• galaxyclub-logo-mobile
  • Dé onafhankelijke Galaxy experts

Galaxy Club - dé onafhankelijke Samsung experts

Vergelijk alle Galaxy prijzen en abonnementen, lees het laatste nieuws en de beste tips, en volg alle updates voor jouw Samsung telefoon.

Dé onafhankelijke Galaxy experts
  • Galaxy Club
  • Inruilen
    • Galaxy verkopen
    • iPhone verkopen
    • Ander merk…
  • Prijzen vergelijken
      • Acties
        • Samsung Galaxy S26 aanbiedingen: gratis tablet, korting
        • Samsung Galaxy S25 aanbieding: gratis JBL
        • Samsung Galaxy A57 aanbiedingen: nu al met korting
        • Samsung Galaxy A37 aanbiedingen: in prijs gedaald
        • Samsung Galaxy A17 aanbiedingen
        • Samsung Galaxy Z Fold 7 aanbieding: kopen, of wachten op de Fold 8?
        • Samsung Galaxy inruilen: nu extra geld terug voor je telefoon
      • Toestellen
        • Abonnement vergelijken
          • Samsung Galaxy S26(+) met abonnement
          • Samsung Galaxy S26 Ultra met abonnement
          • Samsung Galaxy A57 met abonnement
          • Samsung Galaxy A37 met abonnement
        • Middenklasse €200-€500
          • Galaxy A57 los toestel
          • Galaxy A37 los toestel
          • Galaxy A56 los toestel
          • Galaxy A36 los toestel
          • Galaxy S25 FE los toestel
        • High-end €500-€1000
          • Galaxy S25-serie los toestel
          • Galaxy Z Flip 7 los toestel
        • Premium >€1000
          • Galaxy S26-serie los toestel
          • Galaxy Z Fold 7 los toestel
      • Verkopen/inruilen
  • Tips
  • Reviews
    • Meest gelezen:
    • Samsung Galaxy S26 Ultra review
    • Samsung Galaxy A57 review
    • Samsung Galaxy Buds4 Pro review
    • Samsung Galaxy A17 review
    • Samsung Galaxy Z Fold 7 review
    • Samsung Galaxy A36 review
    • Alle Samsung reviews
  • Updates
    • Alle Samsung updates in NL
    • Informatie over de beveiligingsupdates
    • Alles over de One UI 8.5-upgrade
    • Tot wanneer krijgt jouw Samsung Galaxy telefoon updates?
  • Nieuws
  • Telefoons
      • Samsung telefoons
        • Galaxy S serie
          • Samsung Galaxy S26 en S26+
          • Samsung Galaxy S26 Ultra
          • Samsung Galaxy S25
          • Samsung Galaxy S25 Ultra
          • Samsung Galaxy S25 Edge
          • Samsung Galaxy S25 FE
          • Samsung Galaxy S24 FE
        • Galaxy Z serie
          • Samsung Galaxy Z Fold 7
          • Samsung Galaxy Z Flip 7
          • Samsung Galaxy Z Fold 6
          • Samsung Galaxy Z Flip 6
        • Galaxy A serie
          • Samsung Galaxy A57
          • Samsung Galaxy A56
          • Samsung Galaxy A37
          • Samsung Galaxy A36
          • Samsung Galaxy A26
          • Samsung Galaxy A17
          • Samsung Galaxy A16
          • Samsung Galaxy A55
      • Verwacht
        • Samsung Galaxy Z Fold 8
        • Samsung Galaxy Z Fold 8 Ultra
        • Samsung Galaxy Z Flip 8
      • Tabs & Wearables
        • Wearables
          • Samsung Galaxy Buds 4 (Pro)
          • Samsung Galaxy Watch Ultra
        • Tablets
          • Samsung Galaxy Tab S11 (Ultra)
          • Samsung Galaxy Tab S10+ en Ultra
Tip: Voeg GALAXYCLUB.NL toe als favoriete Google-nieuwsbron!

