- This topic has 17 reacties, 10 stemmen, and was last updated 11 years, 7 months geleden by danny507010.
-
AuteurBerichten
-
16 november 2011 om 18:18 #29060HillclimberLid
Voor mij hetzelfde problemen, maar dan alleen voor de agendasynch. tot 40% en dan geen enkele activiteit meer. De overige synchen wel. als je agenda sunch uit zet dan doen de overige opdrachten wel gewoon mee met de synchronisatie.
Wie kan er opheldering geven?
16 december 2011 om 18:18 #29353pklinkenLidKlinkt erg bekend. Als ik wil synchroniseren terwijl ik netwerkverbinding heb loopt de voorbereidingsfase tot 39%. Wil ik synchroniseren zonder netwerkverbinding dan krijg ik de melding ‘Kan informatie voor Outlook-map niet ophalen.’
Ben ook zeer benieuwd naar een oplossing. Zit zelf overigens op Android-versie 2.3.6
17 december 2011 om 17:43 #29357CorryLidSinds ik bij de KPN terug geweest ben en de instellingen weer op 2.3.4 heb zitten gaat het bij mij als een speer. Nooit meer problemen met Outlook of opstarten
21 december 2011 om 19:47 #29399h.vogeliLidSunchroniseren met agenda en contacten in outlook 2007 stopt bij 40%.Melding ..”kan outlookmap niet ophalen”
en “berichten interface heeft fout ontdekt”.
Ik heb Android 2.3.6Hoe krijg ik het synchroniseren weer goed???
21 december 2011 om 19:49 #29400h.vogeliLidQuote:Quote uit h.vogeli op December 21, 2011, 19:47
Sunchroniseren met agenda en contacten in outlook 2007 stopt bij 40%.Melding ..”kan outlookmap niet ophalen”
en “berichten interface heeft fout ontdekt”.
Ik heb Android 2.3.6Hoe krijg ik het synchroniseren weer goed???
18 februari 2012 om 12:20 #30146CorryLidIk ben helaas zo dom geweest om over te gaan naar de 2.3.6.
gevolg: regelmatig aan en uit.
Dat heb ik hopelijk opgelost door Load Monitor er op te zetten (al vind ik het dom dat het nodig is)
maar ik kan mijn outlook niet meer synchroniseren.
Nu kan ik wel weer terug gaan naar de KPN: die zal ongetwijfeld 2.3.4 weer terugzetten, maar dan kan ik weer beginnen om alle apps opnieuw te installeren. Heb ik niet zoveel zin in.
Weet iemand een andere oplossing of misschien een e-mail adres van Samsung of telefoonnummer?
Het is toch te gek voor woorden dat ze na een update zoveel fouten veroorzaken.18 februari 2012 om 14:15 #30147ArjenPLidBeste Corry, met een backup via kies en de door jou zelf gedownloade apps in backup via een (gratis) programma als “App Backup & Restore” heb je na een reset met een paar klikken alles weer terug, succes.
PS. heb zelf ook 2.3.6. draaien maar heb (gelukkig) nul problemen!
18 februari 2012 om 14:16 #30148ArjenPLidKlantenservice Samsung 0900-7267864
19 februari 2012 om 09:29 #30154CorryLidDank voor alle info.
Ga ik eerst morgen Samsung maar eens bellen, zal wel een dure grap worden ban ik bang. 🙂
En anders ga ik de App installeren.
Maar waar schrijft die het dan heen?
Je kunt het dus nu installeren, KPN alles weer in de oude stand latten zetten en dan alle apps weer op de juiste plaats terug laten zetten?
Bespaart mij heel wat werk, want ik heb alles in mappen.20 februari 2012 om 18:08 #30191CorryLidVandaag Samsung gebeld. Zij geven de schuld aan het feit dat ik nog op XP zit. Dus zij kunnen er echt niets aan doen.
Misschien is dat ook bij de anderen het probleem?21 februari 2012 om 10:47 #30196THCLidSinds de laatste update lukt synchroniseren ook niet meer. Ik heb Vista business. Ga Samsung maar eens bellen of heeft iemand een oplossing?
21 februari 2012 om 19:44 #30202CorryLidben benieuwd wat ze tegen jou zeggen.
ik heb ook (op hun advies) de kaart er uit gehaald, kies er af gegooid.
Kies opnieuw ingesteld.
daar geen update van gedaan en hij doet het nog steeds niet.
ben bang dat ik dus echt terug moet naar KPN en dan mag ik alles weer opnieuw indelen. Bah.21 februari 2012 om 19:45 #30203CorryLidoverigens is het vreemd dat mijn PC een tijd aangeeft van 18.44 en ik het bericht 19.44 verzonden heb.
Vind ik wel knap.
(voor je het weet is het weer zomertijd. Lopen we weer een half jaar gelijk..)25 februari 2012 om 15:12 #30261CorryLid1ste telefonische navraag bij Samsung: Windows XP is verouderd en daarom ondersteunen we die niet meer.
dus heeft het volgens geen zin om mijn mobiel terug te laten zetten, want het probleem is kennelijk de nieuwe versie van Kies.
2de telefonische navraag bij Samsung: het zit hem in Outlook 2003. Advies: nieuwe versie aanschaffen.
Nu is mijn vraag: degene die ook last hebben met synchronisatie, zitten die inderdaad ook op deze versies?
En hoe zou ik de oude versie van Kies terug kunnen halen? Samsung gaf daar geen antwoord op. alleen in zeer gebrekkig Nederlands: nieuwe versie kopen van Outlook.3 maart 2012 om 00:19 #30324EffeffLidIk heb dezelfde ellende meegemaakt:
– Ik kreeg van KPN de Galaxy met de firmwareversie 2.3.3
– Na installatie van Kies en het aanvinken van automatisch bijwerken werd op mijn toestel de firmware naar 2.3.6 geupdate.
– Daarmee begon de ellende: Kon ik daarvoor nog net mijn Outlook-agenda synchroniseren, zo kon dat na de update van de firmware niet meer. De snyc-voorbereiding blijft bij 40% steken.
– Ik belde verschillende keren met Samsung en kreeg telkens een ander antwoord. Gelukkig had ik geen verouderde software, zodat ze het niet daarop konden schuiven. Ik krijg de indruk dat de helpdesk van Samsung volstrekt onprofessioneel is, dus niet bestaat uit ervaren technici!
– Ik heb uiteindelijk 60 euro betaald aan het KPN-expertteam, dat bij mij thuis geprobeerd heeft de sync voor elkaar te krijgen. De monteur ontdekte daarbij dat er een bug zit in de Android-versie 3.2.6, want versie 2.3.4 werkt wel met Kies.
– Toen heb ik de KPN gebeld: Die was zeer bereidwillig en bood aan om mij te voorzien van een nieuw toestel van een ander merk. Ook suggereerde KPN dat ik Kies kon omzeilen door mijn agenda in de PC draadloos te synchroniseren via Google Kalender Sync.
– Dat laatste heb ik nu gedaan: Google Kalender Sync geladen (ik had al een google-account)en jawel: na enige tijd stond mijn outlook-agenda in de google-agenda en ging ook mijn Samsung Galaxy deze agenda laden. Ik moest alleen mijn al eerder via Kies ingestelde eigen agenda uitzetten op het toestel om niet alle afspraken dubbel te hebben.
Zo hoop ik dus nu uit de problemen te zijn en nooit meer Samsung te hoeven bellen! -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.