- Dit onderwerp bevat 2 reacties, 2 stemmen, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 6 maanden geleden door Corry.
-
AuteurBerichten
-
17 maart 2012 om 09:23 #25718CorryLid
Ik kreeg een brief van de KPN dat HD kwaliteit onzettend goed is. Moet de andere kant ook wel HD kwaliteit hebben. Is het al dat werk de moeite waard? Heeft iemand het al geprobeerd?
De KPN schreef:In de meeste gevallen hoeft u hiervoor niets te doen. U belt automatisch met HD Voice kwaliteit over het KPN netwerk.
Alleen indien u een Samsung Galaxy S II of Galaxy S Plus heeft die u voor november 2011 heeft aangeschaft, dient u de software van uw telefoon updaten via http://www.samsung.nl . U moet minimaal beschikken over Android versie 2.3.5.
Op de volgende wijze kunt u eenvoudig zelf checken of u de goede software versie heeft op uw Samsung toestel. Ga naar ‘Menu’, kies ‘Instellingen’, kies dan ‘Over het toestel’ en kijk welke versie er onder de tekst ‘Android-versie’ staat.
Is een update noodzakelijk, dan kunt u uw telefoon vrij eenvoudig zelf updaten:
· Ga naar http://www.samsung.nl en klik op ‘SERVICE’
· Typ in het vakje “Geef uw modelnummer of zoektermen in” het type van uw telefoon in. Type exact in: Galaxy S II i9100 of Galaxy S Plus i9001. U komt dan op de speciale toestel pagina
· Klik vervolgens op het tabblad ‘Downloads’ en klik op ‘software’
· U wordt dan stap voor stap geleid door een proces om dit te doen, waarbij u de applicatie “KIES” moet downloaden en installeren, en uw telefoon via USB moet aansluiten aan uw PC.
LET OP: Aan het eind van het proces moet u de fabrieksinstellingen resetten. Alleen na deze reset kunt u daadwerkelijk gebruik maken van HD Voice. Een reset betekent dat de oorspronkelijke settings op de telefoon worden hersteld. Hierdoor verwijderd u al uw gegevens zoals contacten, bestanden, sms’jes van uw telefoon. Zorg er dus voor dat u de telefoon met het programma ‘KIES’ hebt gesynchroniseerd. Hierdoor heeft u al uw bestanden op uw computer staan en kunt u deze weer synchroniseren na de reset. En wordt er niet automatisch gevraagd om een reset, gebruik dan de code *2767*3855# om uw fabrieksinstellingen te resetten. KPN draagt geen verantwoordelijkheid voor het eventueel kwijtraken van persoonsgegevens. [/i][/i][/i]
17 maart 2012 om 10:00 #30463ninjaLidIk denk dat het zeker de moeite waard is.
Ik heb via het werk er ook al mee mogen bellen met collega`s.
En ik vindt het wel een aardig verschil.
De stem aan de andere kant is duidelijker herkenbaar van wie de stem is.
Ook als hij op speaker staat en er anderen op de achtergrond mee praten kun je makkelijker de stemmen herkennen en onderscheiden.18 maart 2012 om 08:54 #30470CorryLidDe vraag is dan: nu alle ellende of wachten tot de nieuwe versie er is van de Galaxy. Want met de ICE versie zullen we waarschijnlijk ook wel weer helemaal opnieuw mogen beginnen. Dan heb ik 2 vliegen in 1 klap. Plus het feit dat ik ook maar een nieuwe PC aangeschaft heb, zodat ik ook mijn agenda straks weer kan synchroniseren. Word ik misschien toch weer blij met de S II.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.