Tags: defect scherm
- Dit onderwerp bevat 2 reacties, 1 stem, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 6 maanden geleden door mohanski.
-
AuteurBerichten
-
25 juni 2016 om 12:22 #43659mohanskiDeelnemer
Op 30 april 2015 mijn Note 4 online in Belgie gekocht.
Hartstikke fijn toestel.
Helaas is op 08 juni van dit jaar het scherm uitgevallen én de back en menu ‘knop’ ook.Afgegeven bij de Samsung Experience store in mijn woonplaats Eindhoven.
Ik was alleen niet zo blij met de afhandeling door de medewerker van de zogenaamde technische dienst.
Hij ging er bij voorbaat al vanuit dat het waterschde moest zijn, omdat het hoogst merkwaardig was dat de back en menu leds ook niet meer functioneerden.
En omdat het toestel uit Griekenland is geimporteerd door de Belgische verkoper, moest het naar Griekenland ter reparatie… Echt ongelofelijke onzin.
Ook wist hij iet te vertellen of ik nog garantie had, want als het toch ook maar waterschade zou zijn, was dat uitgesloten.Hij heeft niet eens geprobeerd een andere accu of lader te gebruiken. Het toestel ging nog wel aan en uit en hij heeft alleen gekeken naar watersporen…! Zelfs ik zonder technische kennis had het beter gedaan.
Een klant vóór mij kwam terug met een micro sd die hij al in 4 apparaten had gestopt. Echter het werkte niet. Diezelfde TD medewerker wilde het tóch nog een keer proberen in een ander apparaat…
Ik vind het maar een slechte technische dienst en vooral ook omdat alle andere medewerkers tussendoor bij hem kwamen met vragen.
Na ruim 1 uur wachten kreeg ik dingen te horen die eigenlijk totaal niet van toepassing waren.Ze gaan er vaak meteen van uit dat je onzorgvuldig met je toestel omgaat. Alsof een dure auto niet kapot/defekt kan raken om onverklaarbare reden.
Afgelopen donderdag, na 2 weken maar eens gebeld met het filiaal, waar het een eeuwigheid duurde voordat iemand de telefoon beantwoordde. En dat voor een telecom winkel hahahah.
De medewerkster kon me alleen vertellen dat er een onderdeel besteld was, kennelijk een nieuw scherm en dat dat al een week geleden is gebeurd. Ook zij vond het wel lang duren, maar ze had iig een eerlijk antwoord.
Dus nu maar afwachten.
2 augustus 2016 om 09:29 #44193mohanskiDeelnemerMe toestel op 10 juli terug gekregen.
Bleek dat het moederbord vervangen moest worden. Het toestel hebben ze meteen een update gegeven naar Marshmallow, echter nu functioneert me toestel niet goed:
-Display duurt lang met aangaan of reageert niet of zit vast;
-Netwerk wordt niet gevonden en krijg de melding dat er geen SIM-kaart in het toestel zit.
-Alle apps moet je toestemming geven voor toegang tot andere gegevens. Heel storend, maar anders kun je ze niet gebruiken. Ik krijg meer het idee dat ik continue in de gaten wordt gehouden.
Wat ik ook heel storend vind zijn de apps die ik uitgeschakeld heb, maar die toch een updatemelding geven.
Ik heb ze niet voor niet uitgeschakeld… Vaak beginnen ze toch nog aan een auto update!!!
Mijn eerstvolgende toestel wil ik liefst zonder android.11 augustus 2016 om 15:43 #44392mohanskiDeelnemerNog steeds loopt het toestel vast en reageert het traag of helemaal niet.
Ik probeer dit weekend naar de samsung store te gaan.Heb er nu wel de balen van dat de android update tegenvalt.
Echt nooit meer android…. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.