- Dit onderwerp bevat 5 reacties, 4 stemmen, en is laatst geüpdatet op 9 jaren geleden door jetefe.
-
AuteurBerichten
-
17 oktober 2014 om 11:22 #26778geraldo7051Lid
Heb net bericht ontvangen van de DHL courier dat hij vandaag afgeleverd wordt, besteld bij de e-shop van samsung.
Hebben er al meer hun note 4 ontvangen ?Geraldo 7051
17 oktober 2014 om 22:38 #32704Michel GroenheijdeSleutelbeheerderSpoedig… 🙂
19 oktober 2014 om 12:31 #32705geraldo7051LidHeb hem gistermiddag ontvangen en ben er super content mee.
Had een S5 dus de meeste dingen kende ik daarvan al, maar toch zijn er weer enkele dingen verbetert, zoals de vingerscanner, s-pen en uiteraard het uiterlijk, ich bin begeistert.Geraldo
3 november 2014 om 18:28 #32712jetefeLidIk heb mijn note 4 besteld via de website van Vodafone zelf via een verlenging van mijn abonnement. Terwijl er bij de webshop direct leverbaar staat en mij door een medewerker werd verzekerd dat het toestel in voorraad is, blijkt de telefoon niet leverbaar.
Ik heb even rondgekeken op de forum van Vodafone en wat blijkt: er zijn mensen die al 3 weken op hun telefoon wachten.
Ik heb meedere keren gevraagd waarom Vodafone op de website nog steeds aangeeft dat het toestel direct leverbaar is, krijg je elke keer een andere smoes.
Wat op dit moment bij Vodafone gebeurt is niet bepaald Kosjer..
7 november 2014 om 02:05 #32714marcelkLidIk heb mijn note 4 nu een week via diksons besteld. Mooi apperaat maar mijn exemplaar start zich een aantal keer per dag opnieuw op. Moet dus terug naar de winkel.
16 november 2014 om 18:49 #32718jetefeLidNote 4 Gestolen uit PostNL pakket
Opties
Beste Mensen,Na weken wachten kreeg ik eindelijk bericht van Vodafone dat mijn Note 4 is verstuurd. Omdat ik een paar dagen niet thuis zou zijn is het pakketje afgeleverd bij de AKO/POST NL bij mij in de buurt. Toen ik mijn pakketje ging ophalen en het pakketje in mijn handen nam in de winkel viel me meteen op dat het pakketje heel erg licht is.
Toen viel me meteen op dat de blauwe zegels verbroken waren en het plakband ook gesneden was. De zwarte plastic ribben die in kruisvorm over het pakketje zitten waren wel intact.
Blijkbaar is het pakketje leeggehaald tijdens het vervoer. Ik heb samen met 2 werknemers in de winkel meteen een kort rapportje geschreven met de namen en handtekeningen van de PostNL filiaalmedewerkers en een stempel en het pakketje meteen retour afzender gestuurd.
Als je thuis zo'n pakketje verwacht, wees bewust van dit soort praktijken en controlleer de verpakking voordat je het aanneemt. Als je op google zoekt zie je dat dit soort praktijken vaken voorkomen bij POSTNL.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.