Tags: vergrendelscherm
- Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 stemmen, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 6 maanden geleden door JaapWL.
-
AuteurBerichten
-
28 april 2016 om 11:15 #42569Yannick LeursDeelnemer
Ik heb juni vorig jaar een Samsung galaxy s5 gekocht, alleen kan ik er niks meer mee op het moment. Sinds een week heb ik problemen met het openen van het vergrendelscherm. Als ik wakker wordt lijkt het wel alsof mijn telefoon niet wil werken. als ik dan op de aan/uitknop druk krijg ik gewoon nog steeds een zwart scherm. Af en toe knippert het scherm maar meer niet. Eerst kon ik heel vaak proberen of de batterij eruithalen en op een gegeven moment deed hij het weer. Sinds vandaag kan ik gewoon helemaal niet meer op mijn telefoon. Als ik de batterij eruithaal en de telefoon opnieuw opstart krijg ik zwart scherm maar het blauwe lampje brandt wel gewoon. TOen ik gisteren muziek aan had staan en de telefoon weer zwart viel en ik er niet meer op kon speelde de muziek gewoon door en kon ik het geluid gewoon aanpassen, maar ik kon geen ander liedje kiezen want ik kon niet meer in mijn telefoon. Ik vind het erg frustrerend, omdat ik soms wel en soms niet op mijn telefoon kan. Als ik mijn telefoon dan dringend nodig heb werkt hij natuurlijk net op dat moment weer niet. Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.
23 mei 2016 om 23:42 #42985JaapWLDeelnemerMisschien bevindt mijn Galaxy S5 Mini (juli 2015) zich in de beginfase van dezelfde kwaal. Twee keer maakte ik mee dat, na een paar uur niet gebruiken terwijl het toestel wel aanstond, het scherm donker was en de smartphone op geen enkele manier te wekken. Bellen naar de smartphone vanaf een ander toestel gaf geen reactie. Batterij eruit halen en terugplaatsen uiteindelijk wel.
Ik weet niet of er een verband is met een ander probleem: twee keer schakelde het toestel zichzelf uit en moest ik weer inloggen (pincode). De eerste keer had ik dat te laat in de gaten en probeerde ik het scherm te ontgrendelen. Uiteindelijk moest ik de puk-code gebruiken. Na 10 keer invoeren zonder resultaat (er werd telkens opnieuw naar de puk-code gevraagd na het invoeren van een nieuwe pincode) heb ik een nieuwe SIM-kaart moeten aanvragen. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.