Tags: A3 IMS update
- Dit onderwerp bevat 5 reacties, 4 stemmen, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 7 maanden geleden door Michel Groenheijde.
-
AuteurBerichten
-
24 september 2017 om 20:15 #52414kavhDeelnemer
Wie kan mij in eenvoudige stappen (ik ben een echte nono met telefoon) uitleggen hoe ik bovenstaande melding uit de telefoon krijg.
Melding is begonnen na update en verschijnt elke 2 seconden weer…
HELP! SOS!
Alvast dank!
24 september 2017 om 23:58 #52416Michel GroenheijdeSleutelbeheerderIs het mogelijk de gegevens en de cache van die app te wissen? Dat kan als je via Instellingen naar Apps gaat, op de drie puntjes rechtsboven tikt en Systeem-apps weergeven kiest. Scroll nu naar beneden naar de IMS Service app. Kies deze en tik op Opslag. Kun je daar cache legen en gegevens wissen? En vooral: helpt dat? Eventueel kun je daar ook de hele service uitschakelen, maar of dat een goed idee is… durf ik niet te zeggen.
25 september 2017 om 08:38 #52420jenn_404DeelnemerIk heb helaas hetzelfde probleem..
Heb geprobeerd wat michel zei.., maar de app staat niet eens tussen mijn apps..
Nu heb ik wel de A5, maar toch..25 september 2017 om 08:41 #52421Michel GroenheijdeSleutelbeheerderDas jammer. De app verschijnt als je ‘Systeemapps weergeven’ kiest (drie puntjes rechtsboven)
Naast het bovenstaande kun je ook nog proberen:
– als je 4G bellen aan hebt staan, probeer dan deze uit te zetten. Ga via Instellingen naar Verbindingen en kies Mobiele Netwerken. Zet daar 4G bellen uit.
– cache van het toestel zelf te legen. Zie hiervoor https://www.galaxyclub.nl/2016/09/galaxy-s7-edge-tip-update-accu-leeg-problemen-cache-wissen vanaf het kopje ‘Systeemcache wissen’ Je verliest geen data, hierbij.25 september 2017 om 09:58 #52423siri1989DeelnemerHier hetzelfde probleem!!
Alles geprobeerd wat Michel zei. Ook Systeem cache wissen. Niets heeft geholpen.
Michel, bij de A5 is die optie er niet, van het 4g bellen. Staat niet bij Mobiele netwerken.25 september 2017 om 10:40 #52424Michel GroenheijdeSleutelbeheerderDank voor je feedback! 4G bellen is inderdaad provider/netwerk afhankelijk. En dus kennelijk niet de oorzaak van deze bug.
Is er iemand die al een complete factory reset heeft gedaan? En kan zeggen of tenminste dat geholpen heeft?
Ik kan de bug zelf hier niet reproduceren, dus helaas ook niet direct naar oplossingen zoeken.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.