• galaxyclub-logo-mobile
  • Dé onafhankelijke Galaxy experts

Galaxy Club - dé onafhankelijke Samsung experts

Vergelijk alle Galaxy prijzen en abonnementen, lees het laatste nieuws en de beste tips, en volg alle updates voor jouw Samsung telefoon.

Dé onafhankelijke Galaxy experts
  • Galaxy Club
  • Inruilen
    • Galaxy verkopen
    • iPhone verkopen
    • Ander merk…
  • Prijzen vergelijken
      • Acties
        • Samsung Galaxy S26 aanbiedingen: gratis tablet, korting
        • Samsung Galaxy S25 aanbieding: gratis JBL
        • Samsung Galaxy A57 aanbiedingen: nu al met korting
        • Samsung Galaxy A37 aanbiedingen: in prijs gedaald
        • Samsung Galaxy A17 aanbiedingen
        • Samsung Galaxy Z Fold 7 aanbieding: kopen, of wachten op de Fold 8?
        • Samsung Galaxy inruilen: nu extra geld terug voor je telefoon
      • Toestellen
        • Abonnement vergelijken
          • Samsung Galaxy S26(+) met abonnement
          • Samsung Galaxy S26 Ultra met abonnement
          • Samsung Galaxy A57 met abonnement
          • Samsung Galaxy A37 met abonnement
        • Middenklasse €200-€500
          • Galaxy A57 los toestel
          • Galaxy A37 los toestel
          • Galaxy A56 los toestel
          • Galaxy A36 los toestel
          • Galaxy S25 FE los toestel
        • High-end €500-€1000
          • Galaxy S25-serie los toestel
          • Galaxy Z Flip 7 los toestel
        • Premium >€1000
          • Galaxy S26-serie los toestel
          • Galaxy Z Fold 7 los toestel
      • Verkopen/inruilen
  • Tips
  • Reviews
    • Meest gelezen:
    • Samsung Galaxy S26 Ultra review
    • Samsung Galaxy A57 review
    • Samsung Galaxy Buds4 Pro review
    • Samsung Galaxy A17 review
    • Samsung Galaxy Z Fold 7 review
    • Samsung Galaxy A36 review
    • Alle Samsung reviews
  • Updates
    • Alle Samsung updates in NL
    • Informatie over de beveiligingsupdates
    • Alles over de One UI 8.5-upgrade
    • Tot wanneer krijgt jouw Samsung Galaxy telefoon updates?
  • Nieuws
  • Telefoons
      • Samsung telefoons
        • Galaxy S serie
          • Samsung Galaxy S26 en S26+
          • Samsung Galaxy S26 Ultra
          • Samsung Galaxy S25
          • Samsung Galaxy S25 Ultra
          • Samsung Galaxy S25 Edge
          • Samsung Galaxy S25 FE
          • Samsung Galaxy S24 FE
        • Galaxy Z serie
          • Samsung Galaxy Z Fold 7
          • Samsung Galaxy Z Flip 7
          • Samsung Galaxy Z Fold 6
          • Samsung Galaxy Z Flip 6
        • Galaxy A serie
          • Samsung Galaxy A57
          • Samsung Galaxy A56
          • Samsung Galaxy A37
          • Samsung Galaxy A36
          • Samsung Galaxy A26
          • Samsung Galaxy A17
          • Samsung Galaxy A16
          • Samsung Galaxy A55
      • Verwacht
        • Samsung Galaxy Z Fold 8
        • Samsung Galaxy Z Flip 8
      • Tabs & Wearables
        • Wearables
          • Samsung Galaxy Buds 4 (Pro)
          • Samsung Galaxy Buds FE
          • Samsung Galaxy Ring
          • Samsung Galaxy Ultra
        • Tablets
          • Samsung Galaxy Tab S9 (Ultra)
          • Samsung Galaxy Tab S10+ en Ultra
Tip: Voeg GALAXYCLUB.NL toe als favoriete Google-nieuwsbron!

Galaxy Club / Onderwerpen / Galaxy S2 (Plus) / Jouw ervaringen / Jullie, de gebruikers van de Samsung Galaxy S2

Jullie, de gebruikers van de Samsung Galaxy S2

  • This topic has 37 reacties, 24 stemmen, and was last updated 14 years geleden by Rosinfield.
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 38)
1 2 3 →
  • Auteur
    Berichten
  • 10 mei 2011 om 20:39 #24551
    Michel Groenheijde
    Keymaster

    De hype rond de Samsung Galaxy S2 is inmiddels tot enorme proporties opgeblazen. Wat denken jullie, na het toestel een tijdje (minuten, uren, dagen, zelfs weken) te hebben gebruikt… is de hype terecht? Of is het allemaal wat overtrokken? Wat vind je tof aan de Galaxy S2? En wat vind je minder geslaagd?

