- Dit onderwerp bevat 7 reacties, 5 stemmen, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 10 maanden geleden door psmeele.
-
AuteurBerichten
-
6 november 2011 om 13:09 #25267maartenLid
hallo,
gisteren wilde ik mijn SGII synchroniseren met Outlook (ging altijd perfect) en nadat Kies gestart was werd ik gevraagd een update voor Kies te installeren: gedaan. Na de installatie werd Kies weer gestart maar zag mijn telefoon niet, ik krijg de melding:
‘Sluit het apparaat opnieuw aan in de modus Samsun Kies (PC Studio). de huidige verbinding wordt niet ondersteund door Kies'.
Ik heb alles uit en aan gehad, maar krijg nog steeds die melding, en ik weet niet wat de modus is die gesuggereerd wordt.
Heeft iemand een oplossing? Graag, want ik heb de synchronisatie echt nodig.
Dank voor het meedenken,
Maarten6 november 2011 om 14:52 #28962CorryLidHelaas heb ik hetzelfde probleem. Vanochtend op verzoek van Kies de nieuwe update geinstalleerd.
Daarna niet meer mogelijk om te synchroniseren.
ik heb zowel de PC als de mobiel al een aantal keren opgestart.
zal wel een keerjte lukken.
tot nu toe ging dat altijd zo.
maar het blijft irritant7 november 2011 om 14:01 #28970maartenLidCorry, ik heb een oplossing gevonden. Verwijder de software. Ik heb met CCleaner het Registry laten schonen. Vervolgens heb ik de oude software (na wat zoeken) geladen, de url is : http://tinyurl.com/6jwgact. hij doet het weer, alleen niet meer laten updaten, dus.
Maarten7 november 2011 om 20:40 #28976FritsLidBij mij lukt niets meer wat Backup of synchroniseren betreft, ik durf de nieuwe firmware niet te installeren bang dat dit ook mis gaat.
Frits
7 november 2011 om 23:16 #28977maartenLidik herken dat Frits. Nu ik alles teruggezet heb … ik zag dat er voor de telefoon een update was, maar ja, wat is wijsheid.
8 november 2011 om 00:47 #28978andre1953Lidhet gedonder begint dus weer van voren aan,
Hooi update
je sluit je toestel aan, eerst kies updaten, want anders geen firmware update
en daarna……….. geen synchronisatie meer en dus ook geen update meer voor je S2 en daar was het allemaal toch om begonnen.
Plat nederlands, ik krijg hier echt de schij…. van9 november 2011 om 09:04 #28998CorryLidZou Samsung niet voor een oplossing kunnen zorgen?
Ik begin langzamerhand af te tellen hoe lang ik nog met dit toestel moet knoeien.
Het toestel is schitterend.
De verwerking vreselijk.
Ik mis nog dagelijks de simpele Suite van Nokia. Dan maar wat minder apps
Als kies niet beter gaat werken is dit het laatste toestel dat ik van Samsung koop.
Ik heb spijt als haren op mijn hoofd.
Ook dat arrogante gedoe als je ze een keertje belt.
Ik weet niet zeker of de oplossing zou liggen om terug te gaan naar de KPN. Zou die het wel kunnen regelen?19 november 2011 om 18:16 #29087psmeeleLidMaarten,
Ik heb ook problemen met Kies na de update!
Ik ging zoals je aangaf naar http://tinyurl.com/6jwgact maar ik kom bij Samsung terecht en kan niets vinden over een opud KIES programma. Kan je me helpen? -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.