- Dit onderwerp bevat 13 reacties, 10 stemmen, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 2 maanden geleden door MarcelHLX.
-
AuteurBerichten
-
17 juli 2011 om 09:45 #24790rklerksLid
Mijn Samsung (3 weken oud) heeft nu al rare kuren!
2 dagen geleden voor het slapen gaan mijn gsm uitgezet via de knop aan de rechterkant menu optie
uitschakelen. Telefoon ging uit en daarna verscheen een picto op het scherm van de batterij met een rode thermometer met uitroepteken!De telefoon zat by the way niet aan de oplader, gelijk daarna proberen op te starten, maar ging niet meer aan.
Batterij verwijderd, opnieuw erin en weer opstarten, dit ging weer als vanouds.Nu als hem weer wil uitschakelen, gaat hij uit maar start gelijk weer op?
Ik heb hem al meerder malen gereset (factory settings) en een firmware update gedaan via KIES.
android 2.3.3 firmware KE7OPGELOST:
MAIL RECHTSTREEKS AAN SAMSUNG GESTUURD HEB EEN RESETCODE GEKREGEN PROBLEEM NU WEG, BEN BENIEUWD OF HET ZO BLIJFT (CODE HARDE RESET *2767*3855#)
TOCH NIET!!!
HIJ HEEFT WEER BIJNA EEN WEEK PRIMA GEDAAN MAAR GING GISTEREN INEENS MIDDEN IN DE NACHT AAN RAAR DING, EN NU KRIJG IK HEM WEER NIET UIT IK BEN HET NU ZAT EN ZE KRIJGEN HEM NU TERUG ONBETROUWBAAR TOESTEL BAHH
18 juli 2011 om 13:49 #27767rklerksLidOPGELOST:
MAIL RECHTSTREEKS AAN SAMSUNG GESTUURD HEB EEN RESETCODE GEKREGEN PROBLEEM NU WEG, BEN BENIEUWD OF HET ZO BLIJFT (CODE HARDE RESET *2767*3855#)
22 juli 2011 om 19:28 #27851gooitzzenLidik had het zelfde probleem, maar ik heb het opgelost door de aan uit knop wat langer ingedrukt te houden bij het uitschakelen.
1 augustus 2011 om 11:11 #27916joytjeLidIk heb er ook last van, harde resset gedaan met het nummer maar na een keer of wat weer hetzelfde probleem.
ga maar contact opnemen met samsung.3 augustus 2011 om 09:57 #27941NickelodeonLidHeb er sinds gisteren ook last van….WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3 augustus 2011 om 10:10 #27942NickelodeonLidHoe krijg ik hem uit….?
22 augustus 2011 om 13:57 #28245KurrieLidQuote:Quote uit Nickelodeon op August 3, 2011, 10:10
Hoe krijg ik hem uit….?ik heb er nu ook last van. heb je al een oplossing
22 augustus 2011 om 17:22 #28249KurrieLidHeeft iemand al een oplossing voor dit probleem. Ik heb het nu ook. Al een mail naar Samsung gestuurd, maar dat duurt volgens mij nog wel even voordat ik daar iets van terugzie…
22 augustus 2011 om 20:38 #28250CharlesLidAccu er uit misschien???
6 oktober 2011 om 15:54 #28637yvonnovyLidbij mij ook zo’n probleem, sprong spontaan uit/aan, kon hem niet meer met de hand vergrendelen en uit/aan zetten. batterij eruit..etc..etc…kreeg alleen een batterij in beeld, maar deed verder niets, starte uit zichzelf weer op, voor de helft en hup batterij weer in beeld ( batterij was geheel opgeladen) gister naar vodafone gebracht, daar had ik hem gekocht, die hebben hem opgestuurd..ben erg benieuwd…..
13 november 2011 om 03:31 #29032EliasLidHeb er sinds deze middag ook last van, echt vervelend!
Bij mij verschijnt er ook steeds dat spraakcommando scherm met dat stemmetje dat ‘what would you like to do’ zegt.. en de gsm wordt dan ook constant in ‘autostand’ gezet, krijg dit amper weg!
Bij het opstarten het zelfde probleem: start steeds weer op en soms ook zo’n thermometer ding bij het opladen …
om gek van te worden!14 november 2011 om 15:57 #29043Heel simpel: Wanneer je ‘wazige’ problemen hebt met je toestel, die bijna niemand anders heeft, is er iets stuk: De hardware of de software. Door een ‘Hard Reset’ uit te voeren kun je bevestigen of de software ‘stuk’ is (Als hij het daarna wél gewoon doet, dan lag het aan de software).
Als hij het daarna nog steeds niet doet, dan is je toestel gewoon hardwarematig stuk. Ga dan vooral niet zelf aan het prutsen, maar bel in eerste instantie met Samsung om te vragen of zij een oplossing voor het probleem hebben. Als zij aangeven dat het toestel gerepareerd moet worden, doe dit dan via de instantie bij wie je het toestel hebt gekocht. (Daar heb je je koopovereenkomst namelijk)In het geval van de foutieve batterijtemperatuur i.c.m. niet goed uitschakelen, is mijn best guess dat het laadt-/voedingscircuit defect is. m.a.w: hij is gewoon stuk.
16 november 2011 om 13:02 #29052MarcelHLXLidHallo Forummers,
Sinds een week is mijn net 4 weken oude Galaxy S2 ook voorzien van het automatisch opstart systeem en dit zonder dat ik een firmware update heb gedaan.
Ik zet hem uit (ook met iets langer de uit knop ingedrukt) en dat sluit hij netjes af maar na een 20/30 seconden hoor ik hem weer gezellig knorren en komt het Samsung aanmeld filmpje weer in beeld en moet ik weer mijn code invoeren om in te loggen.
Wat ik ook doe, het blijft zich herhalen. Ik heb zelfs de accu compleet leeg laten lopen en toen weer opstarten maar dat heeft niks uitgehaald.Ik lees/zie dat dit probleem meer voorkomend is dus denk ik dat er wel een actie richting Samsung gedaan kan worden om dit probleem serieus te onderkennen.
Groeten,
Marcel
17 november 2011 om 13:09 #29067MarcelHLXLidGister een software update gedaan en daarna deed het toestel het weer gewoon goed. Zelfs vandaag nog.
Groeten,
Marcel
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.