- Dit onderwerp bevat 11 reacties, 5 stemmen, en is laatst geüpdatet op 12 jaren geleden door Belgium Dude.
-
AuteurBerichten
-
5 juli 2012 om 12:36 #26106RikjuhLid
Elke keer als ik Samsung Apps gebruik en er iets van wilt downloaden wil ik inloggen maar als ik dan ingelogd ben krijg ik een melding met:
De landgegevens voor uw Samsung-account komen niet overeen met de landgegevens voor de Samsung Apps-winkel.
-Land Samsung Apps: Nederland
-Land Samsung-account:Als u Samsung Apps wilt blijven gebruiken, logt u in met een Samsung-account met dezelfde landgegevens als de Samsung Apps-winkel.
Alleen het lukt niet om dit voor elkaar te krijgen, ik heb al een paar dingen geprobeerd maar de melding blijft maar komen.
Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?
5 juli 2012 om 15:07 #31568CorryLidKun je niet een app downloaden via playstore op je toestel?
Of geeft die deze melding?7 juli 2012 om 21:38 #31577ineke2602LidHallo,
bij mij was het precies hetzelfde, en idd met playstore kun je wel apps installeren. Het rare is, dat in min account instellingen bij land van herkomst Belgie staat ipv Nederland.
11 januari 2013 om 17:55 #32095coritaLidHallo ik wil via mijn telefoon sgs2 mijn samsung smart tv bedienen,maar als ik via samsung apps deze samsung remote wil ophalen krijg ik een foutmelding over de landcode,in mijn samsung account staat landcode belgië (dat wist ik niet) dus bij opstarten vd samsung apps heb ik nederland aangegeven. Wat moet ik nu doen zodat ik die app wel kan gebruiken?
11 januari 2013 om 23:29 #32100Belgium DudeLidProbeer eens de Samsung-account te verwijderen en opnieuw aan te maken.
18 januari 2013 om 15:33 #32112coritaLidHallo heb ik al gedaan maar landcode blijft op België staan,ik heb zo niets aan die samsung apps en ik zie dat er nog meer mensen daar probleem mee hebben
18 januari 2013 om 15:37 #32113coritaLidwie heeft er al een oplossing voor dat probleem met landcode ontvangen?
19 januari 2013 om 16:34 #32114Belgium DudeLidWel er is een manier hopelijk staat er niet teveel op de huidige account omdat die dan niet meer gaat bestaan.
Ga naar http://www.samsungdive.com en meld je aan met je account, eenmaal aangemeld staat er onderaan “uw account verwijderen”, als de account verwijderd is kun je meteen een nieuwe aanmaken met de juiste landinstelling.Hopelijk is dit een oplossing.
20 januari 2013 om 16:43 #32115coritaLidQuote:Quote uit Rikjuh op July 5, 2012, 12:36
Elke keer als ik Samsung Apps gebruik en er iets van wilt downloaden wil ik inloggen maar als ik dan ingelogd ben krijg ik een melding met:De landgegevens voor uw Samsung-account komen niet overeen met de landgegevens voor de Samsung Apps-winkel.
-Land Samsung Apps: Nederland
-Land Samsung-account:Als u Samsung Apps wilt blijven gebruiken, logt u in met een Samsung-account met dezelfde landgegevens als de Samsung Apps-winkel.
Alleen het lukt niet om dit voor elkaar te krijgen, ik heb al een paar dingen geprobeerd maar de melding blijft maar komen.
Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?
20 januari 2013 om 18:02 #32117Belgium DudeLidHeb je het geprobeerd om een nieuw account aan te maken zoals ik voorgesteld heb?
Via internet (evt. op pc of laptop) naar http://www.samsungdive.com en dan account verwijderen en een nieuwe aanmaken.21 januari 2013 om 17:29 #32118coritaLidhallo ik zit nu op mijn telf op die die je hebt opgegeven en heb me aangemeld maar ik krijg nu alleen mijn modelnr te zien voor de rest kan ik alleen afmelden maar ik zie nergens staan: uw account verwijderen of bedoel je bij mijn instellingen daar staat wel mijn samsung account moet ik het dan daarin wissen??? tjonge wat ingewikkeld zeg
22 januari 2013 om 23:29 #32119Belgium DudeLidEenmaal aangemeld op samsungdive.com met je account, scroll dan naar onder en HELEMAAL ONDERAAN staat dan langs de Samsung logo “Algemene voorwaarden / Privacybeleid / Uw account verwijderen“
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.