- Dit onderwerp bevat 20 reacties, 12 stemmen, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 6 maanden geleden door marielouise58.
-
AuteurBerichten
-
5 maart 2013 om 10:53 #26343LexWendtLid
Beste forummers…
Gisteren heb ik de laatste update 4.1.2 geïnstalleerd en vanmorgen kreeg ik de melding TouchWiz is gestopt en mijn telefoon deed verder niets meer.
Na enig puzzelwerk kwam ik tot de volgende oplossing zonder fabrieksreset..Ik kon wel bij instellingen komen waar ik ook doorheen kon scrollen zonder popup melding.
Bij “Applicatiebeheer” bovenaan rechts naar “alles” vegen en daar staan alle app’s die op je telefoon staan.
Wat mij opviel was dat ik de sAgenda had bijgewerkt en die heb ik bij “Alles” dus uitgezet.!!En hoppa!! Alles doet het weer zonder popup melding van de TouchWiz.
Hopelijk is dit de oplossing.
Groet,
LexWendt7 maart 2013 om 22:54 #32214cees124Deelnemeri.d.d. ook bij mij dezelfde klacht na de update. kon via schuifscherm bij instelling komen en daar Rechtsboven in de Applicatiebeheer komen. Uitgevoerd wat Lex ook gedaan had. Uitzetten die TouchWiz. Werkt weer..
bedankt Lex
8 maart 2013 om 11:43 #32216MizzyLidOok hier hetzelfde probleem gekregen toen de S-Agenda widget erop wilde zetten.
Touchscreen reageerde niet en om de 2 sec pop-up melding `TouchWiz is gestopt`.Ik dacht, hoe kom ik uberhaupt bij die instellingen… tellie reageert niet meer…
Maar idd uitrolscherm naar beneden werkte nog wel.
Dus via bv de Wifi-knop lang in te houden,kan je bij de instellingen komen en dan verder de stappen van Lex volgen.Super bedankt voor de tip, Lex!!
11 maart 2013 om 22:09 #32263MichaLidheb hetzelfde gehad, gedaan wat lex en andere hebben geschreven en nu nergens meer last van, echter stonden bij mij 2 verschillende open, s agenda update = uitgeschakeld en splanner en splanner update beide ook uitgeschakeld. nu nergens meer last van.
17 maart 2013 om 15:05 #32285CorryLidIk ben naar ‘alles’ gegaan en daar splanner uitgeschakeld. Gaf hij nog wel aan dat hij daar niet blij mee was, maar toch gedaan. Nu heb ik de agenda niet meer, maar kan hem ook nergens meer vinden. Kan iemand mij zeggen hoe ik de S planner weer tevoorschijn kan halen?
Ik heb de stappen van LexWendt gevolgd, maar kennelijk niet helemaal goed…24 maart 2013 om 08:59 #32311CorryLidIk ben mijn agenda definitief kwijt. De enige oplossing is: terug naar fabriekinstellingen. Maar dan moet ik weer alles opnieuw instellen van mijn apps. Vind ik een vreselijke klus. Maar kennelijk is het niet mogelijk deze agenda terug te zetten. Nu heb ik een andere er op gezet, maar die synchroniseert niet met Outlook. Heeft iemand nog eenoplossing voor mij?
7 april 2013 om 17:41 #32342Peter KellerDeelnemerIk heb sinds vandaag dus ook een TouchWiz. Ik kan conform de hier vermelde beschrijving gelukkig ook in Applicatiebeheer komen. TouchWiz-start aangeklikt. Dan verschijnt “Gedwongen stoppen” licht gekleurd dus dat kan ik uitvoeren. Er gebeurd echter dan niets en de TouchWiz is er nog steeds. Naast Gedwongen stoppen staat Uitzetten. Echter niet opgelicht om te kunnen uitzetten. Wat nu te doen?
Ik kom verder alleen tegen S Planner 16.00 KB en S Planner-widget 8.00 KB. Dus geen S Agenda.
