- Dit onderwerp bevat 10 reacties, 6 stemmen, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 8 maanden geleden door joosthaverkort.
-
AuteurBerichten
-
4 december 2011 om 11:49 #25372manonnetje86Lid
Hallo,
Ik heb sinds gisteravond een probleem met mijn telefoon.
Ik krijg elke keer foutmeldingen in mijn beeldscherm. Ik kan dan
klikken op geforceerd sluiten. Als ik er op klik komt er gelijk een nieuwe
melding van een andere app.
Ik krijg meldingen van apps die ik nooit gebruik. Er komt dan te staan.Sorry
de toepassing …… (proces com……..) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw.Het stopt gewoon niet. Als ik er op klik krijg ik gelijk de volgende melding alweer.
Ik kan niet meer in mijn menu komen en eingelijk helemaal nergens meer in, want dan krijg ik gelijk een foutmelding.
Telefoon schakelt soms vanzelf uit en start dan weer op.
Foutmeldingen van whats app elke keer.
Loopt vast.Ik kan er gewoon helemaal niets meer mee doen.
Heb batteruh enz er al uitgehad, maar niets helpt.Ik kan geen apps verwijderen want dat doet die nu ook niet.
4 december 2011 om 16:28 #29226JeeDeeLidHeb je de SD kaart verwijderd en/of een andere erin gestopt?
Het lijkt erop dat je telefoon geen toegang heeft tot je applicaties.4 december 2011 om 17:14 #29228manonnetje86LidNee ik heb nergens aan gezeten.
Hij zat gewoon in mijn tas en toen ik de telefoon eruit haalde zag ik die foutmelding.
Misschien door een update van een app.
Maar ja ik kan de app s niet verwijderen.
Ontvang ook geen berichten meer.4 december 2011 om 20:43 #29231JeeDeeLidOmdat je op deze manier nauwelijks de kans krijgt om wat uit te proberen kun je evt nog eens proberen met een andere SIM te plaatsen en anders zit er niets anders op dan een bezoekje te brengen aan de verkoper……
Laat aub even weten hoe het afloopt.
22 december 2011 om 12:42 #29405NellieLidHallo, ik heb mijn Samsung Galaxi S2 al sinds juni en weet dus wel wat ik ongeveer wel en niet kan doen. Ook ik heb hetzelfde probleem als mannonetje-86. Gewoon de telefoon gisteravond uit mijn jaszak gehaald en nu krijg ik alleen maar meldingen, die ik gefordeerd moet afsluiten, maar dat doet hij dus niet.
Ook ik heb het idee, dat ik geen toegang meer heb tot mijn apps. Weet iemand hier al een oplossing voor??????22 december 2011 om 13:17 #29407JeeDeeLidEen vriend van me had hetzelfde probleem.
Ik heb al zijn Apps doorgelopen en het bleek dat er 1 volledig, spontaan verwijderd was (ook uit de Market gehaald). Je telefoon blijft die App zoeken en raak van slag.
Misschien een idee dus om je Apps eens na te lopen of ze nog bestaan in de Market en anders evt vollig verwijderen op je telefoon.Succes.
22 december 2011 om 13:36 #29409Ik zou eerst JeeDee’s oplossing proberen en anders zou je (een beetje cliché misschien, I know) een factory reset kunnen proberen. Mijn ervaring is dat het vaak meer tijd kost om de oorzaak van zo’n probleem te achterhalen, dan dat je kwijt bent om je contacten en Apps etc. opnieuw te installeren.
Succes/sterkte;)
Groetjes,
JoostPs.
Vergeet niet van tevoren een backup te maken;)22 december 2011 om 14:16 #29411pbroedersLidBack up maken zal niet meevallen, aangezien deze mensen aangeven er niets meer mee te kunnen ??
22 december 2011 om 14:51 #29412@pbroeders: Inderdaad een goed punt. Ik heb Kies altijd zoveel mogelijk vermeden en draai inmiddels CyanogenMod, dus ik kan hier niet zo veel over zeggen, maar is het misschien mogelijk om via Kies over USB een backup te maken?
27 december 2011 om 22:01 #29461l-iann-eLidHallo,
Ik heb sinds een paar dagen hetzelfde probleem. Ik krijg de hele tijd foutmeldingen vooral van whatsapp en facebook. Ook start de telefoon zich vanzelf opnieuw op maar blijft dan op het stukje van samsung staan en gaat weer uit en dit herhaalt zich totdat ik de batterij eruit haal. Ik heb al geprobeerd apps te verwijderen maar dit lukt niet, ook heb ik ondertussen geprobeerd hem terug te zetten naar de fabrieks instellingen maar ook dit lukt niet. Hebben jullie ondertussen al een oplossing voor het probleem???
28 december 2011 om 15:42 #29469Hoi Lianne,
Hoe heb je geprobeerd om de factory reset uit te voeren? Ik kan me namelijk voorstellen dat dit niet meer via het instellingen-menu lukt.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, probeer deze methode eens:
http://www.samsunggalaxy-s2.com/forum/de-samsung-galaxy-s2-group2/tips-trucs-forum9/factory-reset-uitleg-thread901.0#postid-3212Ben benieuwd of dit helpt.
Groetjes,
Joost -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.