- This topic has 4 reacties, 3 stemmen, and was last updated 13 years, 6 months geleden by Rosinfield.
-
AuteurBerichten
-
28 april 2012 om 09:06 #31112RosinfieldLid
Het lijkt mij dat je bij die internetwinkel moet zijn met je klachten. Daar heeft men je klaarblijkelijk een ondeugdelijk product verkocht.
Als ik een auto bij van een bepaald merk koop en er doen zich klachten voor, ga ik er ook mee terug naar de dealer bij wie ik hem heb gekocht.
Ik hoop dan ook dat het een bonafide winkel was, waarbij je kunt reclameren. Zo niet, dan zou het wel eens een kat-in-de-zak kunnen zijn.28 april 2012 om 10:16 #31115bkriekLidHet Samsung-doosje was verzegeld, de internetwinkel niet meer bereikbaar. Samsung handelt in katten-in-de-zak en laat kopers van die katten-in-de-zak barsten – dat is toch anders dan met een auto. Het product lijkt me niet ondeugdelijk, de service zeer zeker wel. Waarvoor heeft Samsung anders service-punten?
28 april 2012 om 20:17 #31129motorhanLidHallo,
Wat vervelend voor je maar wat verstaat Samsung onder iligale software Nu blijkt dat de internetwinkel niet meer te bereiken is lijkt het er op dat daar de oorzaak ligt.
Je zegt ook Samsung heeft service punten maar service betekend niet anders dan dienstverlening en dienstverlening is helaas niet altijd gratis of verplicht al vinden we met z’n allen dat het wel zo zou moeten.
Wellicht was het een gelockt toestel dat via een officieel kanaal is simlockvrij gemaakt en dan kan dat de reden zijn.
Bij Iphone komt het ook voor als je het toestel gekraakt hebt dat het dan bij een eerst volgende poging om te updaten vast loopt.Ik denk dat als Samsung je echt niet wil helpen je op zoek moet naar een hobbyist of telefoonwinkel die toestellen simlockvrij maakt zij kunnen je toestel misschien welk weer terug zetten naar fabrieksinstellingen. en kunnen je vast ook wel adviseren hoe te updaten.
Ga anders eens naar Beverwijk de zwarte markt daar zitten
Ik denk dat je advies wat nu voortkomt uit enige frustratie om geen Samsung te kopen geen effect zal hebben omdat uit de verkoopcijfers blijkt dat ze gewoon geweldige toestellen maken die echt niet slechter zijn dan andere merken.
Ik denk als je de klantenservice je probleem voorlegt en gewoon eerlijk uitlegt waar je in de fout bent gegaan want dat weet je best (dat geef je immers zelf al aan in je telefoongesprek). dan lijkt het me sterk dat ze je niet willen helpen al dan niet tegen een vergoeding.
Ik wens je in ieder geval veel succes en hoop dat het spoedig wordt opgelost.
Met vr gr
han29 april 2012 om 08:40 #31134RosinfieldLidinternet winkel niet meer bereikbaar; dat zegt eigenlijk al voldoende
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