Ook staat er nogal wat bagger tussen van apps die ik niet ken en met 0.00 B. Kan ik die zonder problemen verwijderen?
8 april 2013 om 08:33 #32343CorryLidDe S planner heb ik dus uitgeschakeld. Zou ik niet doen als ik jou was. Want ik mis hem wel. En de TouchWiz geeft nog steeds de foutmelding. Ik ben er dus zwaar op achteruit gegaan.
Nog 2 maanden en dan heb ik mijn 2 jaar uitgediend.
Mooi toestel. werkt lekker, maar het randgebeuren vind ik toch teveel irritant.9 april 2013 om 21:06 #32345Joh.OlthofLidCorry, staat de S planner ook niet meer bij je overige Apps? Normaliter blijft zo’n standaard App namelijk gewoon bij de meegeleverde Apps staan (ook al verwijder je deze b.v. van je startscherm!) en zou je die dus weer moeten kunnen verplaatsen naar je startscherm.
12 april 2013 om 08:18 #32347CorryLidNee, helaas. Ik heb het de helpdesk van Samsung voorgelegd. De enige oplossing is: fabrieksinstellingen terugzetten. Uithuilen en opnieuw beginnen. Het is een app. van Samsung zelf. En ik had altijd begrepen dat je die niet kon verwijderen. Maar na de nieuwste versie kennelijk wel.
Ik heb eigenlijk geen zin meer in die fabrieksinstellingen. Moet ik alles weer opnieuw instellen en de apps weer in de juiste mappen zetten. Een back-up terugzetten helpt dan echt niet.12 april 2013 om 14:00 #32348Joh.OlthofLidMaar je kunt deze app toch ook gewoon weer “los” downloaden? Zie: http://softwaretopic.informer.com/samsung-s-planner-app-download/
14 april 2013 om 18:44 #32352CorryLidDank voor de informatie. Maar als ik daar op klik kom ik bij een hele toevloed aan info, maar downloaden, ho maar. Je hebt er zeker zelf geen ervaring mee? Want dan zou je me misschien iets meer uit kunnen leggen hoe ik het zou moeten doen.
14 mei 2013 om 09:30 #32380JMJLidOok hier hetzelfde probleem na een update met 4.1.2.
Touchscreen reageerde niet en om de 2 sec pop-up melding `TouchWiz-start is gestopt`.
In Applicatiebeheer bij ‘alles’ s-planner opgezocht. Toen de app en de widget ‘gedwongen gestopt’ en daarna ‘uitgezet’. Toestel werkt weer perfect. Als je daarna terug gaat naar applicatiebeheer->alles en je scrollt helemaal naar beneden, dan zie je daar de s-planner en de s-planner widget staan met de vermelding ‘uitgeschakeld’
Daar heb ik de s-planner weer geactiveerd en het blijft goed gaan met het toestel. Mijn conclusie is dat de s-planner widget voor het probleem heeft gezorgd. Die heb ik ‘uitgeschakeld’ laten staan.
Je hoeft dus helemaal niet naar ‘fabrieksinstellingen’ of zoiets en je kan de s-planner gewoon weer inschakelen.14 mei 2013 om 13:39 #32381RosinfieldLidje apps staan allemaal keurig in je appstore. Van daaruit opnieuw te downloaden. Of via app “app backup and restore”. Het bekende fluitje van een cent en nix vreseijke klus. Overigens is een factory reset met dit toestel en 4.1.2 sowieso aan te bevelen wanneer de batterij sneller leegloopt dan voor de upgrade. Welde moeite waard dan.
15 mei 2013 om 11:16 #32382Joh.OlthofLidAls je via Instellingen naar Applicatiebeheer gaat en dar naar rechts scrolt naar het item “Alles”, staat die S-planner daar ook niet meer bij?? Indien wel dan kun je hiermee wellicht iets “corry”geren.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.