    Vertel, deel, discussieer, leef je uit op dit topic, of open een nieuw topic als je het graag echt over één specifiek ding wilt hebben…

    Wij en de rest van Nederland zijn benieuwd, en lezen graag mee – of mengen ons in de discussie!

    11 mei 2011 om 10:32 #27176
    Edje E
    Lid

    Mag ik de vraag nog uitbreiden? Waar ik érg benieuwd naar ben is de exacte uitvoering. Worden ze inderdaad geleverd zonder NFC chip en met super amoled en niet superamoled+? Zijn er nog andere “features”/specs die voorlopig(???) niet worden geleverd?

    11 mei 2011 om 18:59 #27177
    Michiel
    Lid

    Ik heb vandaag de S2 binnengekregen. Hij heeft geen NFC-chip, en wel degelijk Super AMOLED Plus, en dat is te zien ook; érg mooi. Het toestel is echt razendsnel; als je op iets tikt dan is het al open voordat je je vinger van het scherm af haalt. Van de haperingen die se Galaxy S had bij het openen van apps is geen sprake.
    Morgen weer een ‘normale’ dag, dus ik zal eens kijken hoe hij het dan doet, en als er nog dingen te melden zijn, ze hier zetten.

    Ik ben in ieder geval dik tevreden, maar dat is ook niet zo gek aangezien hij de Samsung Galaxy I7500 vervangt die ik gedwongen was te gebruiken nadat ik mijn Galaxy S verloren was.

    12 mei 2011 om 09:24 #27178
    rdphoto-art
    Lid

    Ik heb de samsung gisteren ook gekregen.het is een geweldig toestel:)

    12 mei 2011 om 10:01 #27179
    clint
    Lid

    Ik heb hem nu een dag in gebruik en moet zeggen dat ik het echt een vreselijk snel toestel vind.
    paar dingen die me tegenvallen:
    – WIFIverbinding is een stuk slechter dan mijn vorige touch HD. Heb op mijn slaapkamer maar amper verbinding terwijl ik met mij HD nog 2 streepjes had.
    – Nog moeite met het synchroniseren van contactpersonen en agenda van outlook. Dit werkt niet omdat ik de optie niet kan kiezen op de telefoon (terwijl Samsung PC studio zegt dat ik voor een bepaalde verbinding moet kiezen)
    – Batterij is nu na een 3/4 dag helemaal leeg. Natuurlijk is hij wel veel gebruikt met wifi aan.

    mvg, Clint
    Hoop dat iemand een oplossing heeft voor het synchroniseren met outlook…

    12 mei 2011 om 23:07 #27181
    Fliermaus
    Lid

    Ik heb ‘m nu 2 dagen ..

    batterij: met intensief gebruik gaat hij 15 uur mee, betekent op een werkweek(stand-by modus ruleert) kan hij gok ik 2 dagen volhouden.. dat is dan zo’n beetje berekent aangezien je bij iets nieuws verschikkelijk aan ’t prutsen bent in het begin.. vooral spellen en grafische aspecten.

    grafisch: minder resolutie dan de xperia arc, maar door het mooie scherm minstens zo goed. Wel veel kleurrijker.. kan niet beter en IS niet beter bij elk willekeurig ander toestel van dit moment

    processor: heerlijk.. zoveel dingen tegelijk zonder problemen en behoudt zijn snelheid.
    geheugen: idem, 833mb te gebruiken, maar niet over de 550mb te trekken.. met taakbeheer heerlijk simpel te verversen.

    touch: super, snel precies en overzichtelijk..



    Maar goed, rest is vrijwel tzelfde als bij vorige galaxy met uitzondering van camera en video.. maar daar gebruik ik mijn Canon 550d voor.

    Wat opgevallen is:

    – Holdem poker pro loopt telkens vast, iemand een idee?
    – 2 andere spellen (iets met trash throw ofzo) liepen ook vast.

