- This topic has 2 reacties, 2 stemmen, and was last updated 14 years, 6 months geleden by raampie.
-
AuteurBerichten
-
24 november 2011 om 21:19 #25331raampieLid
Hallo
onderstaand mijn vraag (copy/paste) vanaf andere site
Maar waar het er mij om gaat is het volgende.
de GS2 heeft een geheugen een USB geheugen (SD Card waarom zo genoemd snap ik niet) en de mogelijkheid om een extra geheugen Micro SD Card in het toestel te doen.
Nu heb ik een x-aantal spellen en ik heb ze naar de Micro SD gecopy (dus op geheugen kaartje) en dan ga ik via mijn bestanden naarhet desbestreffende apk bestand en het spel wordt geinstalleerd een kleine hoeveel heid aan MB. dan start ik spel op vanaf toestel (icoontje) en moet ik spel data gaan downloaden. En nu komt mijn vraag. Waarom wordt de speldata niet op de micro sd card geinstaleerd maar op het zgn USB geheugen of kortweg de SD Card. Zo had ik dus een kleine 7.7 Gb aan spel data die op de USB geheugen aka SD Card stond. Ok dan denk je ik copy/paste al die speldata naar Micro SD Card en dan probeer je spel te spelen maar dan bestaat speldata zgn opeens niet meer want er wordt gevraagd om dit weer te downloaden.
Wat kan ik aanpassen cq qua instelling veranderen zodat ik na het installeren van spel gewoon de speldata op de micro sd kan downloaden en dat het nog speelbaar is ook
Vraagje beetje raar maar heb de spellen al geruime tijd. Maar bedoel je met SD Card de USB (SD Card) opslag of bedoel je een externe SD Card als in bijv een geheugen kaart van 16 of 32 Gb. De eneigste manier waarop ik de spellen geinstalleerd krijg is nl op het USB geheugen. ik copy apk file naar geheugen kaart en start op en spel vraagt om spelinhoud te downloaden, Maar alles wordt op USB geheugen opgeslagen en op geheugen kaart zit alleen apk bestand. Echter copieer ik spelinhoud van USB geheugen (SD card volgens Samsung) naar externe memory card dan start spel niet op en moet ik alsnog spelinhoud gaan downloaden. Misschien advies van hoe ik zowel apk bestand als spelnhoud op memorycard krijg en toch het spel kan spelen zonder eerst spel inhoud weer te moeten downloaden.
Lang verhaal maar groot probleem.
25 november 2011 om 10:41 #29141Hallo Raampie,
Zou je je vraag opnieuw willen formuleren in het Nederlands, of anders het Engelse (?) origineel willen plaatsen? Ik wil best nadenken over je vraag, maar heb geen zin om deze wartaal te ontcijferen.
25 november 2011 om 21:59 #29148raampieLidOk. Ik doe het zsm. Sorry voor de wartaal. Komt ook beetje doordat het “probleem” niet zo makkelijk uit te leggen is. Je zou het eigenlijk direct vanaf het toestel moeten zien, denk ik.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.