- This topic has 5 reacties, 4 stemmen, and was last updated 13 years, 4 months geleden by joosthaverkort.
-
AuteurBerichten
-
15 oktober 2011 om 14:00 #28718ronaldLid
Drukschade!?!? Wat een bullsh*t zeg!! Echt weer iets voor een klantenservice hoor, daar zitten ook zoveel knappe koppen!! NOT!!!! Het is een Super Amoled Plus scherm!! Die geeft echt geen streep bij “te hard drukken”!! Hij kan alleen maar barsten, maar dan moet je wel heeeeel hard drukken als je angry bent wanneer je niet kunt winnen bij angry birds.. 😉 Als je hem bij een winkel gekocht hebt zou ik hem daar gelijk heen brengen, is gewoon garantie!! En anders gewoon opsturen, waarschijnlijk ff nieuwe software en klaar.. succes iig, en gewoon blijven zeuren als ze moeilijk doen, toestel is super duur en moet het gewoon doen!! Als je geen val/stootschade aan je toestel hebt kun jij gewoon eerlijk vertellen dat er ineens tijden dat spel een streep ontstond en kunnen zij nooit zeggen dat je het toestel onjuist hebt behandeld waardoor je nu problemen hebt.. Gr Ronald
26 oktober 2011 om 01:57 #28848Erik1991LidOf het is een hardware/productie fout dat de verbinding aan het begin dus aan de tanden niet goed is verbonden druk schade is bullshit want dan heb je niet een mi lijntje maar een die streep op je scherm
Schermen zijn opgebouw aan een horizontale en vertikale lijnen als.1 van de 2 op 1 lijn niet werkt krijg je dit.
Op sturen dus en je niet laten afschepen wat daar doen ze graag in de telefoonnica
26 oktober 2011 om 10:27 #28851Hoi Onnoveen,
Ik ben het inderdaad eens met wat Erik zegt. Dit hoort inderdaad niet te gebeuren. Ikzelf denk dat het een hardwareprobleem is dat kan ontstaan door een slechte verbinding aan de rand van het scherm, maar bijvoorbeeld ook door defecte electronica in het scherm zelf. (Je ziet ze niet maar ’t zit er echt;)
Neem in dit geval eerst contact op met de verkoper (dus niet met Samsung). Hiermee heb je namelijk een koopovereenkomst, waardoor die partij verantwoordelijk is voor garantie en afhandeling daarvan. Laat je dus niet afschepen met “bel maar naar samsung”. Aleen wanneer je het toestel bij bijvoorbeeld een kleine webshop hebt gekocht, kun je er beter rechtstreeks contact opnemen met samsung. Dit omdat het je dan gewoon tijd scheelt.
Mochten ze zeggen dat schermschade niet onder de ‘garantie’ valt, kun je je beroepen op je confirmiteitsrecht. Dit bepaalt dat je product wettelijk moet voldoen aan ‘redelijke verwachtingen’. Een scherm dat stuk gaat tijdens normaal gebruik, is dus niet de bedoeling. Let wel dat jij dan moet bewijzen dat het niet jouw schuld is. Conformiteitsrecht is wettelijk bepaald en staat volledig los van ‘garantiebepalingen’ van de fabriek of verkoper.
Verkopers zullen je hier nooit zelf op wijzen, maar wanneer je er zelf over begint zullen ze al gauw eieren voor hun geld kiezen, omdat je als consument best sterk staat. (Heb hier zelf goede ervaringen mee)
26 november 2011 om 22:34 #29153onnoveenLidOm nog even een update te geven: 11 dagen geleden toestel bij de T-shop ingeleverd. De verkoper deed niet moeilijk en stelde geen dubbelzinnige vragen. Toestel opgestuurd. Vandaag gebeld, want ik mis hem wel… De klantenservice kon het toestel niet in de pc vinden. Ik moest naar de shop met de bon, want waarschijnlijk was mijn toestel zoek!!!!
In de shop waren ze na 1 poging er achter dat het toestel doorgestuurd was naar Samsung, dat daar de display vervangen is, kosten 0.00 euro. De 25e was hij naar de reparatie-afdeling van T-mobile gestuurd, en begin komende week kon ik hem verwachten (hij wordt thuis afgeleverd).
Bij thuiskomst lag er een doosje in de bus: jawel, mijn gerepareerde toestel! Met nieuwste software! Hij doet het weer geweldig, en ziet er als nieuw uit. Super! En dat zonder kosten. Ik ben weer heel erg blij dat ik niets heb hoeven bewijzen. Gelukkig maar. Als consument sta je toch al snel met je rug tegen de muur….
Bedankt voor jullie support.29 november 2011 om 16:34 #29167Hoi Onnoveen,
Goed om te horen! Bedankt voor je update:)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.