Galaxy Club / Onderwerpen / Galaxy S2 (Plus) / Jouw ervaringen / Jullie, de gebruikers van de Samsung Galaxy S2

Jullie, de gebruikers van de Samsung Galaxy S2

  • This topic has 37 reacties, 24 stemmen, and was last updated 14 years geleden by Rosinfield.
15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 38)
← 1 2 3 →
  • Auteur
    Berichten
  • 3 december 2011 om 18:53 #29212
    Bert Corton
    Lid

    Heeft iemand al geprobeerd met Kies te werken ? Bij mij lukt dat dus totaal niet ook niet na een Firmware upgrade.Windows(7) herkent het toestel wel maar Kies dus niet met het gevolg dat ik niet kan synchroniseren met Outlook (agenda en contacten). Is er hiervoor overigens een alternatief programma te verkrijgen? 🙁

    8 januari 2012 om 17:27 #29613
    dirkjanl
    Lid

    Heb het toestel nu 5 dagen.
    Ik werk met Kies 2.1.1.11124_17. Na installatie liep hij steeds vast. heb via Configuratiescherm opnieuw geinstalleerd en toen deed hij het wel. Synchroniseren met outlook gaat gewoon goed. Alleen vind ik Kies een veel te zwaar programma, vreet intern geheugen: 300 mb. Mag wel wat minder. En ik heb nog geen backup systeen gevonden op internet als je dat niet, zoals ik, via gmail wil doen. Bij Nokia hadden ze dat via OVI geregeld. Daarvoor had ik een ZYB account, maar dat bestaat niet meer.
    Verder een prettig toestel, snel helder, alles werkt, nog geen vastloper gehad. Alleen krijg ik KIES AIR niet aan de praat via WIFI. niet via de pc en niet via de telefoon. Misschien omdat ik een WIFI heb die ik aan het modem heb aangesloten en niet de WIFI van het modem gebruik? (het WIFI van het modem werkte niet samen met de Nokia)

    8 januari 2012 om 18:20 #29616
    ArjenP
    Lid

    Beste Beco1955, naar 2.3.4 en 2.3.5 heb ik via toestel gedaan, update naar 2.3.6. heb ik probleemloos via Kies gedaan, werken met Kies werkt perfect, heb je al eens geprobeerd om Kies opnieuw te installeren?

    7 februari 2012 om 17:33 #30052
    corita
    Lid

    Hallo Arthur mijn ervaring met de galaxy S2 i9100 zijn niet zo goed,ik heb bij een gesprek een echo en ik heb mijn probleem al verschillende keren gemeld op deze site maar geen reactie ontvangen,ik heb wel gelezen dat er meerdere zijn op deze site met hetzelfde probleem.
    Kan jij even reageren?

    7 februari 2012 om 17:43 #30053
    Corry
    Lid

    Hallo allemaal

    Ik heb ook heel vaak last van een echo en dat is behoorlijk lastig.
    dus als er een oplossing is: graag!

    6 april 2012 om 13:07 #30709
    franslj
    Lid

    Na een paar weken gebruik te maken van de S2 valt me op, dat het prachtapparaat één groot nadeel heeft ! 4 tot soms wel 7 Keer per dag gaat hij op off en na het intikken van de code, kan ik weer verder.

    Heb me in de winkel laten vertellen dat dit aan de verouderde Androïd versie ligt en zou verholpen worden bij de 4.0 Versie van Androïd. Iemand misschien een tussenoplossing op ‘voorraad’?

    Groetjes.. franslj.

    6 april 2012 om 13:17 #30711
    charlie
    Lid
    Quote:
    Quote uit franslj op April 6, 2012, 13:07
    Na een paar weken gebruik te maken van de S2 valt me op, dat het prachtapparaat één groot nadeel heeft ! 4 tot soms wel 7 Keer per dag gaat hij op off en na het intikken van de code, kan ik weer verder.

    Heb me in de winkel laten vertellen dat dit aan de verouderde Androïd versie ligt en zou verholpen worden bij de 4.0 Versie van Androïd. Iemand misschien een tussenoplossing op ‘voorraad’?