    Kan dit met de ondersteuning te maken hebben of het niet volledig geupdate samsung software, of gaat de android market binnenkort uitbreiden met nieuwere apps die vloeiender lopen? het één en ander is zichtbaar veroudert.
    Net mijn eerste firmware upgrade gehad, de camera. Gedaan met mijn 1GB verbinding van Vodafone. Hopelijk is het niets van 50 mb want op maandtermijn lijkt mij 1GB niet veel. Maar er komen hotspots, dagen van minder gebruik en ach, beetje gamen en dergelijke neemt amber een mb in.. voornamelijk downloads en updates zullen je MB’s opslokken.

    Is het mogelijk dat ik mijn internet even uit zet op de s2 wanneer ik ’t niet gebruik? Heb geen ervaring met datalimiet en het freakt mij een beetje op ’t moment.

    Aanrader voor testen wat de telefoon werkelijk kan op grafish aspect en snelheid, de game: Speedx 3D (zie je ook meteen hoe soepel hij op beweging reageert)

    Groetjes,

    Jeroen

    13 mei 2011 om 20:21 #27185
    Dennisaur s2
    Lid

    Echt een supermooie en geweldige telefoon!
    Ik heb voorheen altijd iPhone gehad, en wat een verschil!
    lang leve android en lang leve Samsung (vooral de s2 dus)
    Man, wat is dit 10.000 keer beter.
    De snelheid van het apparaat is fantastisch zelfs zonder overklokken.
    De grafische kracht van de s2 is ook immens met dat prachtige super amoled plus scherm.
    Bijna alles werkt gewoon perfect,
    Ik ben helemaal verkocht, bye bye Apple hello Samsung 😀

    Overigens heb ik wel een probleem met ‘spraakopdrachten’ gister deed alles het nog perfect maar sinds vandaag is er een probleem als ik muziek wil afspelen met voice control pakt hij steeds hetzelfde nummer maakt niet uit wat ik inspreek!
    ik heb de bestanden in de goede map geplaatst maar het werkt nog niet
    iemand een idee hoe dit opeens kan?

    14 mei 2011 om 19:14 #27190
    svennemans
    Lid

    Goedenavond,

    Ik ben sinds gistermiddag de trotse bezitter van de Samsung Galaxy S2.
    Nu ben ik er non-stop mee bezig en heb ik een aantal vragen aan jullie waar ik tegenaan loop.

    – Ik zou graag de duur van de tril die ik krijg bij berichten zoals Whatsapp willen instellen. Dit is naar mijn idee niet mogelijk?
    – Graag wil ik dat als ik een e-mail verwijder op mijn samsung dat hij ook wordt verwijderd in mijn hotmail. Is dit mogelijk? Ik krijg het namelijk maar niet voor elkaar en ik hoef niet dubbel mijn e-mails te behandelen.
    – Is het mogelijk om tussen e-mails te switchen met 1 simpele slide beweging? Ik kan dit alleen d.m.v. de blauwe knoppen met de pijl naar boven en naar beneden.

    Ik heb me rot gezocht en ik denk dat wat ik hierboven vraag gewoon niet mogelijk is op dit toestel wat ik wel jammer vind.

    Ik hoop graag van jullie te horen.

    Groetjes,

    Sven

    15 mei 2011 om 10:03 #27192
    Alex
    Lid
    Quote:
    Is het mogelijk dat ik mijn internet even uit zet op de s2 wanneer ik ’t niet gebruik? Heb geen ervaring met datalimiet en het freakt mij een beetje op ’t moment.

    @Jeroen: Met de app quick settings kun je alles aan of uit zetten, werkt erg goed.
    Updates van de app’s kun je instellen dat je die alleen via wifi wilt.

    Ik heb bij het instellen van mijn email in kunnen stellen dat als ik een bericht
    verwijder hij ook van de server verwijderd wordt, en werkt gewoon.

    Gps werkt echt snel!

    15 mei 2011 om 21:22 #27196
    giutje
    Lid

    Ben sinds vrijdag ook de trotse bezitter van de S2.

    De snelheid waarmee hij de apps opent is echt verbazingwekkend. Vooral het swichen van apps gaat echt heel snel. Ook het internet via WIFI gaat supersnel. Ik ben een iphone gewend maar daar is deze S2 echt helemaal erop en erover om het maar plat te zeggen.
    De camera maakt hele mooie foto’s. Vandaag een gezinsfoto gemaakt en deze wordt op canvas van 50×70 afgedrukt. (en dat met een mobieltje gemaakt!)

