- Dit onderwerp bevat 5 reacties, 3 stemmen, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 9 maanden geleden door joosthaverkort.
-
AuteurBerichten
-
21 december 2011 om 12:57 #25426YvetteLid
Kan iemand mij zeggen hoe je internet/email moet uitschakelen, ik kan het niet zo gauw vinden? 😕
21 december 2011 om 16:10 #29396Hoi Yvette,
Ik neem aan dat je je volledige indernetverbinding over het mobiele netwerk wil uitzetten?
Hiervoor ga je naar Instellingen->Draadloos en Netwerken->Mobiele Netwerken. Verwijder daar het vinkje achter “Gegevenstoegang”. (Dit heeft overigens geen effect heeft op je WiFi internet verbinding!)Mocht je naar het buitenland gaan en niet voor hoge kosten willen komen te staan, dan kun je gegevenstoegang gewoon aan laten staan, maar moet je ervoor zorgen dat er geen vinkje staat achter “gegevensroaming”. In dat geval zal je dataverbinding namelijk automatisch worden uitgeschakeld wanneer je in het buitenland bent.
Groetjes,
Joost22 december 2011 om 20:45 #29417ninjaLidhoi joost ik zat met hetzelfde
maar heb nog een bijvraag
zins vandaag heb ik een s2 daar had ik een htc wildfire s
daar kon in een shortcut op begin scherm zetten kan dit ook met de s2
en zoja hoegr arnold
23 december 2011 om 11:24 #29422Hoi Arnold,
Ik heb je vraag zojuist in deze post beantwoord: http://www.samsunggalaxy-s2.com/forum/algemeen-group1/stel-je-voor-forum7/zins-vandaag-s2-gebruiker-thread903.0#postid-3183
Groetjes,
Joost23 december 2011 om 12:34 #29426YvetteLidJoost, bedankt maar ik kan nog steeds mijn email lezen dus internet is niet uitgeschakeld. Het vinkje staat uit bij instellingen mobiel netwerk/pakketgegevens gebruiken. Ik ben bang dat ik al die tijd online sta en dat de kosten de pan uit rijzen.
Groet,
Yvette23 december 2011 om 12:58 #29428Hey Yvette,
Uit de pan rijzende kosten is natuurlijk niet de bedoeling. Die providers verdienen al genoeg aan ons;)
Aandachtspuntje: Vergeet niet dat je de email op je toestel ook kunt lezen als je géén verbinding hebt met het internet. Je kunt dan alleen geen nieuwe email ontvangen of verzenden.
Zou je de volgende punten eens willen controleren en de resultaten hier posten?
- Open de browser en ga naar http://www.google.nl/ . Krijg je dan Google te zien, óf een foutmelding? Bij een foutmelding heb je géén verbinding met internet.
- Ben je toevallig verbonden via WiFi? Schakel dit dan tijdelijk uit via Instellingen->Draadloos en Netwerken->Wi-Fi (vinkje weghalen). Test dan even opnieuw of je nog het internet op kan.
- Staat er bovenaan je toestel in de notificatie-balk een ‘G', ‘3G', of ‘H' symbooltje bij je signaalsterkte? (evt met pijltjes erbij?)
Groetjes,
Joost -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.