- Dit onderwerp bevat 37 reacties, 24 stemmen, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 3 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Galaxy Club - dé onafhankelijke Samsung experts
Vergelijk alle Galaxy prijzen en abonnementen, lees het laatste nieuws en de beste tips, en volg alle updates voor jouw Samsung telefoon.
Galaxy Club / Onderwerpen / Galaxy S2 (Plus) / Jouw ervaringen / Jullie, de gebruikers van de Samsung Galaxy S2
zeg Paulette1, en wie ben jij om te bepalen dat dit overtrokken zou zijn?
Jammer genoeg, een gebruiker met ervaring.
En jij, een werknemer van Samsung?
Je krijgt misschien wat je verdient Paulette. Kun je misschien ook wat sociaal wellevender reageren? Je toon wekt nu behoorlijk wat irritatie. Zo gedraag je je IRL toch ook niet?
Sorry, ik meld mijn ervaringen en dat word als storend ervaren…
Als je mening uit, nadat je al 7 dagen dit toestel te gebruiken, denkt van’ God wat een kleretoestel, zeg je toch niet van ga ergens anders zeiken…
Als je niet graag hebt dat niet iedereen hetzelfde denkt als jij, moet toch niet een column lezen waar je kritische meningen zou kunnen lezen.
Sorry, maar ik vind dit een super slecht toestel en ik kijk ernaar naar uitkijken dat ik hem over 12 dagen kan inleveren.
Paulette1, veel plezier en succes met je nieuwe toestel, dag!
Daar sluit ik me graag bij aan. Het gaat niet zozeer om de melding van je ervaringen, maar om de toon waarop dat gedaan wordt.
Sorry dat slechte kwaliteit me irriteert.
zie (vergelijkende) tests en reviews. Met die kwaliteit zit het echt wel goed. Dat wil niet zeggen dat er zich geen problemen kunnen voordoen. Dat geldt voor elk high tech product waarbij van een dergelijke massa productie sprake is. Soms heb je pech en verder heeft iedereen zijn/haar voorkeur. Maar de ongenuanceerde en generaliserende manier waarmee jij oordeelt is zwaar over de top.