- Dit onderwerp bevat 6 reacties, 3 stemmen, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 11 maanden geleden door Audiowaste.
-
AuteurBerichten
-
13 oktober 2011 om 16:30 #25178MachielLid
Hallo,
Ik probeer al 2 dagen mijn Samsung Galay S2 te verbinden met mijn pc, maar dat lukt niet.
Ik loop tegen de volgende dingen aan:
Ik heb het programma kies geïnstalleerd op mijn computer. En probeerde mijn Samsung Galaxy S2 te verbinden met mijn computer, en dus ook met het programma Kies. Maar ik kan uren wachten, of hij ziet mijn Samsung Galaxy S2 niet dat die in de USB poort zit, en ook niet in het programma Kies.Als ik het Kies programma opstart, krijg ik dat ik de “CDC Serial” moet instaleren (hardware). Als ik dat wil instaleren, lukt dat niet. Ik krijg in beeld dat hij de hardware niet kan vinden op mijn computer. Ik heb gezocht op sites waar mensen ook dit probleem hadden.
Ik kwam er op uit dat ik naar de C-schijf > Samsung > Kies > USB Driver > SAMSUNG_USB_Driver_for_Mobile_Phones.exe (bestand naam). Dat bestand heb ik geprobeerd te instaleren. Dan krijg ik een fout dat ik het niet kan instaleren, omdat ik eerst de USB-kabel moest loskoppelen, en dan opnieuw mijn computer moest opstarten.Dit heb ik gedaan, en heb meteen gekeken (zonder de USB-kabel aan te sluiten) of ik het nu wel kon instaleren, maar nee ik kreeg weer hetzelfde als eerst.
Toen heb ik het hele Samsung Kies programma opnieuw geïnstalleerd, maar dat had ook allemaal geen nut. Dan begint het verhaal eigenlijk gewoon weer bij het begin.
Het grootste probleem zit geloof ik bij dat ik de CDC Serial niet kan downloaden.
Kan iemand mij hiermee veder helpen?
Of zeggen welke stap ik fout gedaan heb?Alvast bedankt,
Machiel.14 oktober 2011 om 10:01 #28712rosoliLidHoi Machiel,
Mijn aanbeveling is om eerst in het forum te kijken of hier al een topic over is.
Ik heb dat voor jou gedaan dus hier is de oplossing.
Groet,
rosoli
Hallo allemaal,Ik las dat vrij veel mensen problemen hadden met de verbinding tussen de telefoon via het USB-kabel naar het programma KIES.
Ik had dat probleem ook. Dus had de volgende dingen gedaan:
-Instalatie KIES,
– Herinstalatie KIES,
– Drivers Instal en Uninstal,
– Alles opnieuw opstartenMaakt niks uit. PC zag wel mijn telefoon echter KIES niet. Althans niet altijd.
Had die eindelijk verbinding verbrak die deze weer en probeerde het opnieuw.
Dit ging maar door en door en door en door.Spuugzat en het het volgende gedaan:
Ben naar de Vodafone winkel geweest en hebben zij n.a.v. het bovenstaande de nieuwste software erop gezet. Dat duurde ongeveer 45 min.
Bij thuis komst wat bleek: JAWEL JAWEL JAWEL alles doet het gewoon en draaid zelfs beter en sneller.
Kost niks als je binnen 1 jaar valt. Geld voor de meeste natuurlijk.
TIP: Maak eerst een back-up als ik jullie was. Mij lukte het niet dus ben al 4 uur bezig om alles erop te zetten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
16 oktober 2011 om 18:13 #28733MachielLidBedankt voor de moeite om te zoeken, rosoli!
Maar nu loop ik tegen het volgende probleem aan:
Ik heb mijn mobiel samen met het abbonoment gekocht op gsmplaza(een internet site)
Dus daar kan ik niet zomaar naar toe gaan om de software opnieuw te instaleren.
Is er een mogelijkheid om de software zelf te instsleren?
Of kan dat niet.Hopelijk kan iemand mij heer weer veder mee helpen.
En dat ik zo tot een oplossing kom.Machiel.
18 oktober 2011 om 11:39 #28744AudiowasteLidIk blijf er bij dat het in 95% van de gevallen echt aan de pc ligt en niet aan de telefoon.
Heb je toevallig de mogelijkheid om het op een andere pc of laptop eens te testen?18 oktober 2011 om 12:47 #28750rosoliLidHoi Machiel,
Even naar de site van Samsung gaan en daar vind je adressen voor een service center bij jou in de buurt.
Ik ben in Voorburg geweest, prima service en na enig aandringen kon ik er op wachten. Nog mooier het kost niets.
Wel ben je alles kwijt, dus hij staat weer in de zelfde instellingen als toen je hem kocht.
Groet,
rosoli18 oktober 2011 om 16:19 #28751MachielLid@Audiowaste : Ja, ik heb de mogelijkheid om het op een andere computer te instaleren. Dit zal ik proberen,dankjewel!
@rosoli : Ik probeer eerst hetgene van Audiowaste, en daarna zal ik kijken of ik naar een Samsung service ga. Jij ook bedankt! 😀19 oktober 2011 om 13:04 #28763AudiowasteLidHet allerbeste is het zelfs om te testen op een pc in een ander netwerk.
Toevallig op het werk kreeg ik de updates maar niet te zien, eenmaal thuis werkte het gelijk.
Ik heb dan ook het vermoeden dat router/firewall de updates niet doorlaat in KIES. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.