    Groetjes.. franslj.

    Je micro-sd kaartje eruit halen

    26 april 2012 om 13:47 #31055
    ReneBarna
    Lid

    Was een BlackBerry gebruiker maar sinds 2 weken heb ik een Galaxy SII. Mijn eerste ervaringen zijn erg positief. Het simpel gebruik van de apps maakt het leven erg makkelijk. Je moet alleen een keer investeren in de ‘brij’ van apps die beschikbaar zijn, maar dat is eigenlijk een luxeprobleem.

    Wat ik wel vervelend vind is dat de e-mail service slechter is dan bij BlackBerry. Bij de BlackBerry werd je e-mail tussen je Outlook en je BalckBerry keurig bijgehouden en gesynchroniseerd. Dit lukt bij de Galaxy SII helaas niet. De mails komen binnen en worden verzonden, maar die komen vervolgens niet meer in je Outlook te staan. Dit maakt de Galaxy niet echt geschikt voor zakelijk gebruik.

    Wel jammer en gemiste kans voor Samsung om BlackBerry echt te verslaan.

    27 april 2012 om 07:31 #31074
    Rosinfield
    Lid

    Heb (gelukkig) geen wd/outlook, maar ik maak me sterk dat je dit toch op de een of andere manier wel moet kunnen instellen

    27 april 2012 om 08:21 #31076
    Corry
    Lid

    De e mail is in de laatste versie wat slechter geworden. Bij mij leest hij het niet meer automatisch in. En ik kan niet vinden waar ik dat anders in kan stellen.

    27 april 2012 om 10:37 #31079
    ReneBarna
    Lid
    Quote:
    Quote uit Rosinfield op April 27, 2012, 07:31
    Heb (gelukkig) geen wd/outlook, maar ik maak me sterk dat je dit toch op de een of andere manier wel moet kunnen instellen

    Als dit wèl zou kunnen dan ben ik heel erg benieuwd hoe dit kan! Heeft iemand een idee hoe je de synchronisatie van e-mail tussen Outlook en de SII kan instellen. Ik heb het niet gevonden…

    27 april 2012 om 13:49 #31086
    Corry
    Lid

    Ik neem aan dat je je e-mail account toegevoegd hebt op de S II.
    ga daar dan op staan.
    openen.
    ga op je account staan.
    Helaas kun je daar alleen maar aangeven dat de periode voor synchroniseren e-mail per 1 dag gaat.
    Bij het synchronisatiescherm kun je de piektijden aangeven. Waar hij dus volgens mij niet op reageert.
    Bij de vorige versie werkte het bij mij als volgt:
    Binnen de piektijden (7.00 en 23.00 uur) kwamen er de hele dag de e-mailberichten binnen.
    Op het moment dat ik op mijn PC de mail inlas, verdween hij van de S II.
    Voor mij perfect. Maar of het is er uit gehaald of ik doe iets verkeerd.

    maar misschien kom jij er nu iets verder mee.

    27 april 2012 om 14:09 #31089
    ReneBarna
    Lid
    Quote:
    Quote uit Corry op April 27, 2012, 13:49
    Ik neem aan dat je je e-mail account toegevoegd hebt op de S II.
    ga daar dan op staan.
    openen.
    ga op je account staan.
    Helaas kun je daar alleen maar aangeven dat de periode voor synchroniseren e-mail per 1 dag gaat.
    Bij het synchronisatiescherm kun je de piektijden aangeven. Waar hij dus volgens mij niet op reageert.
    Bij de vorige versie werkte het bij mij als volgt:
    Binnen de piektijden (7.00 en 23.00 uur) kwamen er de hele dag de e-mailberichten binnen.
    Op het moment dat ik op mijn PC de mail inlas, verdween hij van de S II.
    Voor mij perfect. Maar of het is er uit gehaald of ik doe iets verkeerd.

    maar misschien kom jij er nu iets verder mee.

