- Dit onderwerp bevat 11 reacties, 6 stemmen, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 2 maanden geleden door sarek.
-
AuteurBerichten
-
21 april 2012 om 14:07 #25896MauriceLid
Ik heb verleden week mijn S2 geupdate via KIES van 2.6.3 naar ICE0CREAMSANDWICH 4.0.3
Nu heb ik problemen met het ophalen van email en ageneda itmens via exchange.
Alles staat in het toestel goed. Ik krijg een foutmelding (verbindingsfout mo…..)Vanochtend bijvoorbeeld. Krijg ik bv één mailtje wel binnen. De rest niet. Tevens is mijn agenda
op het toestel leeg, terwijl deze gisteren avond nog gewoon overeenkwam met de ingevulde agenda
op de server van de zaak. De contacten van outlook synchroniseerd hij wel.Ik heb gisteren naar Samsung gebeld. Het probleem uitgelegd. Ik kreeg een resetcode met de procedure die ik diende te volgen.
> backup maken;
> sim en sd-kaart eruithalen;
> resetcode intoetsen ( hij gaat dan naar de factorysetting);
> sim en sd er weer in zetten;
> backup via KIES teruzetten.Daarna zou het probleem verholpen zijn. NIET DUS.
Ik heb zojuist vanaf mijn S2 een testmail naar mijn eigen privemail op de laptop gestuurd. De mail komt aan. Krijg toch weer die verbindingsfout. De testmail staat niet in de map Verzonden items op het toestel maar wel in de map Verzonde items op de werk pc in de Exchange outlook.
Weet iemand hier raad mee. Het is voor mij heel belangrijk dat ik mijn zakjelijke mail, agend aen contacten via het netwerk.
Wat is aan te raden bij conflicten:
bijwerken op server
of
bijwerken op toestel.
Belangrijk is dat wat op de server staat, het correcte is.Graag hulp.
22 april 2012 om 08:05 #30970CorryLidBij mij haalt hij de mail ook niet (meer) automatisch binnen. Wel als ik het handmatig doe. Eerst was het zo dat op het moment dat ik een mail binnenkreeg hij op de SII te lezen was. Op het moment dat ik een mail binnenhaalde via mijn PC werd hij automatisch verwijderd van de S II.
Ideaal. Ongetwijfeld zal het ergens in te stellen zijn, maar ik kan niet vinden waar.Koppel ik gelijk een andere vraag er aan vast: weet iemand waar ik de informatie van de instellingen van de ICE kan vinden? er is zoveel veranderd t.o.v. de oude versie (kennelijk liep ik er 2 achter, maar hij gaf steeds aan dat er geen updates waren). Ik zou er graag een soort handleiding van hebben. Lijkt mij een stuk gemakkelijker.
22 april 2012 om 10:15 #30977ArjenPLid@Corry, als de mail niet meer automatisch wordt binnengehaald zou ik eerst eens goed kijken naar de synchronisatie-instellingen
22 april 2012 om 19:51 #30983pvdrutenLidPAS OP!
Als je de SGS2 zakelijk gebruikt dus met een of meer Microsoft Exchange accounts dan werken die niet meer met ICS!!!
Ik ben ook zwaar de pineut… lees er alles over:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1545986Ik heb de oplossing op pagina 13 nog niet (durven testen) omdat ik niet goed weet hoe… Wie durft?
Paul
22 april 2012 om 19:52 #30984pvdrutenLidDit is mijn oplossing waar ik heel blij van wordt! 🙂 Werkt super kost maar Euro 7,50
Better solution than stock!
https://play.google.com/store/apps/d…mNlZGVtYWlsIl0.
I tested this APP and it is the best! All my Exchange accounts run perfect!
trail version here: http://quantumsolutions.us/forum/vie…511ef4c2a776bd23 april 2012 om 08:42 #30991CorryLidPVdruten: welke app is dat? Want als ik op de url druk, dan geeft hij niet thuis.
Arjen: ik ga naar email
– instellingen
– algemene instellingen
– periode voor synchroniseren: 1 of 3 dagen, 1 week of een maand.
ik had het staan op doorlopend tussen 7 en 23 uur.
maar dat kan ik dus niet meer vinden.
wat doe ik verkeerd?24 april 2012 om 17:19 #31010pvdrutenLidQuote:Quote uit Corry op April 23, 2012, 08:42
PVdruten: welke app is dat? Want als ik op de url druk, dan geeft hij niet thuis.Enhanced Email, in de Play store Verbeterde email
27 april 2012 om 21:56 #31099SilverFoxyLidOkeej super probleem!
Mijn vader heeft ook een samsung galaxy s2 en kreeg vandaag een update via Kies.
Nu blijkt hij dus een update via firmware gekregen te hebben van een andere Samsung!
De volgende firmware code staat erbij:
PDA:LPC/PHONE:LP6/CSC:LP6 (VDF)Download deze niet want het is niet de firmware voor Samsung Galaxy S2 maar volgens vodafone:
Samsung Galaxy NexusMaar als je dan de handleiding voor naar fabrieksinstellingen volgt lijkt het absoluut niet op de Nexus afbeeldingen….
Wie kan me helpen of liever gezegt mijn Pa????
Het is irritant want je kan dus nergens zien hoe je firmware de installeerd.
Wie weet een oplossing?????
17 mei 2012 om 15:12 #31328MauriceLidBen uiteindelijk naar het KPN Business Center gegeaan.
Men erkende de probelemen. Een medewerker heeft mijn S2 wederom gedowngrade van 4.0.3 naar 2.3.5.
Werkt wederom als vanoud.
Ik wacht af totdat de bugs uit ICS verdwenen zijn en probeer dan nog eens een upgrade.18 mei 2012 om 13:28 #31337pvdrutenLidAfter todays Firmware upgrade from Samsung the email bug seems to have disappeared, needs some testing but looks good…
MMS is gone Samsung GO is new…
Kernel 3.015-I9100XWLPD-CL524746 dpi@DELL154 #318 mei 2012 om 17:58 #31339pvdrutenLid28 juni 2012 om 02:48 #31542sarekLidIk heb het gehad met dit Samsung ding. Ook ik heb de firmware upgrade gedaan (omdat het ook steeds als melding kwam te staan in Kies). Voor de upgrade werkte alles prima, mail, agenda enz. Na upgrade 1 bak ellende. Geen mail (of dan soms 1) dan geen verbinding met de server om antwoord te verzenden, dan weer geen agenda items die geupdate worden.
Nu vanavond weer compleet iets nieuws, het achterlijke ding gaan in 1 keer de USB opslag ontkoppelen en formatteren ???. Daarna komt ie weer terug met default instellingen. Ik mail weer aangemaakt (na veel schelden), gaat ie daar na weer vrolijk USB opslag ontkoppelen en formatteren.Ik weer wel geen SAMSUNG meer voor mij, als die idioten niet een een firmware goed kunnen maken kunnen ze net zo goed direct de fabriek op slot doen
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.