Meldingen terwijl A5 2017 in slaapstand is.

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  muisjep 1 maand, 4 weken geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

Mitchell E.
    Participant

Beste lezers,

Ik heb met mijn probleem al het nodige met Samsung aan de chat gezeten, maar we komen er niet uit. Zowel mijn vrouw als ik zijn in het bezit van een A5 2017. Ik zou graag op mijn scherm willen zien wat voor een bericht ik binnen krijg. Is dit een Whatsapp, Messenger, Wordfeud, enz. Momenteel pingelt en trilt mijn telefoon er lustig op los als er een melding is, maar ik zie deze niet als de telefoon nog in slaapstand staat. Ik moet het scherm echt aanzetten, wil ik ook echt zien wat er binnen is gekomen.

Zowel op de telefoon zelf als in de apps staan alle seinen op melldingen op het scherm laten zien, maar er gebeurt niets.

Ik heb nu de AOD aan, zodat ik in ieder geval iets kan zien. Mijn vorige telefoon was een iPhone en die liet zogenaamde badges zien. Mijn Samsung daarvoor liet volgens mij ook een melding zien. Is dit er bij mijn huidige toestel uitgehaald?

Zoals ik al zei heb ik nu de AOD aan, maar dit is niet ideaal.

Heeft iemand suggesties?

Ik hoor graag.

Met vriendelijke groet,

Mitchell E.

muisjep
    Participant

Ik weet niet of het probleem al is opgelost…

Het scherm van een Samsung telefoon licht niet op wanneer er melding is, tenzij een app dit zelf regelt zoals Snapchat. Het is óf AOD gebruiken óf een app hiervoor installeren. Via zo’n third party app is in te stellen dat het scherm van het toestel oplicht wanneer er een melding komt, zoals bij iPhone.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.