    Dit probleem heb ik met mijn zakelijke account ook. Mails komen keurig binnen, maar nadat ik ze gelezen heb verdwijnen ze ‘in het luchtledige’. Maar ze komen ook niet meer aan in Outlook, dus ben ik zo al veel mails kwijtgeraakt. Lijkt me niet de bedoeling. Dus ergens is er iets fout, maar ik weet niet wat of waar ik het moet zoeken. Kan iemand mij helpen?

    28 april 2012 om 09:13 #31113
    Rosinfield
    Lid

    Mijn vriend Google zegt: http://www.companionlink.com/phones/samsung-galaxy-s.html

    24 mei 2012 om 00:03 #31357
    Paulette1
    Lid

    Totaal overtrokken. Hoeveel hebben ze aan de pers betaald?

  • Auteur
    Berichten
15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 38)
← 1 2 3 →
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Inloggen

MEER DEALS

Samsung Galaxy S26 aanbiedingen: kopen, prijzen, korting

Aanbiedingen: Samsung Galaxy S26 met korting, cashback, gratis tablet

Samsung Galaxy S24 inruilen of verkopen

Actie: extra inruilwaarde als je nu je Samsung Galaxy verkoopt (of koopt)

Samsung Galaxy Z Fold 7 aanbieding: gratis Watch Ultra, korting

Samsung Galaxy Z Fold 7 aanbiedingen: kopen, of wachten op de Fold 8?

Samsung Galaxy S25 aanbiedingen

Samsung Galaxy S25 aanbiedingen: flink goedkoper én gratis JBL-speaker

Samsung Galaxy A37 aanbiedingen

Samsung Galaxy A37-aanbiedingen: nu met gratis JBL-speaker

POPULAIRSTE GALAXY S26 ABO’S:

Laatste updates in NL

Nieuwe Samsung Galaxy Watch-update van start in Nederland

One UI 8.5-update beschikbaar op Samsung Galaxy A54, A34, meer (aanvulling)

Volgende Samsung Galaxy A-generatie krijgt update naar One UI 8.5 – en de Tab S9

Deze Samsung-tablets en -telefoons krijgen deze week de One UI 8.5-update

Twee Galaxy A-telefoons krijgen Samsungs One UI 8.5-update – en de eerste Xcover

Meer firmware updates

Laatste reacties

  • Emile op Bugs op je Galaxy Watch met One UI 8? Samsung werkt aan fix
  • Emile op Bugs op je Galaxy Watch met One UI 8? Samsung werkt aan fix
  • Michel Groenheijde op Samsungs volgende Galaxy Watch Ultra krijgt veel grotere batterij
  • Youri op Samsungs volgende Galaxy Watch Ultra krijgt veel grotere batterij
  • ad kuyer op One UI 8.5-update beschikbaar op Samsung Galaxy A54, A34, meer (aanvulling)

Over GalaxyClub

GalaxyClub is dé onafhankelijke blog, prijsvergelijker en community voor Galaxy smartphones en tablets. GalaxyClub is niet gelieerd aan Samsung zelf.

Privacy en cookies

Jouw privacy staat op GalaxyClub.nl voorop. Wil je weten welke gegevens wij opslaan, waarom, en welke cookies wij plaatsen? Lees dan onze PRIVACY EN COOKIE VERKLARING.

Contact

Heb je vragen voor onze redactie, een nieuwstip, of een zakelijke voorstel? Maak gebruik van onze CONTACTPAGINA.

Support

Heb je vragen over (technische) problemen met je telefoon/tablet, of over acties van Samsung? Neem dan contact op met SAMSUNG ZELF.

Houd het leuk

Onder onze artikelen en op ons forum zijn veel gebruik(st)ers actief. Meningen zijn gewenst, maar houd het leuk. Wij behouden ons het recht voor beledigingen, trolls en flame bait zonder verdere uitleg van de site te verwijderen.

Copyright © 2026 · GalaxyClub.nl · Deze blog is niet gelieerd aan Samsung · Aan de op deze website vermelde informatie kunnen geen rechten worden ontleend.