In ieder geval iereen bedankt voor de opbouwende reacties.

    Met vr gr
    Han

    24 april 2012 om 08:30 #31004
    Rosinfield
    Lid

    Kies is een zgn trial and error programma; doet mij elke keer weer herinneren aan Windhoos.

    24 april 2012 om 19:42 #31017
    motorhan
    Lid

    Net weer geprobeerd om contact te maken en nu werkt het gewoon met het geheugenkaartje er in.

    Dus het kan wel werken. En gelukkig heb je Kies schijnbaar niet zo vaak nodig als alleen voor updates van de software.
    Met vr gr
    Han

    25 april 2012 om 07:49 #31019
    Rosinfield
    Lid

    dat zeg ik, een trial and error programma. Raar maar waar, in this day and age

    16 mei 2012 om 13:53 #31321
    motorhan
    Lid

    Inmiddels weer geen contact met kies te krijgen ook niet na diverse keren déinstallatie en opnieuw installeren.

    wacht er voorlopig maar mee want je wordt er kanp sjacherijnig van als het constant niet lukt. terwijl hij het wel een paar dagen probleemloos heeft gedaan. dan was er binnen 1 a 2 seconden verbinding en nu totaal niet meer.
    Zoals al eerder opgemerkt leuker kunnen ze het niet maken maar misschien wel een beter werkend programma want als ik het op diverse Forums lees of in de telefoonwinkel vraag worden ze allemaal niet vrolijk van Kies. Nou ja van Kiespijn wordt je nooit vrolijk.
    Met vr gr
    han

    17 mei 2012 om 08:20 #31326
    ArjenP
    Lid

    @motorhan, werk jij met de meest recente versie van Kies? (via de site van Samsung)

  • Auteur
    Berichten
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Inloggen

MEER DEALS

Samsung Galaxy S26 aanbiedingen: kopen, prijzen, korting

Aanbiedingen: Samsung Galaxy S26 met korting en een gratis watch of tablet

Samsung Galaxy S25 aanbiedingen

Samsung Galaxy S25 aanbiedingen: flink goedkoper én gratis JBL-speaker

Samsung Galaxy S24 inruilen of verkopen

Actie: extra inruilwaarde als je nu je Samsung Galaxy verkoopt (of koopt)

Samsung Galaxy A57 aanbiedingen

Samsung Galaxy A57 aanbiedingen: JBL-speaker cadeau en korting

Samsung Galaxy A37 aanbiedingen

Samsung Galaxy A37-aanbiedingen: nu met gratis JBL-speaker

POPULAIRSTE GALAXY S26 ABO’S:

Laatste updates in NL

Meer One UI 8.5: update nu beschikbaar op Samsung Galaxy A54, A25, A16

Volgende Samsung Galaxy A-generatie krijgt update naar One UI 8.5 – en de Tab S9

Deze Samsung-tablets en -telefoons krijgen deze week de One UI 8.5-update

Twee Galaxy A-telefoons krijgen Samsungs One UI 8.5-update – en de eerste Xcover

Samsung Galaxy S22 en Flip/Fold 4 krijgen update: nieuwe patch, geen One UI 8.5

Meer firmware updates

Laatste reacties

  • Kep op Samsungs One UI 8.5-upgrade beschikbaar in Nederland: deze telefoons eerst
  • Jan Langen op PSA: daarom krijgen deze Samsung-telefoons géén One UI 8.5
  • Geertjoch op Samsung-telefoons en -tablets krijgen nu nieuwe Google Play-update
  • Sandra Luteijn op Snel leeg: batterijbug plaagt sommige Samsung Galaxy Watch-modellen
  • Bennie op Meer One UI 8.5: update nu beschikbaar op Samsung Galaxy A54, A25, A16

Over GalaxyClub

GalaxyClub is dé onafhankelijke blog, prijsvergelijker en community voor Galaxy smartphones en tablets. GalaxyClub is niet gelieerd aan Samsung zelf.

Privacy en cookies

Jouw privacy staat op GalaxyClub.nl voorop. Wil je weten welke gegevens wij opslaan, waarom, en welke cookies wij plaatsen? Lees dan onze PRIVACY EN COOKIE VERKLARING.

Contact

Heb je vragen voor onze redactie, een nieuwstip, of een zakelijke voorstel? Maak gebruik van onze CONTACTPAGINA.

Support

Heb je vragen over (technische) problemen met je telefoon/tablet, of over acties van Samsung? Neem dan contact op met SAMSUNG ZELF.

Houd het leuk

Onder onze artikelen en op ons forum zijn veel gebruik(st)ers actief. Meningen zijn gewenst, maar houd het leuk. Wij behouden ons het recht voor beledigingen, trolls en flame bait zonder verdere uitleg van de site te verwijderen.

Copyright © 2026 · GalaxyClub.nl · Deze blog is niet gelieerd aan Samsung · Aan de op deze website vermelde informatie kunnen geen rechten worden ontleend.