- Dit onderwerp bevat 14 reacties, 10 stemmen, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 9 maanden geleden door SilverFoxy.
-
AuteurBerichten
-
24 maart 2012 om 12:30 #25748BobLid
Hallo,
Mijn S2 schakelt zich om de paar dagen vanzelf uit en weer aan, waarna ik mijn wachtwoord opnieuw moet invoeren om de S2 weer te kunnen gebruiken.
Weet iemand wat er hier aan de hand is en hoe ik dit probleem kan oplossen?
Alvast bedankt,
Bob…
24 maart 2012 om 13:36 #30518ArjenPLidBeste Bob,
Zet je Wifi maar eens uit, vermoedelijk is het probleem dan verholpen en hopelijk is het probleem na de volgende software update opgelost.24 maart 2012 om 17:54 #30521theeke1Lidhallo ik heb et zelfde probleem schakelt z,n eigen gewoon uit en daarna weer aan en moet de pin code weer invoeren.heb mn, wifi nu uitgeschakeld ben benieuwd.of het daar aan ligt.
groetjes theo30 maart 2012 om 20:19 #30601Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem. Ook niet om de paar dagen, soms meerdere keren per dag…
Ik zal eens kijken wat er gebeurt als ik wifi uitschakel (hoewel ik dat nou niet echt een oplossing vind… Ik wil toch wel graag mail etc. kunnen blijven ontvangen zonder daar mijn data-abonnement voor te moeten gebruiken).Groetjes,
Erica2 april 2012 om 10:04 #30621GLF13LidHallo, newbie hier.
2 april 2012 om 10:04 #30622GLF13LidTest micro.
2 april 2012 om 10:06 #30623GLF13LidBij mij hetzelfde probleem, wel ambetant ‘snachts. Al een oplossing? Hoe zit het met de uitgeschakelde wifi?
2 april 2012 om 10:45 #30625charlieLidAls je een SD kaartje hebt, moet je die eruit halen. Na de update zal dit opgelost moeten zijn.
6 april 2012 om 13:12 #30710fransljLidBij mij hetzelfde probleem en bij navraag in de winkel, vertelde iemand, dat dit aan de verouderde Androïd versie ligt en dat dit in april/mei wordt verholpen, door de nieuwe Androïdversie ..4.0.. Ben benieuwd of dit waar is en ondertussen blijft het een irritant gedoe, Samsung onwaardig.
Groetjes.. franslj.
6 april 2012 om 13:22 #30712charlieLidQuote:Quote uit franslj op April 6, 2012, 13:12
Bij mij hetzelfde probleem en bij navraag in de winkel, vertelde iemand, dat dit aan de verouderde Androïd versie ligt en dat dit in april/mei wordt verholpen, door de nieuwe Androïdversie ..4.0.. Ben benieuwd of dit waar is en ondertussen blijft het een irritant gedoe, Samsung onwaardig.Groetjes.. franslj.
Je micro-sd kaartje eruit halen
6 april 2012 om 18:48 #30714fransljLidBedankt Charlie…ga ik meteen proberen en daarnaast heb ik een formulier naar Samsung opgestuurd, waarna ik een 16 Gb kaartje cadeau zou krijgen. Kijken of het met dit kaartje dan wel lukt, zonder dat de S2 steeds uitschakelt en na het invoeren van de code, weer inschakelt.
Groetjes. frans.
9 april 2012 om 16:32 #30746fransljLidNu, drie dagen later, na het verwijderen van het sd kaartje, Charlie, (b)lijkt het te werken, want geen enkele keer heb ik de s2 meer hoeven ‘op te starten’.
Dank voor je werkzame tip..
Groetjes.. frans.
10 april 2012 om 18:47 #30764christ40LidHallo iedereen, ik heb dus ook een galaxy s2 nu een paar mannden in mijn bezit en heb ook datzelfde probleem toch raar dat er zoveel zijn die dit probleem ….is wel irritant soms ga dat een paar dagen goed en plots kan dat verschillende keren per dag zijn dat hij opstart lig dat echt aan dat sd kaartje ??
groeten chris10 april 2012 om 21:46 #30769MikaLidIk heb hetzelfde voor. Ik heb het ook al verschillende keren voorgehad tijdens een gesprek, hetgeen zeer irritant is. Het uitschakelen van de Wifi werkt bij mij tot nu toe, maar dat vind ik ook geen oplossing.
Ik heb ook soms SIM card failure, waardoor ik uren niet kan telefoneren. Een eerste maal was het verholpen na terugzetten naar fabrieksinstellingen, een tweede keer niet (hetgeen mij doet denken dat het de eerste keer ook maar toeval was). Heeft er nog iemand problemen met SIM card failure?
Werkt de telefoon weer met Wifi na het verwijderen van het SD kaartje?
27 april 2012 om 22:01 #31101SilverFoxyLidMicro sd kaartje moet van Samsung zijn en daarna een firmware loaden….dan is het over en als het dan nog niet over is kun je hem terug laten sturen bij de winkel waar je hem vandaan hebt en wordt hij naar Samsung gestuurd want Samsung is op de hoogte van het probleem…..bij de 1 gebeurt het wel bij de ander niet.
Mijne had er ook last van en me pa totaal niet.
Dus het verschilt per Samsung Galaxy S2Groetjes,
MC -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.