    Enige minpunt (MAAR!!!! het kan zijn dat ik hier nog niet achter gekomen ben!!!) is dat als ik berichten krijg ik alleen de melding krijg te horen en niet zien in het beginscherm. Ik moet dan bovenaan het scherm naar beneden swichen wil ik zien wat de melding is. Bij de Iphone zag je hem al op je beginscherm. (misschien weet iemand of dit gewoon een instelling is?, dan hoor ik dat graag! :D)

    Voor de rest zou ik zeggen, apple moet echt van ver komen willen ze de S2 verslaan!

    16 mei 2011 om 12:57 #27197
    Breaker
    Lid

    Kan je ook smiley’s in je sms berichten plaatsen en whatsapp berichten?

    16 mei 2011 om 18:08 #27198
    giutje
    Lid
    Quote:
    Quote uit Breaker op May 16, 2011, 12:57
    Kan je ook smiley’s in je sms berichten plaatsen en whatsapp berichten?

    in whatsapp zitten de smiley’s voorgeinstalleerd. Bij sms berichten niet. 🙂

    19 mei 2011 om 13:10 #27210
    Mickey
    Lid

    Ik heb de Galaxy S2 nu een paar dagen het ziet er perfect uit maar werkt ook perfect!!
    Had hiervoor de S8500 wave die op veel aspecten lijkt op die van de gewoone galaxy S en moet zeggen wat een verbeteringen! Je kan echt merken dat er veel tijd en geduld in gestoken is. Eindelijk een samrtphone die echt alles in huis heeft!

    Voor mij Smartphone of the year 2011! 😀

    5 juni 2011 om 09:31 #27297
    MaartenJ
    Lid

    Heb mijn telefoon nu drie dagen. Geweldige telefoon, razendsnel in vergelijk met mijn oude Nokia N97. Makkelijk in het gebruik. Ik moet nog wel wennen aan het toetsenboord en of ik swypen ooit helemaal onder de knie krijg vraag ik me af. Apps starten razendsnel en tot op heden nog niks vastgelopen.

    Telefoon is superdun en weegt niks. Ik moet echt in mijn broekzak voelen of ik hem wel bij me heb.

    Wat echt slecht is aan de telefoon is dat de batterij nog geen dag mee gaat. De telefoon had van mij rustig wat dikker mogen zijn om er een batterij in te passen die langer meegaat.
    Vooral als je wifi en bluetooth aan hebt staan is de telefoon ook zo leeg. Als je dit aan hebt wordt de telefoon ook een stuk warmer.

    Wifi alleen aanzetten als je het nodig hebt.

    Wat andere al opgemerkt hebben is dat de telefoon niet met outlook te synchroniseren valt terwijl dit volgens beschrijving wel zou moeten kunnen.
    In andere post heb ik gemeld dat telefoonboek ook niet waarneembaar is op Parrot MKI9200 carkit.

    Foto’s in een wat donkere omgeving zijn slecht van kwaliteit, maar dat is bij iedere mobiele telefoon.

    Ik heb een SDkaart van 32 gig erin gedaan vol met muziek. Telefoon doet na het erin stoppen van de card een automatische scan van de kaart. Je hoeft verder niks te doen. Hij vindt automatisch alle hoezen van de CD/LP’s, iets wat mijn oude niet deed.

    Hoop dat problemen met Outlook snel worden opgelost en ook met de carkit.

    Maarten

    18 juli 2011 om 14:23 #27770
    buurman
    Lid
    Quote:
    Quote uit Fliermaus op May 12, 2011, 23:07
    Ik heb ‘m nu 2 dagen ..

    batterij: met intensief gebruik gaat hij 15 uur mee, betekent op een werkweek(stand-by modus ruleert) kan hij gok ik 2 dagen volhouden.. dat is dan zo’n beetje berekent aangezien je bij iets nieuws verschikkelijk aan ’t prutsen bent in het begin.. vooral spellen en grafische aspecten.

    grafisch: minder resolutie dan de xperia arc, maar door het mooie scherm minstens zo goed. Wel veel kleurrijker.. kan niet beter en IS niet beter bij elk willekeurig ander toestel van dit moment

    processor: heerlijk.. zoveel dingen tegelijk zonder problemen en behoudt zijn snelheid.
    geheugen: idem, 833mb te gebruiken, maar niet over de 550mb te trekken.. met taakbeheer heerlijk simpel te verversen.

    touch: super, snel precies en overzichtelijk..



    Maar goed, rest is vrijwel tzelfde als bij vorige galaxy met uitzondering van camera en video.. maar daar gebruik ik mijn Canon 550d voor.

    Wat opgevallen is:

    – Holdem poker pro loopt telkens vast, iemand een idee?
    – 2 andere spellen (iets met trash throw ofzo) liepen ook vast.

