- Dit onderwerp bevat 3 reacties, 2 stemmen, en is laatst geüpdatet op 13 jaren geleden door joosthaverkort.
-
AuteurBerichten
-
30 januari 2012 om 16:29 #25556EdgarLid
Beste mensen,
Ik heb al een tijdje een groot probleem sinds ik mijn simkaart abbonement heb beindigt bij telfort. Ik heb sinds 1 maand nu een galaxy s2. Hiervoor heb ik een prepaid simkaart van lyca mobile met gratis 300 mb internet per maand.
Maar het probleem is, dat als ik gebeld wordt niks ontvang, bijvoorbeel bij mijn ouders
staat er nummer is niet in gebruik. Maar als een vriend mij belt dan ontvang ik degelijk
wel iets. Maar het kan ook zo zijn, dat mensen met mobile internet mij alleen kunnen bellen.
Dat denk ik in iedere geval.Kan iemand mij alsjeblieft helpen met deze probleem.
Met vriendelijke groeten,
Edgar
30 januari 2012 om 17:23 #29917Hoi Edgar,
Als ik het goed begrijp:
Je bent onlangs gewisseld van provider, waarbij je nummer hebt behouden.
Sommige mensen die jou bellen kunnen je wèl bereiken.
Andere mensen die je proberen te bellen krijgen “Dit nummer is niet in gebruik”.Klopt dit? (Je verhaal is namelijk wat onduidelijk geformuleerd)
Ik heb dit probleem een week lang gehad tijdens het wisselen van provider met nummerportering. Het volgende bleek de oorzaak:
Mijn nieuwe provider (Vodafone) had de nummerportering een week eerder in werking gesteld dan het abonnement bij mijn oude provider (KPN) afliep. Sommige mensen die mij gedurende die periode probeerden te bellen, werden doorverbonden via KPN en kregen mij gewoon aan de telefoon. Anderen werden echter al doorverbonden via Vodafone en kregen te horen dat het nummer niet in gebruik was (omdat ik gedurende die week nog de simkaart van KPN gebruikte).Ik raad je aan om direct contact op te nemen met de klantenservice van je nieuwe provider en dit uit te laten zoeken.
Vriendelijke groet,
Joost30 januari 2012 om 20:53 #29930EdgarLidDag Joost,
Dankjewel voor je reactie, je begrijpt het precies goed.
Sorry voor het onduidelijkheid, ik had een beetje haast.Ik heb Lyca mobile weer eens gebeld en gemeld. Ze hebben een document
aangemaakt en naar de technische dienst gestuurd. Laten we hopen dat het zsm
opgelost wordt.Ze zouden binnen 24 uur reageren, ik kan beter wachten op hun reactie en kijken of
het gelukt is. Anders zal ik via jou manier alles aan hun uitleggen en kijken of ze
daar iets nuttigs mee doen.2 weken geleden hadden ze ook een document aangemaakt en aan de technische dienst gestuurd,
volgens hun lag het aan de mobiel. Dus ik heb nu van allerlei andere dingen geprobeerd en
weer contact met hun genomen, want het kan niet aan de mobiel liggen, want als ik de simkaart
verwissel en in een andere mobiel stop, blijft de probleem zich voordoen.Vriendelijke groet,
Edgar31 januari 2012 om 00:11 #29939Hoi edgar,
Da’s mooi kloten. Vertel ze heeeel duidelijk dat je het ook met een ander toestel hebt geprobeert en leg mijn verhaal gerust voor. Ze zullen dit vast niet dagelijks meemaken, maar er zal vast iemand bij hun TD rondlopen die hier wat mee kan.
Succes!
Groet,
Joost -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.