    Kan dit met de ondersteuning te maken hebben of het niet volledig geupdate samsung software, of gaat de android market binnenkort uitbreiden met nieuwere apps die vloeiender lopen? het één en ander is zichtbaar veroudert.
    Net mijn eerste firmware upgrade gehad, de camera. Gedaan met mijn 1GB verbinding van Vodafone. Hopelijk is het niets van 50 mb want op maandtermijn lijkt mij 1GB niet veel. Maar er komen hotspots, dagen van minder gebruik en ach, beetje gamen en dergelijke neemt amber een mb in.. voornamelijk downloads en updates zullen je MB’s opslokken.

    Is het mogelijk dat ik mijn internet even uit zet op de s2 wanneer ik ’t niet gebruik? Heb geen ervaring met datalimiet en het freakt mij een beetje op ’t moment.

    Aanrader voor testen wat de telefoon werkelijk kan op grafish aspect en snelheid, de game: Speedx 3D (zie je ook meteen hoe soepel hij op beweging reageert)

    Groetjes,

    Jeroen

    mag ik de jouwe dan mijn Batt gaat nog geen 10 uur mee in rust

  • Auteur
    Berichten
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 38)
1 2 3 →
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Inloggen

MEER DEALS

Samsung Galaxy S26 aanbiedingen: kopen, prijzen, korting

Aanbiedingen: Samsung Galaxy S26 met korting en een gratis watch of tablet

Samsung Galaxy S25 aanbiedingen

Samsung Galaxy S25 aanbiedingen: flink goedkoper én gratis JBL-speaker

Samsung Galaxy S24 inruilen of verkopen

Actie: extra inruilwaarde als je nu je Samsung Galaxy verkoopt (of koopt)

Samsung Galaxy A57 aanbiedingen

Samsung Galaxy A57 aanbiedingen: JBL-speaker cadeau en korting

Samsung Galaxy A37 aanbiedingen

Samsung Galaxy A37-aanbiedingen: nu met gratis JBL-speaker

POPULAIRSTE GALAXY S26 ABO’S:

Laatste updates in NL

Meer One UI 8.5: update nu beschikbaar op Samsung Galaxy A54, A25, A16

Volgende Samsung Galaxy A-generatie krijgt update naar One UI 8.5 – en de Tab S9

Deze Samsung-tablets en -telefoons krijgen deze week de One UI 8.5-update

Twee Galaxy A-telefoons krijgen Samsungs One UI 8.5-update – en de eerste Xcover

Samsung Galaxy S22 en Flip/Fold 4 krijgen update: nieuwe patch, geen One UI 8.5

Meer firmware updates

Laatste reacties

  • Kep op Samsungs One UI 8.5-upgrade beschikbaar in Nederland: deze telefoons eerst
  • Jan Langen op PSA: daarom krijgen deze Samsung-telefoons géén One UI 8.5
  • Geertjoch op Samsung-telefoons en -tablets krijgen nu nieuwe Google Play-update
  • Sandra Luteijn op Snel leeg: batterijbug plaagt sommige Samsung Galaxy Watch-modellen
  • Bennie op Meer One UI 8.5: update nu beschikbaar op Samsung Galaxy A54, A25, A16

Over GalaxyClub

GalaxyClub is dé onafhankelijke blog, prijsvergelijker en community voor Galaxy smartphones en tablets. GalaxyClub is niet gelieerd aan Samsung zelf.

Privacy en cookies

Jouw privacy staat op GalaxyClub.nl voorop. Wil je weten welke gegevens wij opslaan, waarom, en welke cookies wij plaatsen? Lees dan onze PRIVACY EN COOKIE VERKLARING.

Contact

Heb je vragen voor onze redactie, een nieuwstip, of een zakelijke voorstel? Maak gebruik van onze CONTACTPAGINA.

Support

Heb je vragen over (technische) problemen met je telefoon/tablet, of over acties van Samsung? Neem dan contact op met SAMSUNG ZELF.

Houd het leuk

Onder onze artikelen en op ons forum zijn veel gebruik(st)ers actief. Meningen zijn gewenst, maar houd het leuk. Wij behouden ons het recht voor beledigingen, trolls en flame bait zonder verdere uitleg van de site te verwijderen.

Copyright © 2026 · GalaxyClub.nl · Deze blog is niet gelieerd aan Samsung · Aan de op deze website vermelde informatie kunnen geen rechten worden ontleend.